luni, 25 martie 2019

Postarea 47


Sy: nu vad ce ai facut in viata ta,ci doar cum ai aratat ca chip
4:43 PM

Tora: noi suntem ca niste musculite pe langa tine 😂
4:43 PM

Nepty: cum am aratat cand ?
4:44 PM

Sy: in prima viata
4:44 PM

Sy: pacat ca nu pot sa vad cum am aratat eu
4:44 PM

Nepty: si cum eram eu ?
4:45 PM

Sy: cand am accesat sa vad ce am fost eu apare o femeie cam de 40 de ani,frumoasa rau de tot si spune ca sunt eu,acum nu stiu daca este si adevar ce spune
4:45 PM

Tora: dar ti-a aratat parca creatorul care iti vorbeste
4:45 PM

Tora: cum sa nu fie adevar ?
4:46 PM

Sy: ceea ce vad la tine Mariana este ca arati tanara,cam de 35 de ani,putin plinuta,si frumoasa la fata
4:46 PM

Sy: satena
4:46 PM

Tora: esti bruneta sau roscata ? inalta , slaba , cum aratai ?
4:47 PM

Nepty: ceea ce vezi tu este trupul ce-l aveam atunci
4:47 PM

Sy: eu bruneta,cam de 40 de ani,cu gene foarte lungi,frumoasa ,cam 175 inaltime
4:47 PM

Sy: da,vad prima viata,cum erati atunci
4:48 PM

Nepty: oare unde si cand eram noi asa ?
4:48 PM

Sy: in prima viata,si nu mai conteaza unde si cand
4:48 PM

Sy: 🙂
4:48 PM

Tora: oare de ce pe mine ma vezi batrana ?
4:48 PM

Sy: pai asa ai fost cand ai murit in prima viata
4:49 PM

Sy: tie si dumnzeu iti zice creatoreasa batrana
4:49 PM

Sy: asa erai cunoscuta
4:49 PM

Nepty: si eu ce eram ?
4:50 PM

Sy: tot creatoreasa
4:50 PM

Tora: pesemne ca eram cea mai batrana dintre creatorese si de aceea spune asa
4:50 PM

Sy: dar erai tanara cand ai murit
4:50 PM

Nepty: pe tine Tora te tine minte si Dumnezeu 😊
4:50 PM

Tora: iti dai seama ..
4:51 PM

Sy: eu pe Flora doar o vad ,nu stiu ce a fost,el a zis ca a fost creatoreasa
4:51 PM

Sy: creatorii sunt cei ce au lucrat direct cu dumnezeu
4:52 PM

Sy: sunt creatorii a ceea ce este prin jur
4:52 PM

Tora: macar am fost si noi ceva
4:52 PM

Sy: dar voi nu o sa mai fiti niciodata creatorese ca nu mai aveti inteligenta aia de atunci
4:52 PM

Nepty: lasa ca acum sapam bine gradina si tot facem ceva bun 😂
4:52 PM

Tora: sti cine mi-a mai spus asta ? Rafael
4:53 PM

Tora: dar, nu a spus creatoreasa , a spus ca am creeat impreuna cu el ..
4:53 PM

Nepty: poate ca ne vom naste candva intr-o locatie buna cu ADN bun
4:54 PM

Tora: sau el cu mine
4:54 PM

Tora: cum sa te mai nasti ?doamne fereste
4:54 PM

Nepty: sa raman asa proasta ?
4:54 PM

Tora: ca ajungem la incarnare ?
4:55 PM

Sy: pai daca va mai nasteti vreodata sa zis cu voi cea de acum,ca nu mai tineti minte viata asta
4:55 PM

Tora: paiii sigur ca da ,nici nu ma gandesc
4:55 PM

Sy: voi doua daca muriti ajungeti intai in Iad si pe urma la incarnare,nu cred ca realizati ce o sa patiti acolo
4:55 PM

Tora: invat si invat
4:55 PM

Nepty: atunci imi cumpar un calculator bun 😂 ca nu vreu sa o uit pe Sy
4:56 PM

Nepty: vreau*
4:56 PM

Tora: eu, nu ma gandesc la asa ceva
4:56 PM

Tora: si cand vor veni baietii si vom intra la camerele de lumina se vor activa si la noi diferite capacitati
4:57 PM

Tora: si incet incet , vom invata
4:57 PM

Nepty: glumesc 😊 trebuie sa fie o rezolvare . In timp se acumuleaza intelepciune si daca ai o viata placuta ,,,,ce conteaza restul
4:57 PM

Sy: pai cam asa
4:58 PM

Nepty: daca am creat frumos ce am creat si mai si dainuie , e si mai bine
4:58 PM

Nepty: bravo sinelui meu 😊
4:58 PM

Sy: nu o sa mai fim niciodata ce am fost
4:59 PM

Tora: chiar , poate cateva lucruri ce sunt in jurul nostru sunt create de noi
4:59 PM

Sy: asta este clar
4:59 PM

Tora: dar, avem nemurirea si ne putem bucura si noi de ce va veni
5:00 PM

Sy: logic
5:00 PM

Sy: asa cum am mai zis,tineti de viata,restul nu conteaza
5:00 PM

Tora: si noi habar nu avem ,ca sunt facute de noi
5:00 PM

Tora: tin de viata si constiinta mare
5:01 PM

Tora: si ce daca sunt batrana , eu nu ma simt asa ..
5:02 PM

Sy: logic ca conteaza cum te simti
5:02 PM

Nepty: daca tu Sy ma lasi sa stau pe langa tine, sa vad si eu ce si cum faci ...sunt super fericita 😊 nu-mi mai trebuie ceva 😂
5:02 PM

Sy: pacat ca nu am descoperit mai devreme cum sa ma trezesc ,ca nu apucam ani de batranete,eram mai tinere macar cu 5 ani,dar asta este ,m-am trezit tarziu
5:02 PM

Nepty: daca te vad si pot vorbi si cu tine .... 😊 ce sa-mi mai doresc
5:03 PM

Tora: daca tu zici asa ? eu ce sa mai spun ? dar..cred ca asa a fost programat , aici trebuia sa ajungem
5:04 PM

Nepty: lasa ca si acum , asa la varsta asta, avem frumusetea noastra
5:04 PM

Sy: posibil
5:04 PM

Sy: eu vroiam sa am macar 5 ani mai putin pe chip 🙂
5:04 PM

Sy: sau 10
5:04 PM

Tora: pai cred si eu ca spui asta , ca te-ai vazut cum aratai
5:05 PM

Sy: da
5:05 PM

Nepty: te-ai indragostit de tine , de chipul tau 😊
5:06 PM

Nepty: spiritul nostru este insa baiat ?
5:06 PM

Tora: sper ca eu nu eram urata 😂 interesant de ce eram batrana si nu tanara ca toti ceilalti
5:06 PM

Sy: pai daca am aratat cun vad eu ,eram nu frumoasa,super de frumoasa cu ochii oblici si cu gene super dese si mari,un chip super de frumos
5:07 PM

Tora: ochii oblici ca la japonezi ?
5:07 PM

Sy: cand te-a creat dumnezeu prima data in spirit baiat ai fost ca toata lumea,la incarnare iei chipul corpului,asa ca ai ajuns fata ca toate muierile creatiei
5:07 PM

Nepty: oare cine sa ne fi plasat in locul si familiile in care ne-am nascut ?
5:08 PM

Sy: ochii oblici ca ai lui Salusa,nu ca la chinezi
5:08 PM

Sy: pai cine sa te plaseze,altul decat dumnezeu
5:08 PM

Tora: erai pesemne de le Sirius , ei sunt asa ?
5:09 PM

Tora: de pe
5:09 PM

Sy: nu stiu locatia
5:09 PM

Nepty: deci ne-a stiut inca de atunci , unde ne-a trimis ,unde am ajuns
5:09 PM

Sy: stim noi de Sirius,cine stie cati mai sunt asa cu ochii oblici in creatie
5:09 PM

Tora: adevarat
5:10 PM

Tora: se poate estima ca ani , cam cat ar fi ?
5:11 PM

Tora: miliarde de ani ?
5:12 PM

Sy: la ce te referi ?
5:12 PM

Tora: cati ani sunt de cand am fost creeate ?
5:13 PM

Sy: cine stie
5:13 PM

Sy: cred ca nici dumnezeu nu stie
5:13 PM

Tora: din pura curiozitate intreb
5:13 PM

Sy: daca ne-a creat la inceputuri nici el nu sti cat
5:14 PM

Tora: pesemne ca am fost creeate mai la inceput ,din moment ce am fost pe langa Dumnezeu
5:14 PM

Sy: daca suntem mai aproape de timpul asta probabil miliarde de ani
5:14 PM

Tora: la miliarde m-am gandit si eu
5:15 PM

Tora: asta ce ai pus tu Mari , o fi chiar extraterestra
5:16 PM

Nepty: stelarii me-au spus si ce numar avem in creatie . Mie de exemplu mi s-a spus ca sunt numarul 47 . Ce este si ce inseamana.....
5:16 PM

Nepty: si ca am culoarea roz numarul 5
5:17 PM

Sy: cum adica 47,de unde ai acest nr ?
5:17 PM

Tora: cine stie daca este asa
5:17 PM

Nepty: asa ne-ai spus ca au dat ei pentru fiecare din noi
5:18 PM

Sy: nu mai stiu
5:18 PM

Nepty: imi pare rau ca s-a pierdut in calcul celalalt
5:18 PM

Nepty: aveam pastrat
5:18 PM

Tora: asa si eu am 1 verde , si ai spus ca nimeni nu mai are asa in afara de tine
5:18 PM

Sy: am uitat si eu unele info
5:19 PM

Nepty: da , ca ziceau ca este rar ca cineva sa aibe 1
5:19 PM

Nepty: si ca de regula este un baiat
5:19 PM

Nepty: important este ce va fi deacum inainte . Ce a fost ....a fost si a trecut
5:20 PM

Sy: pai acum astea suntem
5:20 PM

Sy: cine sa iti redea ce ai pierdut
5:21 PM

Nepty: lasa sa ducem noi o viata linistita si impacata , si va fi bine
5:21 PM

Sy: va dati seama ca si fam noastre de atunci nu mai exista
5:21 PM

Sy: nimic nu mai exista din ce am avut noi
5:21 PM

            Tora: am fost curioase sa stim si noi ce am fost
5:21 PM

Tora: acum ne axam pe viitor
5:21 PM

Nepty: pai daca totul moare ca asa e regula creatiei, sigur ca nu mai este
5:21 PM

Tora: si cred ca mergand in acest ritm ,avem sanse bune si pe viitor
5:22 PM

Tora: cum vom supravietui financiar vom vedea , o fi si acolo o rezolvare
5:23 PM

Sy: viata de acum incolo este cum ti-o faci
5:23 PM

Tora: pe tine SY, nu cred ca te va lasa aici ,nu au cum esti mult prea mare ca sa te lase aici
5:24 PM

Nepty: vom vedea ce e de facut. Sper sa nu avem de furca cu aceasta oranduire a lumii
5:24 PM

Sy: cine sa ma ia?
5:24 PM

Sy: pana ajungeti voi sa nu mai primiti pensii vin stelarii jos si fac ei legea
5:25 PM

Tora: cine te-a trimis aic sa rezolvi cu nemurirea ,chiar daca esti in fizic
5:25 PM

Tora: aici
5:25 PM

Nepty: poate ca a venit singurica
5:25 PM

Sy: pai trebuia sa fiu in fizic ca sa nu mai moara lumea
5:26 PM

Sy: eu sunt singura
5:26 PM

Sy: sa interesat dumnezeu de toate,nici el nu stie cine sunt,ce pot sa fac
5:26 PM

Nepty: eu nu cred ca te-a trimis cineva
5:26 PM

Sy: cine stie
5:26 PM

Sy: inseamna ca am venit singura sa pun capat mortii
5:27 PM

Nepty: si mai cred ca asa ai vrut tu sa vii aici ca ai avut acel vis...
5:27 PM

Tora: dar, nu te-o lasa Dumnezeu ,sa fi in rand cu lumea , mai ales ca esti cea mai mare
5:27 PM

Nepty: si cum reforma incepe de jos in sus ....ai coborat in energiile astea negarive , in iadul asta de aici
5:28 PM

Sy: pai trebuie sa fi nebun sa te omori si sa vi aici,dar daca am venit cu gand sa aduc nemurirea asa se mai intelege ca nu sunt nebuna de legat sa ma sinucid in planuri inalte sa vin aici
5:28 PM

Nepty: negative*
5:28 PM

Nepty: eu cred ca ai inceput si ai facut planul , inca inainte de a veni aici
5:28 PM

Sy: iti dai seama ce plan am facut
5:29 PM

Sy: nu vii aiurea
5:29 PM

Nepty: asa de tare te-ai suparat ca ai fost atacata si omorata ...ca i-ai cam jumulit pe toti in timp
5:29 PM

Tora: asta este un proiect mare de tot , poate ca mai ai ceva ajutoare , de care nu sti acum
5:29 PM

Nepty: uite ce e acum 😂
5:29 PM

Sy: sa nafastuiesc nu cred ca am nevoie de nimeni 😂
5:30 PM

Nepty: te uiti sau te gandesti la ei si ii citesti ca pe radiografie 😂
5:30 PM

Sy: sa aduc viata vesnica la fel
5:30 PM

Tora: asta cu nefastuirea este o mare bele pentru multi
5:31 PM

Nepty: alora ingamfati cu aere de marire ....le cam suna in cap de nu mai pot
5:31 PM

Sy: adevarul este ca este super sa te uiti la om si sa inchizi ochii si sa iti ramana chipul lui imprimat in ochi si sa vezi cum se schimba acel chip in cel ce era candva odata,asa mi se intampla mie acum de vad ce ati fost candva la inceputuri
5:31 PM

Nepty: trebuie sa fie tare interesanta aceasta experienta 😊
5:32 PM

Sy: da,ma amuza rau de tot,acum la tv ma uit la chipurile lor,inchid ochii si ii vad cum aratau candva,au inceput sa ceara ei sa le arat cum arata
5:32 PM

Nepty: uite ca au motiv si de bucurie
5:33 PM

Tora: dar poti trimite imagini la altii cum aratau ei ?
5:33 PM

Sy: da
5:34 PM

Nepty: cu auzitul
5:34 PM

Nepty: noua daca ne trimiti ?putem primi?
5:34 PM

Sy: pai cand se schimba in ochii mei chipul ei vad
5:34 PM

Sy: pai voi nu sunteti conectate la mine,ei da
5:34 PM

Tora: deci ei pot vedea acest lucru , ce grozav
5:35 PM

Sy: da
5:35 PM

Nepty: deci , indiferent de energia din care este alcatuita fiinta , indiferent daca e in trup sau nu, te poate auzi si vedea.
5:37 PM

Sy: da
5:37 PM

Nepty: nu conteaza unde se afla
5:37 PM

Sy: da
5:37 PM

Tora: daca eram tanara mai cumva ,dar batrana ..nu prea sar in sus 😂
5:37 PM

Sy: aaa.am uitat sa va zic ca vorbesc cu animalele,ganganiile,plantele orice are gura si poate vorbii
5:37 PM

Sy: astazi m-am distrat cu un gandac
5:38 PM

Sy: 😂
5:38 PM

Nepty: 😂
5:38 PM

Tora: vaii
5:38 PM

Nepty: era amarat ?
5:38 PM

Sy: da
5:38 PM

Sy: era pe moarte
5:38 PM

Sy: avea voce de om batran
5:38 PM

Tora: i-ai luat si pe astia la scotocit 😂
5:38 PM

Sy: era un gandac care se pune pe zmeura,cred ca stiti
5:38 PM

Nepty: eu nu ii stiu
5:39 PM

Sy: aia verzi si mirositori urat
5:39 PM

Tora: ala de pute iurat ?
5:39 PM

Sy: da
5:39 PM

Nepty: ca o gargarita mare?
5:39 PM

Tora: da, il stiu , este potrivit ca marime
5:40 PM

Tora: si ce zicea ?
5:40 PM

Sy: am facut curatenie in balcon,si am dat de unul bagat in perdeaua de pe balcon,a inceput sa vorbeasca,am crezut ca este vre-un spirit pe acolo,cand colo vorbea gandacul
5:40 PM

Sy: zicea ca nu l-am lasat sa moara in locul lui ales in perdeaua mea
5:40 PM

Tora: si nu l-ai pus la loc ?😂
5:41 PM

Sy: am mai alergat dupa o musca ca imi intrase in casa,si aia vorbea,facea misto de mine ca nu o prind,i-am zis si eu ce cauta in casa daca o prind o omor 😂 a zis ca asa are chef ea
5:41 PM

Nepty: si-a ales loc de moarte
5:41 PM

Sy: da
5:41 PM

Sy: l-am lasat in balcon
5:41 PM

Tora: si pe gazele astea le nefastuieste ?
5:42 PM

Sy: baietii si dumnezeu astazi mi-au zis sa nu va spun si astea sa nu ziceti cumva ca am luat-o razna vorbind cu toate 😂
5:42 PM

Tora: si pe celelalte animale ?
5:42 PM

Sy: toata lumea este nafastuita
5:43 PM

Tora: doamne fereste , nici nu mi-a trecut prin gand
5:43 PM

Sy: l-am intrebat pe gandac daca ma aude si simte si a zis ca da
5:43 PM

Tora: inseamna ca ne cred proaste rau
5:43 PM

Sy: eu am preluat totul se pare
5:43 PM

Nepty: am tot vazut articole pe net cica venite de la delfini , de la cai , vulpi....Chiar transmit si ele mesaje omului ?
5:43 PM

Sy: da
5:43 PM

Nepty: ce frumos trebuie sa fie sa poti auzi . Tare rau imi pare ca nu pot
5:44 PM

Tora: sa vezi cum face pisica mea sa se faca inteleasa ce vrea ea
5:45 PM

Sy: da,este super sa stai de vorba cu floarile,cu gandacii,cu tot
5:45 PM

Tora: eu,deja vorbesc cu florile, le mangaii..
5:45 PM

Nepty: florile alea de mi le trimite filmate sotul tau , cred ca infloresc de bucurie ca sunt langa tine 😂
5:45 PM

Sy: da,florile mele 😂
5:46 PM

Sy: pai le intreb daca sa le pun apa
5:46 PM

Sy: si spune singure cand
5:46 PM

Tora: nu le aud ce spun dar ,vad ca sunt bucurose
5:46 PM

Nepty: 😊
5:46 PM

Tora: te rog sa ne spui tot ce vorbesti ca nu avem reactii de copii prosti
5:47 PM

Sy: ma distrez acum cu o floare de la mine din camera
5:47 PM

Sy: cica are gura mare
5:47 PM

Nepty: da, sigur ca da
5:47 PM

Sy: nu ii place cand o uda Nelu
5:47 PM

Sy: 😂
5:47 PM

Nepty: eu ma bucur cand aud ca s-a mai activat inca ceva la tine
5:47 PM

Sy: va dati seama ca sunt dumnezeu daca pot auzi totul
5:48 PM

Sy: asa a zis si dumenzeu
5:48 PM

Sy: acum nu mai suntem diferiti
5:48 PM

Sy: sa fiu doar om
5:48 PM

Tora: putem pune intrebari, sa intelegem si mai bine
5:48 PM

Tora: doar nu se mai pune problema sa nu fi
            Nepty: pai am si spus ca eu cred ca tu esti defapt cel mare
5:49 PM

Nepty: deasta si stelarii ti-au spus care e dictonul tau
5:49 PM

Sy: asa zice toata lumea
5:49 PM

Sy: asa pare
5:49 PM

Sy: sa ma auda toti este ceva
5:49 PM

Sy: plus aptitudinile mele
5:50 PM

Nepty: Dumnezeu s-a facut om , ca omul sa poate sa devina un dumnezeu
5:50 PM

Sy: o fi ceva cu vorba asta
5:50 PM

Tora: nu stiu daca poate omul sa devina Dumnezeu
5:50 PM

Tora: cel putin aici nici vorba
5:50 PM

Nepty: ai vrut sa cureti iadul asta de aici intai. Poate ca deasta si Dumnezeu a adus aici tot intunericul
5:50 PM

Sy: pai daca devine nemuritor este deja un dumnezeu
5:50 PM

Sy: sa te nasti pe o planeta de draci este ceva
5:51 PM

Sy: si rai pe deasupra
5:51 PM

Nepty: si sa te mai si trezesti
5:51 PM

Tora: eu ma refer ca putere de creeatie
5:51 PM

Tora: chiar ,sa te mai si trezesti , si batrane ,eu
5:52 PM

Nepty: si sa fii bun si bland... sa simti si sa intelegi , ce vrea sufletul tau si cum e el
5:52 PM

Nepty: sa te aprinzi si sa luminezi in acest intuneric
5:52 PM

Sy: ne-am trezit pentru ca ceva din noi a cerut asta
5:53 PM

Sy: nu mai rezonam cu prostia
5:53 PM

Sy: cu lumea
5:53 PM

Nepty: da
5:53 PM

Sy: simteam nevoia de mai mult
5:53 PM

Nepty: am inteles ce vrea sufletul din noi
5:53 PM

Sy: da
5:53 PM

Tora: si acum vrea si mai mult da, asa este
5:53 PM

Nepty: lasa ca facem noi lumina
5:54 PM

Nepty: trei doamne si toti trei 😂
5:54 PM

Tora: 😂
5:54 PM

Sy: 🙂
5:54 PM

Tora: de ce oare persista ca totusi am fost langa tine mereu ?
5:55 PM

Tora: poate asa o fi
5:55 PM

Sy: nu cred ca ne-am intalnit in fiecare viata aici
5:56 PM

Tora: eu zic ca este mai mult decat incarnare
5:56 PM

Nepty: in fiecare viata poate ca nu , dar poate in spirit am hotarat sa venim aici cu o treaba
5:56 PM

Sy: daca ne-am intalnit in spirit
5:57 PM

Tora: sau asa
5:57 PM

Nepty: stelarii au spus ca am venit aici acum 13 mii de ani
5:57 PM

Nepty: care o mai fi adevarul ....
5:58 PM

Nepty: poate vom afla candva
5:58 PM

Sy: da
5:58 PM

Sy: suntem lasati aici de 13 milenii asa in rahat,dar cine stie cand am sosit noi aici
5:58 PM

Nepty: dar eu cred ca am venit cu treaba...sau , asa imi place sa cred
5:58 PM

Nepty: poate ca a fost planeta noastra
5:59 PM

Sy: candva in hipnoza aflam noi adevarul despre noi
5:59 PM

Nepty: le-a venit nebuneala altora si POC
5:59 PM

Tora: sunt multe necunoscute
6:00 PM

Tora: dar, uite prin aceste necunoscute ,ne-am trezit si mergem mai departe
6:00 PM

Tora: avem rabdare si in final vom afla ce se poate
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu