vineri, 20 octombrie 2023

CHAT 58

Mariana: frumos articolul in care explici ca omul se naste inger 5:35 PM Mariana: Aici, te nasti înger. Lumea asta, cu societatea ei, te aliniaza și te face , vrei nu vrei, om. 5:35 PM Sy.: pai cam asa ceva 5:36 PM Mariana: Dacă nu ești deajuns de judecat , înțelept și stăpân pe tine încât sa te straduiesti sa înțelegi , ai să faci greșala capitala. În loc sa te uiți la tine sa te cureti, și sa te lupți cu tine sa redevii inger, ai sa te repezi și ai sa începi sa te lupți cu cei din jur. Vei arunca și vei da vina pe oricine și orice. 5:36 PM Mariana: Asta este GRESALA capitala. Cred ca asta este marea rascruce o omului în viața. 5:36 PM Sy.: daaa 5:36 PM Mariana: odată ales acest drum , ai sa trăiești ce ți-a mai rămas din viata tot mai intunecat, și ai sa mori defapt, un DEMON. 5:36 PM Mariana: altfel spus , lumea asta naște demoni din îngeri ..... dacă sufletul nu e indeajuns de pregătit sa intre aici în acest iad. 5:37 PM Sy.: ai luat de la mine citatul ? 5:37 PM Mariana: n-am citit tot articolul ...primele fraze ca era tarziu si intram pe chat 5:37 PM Sy.: pai nu am zis eu asta,de asta te intreb 5:38 PM Mariana: am vazut ca ai scris ca ne nastem ingeri 5:38 PM Sy.: daaa 5:38 PM Sy.: dar ce ai pus tu acum aici nu am zis eu 5:38 PM Mariana: devenim demoni dupa viata traita aici 5:38 PM Sy.: pai asta da 5:39 PM Mariana: am zis eu , gandind la viata unui om 5:39 PM Sy.: pai si blogul ala al meu care se cheama cand eram un inger,tot asa am scris ca ne nastem ingeri si murim demoni 5:40 PM Sy.: cam asta se intampla in viata noastra ca nu mergem pe drumuri frumoase ,ne dedam la mojici si devenim alceva Flora.: pai se naste inger dar ,nu mai stie nimic din ce a fost si ce are de facut ,poate acum cu noile schimbari sa se schimbe situatia 5:41 PM Mariana: e mult prea dura viata aici ; poate ca multi ingeri nascuti aici , au ales sa doarma , tocmai de frica 5:42 PM Sy.: da....posibil si asta 5:42 PM Mariana: e dureros sa vezi cum esti un paria oriunde si nimeni si nimic nu e cum ar trebui , ca nu e nici o speranta ... 5:42 PM Sy.. S-a alaturat chatului 5:42 PM Mariana: de oriunde esti improscat cu noroi si vorbe urate 5:43 PM Sy..: mai jos de atat nici ca poate decade un om 5:43 PM Sy..: planeta asta este jalnica ca si constiinta 5:43 PM Flora.: nu de frica zic eu ,mai degraba nu reusesc sa ajunga la o constiinta minima sa realizeze ce are de facut 5:43 PM Sy..: pai la capul care il are acum cum sa vada greselile,nu sunt capabili de asa ceva 5:44 PM Mariana: eu zic ca si de fricas ; decat asa un trai , mai bine traieste ce mai are incolonat in letargie si gata 5:44 PM Mariana: frica* 5:44 PM Sy..: daaa 5:45 PM Sy..: oricum nu sunt capabili sa constientizeze ceva,asa ca merg cu drumul 5:45 PM Sy..: fac ce face toata lumea si gata 5:45 PM Mariana: poate unora li se potriveste vorba aia ; ca sunt slabi de inger , adica de suflet 5:45 PM Sy..: nu vedeti cu paraschieva ce de lume tuta se duce la ea? 5:45 PM Sy..: parca a dat strechea in ei dintr-o data paraschieva ajuta tara 5:46 PM Mariana: pai se face reclama mare poate la tv , la biserica .... 5:46 PM Sy..: pai se face 5:47 PM Mariana: pe fb am vazut eu 5:47 PM Sy..: si eu la stiri,mama ce mai zicea ca sau dus anul asta 500 mii de oameni la racla 5:47 PM Sy..: chiar ca zici iarta-i doamne ca nu stiu ce fac 5:47 PM Mariana: 😊 5:47 PM Sy..: si biserica castiga bani nu gluma 5:47 PM Mariana: parca numai biserica 5:48 PM Sy..: aaaa.si comerciantii de icoane si alte chestii care sau vandut acolo 5:48 PM Mariana: lumea aia trebuie sa manance , transport ... 5:48 PM Flora.: nici nu isi mai pun intrebari ce si cum , nu au cu ce 5:48 PM Mariana: omul a invatat sa se martirizeze findca asa i s-a spus ca ii place lui Dumnezeu ; CHINUIALA proprie, suferinta lui 5:50 PM Sy..: ma intreb la wc unde se duce o jumatate de milion de oameni ? 5:50 PM Flora. S-a alaturat chatului 5:50 PM Mariana: la stalp, la pom si la cele cateva toalete ambulante ... vai de lume 5:51 PM Sy..: 😂 5:51 PM Mariana: iti dai seama ce mirosuri or fi ? chelesti daca te apropii macar 5:52 PM Flora.: acum traiesc linistiti ca rezolva Paraschiva ..vai de ei 5:52 PM Sy..: 😂 5:52 PM Flora.: banii sa mearga 5:53 PM Sy..: norocul nostru ca avem pe paraschieva,pe dumitru,pe ion pe sf maria,mama mama ce am face noi daca nu am avea pe ei 😂 5:53 PM Mariana: eeee , inventam , asa cum am scos-o din manceca si pe paraschiva 5:54 PM Mariana: acum 40 de ani nu se stia de ea 5:54 PM Mariana: maneca* 5:55 PM Sy..: pai ceasca darama bisericile 5:55 PM Mariana: lasa ca pe multe le-a mutat cu munca multa 5:55 PM Sy..: si pe altele le darama 5:55 PM Mariana: aia Sf Ion de la Unirii , a mutat-o pe rulmenti 5:55 PM Sy..: cand eram eu la scoala ne ameninta ca ne scade nota la purtare daca mergem la biserica 5:56 PM Mariana: daa , si trebuia sa mergem la activitati UTC 5:56 PM Sy..: si sfanta vinerea a daramat-o de la unirea 5:56 PM Mariana: cand erau slujbele 5:56 PM Mariana: aia da , a daramat 5:57 PM Mariana: sa vezi ce mai jelea lumea 5:57 PM Sy..: stiu ,imi amintesc ce jale mare a fost 5:57 PM Flora.: pai la revolutie zicea ca bisercile s-au razbunat pe el 5:58 PM Mariana: daa Mariana: lasa ca vin stelarii si dau cu luminite pe cer sa vezi cum se trezeste lumea 😂 de frica de bucurie , de ce or vrea 😂 6:00 PM Sy. S-a alaturat chatului 6:01 PM Sy.: aha 😂 6:02 PM Flora.: avea bratele pline de flori 6:02 PM Sy.: nici nu pot sa imi imaginez cum s-ar comporta lumea sa ii vada 6:02 PM Mariana: sa vina odata multi , nava langa nava cu joc de lumini 6:03 PM Mariana: sa apara brusc si tot asa sa si dispara 😂 le sta ceasul 6:04 PM Sy.: 😂 6:04 PM Mariana: poate ar intelege puterea lor si ca daca ar vrea ar face praf totul intr-o secumda 6:04 PM Sy.: mama ce tehnologii detin,iti dai seama ca au mutat sunetul in fata mea si radeau baietii 6:05 PM Sy.: cica uite ce ti-am facut 6:05 PM Sy.: in rest nici nu putem sa ne imaginam ce pot face 6:05 PM Mariana: si alde prostea se crede cel mai tare din parcare 😂 ca a vazut filme multe in care da cu apa pe ei si stelarii mor 😂 si scapa ei lumea de invazie 6:06 PM Mariana: rau e sa fii prost si nici sa nu te prinzi macar 6:07 PM Sy.: 😂 6:07 PM Sy.: pai la ce moate au pupat ei acum si mereu cica alea sunt adevaruri 6:07 PM Sy.: ce stelari 6:07 PM Sy.: ce vine stelarul sa le dea un kil de ulei? 6:08 PM Mariana: asa stie sa faca misto ca vin martienii 6:08 PM Sy.: moaste 6:08 PM Flora.: putem sa zicem noi mult si bine ,sa o sucim pe toate partile ,degeaba asa va fi situatia mult si bine 6:08 PM Sy.: ma si cand or veni sa ii vezi cum se baga in gauri ca soblanii 6:08 PM Sy.: sobolanii 6:08 PM Mariana: se asteapta degeaba ; de la sine lumea asta o duce asa mai departe 6:09 PM Sy.: pai fara intervenii nimic nu se va schimba in bine 6:09 PM Sy.: nu vedeti ca apar razboaie peste tot? 6:09 PM Sy.: asta stiu,asta fac 6:09 PM Mariana: ba poate se va cadea tot mai jos si sufletele sevor degrada total 6:09 PM Sy.: aha,asa va fi ca nu au de unde sa iasa la lumina 6:10 PM Sy.: nu exista lumina in mintea lor 6:10 PM Sy.: ce sa te astepti Mariana de la dracime,mamai si lasama drac 6:10 PM Sy.: sunt suflete cu constiinta minuscula 6:10 PM Flora.: ori o bataie buna , ori cum se spunea ca ar fi un flashy care te pune sub control 6:11 PM Mariana: daca asa le este rasa fara cale de indreptare , de ce au fost creati si lasati de capul lor ? 6:11 PM Sy.: buna intrebare 6:11 PM Sy.: daca spiritul ia trimis aici sa mai dea un roaita aici ,si fara indrumari ei fac ce le taie capul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu