joi, 10 octombrie 2019

Postarea 149


Sy: nu mai avem premier pe Dancila ?
4:44 PM

Nepty: nu
4:44 PM

Sy: am ramas fara Viorica 😂
4:44 PM

Sy: de cand se chinuie ei sa o de-a pe proasta jos
4:45 PM

Nepty: au filmat fara sa stie aseara niste ziarisiti si zice; "lasa ca nu au ce sa le dea ca eu le-am dat la fiecare ceva asa ca n-o sa cad ! "
4:45 PM

Sy: aaha
4:45 PM

Nepty: au dat astia pe post
4:46 PM

Nepty: urat... s-a vazut iar ce caracter urat are la felul in care a vorbit dupa
4:46 PM

Sy: pai ei sunt de fapt intunecatii umani
4:46 PM

Tora: am citit un banc cu ea , sa dus la casa de nebuni si il intreaba pe unul ..stii cine sunt eu ? si ala zice ...nuuu stiu ..eu voi fi viitorul presedinte al Ro...si ala zice ..taci ca asa am zis si eu cand am venit ca sunt imparatul Japoniei 😂...stai linistita ca te vindeca astia 😂
4:46 PM

Nepty: pai da
4:46 PM

Sy: partea rea a omului
4:46 PM

Sy: 😂
4:47 PM

Nepty: 😂
4:47 PM

Tora: si uite ca a vindecat-o
4:47 PM

Sy: zuza aia mai lipsea ca presedinte
4:47 PM

Tora: asa vise avea
4:48 PM

Sy: visa fata frumos
4:48 PM

Nepty: sa stii ca mosimea alegea ,
4:48 PM

Sy: posibil
4:48 PM

Nepty: ca uite ca le-a marit pensia ....
4:48 PM

Tora: se imbraca numai de la cristian dior
4:49 PM

Nepty: nu prea judeca lumea si chiar daca judeca , nu stiu sa inteleaga cam ce zic astia
4:49 PM

Sy: pai am vazut ca are numai rochii super pe ea
4:49 PM

Nepty: pai daca au certat-o la inceput ca se coafa ca o nebuna 😂
4:50 PM

Nepty: le-a aratat ea ce poate
4:50 PM

Tora: si de la alta firma ..nu mai stiu care ..avea bani fata
4:50 PM

Tora: si cine a preluat ?
4:50 PM

Nepty: au reactionat cu urale si cei din occident 😂 toata presa straina zice brava ca au reusit sa scape de ea
4:51 PM

Nepty: acum urmeaza tratative cu Iohanis ; Se va face o majoritate parlamentara si vor propune lui Iohanis primul ministyru - Porobabil va fi Orban
4:52 PM

Sy: prea era proasta
4:52 PM

Nepty: de la liberali
4:52 PM

Nepty: e o varianta care se vehiculeaza
4:52 PM

Nepty: oricum se vrea iar un guvern de tehnocrati sa se scoata tara din gaura ca e prapad cu banii
4:53 PM

Tora: Merkel zice ca tremura peste tot unde apare in public
4:53 PM

Nepty: nu se stie daca vir mai fi si de alocatii
4:53 PM

Nepty: vor mai fi*
4:53 PM

Nepty: e rau de tot
4:53 PM

Nepty: pai e in vizor demult Merkel
4:54 PM

Sy: au dus tara de rapa
4:54 PM

Nepty: rau de tot
4:54 PM

Sy: Merkel este bolnava
4:54 PM

Sy: tremura
4:54 PM

Sy: cine stie ce are
4:54 PM

Tora: si ca va intra in recesiune se zbate rau de tot sa ramana pe pozitie
4:55 PM

Nepty: cam toti au facut greseli peste greseli
4:55 PM

Tora: cine stie ce va mai veni
4:56 PM

Tora: daca isi vad numai interesele lor si nu si ale tarii respective , asa se intampla
4:56 PM

Sy: si lumea este proasta ca alege numai scursuri
4:57 PM

Tora: altii buni nu candideaza
4:57 PM

Tora: sau nu au loc de cloaca existenta
4:58 PM

Nepty: multi au sustinut ca la alegeri sa fie obtiune ; - Cu nici unul din candidati-
4:58 PM

Nepty: pai nu ai loc ca te fac din om neom astia. Iti fabrica ceva un dosar si esti gata
4:59 PM

Tora: eu nu stiu nimic de ei, dar credeti ca este vre-o unul bun ?
4:59 PM

Sy: poate peste 20-30 de ani de acum incolo or sa invete sa nu se mai duca va vitele sa de-a cu semnatura ca voteaza ei pe nu stiu cine,sa nu se duca nimeni la alegeri
4:59 PM

Nepty: oricum nu poate face treaba de unul singur
4:59 PM

Tora: nu numai aici peste tot la fel , promit cu sacul si nu ai nici o chifla
5:00 PM

Nepty: asta e fata lumii de azi
5:01 PM

Nepty: nu gasesti adevar nici in presa , nici la tv
5:01 PM

Sy: vai de lume
5:01 PM

Tora: cand am plecat din Aus. era un mare scandal ca ministrul finantelor pleca afara cu toata fam. plus 2,3 amante ..pe banii statului
5:02 PM

Nepty: astia sunt invidiosi pe rusi , ca uite din afara pare ca sunt uniti si ca il sustin pe Putin ...si le merge si bine
5:02 PM

Sy: pai la rusi am citit ca nu il da jos pe Putin ca cica le este frica sa nu vina altul si mai rau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu