marți, 20 august 2019

Postarea 124


Nepty: ati mai visat ?
5:06 PM

Sy: da,de toate si nimic interesant,sigur ca le-am si uitat
5:07 PM

Tora: eu, nu am visat
5:07 PM

Nepty: a mai aparut chipul cel frumos ?
5:07 PM

Sy: nu
5:07 PM

Sy: astazi cand am stat cu ochii inchisi a aparut o femeie imbracata ca miresele,spunea ca este creatoreasa
5:08 PM

Sy: au vorbit baietii cu ea
5:08 PM

Nepty: inregistrare , inregistrare , dar uite ca atunci cand s-a suparat , s-a aratat ca dragon, in forma ei reala
5:08 PM

Sy: a intrebat-o de unde este,si a zis ca din lumea spiritului
5:09 PM

Nepty: wau
5:09 PM

Nepty: adica din lumea lor
5:09 PM

Sy: da,pentru prima data am vorbit cu o femeie din lumea spiritului
5:09 PM

Sy: da,din lumea lor
5:09 PM

Tora: acum mi-am amintit , am vazut un tip frumoss foc ,era imbracat in alb si vorbea la multi oameni ,avea o privire blanda
5:09 PM

Sy: zicea ca femeile poarta rochii lungi acolo
5:10 PM

Tora: si ai vorbit cu ea ?
5:10 PM

Sy: sotii la da la casatorie bijuterii multe ce ele le poarta
5:10 PM

Sy: ne-a aratat colectia ei de pantofi,niste modele de mori
5:10 PM

Sy: super frumoase
5:10 PM

Sy: cateva rochii ne-a mai aratat
5:11 PM

Sy: totul mi se deruleaza ca la tv in fata ochilor,trebuie doar concentrare ca sa nu piara imaginea
5:11 PM

Tora: cum de o fi venit ? ce frumossss
5:11 PM

Nepty: a avut un motiv venirea ei ?
5:12 PM

Tora: asa om fi fost si noi o data ..
5:12 PM

Sy: de venit vin din lumea spiritului mereu daca stau eu atenta cand ma culc,trebuie sa vreau sa accesez
5:12 PM

Sy: au zis baietii ca ar dorii sa vada si o femeie aici,asa a sosit
5:12 PM

Nepty: ce face ea ca si creatoreasa?
5:13 PM

Sy: nu stiu
5:13 PM

Sy: nu am intrebato
5:13 PM

Tora: poate tot cu ceva de creatie
5:14 PM

Sy: dar stiu ca creatoresele au niste aptitudini,adica ajuta sa creasca recoltele,creaza mancare
5:14 PM

Sy: etc
5:14 PM

Sy: in spirit se poate orice
5:14 PM

Sy: cei cu aptitudinile astea cica sunt creatori si creatorese
5:14 PM

Nepty: si ea a venit si v-a aratat pantofi si rochi in loc sa va vorbeasca de menirea ei
5:14 PM

Sy: pai asta este,am vazut si ce se poarta in lumea lor,orice info este binevenita
5:15 PM

Tora: bine ca a venit ..doar nu se apuca sa spuna ce face ea
5:15 PM

Nepty: asa este caci curiozitatea noastra este imensa
5:15 PM

Sy: nu poti cere de la ei nimic,trebuie sa iti ofere ei informatia care o vrea
5:16 PM

Tora: ce iti ofera
5:16 PM

Sy: da
5:16 PM

Nepty: bine ca a fost deacord sa vina sa vorbeasca
5:16 PM

Nepty: dar vad ca peste tot femeile poarta lung
5:17 PM

Sy: se gaseste mereu cate cineva sa vina daca chiar vreau asta,dar este regula,nu am voie decat cateva intrebari
5:17 PM

Tora: sunt diferite cele in fizic , dar ca idee au cam aceleasi sarcini
5:17 PM

Sy: si sa nu intreb tot ceea ce mi sa mai spus,se supara daca fac asta si pleaca
5:17 PM

Nepty: ia uite , nu le scapa nimic
5:18 PM

Tora: deci stiu exact ce vor fi intrebate
5:18 PM

Sy: da,stiu ce eu am mai intreba
5:18 PM

Sy: intrebat
Nepty: uite ca lumea spiritului vine pe rand daca tu vrei sa ii vezi
5:19 PM

Nepty: intrateranii tot secretosi si ursuzi au ramas 😊
5:19 PM

Nepty: scumpi tare la vorba
5:20 PM

Sy: intrateranii sunt cum sunt,ca asa le este rasa,sunt urmasii faraonilor
5:20 PM

Sy: cei din Agartha nu se inteleg bine cu intrateranii faraoni,sunt doua case diferite
5:20 PM

Tora: poate nu sunt asa de felul lor , dar ca sa incheie orice tentativa ,iau acesta atitudine
5:20 PM

Sy: posibil
5:21 PM

Sy: au zis de la inceput ca nu imi da niciun raspuns,totul la timpul lui
5:21 PM

Sy: ce sa mai vorbesc cu ei daca au zis asa ceva
5:21 PM

Tora: daca ,au spus de la inceput ,atunci este clar , nu a sosit acel moment
5:22 PM

Sy: ei se supara si ca stau pe balcon si ii astept,sunt pusi sa vina sa faca luminite din cauza ca ies pe balcon 😂
5:22 PM

Nepty: niciun raspuns,totul la timpul lui.... stiu ei cand va fi acel timp ? va veni acel timp ? stiu ce va veni ? si cand ?
5:22 PM

Tora: ca iesi pe balcon ..pai doar nu o sa stai in casa
5:22 PM

Sy: eu am ras cu baietii spund ca ce ar fi sa nu vina nimeni niciodata,ca ei sa ne indrume de la distanta si sa nu se implice deloc
5:23 PM

Nepty: pai 😂 n-ai vazut cum sta Sy in fotoliu 😂 zici ca asteapta sa se ridice cortina sa iceapa spectacolul 😂
5:23 PM

Nepty: inceapa*
5:23 PM

Tora: si cam asta crezi tu ca va fi ?
5:23 PM

Sy: a venit unul intr-o seara anul trecut in vara care ma luat tare sa nu mai ies ca il trimite sa faca luminite,si eu am fost grosolana cu el,i-am zis sa isi faca munca
5:24 PM

Sy: pai este posibil orice Tora,chiar orice,ca nu stim noi ce ganduri are dumnezeu cu planeta asta
5:25 PM

Tora: deci cineva era cu ochii pe tine ,si te vede mereu ..asta inseamna ..si apasa pe buton ..si vine ca nu are incotro
5:25 PM

Sy: a zis clar ca ne lasa sa evoluam pana la un moment dat,pe urma interventia,deci care este momentul ?
5:25 PM

Tora: asteptarii 😂
5:26 PM

Sy: pai este clar ca sunt cu ochii pe mine,ca ies si la cateva minute ,maxim 5 minute apar
5:26 PM

Nepty: pana la un moment dat,...care moment ?
5:26 PM

Sy: deci stiu cand am iesit din casa
5:26 PM

Sy: da,care este momentul lor sa vina?
5:26 PM

Nepty: tu crezi ca te mai scapa din ochi ca in 2015?
5:26 PM

Tora: stiu asta , ca asa se intampla si la mine
5:26 PM

Tora: rabdare avem , timp avem , celelate avem ..asa ca asteptam
5:27 PM

Nepty: si chiar daca nu stau ei cu ochii pe tine , vorbesc cu ingerii de langa tine
5:27 PM

Sy: pai asteptam ,sper nu prea multi ani 🙂
5:27 PM

Sy: ingerimea spune ca nu vorbeste ei cu nimeni in afara de mine
5:28 PM

Nepty: vorbeste cu Dumnezeu si e deajuns
5:28 PM

Sy: aaa,cand intra cineva in discutie cu mine vorbesc si ingerii
5:28 PM

Tora: si eu sper sa nu fie multi ani ..dar, cine stie adevarul
5:28 PM

Nepty: si apoi , toata lumea dede si simte ce simti tu
5:28 PM

Nepty: vede*
5:28 PM

Nepty: cred ca stiu ei de la sine pe unde esti si ce ganduri ai
5:29 PM

Tora: ne dorim foarte mult sa se petreaca aceste schimbari , dar uite ca acestor schimbari ,si noi ne-am schimbat mult ,radical asi spune
5:30 PM

Sy: chiar mi se pare frumos ce este acum,uite asa mai invata unul altul,astazi am stat de vorba cu vecini de aici sunt incantati de ceea ce aud
5:30 PM

Tora: asteptarea este si slefuirea nostra , eu zic de mine
5:30 PM

Tora: noastra
5:31 PM

Nepty: eu o tin pe-a mea ; Tre' sa fii prost, sau prost gramada , sau nebun de legat , sa nu pretuiesti ce auzi
5:31 PM

Tora: aflam lucruri uimitoare , frumose. asa ca ele vin
5:32 PM

Sy: te schimbi cu timpul
5:32 PM

Nepty: si cei evoluati , cred ca se pot concentra pe ale lor fara probleme
5:32 PM

Nepty: sa inteleg ca faraonii astia ai nostri , ai pamantului, stiu viitorul ?
5:34 PM

Sy: ideea este ca nu este deloc bine ce li se intampla 😂
5:34 PM

Sy: pai ce exista viitor?
5:34 PM

Tora: bine ca suntem aici si nu am plecat la culcare ca toti ceilalti
5:34 PM

Sy: daca nu l-ai trait de unde sa existe viitor
5:34 PM

Nepty: cum stiu care este cel mai bun moment sa spuna lucruri atunci ?
5:34 PM

Sy: pui si tu niste intrebari ca si dumnezeu ramane perplex
5:35 PM

Nepty: care sunt semnele ? ca a sosit momentul ?
5:35 PM

Sy: e na
5:35 PM

Nepty: si eu imi dau seama uneori ca stiu ...dar nu stiu de unde si cum
5:35 PM

Sy: stie dumnezeu asta
5:35 PM

Nepty: 😊
5:36 PM

Sy: totul pleaca de la dumnezeu
5:36 PM

Sy: el comanda
5:36 PM

Tora: toate sunt facute dupa un program , ce mege asa haotic
5:36 PM

Sy: cand o vrea o sa vedem si schimbari si extraterestrii si tot
5:36 PM

Tora: multe planete au trecut pe aici
5:37 PM

Nepty: m-as bucura sa se schimbe cat mai multi oameni de la auzitul asta
5:37 PM

Tora: doar a vrut Dumnezeu sa faca schimbarea ,dar nu a avut cu cine
5:37 PM

Sy: pai suntem pe prima treapta a evolutiei
5:38 PM

Nepty: pe aici , la ce vad in jur ...cam greu , tare greu
5:38 PM

Sy: cu timpul se schimba constiinta,dupa cateva generatii
5:38 PM

Sy: lasa romanii ca sunt batuti in cap
5:38 PM

Tora: si trebuie sa ajungem la 12 ?
5:38 PM

Tora: la cea de-a 12 treapta de evolutie ?
5:39 PM

Sy: nu se conpara cu cine am vorbit eu,i-am luat si eu si actori si din emisiuni de la nemti pe RTL,am vorbit cum ai zis tu sa fac si culmea este ca sunt oameni decenti,sigur ca intreaba de ce oare sa fie pedepsiti ca unii nu au facut in viata lor asta nimic rau,le-am zis ca sta nu este doar pe viata asta ,ci intreaga existenta este pusa in balanta acum
5:40 PM

Tora: foarte bine , ca asa se vede cum sunt si ceilalti
5:41 PM

Sy: dumnezeu a zis ca ceea ce este acum este judecata de apoi
5:42 PM

Tora: sunt tot felul de reportaje ,din diferite tari , atunci afli o multime despre toti
5:42 PM

Sy: nu scapa nimeni de ea
5:42 PM

Nepty: pentru om, poate ca totusi nu e o pedeapsa , poate e un ajutor sa poata toti sa urce in constiinta , sa se formeze un TOT
5:42 PM

Nepty: e un mare ajutor
5:42 PM

Sy: posibil
5:43 PM

Sy: pentru ei asa ar fi
5:43 PM

Sy: dar pentru aia evoluati este pedeapsa
5:43 PM

Tora: judecata de apoi ? si acesta ar fi pedeapsa sa aduda tot mereu ..
5:43 PM

Sy: da
5:43 PM

Tora: ce sa mai vorbim ..au ele rosturile lor ,nimic nu este fara un scop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu