joi, 5 octombrie 2023

CHAT 56

Mariana: lasa ca construiesc stelarii un oras de lumina 😊 5:14 PM Sy.: la pastele cailor 5:14 PM Flora: atunci stai in Italia 😂 5:15 PM Sy.: daca stam in baza stelarilor mai ne nastem de 3 ori pana vedem ceva de la ei 5:15 PM Flora: iar so luam de la capat ? nu mai vreau ... 5:15 PM Sy.: pai nici eu,dar cine stie ce ne este rezervat 5:16 PM Flora: chiar ma gandeam ca se vor naste multi copii ..cati vor ramane cum au venit ? 5:16 PM Sy.: in viitor mai au sanse,acum nu prea 5:17 PM Flora: ca in afara de copii trebuie si fam. unde sa se nasca in conditii de evolutie Flora: ii ia bunica si-l duce sa se spovedeasca 5:18 PM Sy.: cum sa nu 5:18 PM Sy.: vrei sa rateze asa ceva ? 5:18 PM Flora: si se pierd pe drum ...cati sau pierdut ? 5:18 PM Sy.: pai in asa societate ce invataturi sa primeasca ? 5:19 PM Sy.: cum e bunica ,asa este si nepotul 5:19 PM Sy.: ca are grija ea sa fie nepotul bine 5:19 PM Mariana: lasa ca acum se nasc cu alte programe si cand capata personalitate merg catre ce sunt programati 5:20 PM Sy.: speram 5:20 PM Sy.: ideea este sa fie programati spre bine,nu tot ce stiu batranii 5:20 PM Flora: ma gandeam vazund Jerusalema , ca s-au nascut multi copii in Africa , si nu eram prea incantata 5:21 PM Flora: insa asta este bine ca cei de acolo nu sunt atat de ,,stilati,, si au sanse mari de tot 5:21 PM Sy.: daaa 5:22 PM Mariana: in parc ii zice o bunica lui Alex sa nu mai faca asa ca il bate Dumnezeu. Alex intreaba ; Cine? Unde e ? ...si se uita in toate partile sa vada pe Dumnezeu 😂 5:23 PM Sy.: 🙂 5:24 PM Flora: si dupa cate spun astia ..se reorenteaza spre Africa pe viitot, nu este poluare mare, nu sunt industrializata zona , deci calitatea vietii este diferita , aici industria si acolo locuinta 5:24 PM Sy.: da..este o idee 5:24 PM Mariana: sa moara europenii de inima 😊 ca la ei e toata industria 5:26 PM Flora: aseara a fost la serial cu extraterestrii despre Edgard CAISY 5:26 PM Flora: este socotit al doile-a Nostradamus 5:27 PM Sy.: da...am prins ceva ,nu tot 5:27 PM Mariana: a scris o gramada de carti cu tot ce a spus in meditatii- la noi au ajuns numai parti truncheate de adevar din ce a scris el 5:28 PM Flora: am citit mult de el , a prezis foarte multe si toate inf. date de el era sub hipnoza sau o transa in care intra el 5:28 PM Flora: este o enciclopedie tot ce a prezis el 5:28 PM Flora: ce mi-a placut la nebunie cum a intrat in legatura cu Inderii, extraterestrii , este minunat , era afara intr-o gradina a a venit un inger si la intrebat ce vrea sa faca cu viata lui ? 5:30 PM Flora: el a spus vreau sa ajut oamenii ,omenirea 5:30 PM Flora: nu statea prea bine cu scoala , si ingerul ii spune daca te vei culca pe carti vei stii tot ,asa a facut 5:31 PM Flora: de ce ? ca radeau cei de la scoala de el 5:31 PM Flora: a inceput cu examinarile medicale , facea ,,minuni ,, 5:32 PM Mariana: ingerul i-a spus ca il va pregati sa ajute lumea ; Interesant este ce era ? inger din spirit sau stelar ? 5:32 PM Flora: si culmea cu naturiste , se imbolnaveste sotia lui de tuberculoza ,nu scapa nimeni de asa ceva 5:33 PM Mariana: o face bine cu inhalarea de aburi de coniac😊 5:34 PM Flora: pai in final ingerul este stelar ,deorece face multe preziceri de la piramide si atunci si-au dat seama ca ca a fost ingerul extraterestru Flora: cu coniac de mere in butoi de dud 5:35 PM Flora: asta merita revazut 5:35 PM Flora: a dat o multime de inf. 5:35 PM Flora: nu sa lacomit la bani ,el a mers pe linia care a spus-o de la inceput 5:36 PM Flora: spune ca in ziua de astazi sunt multe cabinete terapeutice care merg dupa indicatiile lui 5:38 PM Mariana: https://www.libris.ro/despre-sanatate-si... 5:38 PM Flora: am avut foarte multe casete cu el ,dar nu am putut sa le aducem in Ro 5:39 PM Sy.: oricum nu mai sunt casetele de actualitate 5:40 PM Flora: tu ce spui SY , ce impresie iti face ? 5:40 PM Sy.: nu stiu 5:40 PM Flora: de aceea nu am putut 5:40 PM Sy.: am vorbit cu sora mea acum...nu am citit ce ati scrie 5:40 PM Sy.: scris 5:40 PM Mariana: el sustinea ca primeste totul din Aksha 5:41 PM Flora: dupa mine el era indrumat de extraterestrii 5:41 PM Sy.: daa..clar 5:41 PM Sy.: ce ingeri,ingerimea te face praf,nu te invata 5:42 PM Mariana: deci ingerul venit in copilarie era stelar 5:42 PM Sy.: la vremea aia erau si mai rai pe oameni 5:42 PM Sy.: ca de obicei,stelarii se dau zei,sau ingeri in fata prostimii 5:42 PM Mariana: pai altfel cum sa ii fi explicat unui copil ce este el ? fara sa se sperie ? 5:43 PM Flora: pai cum sa spuna de extrateresrtii , ca chiar el citea biblia si nu ar fi avut incredere sa spuna alceva 5:43 PM Sy.: nu v-am spus ca au zis ingerimea in 2015 ca daca te rogi la ei si nu faci ce ti se spune o incurci rau de tot 5:43 PM Mariana: ce ti se spune ? ...daca e disperat omul o si face poate 5:44 PM Sy.: pai ingerimea zice cam asa,daca ma deranjezi cu cereri si nu faci ce iti spun eu si gresesti iar iti dau de nu te vezi Mariana: o fi lumea asta din rasa drac , si au facut multe nefacute in drumurile lor , dar, .... 5:47 PM Sy.: dar ce? 5:47 PM Mariana: se roaga ca e disperat si lumea asta nu l-a invatat care e randuiala ... asa duri sa fie ingerii? 5:48 PM Sy.: normal ca au fost duri cu oamenii,ca sau uitat la ei si se asteptau sa se trezeasca,dar cum aici nu ai cum sa faci asta au facut greseli si greseli ,plus ca unii mai sunt si rasa drac si sunt rai din fire 5:49 PM Mariana: nu ma refer la astia intunecati care taie si sapnzura voit ...ci la omul simplu si modest 5:49 PM Sy.: stai ca evolutia a inceput cam de o suta de ani,deci nu prea este timp suficient de evolutie 5:50 PM Mariana: evolutia a inceput de 100 de ani ???? ...mai sa fie , si lumea zici ca a inceput sa mearga deandoaselea , Nu se mai stiu o multime de lucuri , omul e tot mai tant la cap 5:52 PM Sy.: pai asta este evolutia acum 5:52 PM Mariana: e tot mai fara dumnezeu 5:52 PM Sy.: cum sa evoluezi daca nu ai niste repere 5:52 PM Sy.: se iau unii dupa altii si gata evolutia 5:52 PM Flora: Dumnezeul de care ei stiu 5:52 PM Sy.: faci ce fac eu si nu te intrebi daca este bine,copiezi din societate sau de la bunica si mai grav si uite ce desteapta esti,practic tu nu gandesti deloc,preiei totul 5:53 PM Flora: ca fiecare are alti dumnezei si alte idei 5:54 PM Mariana: pai daca faci ceva si nu esti in rand cu ceilalti , esti indepartat ca zice ca esti cu capul , un ametit 5:54 PM Sy.: ce dumnezeu,nu exista asa ceva in conceptia pamantenilor,ei se inchina la stelari si cam atat ca au avut ei grija de asta in trecut,probabil nici ei nu si-au dat seama ca va ramane ce aduc ei ca credinte mii de ani 5:54 PM Mariana: deci Nu ai voe sa iesi din rand 5:54 PM Mariana: voie* 5:54 PM Sy.: pai nu ai voie ,dar in sinea ta poti sa te trezesti 5:54 PM Sy.: nu trebuie sa arati asta in jur ca te linseaza,dar trezestete pentru tine 5:55 PM Flora: nu stiu daca oamenii se gandesc la asa ceva .. 5:56 PM Mariana: asta e cu totul altceva ; daca ai curaj sa gandesti la imboldul inimii tale ... o faci 5:56 PM Sy.: pai o faci,ca ai facut-o si se poate 5:56 PM Sy.: deci poti fi 2 in 1 5:56 PM Mariana: sigur ca se poate 5:56 PM Sy.: pai logic ca se poate 5:56 PM Sy.: sunteti exemple clare ca se poate sa iesi din turma si totusi sa gandesti altfel 5:56 PM Mariana: in lumea asta , acest mod , e singura ta sansa sa o faci 5:57 PM Flora: daca eu nu eram atrasa de extraterestrii de OZN nu stiu cum ar fi fost 5:57 PM Sy.: sufletul cere,important este sa treaca de barierele mintii 5:57 PM Sy.: doar asa te trezesti 5:57 PM Sy.: daca filtrezi totul cu minte si cu sufletul nu,si nu asculti de indemnul sufletului nu ai sanse sa iesi din caca 5:58 PM Mariana: eu cu stelarii mai tarziu ...eu toata viata mi-am pus intrebari , si am tot pus intrebari incomode si .... 5:58 PM Sy.: eu nu am pus intrebari ca stiam ca lumea este cu fundul in sus,dar gandeam liber si nu m-am lipit de nimic 6:00 PM Flora: cand am dat de tine SY, a fost tot ce mi-am dorit mai mult 6:00 PM Sy.: parca nici nu am trait pe lumea asta,asa ca nu am avut de ce sa ma scutur de prostii 6:00 PM Mariana: sa vezi un ritual al unei slujbe de posedare ramai cu gura cascata ca prostu la ce vezi in fata ta 😂 sa vezi cum se dezbraca popa de fustele alea una cate una 😂 6:00 PM Sy.: acolo este un subiect greu,nu stim ce poseda acele suflete 6:01 PM Sy.: ca este posibil sa fi posedat 6:01 PM Mariana: mai face si tamaia trosc 😂 6:01 PM Mariana: mie mi-au facut una 😂 6:02 PM Flora: eu nu am vazut asa ceva si nici nu ma interesat 6:02 PM Sy.: ori acea persoana este drac si se comporta ca atare ca sa trezit,ori sunt doua suflete in acel corp 6:02 PM Mariana: care persoana Sy? 6:03 PM Sy.: posedatul 6:03 PM Flora: si dupa una de asta ai fost ,,scoasa,, de sub drac ? 6:03 PM Mariana: eu eram posedata😂 6:03 PM Sy.: 🙂 6:03 PM Mariana: mie mi-a facut slujba asta 6:03 PM Sy.: aoleu 6:03 PM Sy.: pai se pare ca ai dat din gura cam mult 6:04 PM Sy.: ce eu nu am ajuns la nebuni ca am vorbit ce stiam? 6:04 PM Mariana: m-a ferit dumnezeu si nu m-a bufnit rasul cand mi-a trecut prin cap ca poate popa o sa ramana in fundul gol pana la finalul slujbei 6:04 PM Mariana: am privit in tacere si incercam sa inteleg ce citea 6:05 PM Sy.: inseamna ca ai trancanit la vremea ta destule de ai patit asa ceva 6:06 PM Mariana: le-am cam petrecut pe toate pana sa ajung aici , azi 6:06 PM Sy.: tineti-va gura ca nu este de glumit cu prostimea din jur Mariana: am invatat-o pe pielea mea 6:06 PM Sy.: asat e,asa zic si eu de mine 6:07 PM Mariana: n-am fi avut habar de multe Sy , daca nu le traiam ; Una e sa ti se povesteasca , alta sa o traiesti 6:08 PM Sy.: logic 6:08 PM Sy.: nu o sa uit niciodata patania mea 6:08 PM Mariana: sa cauti in inima ta in adancul tau si sa iei o hotarare 6:08 PM Sy.: si nici iertare nu este Sy.: eu zic cam asa,daca nu exista uitare nici iertare nu este 6:09 PM Mariana: ideia este sa iti linisteti sufletul tu 6:10 PM Flora: hai sa va inveselesc cu ce au pus stelarii ....multumim mult de tot ...🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 6:10 PM Sy.: da..sunt impacata cu mine insami,ma bucur ca am ajuns la intelegere maxima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu