luni, 12 august 2019

Postarea 120


si in filmuletul asta , adunate niste intamplari stranii https://www.facebook.com/insta.videos.88...
4:59 PM

Tora: dar, au mai fost si mai mari ..mai cu ceva timp in urma
4:59 PM

Tora: le-am vazut si eu ieri astea
5:00 PM

Tora: o data sar toate ..cum se spune sa fi intr-un timp si loc nepotrivit
5:02 PM

Nepty: am mai gasit multe despre "natura suparata" ...cum se rupe pamantul , cum curge deodata ...
5:05 PM

Nepty: poate ca erau si inainte , dar cine sa le filmeze , si nici informatia nu circula asa repede
5:06 PM

Sy: le stiu filmuletele astea 🙂
5:06 PM

Tora: pai numai gauri , tunele, si tot felul de asa ceva
5:06 PM

Sy: am periat netul de ele
5:06 PM

Tora: ce nu ai vazut tu ?😂
5:07 PM

Nepty: unele si eu le-am mai vazut dar mai sunt si noutati
5:07 PM

Tora: apar altele
5:08 PM

Nepty: a mai venit careva sa te salute Sy ?
5:08 PM

Tora: a fost o perioda cand ne uitam la gaurile mari unde cad masini ,case ,trenuri
5:09 PM

Sy: aseara au venit
5:09 PM

Sy: 3 insi
5:09 PM

Sy: 3 nave
5:09 PM

Sy: au stat cam 15 minute
5:09 PM

Tora: au stat mult
5:09 PM

Sy: nu am vorbit ca sunt scumpi la vorba intrateranii
5:09 PM

Sy: 🙂
5:09 PM

Sy: astazi este nor ,nu cred ca mai vin
5:10 PM

Nepty: lasa , bine ca vin . Asa ne incurajam si trece timpul altfel
5:10 PM

Nepty: ideia ca sunt acolo undeva si se ocupa , e buna pentru psihicul nostru
5:11 PM

Tora: daaa
5:11 PM

Sy: da
5:11 PM

Tora: si la mine a fost un flash , unul singur alb
5:12 PM

Sy: ar fi o pierdere mare pentru mine sa nu ii mai vad
5:12 PM

Tora: pai cred ca stiu asta ..
5:12 PM

Tora: bine ca permite Dumnezeu sa vina
5:14 PM

Sy: pai el ia trimis
5:14 PM

Nepty: daca ar si vorbi , ce bine ar fi
5:14 PM

Sy: da
5:14 PM

Tora: bine si asa
5:15 PM

Sy: ii vad,este de ajuns
5:15 PM

Nepty: macar sa ne povesteasca despre pamant , ca banuiesc ca ei stiu tot ce misca
5:15 PM

Tora: cred ca nu sunt evenimente de spus
5:15 PM

Sy: nu au cum sa spuna
5:15 PM

Sy: asa au fost mereu,secretosi
5:16 PM

Tora: asta nu este un loc sigur de spus si cum SY, spune tot ..nu mai au cum sa spuna
5:16 PM

Nepty: sunt convinsa ca sunt multe chestii despre care ori nu se stie , ori se stie in cerc restrans, cativa oameni acolo
5:16 PM

Sy: da
5:17 PM

Sy: posibil si asa
5:17 PM

Sy: oricum au fost mereu secretosi
5:17 PM

Tora: nici Cinamar nu a avut voi sa spuna multe
5:17 PM

Sy: acum nici vorba sa mai zica ceva pe langa mine,ca se aude peste tot
5:17 PM

Sy: pai da,si Cinamar nu a zis nimic,ma asteptam macar o informatie sa mai aflam,nu ne-a zis nimic nou
5:18 PM

Nepty: sunt iar o multime de zone zis , ciudate
5:18 PM

Nepty: ei sigur stiu
5:18 PM

Tora: stiu toti ..desi nu par interesati ..dar nu stim noi cine mai are urechi
5:19 PM

Nepty: dar mai stii , poate nu e bine sa le stie toata lumea 😊
5:19 PM

Sy: pai daca cabalii afla unele chestii ar face probleme
5:19 PM

Tora: se iau masuri de precautie
5:19 PM

Nepty: pai da , ca vorba Torei , cam multe urechi 😂
5:19 PM

Tora: si bine fac ..lasa ca aflam noi cand vine vremea
5:20 PM

Sy: oricum daca am sti tot degeaba
5:21 PM

Sy: ca nu facem noi nimic sa influentam
5:21 PM

Sy: stiu ei ce au de facut
5:21 PM

Sy: nu ne baga ei pe noi in seama
5:21 PM

Nepty: nu sa facem , dar e placut sa afli sa stii si tu ca om de planeta ta
5:21 PM

Sy: suntem prea mici ca sa ne bage cineva in seama
5:21 PM

Tora: mi-ar place sa pot face ceva sa influientam
5:21 PM

Sy: pai cine suntem noi sa aflam ce fac ei ?
5:21 PM

Nepty: nu ce fac ei
5:22 PM

Nepty: asa despre tainele pamantului
5:22 PM

Sy: o sa aflam cand vor sosii
5:22 PM

Sy: nu sta nimeni de noi sa ne dadaceasca in particular acum
5:22 PM

Nepty: pai ce ? atunci o sa ne povesteasca ?
5:23 PM

Sy: mare trezire ce avem noi ,sa stea cineva sa ne de-a noua info
5:23 PM

Sy: o sa scoata carti cu trecutul nostru,cred ca asa vor proceda
5:23 PM

Tora: pai asa se spune ca atunci se fac multe dezvaluiri
5:23 PM

Sy: cine stie
5:23 PM

Tora: daca o fi adevarat 😂
5:23 PM

Sy: ei zic,dar pana nu vad nu cred nimic
5:23 PM

Nepty: te-ai suparat 😊...nu spuneai asta inainte
5:24 PM

Tora: cert este ca sunt multe pe care le vom afla, uite cum este cu auzibilitatea ta
5:25 PM

Tora: nu stiam de ea , eram pe gramada de cartofi si habar nu aveam 😂
5:25 PM

Nepty: mai , si cu asta ...nu-mi vine sa cred , ca n-a venit un singur om macar , care sa spuna ca el aude oarece
5:25 PM

Tora: si ce tu nu crezi ?
5:26 PM

Sy: daca nu as vorbi cu ei si eu la fel nu as crede ca sunt auzita
5:26 PM

Nepty: sa recunoasca frank in fata
5:26 PM

Sy: nici nu o sa vezi
5:26 PM

Sy: tu deja vrei cam mult
5:26 PM

Nepty: 😂
5:26 PM

Sy: cine spune fata de altul asa ceva ori este luat de nebun ,ori pateste alceva
5:27 PM

Sy: nu se poate
5:27 PM

Sy: asta este pentru minte,atat
5:27 PM

Sy: sa auzi ca esti prost,nimic mai mult
5:27 PM

Sy: lipsesc 5 minute
5:27 PM

Nepty: 😘
5:27 PM

Tora: un singur lucru pot sa spun acum cu alergaturile aste a cu Mary, pe unde ma duc ..casca lumea ochii si gura la mine
5:28 PM

Nepty: am observat si eu ca parca prea se uita atent
5:29 PM

Tora: nu intelegeam de ce ? acum stiu ca datorita acestui lucru , ca stam de vorba cu SY
5:29 PM

Nepty: dar nu am dat asa importanta
5:29 PM

Nepty: pai si ce daca stam de vorba ...cand te are in fata de unde sa stie ca cu tine vorbeste ?
5:29 PM

Tora: si vor sa vorbeasca cu mine
5:30 PM

Tora: pai SY, ne vizualizeaza si stiu chiar de par ca nu stiu si nu zic nimic
5:31 PM

Nepty: da ...am vazut ca intra in vorba , dar am zis ca e ceva firesc , ca e zona aia si eu am avut mai mereu carlig la destia pe strada
5:32 PM

Nepty: n-am dat importanta
5:32 PM

Tora: nu am stat eu sa analizez ,dar mi-au venit raspunsuri ,ca ma intrebam ce treaba am eu cu astia ?
5:33 PM

Tora: un taximetrist mereu se uita in oglinda , acum nu poti spune ca se uita dupa o baba ,care este cu barbatul ei in masina
5:34 PM

Tora: singurul motiv asta este SY..
5:35 PM

Nepty: chiar nu am tinut cont de asta si nici nu m-am gandit . Am considerat ca e lumea mai curioasa sau mai vorbareata
5:35 PM

Tora: sunt alte moduri de manifestare a oamenilor
5:36 PM

Nepty: uneori vad si simt ca sunt privita mai insistent , dar constat si atata tot
5:36 PM

Sy: 🙂
5:37 PM

Tora: eu ,nu am iesit atat de des ca acum , zi de zi
5:37 PM

Sy: voi nu asteptati sa stea de vorba cineva cu voi ca si cum v-ar cunoaste
5:37 PM

Sy: ei nu stau de vorba cu mine,dar cu voi
            Nepty: pai nici nu vreau ...sa-si vada de ale lor
5:37 PM

Tora: nu astept asa ceva , numai spun ce am constatat
5:37 PM

Tora: si ce sa vorbesc cu ei ? si nici nu am de ce
5:38 PM

Sy: voi oricum nu va auziti intre voi mental
5:39 PM

Nepty: nu cred eu ca au memoria vizuala asa treaza si sa faca asociatia asta . Poate e doar o coincidenta
5:39 PM

Sy: nu sunteti telepati decat cu mine
5:39 PM

Tora: ma uit la doctori cat sunt de amabili , vorbesc frumos ,nu vor sa primesca ceva
5:40 PM

Nepty: sau .... ei pot vedea ceva deosebit
5:40 PM

Nepty: ce anume or vedea ...ei stiu
5:40 PM

Sy: incepe sa se mai schimbe si la voi constiinta
5:40 PM

Sy: la medici ma refer
5:40 PM

Sy: ia cam speriat si ca daca primesc bani sunt marcati
5:41 PM

Sy: nu intra ei la puscarie asa usor
5:41 PM

Nepty: pai am inteles ca le-a si facut salarii foarte mari
5:41 PM

Tora: la urgenta este nebuneala mare ..nu au timp de amabilitati ..cu toate astea ,asa se intampla
5:41 PM

Tora: nu stiu cum sunt cu altii , dar nu pot spune ceva rau de ei
5:42 PM

Nepty: acolo, asa este de mult timp .
5:43 PM

Sy: asa ca nu va mai uitati la oameni ca si cum ati vrea sa va spuna voua ca aude ei ceva
5:43 PM

Nepty: cand ai intrat acolo , in fata lor , nu ai rang sau conditie sociala
5:43 PM

Sy: pai da
5:43 PM

Sy: acolo este doar boala
5:44 PM

Tora: stiu , pentru ca eu am fost de pe vremea lui Firica ,directorul spitalului ,ca avem probleme mari cu piciorul de mica
5:44 PM

Nepty: nu fac asta Sy . Eu trec cat de neobservata pot
5:44 PM

Sy: pai asa sa faci
5:44 PM

Sy: dar tot mai tragi tu cu ochiul doar,doar
5:44 PM

Tora: nici vorba sa astept sa vorbesca cu mine ..este chiar incomod
5:45 PM

Nepty: eu nu , si nici nu ma gandesc la asa ceva
5:45 PM

Nepty: cand e cate cineva deosebit la infatisare , poate ca sunt atyenta
5:45 PM

Sy: la cat sunt de prosti unii pe acolo sa nu cumva sa te trezesti cu ceva de la ei,adica sa auzi pe vreunul cum iti zice sa nu te mai holbezi la el
5:45 PM

Nepty: ca ma gandesc ca poate e intrateran si sunt curioasa
5:45 PM

Nepty: dar nu am obiceiul sa raman gura casca 😊 cum ma deranjeaza pe mine uitatul cuiva , asa si pe oricine la fel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu