joi, 9 mai 2019

Postarea 75


Tora: eu, tot m-am gandit la ce vorbim noi aici
5:03 PM

Sy: 🙂
5:03 PM

Tora: nu putem face nimic , nu ni se dau inf. si cred ca nici nu putem face ceva
5:04 PM

Tora: doar sa asteptam sa vedem cum decurg lucrurile ,pe care stim ca nu vor fi bune
5:04 PM

Sy: tu sa fi multumita sa fi sanatoasa,sa iti mentii mintea sus,si sa nu mori,restul nu conteaza pentru noi
5:04 PM

Sy: ca nu suntem noi in stare sa schimbam ceva
5:04 PM

Tora: pai sa stii ca mereu spun ,ca ma simt mai bine ca la 30 -40 de ani
5:05 PM

Tora: si am varsta asta , si alerg de colo colo
5:06 PM

Tora: ma dor si pe mine multe , dar nu cred ca sunt oameni sanatosi tun
5:07 PM

Sy: normal ca nu te simti de varsta care o ai,ca esti nemuritoare,deci batranete doar in buletin
5:07 PM

Sy: pai si pe mine ma dor mainile ,picioarele,coloana
5:07 PM

Sy: asta suntem
5:07 PM

Tora: daa
5:08 PM

Tora: nu pot sa spun ca stiu prin ce am trecut ca dureri , nu se compara cum sunt acum
5:08 PM

Tora: am mers cu 2 bastoane ,pana sa fac operatia de la picior
5:09 PM

Tora: nu am renuntat la munca ,ca am vrut sa achitam casa si cu chiu cu vai am reusit
5:10 PM

Tora: mintea, o folosesc din plin ,cu cerul cu toata gradina, ca pasarile ,de flori nu mai spun
5:11 PM

Tora: cu ce vorbim aici ,cu cititul sunt multe posibilitati de a o tine sus
5:12 PM

Tora: suntem cu tine si tu ne spui o multime
5:13 PM

Sy: aflam noi in timp si info
5:14 PM

Sy: totul o sa fie bine in viitor pentru noi
Tora: si eu cred asta , si simt asa ca va fi bine
5:14 PM

Sy: o sa fie bine
5:16 PM

Tora: uite ca exempu de cand ne cunostem noi, nu a fost nimic rau, cu exceptia lui Mary , in rest au mers lucrurile in ritmul lor
5:16 PM

Sy: tu sti mai bine ce traiesti si cum traiesti
5:16 PM

Tora: am aflat o multime de inf. care nu stiu sa fie 10 oameni sa le cunoasca
5:17 PM

Sy: da
5:17 PM

Tora: acum mai multi ca le-ai postat pe chat
5:17 PM

Tora: mai intra acolo ?
5:17 PM

Tora: sa citeasca, ca mereu am vrut sa te intreb ?
5:18 PM

Sy: vad ca si pe chat intra si citesc,desi nu este chat pentru public,este privat acel blog,si totusi cativa a dat de el
5:18 PM

Tora: uite clar , cine cauta si este interesat gaseste
5:18 PM

Sy: da
5:19 PM

Tora: mai bun exemplu ,nici ca poate fi
5:19 PM

Tora: mai stii cati am fost noi pe chaturi ?
5:20 PM

Sy: nu
5:20 PM

Tora: ca nu mai spun de blog
5:20 PM

Sy: dar cred ca vre-o 80 cand era si chatul 2
5:20 PM

Tora: imi amintesc ca voiai sa fim un numar anume ,asa era ?
5:21 PM

Sy: nu
5:21 PM

Tora: ceva peste o suta de oameni , vorbeai cu Lya
5:22 PM

Sy: nu mai stiu
5:22 PM

Tora: eu am scris ceva pe blog in 2013, pe la inceputul anului
5:24 PM

Tora: apoi te-am intrebat ce constiinta am si mi-ai spus 4D
5:25 PM

Sy: aha
5:26 PM

Sy: tu crezi ca eu mai stiu ce am zis in anii trecuti 🙂
5:26 PM

Sy: logic ca ai 4D
5:26 PM

Sy: daca aveai 3D erai netrezita
5:26 PM

Tora: ca am vorbit de retrogradare si mi-am amintit ca baiatul lui Fabiola a scazut brusc in constiinta si erai tare mirata cum de se intampa asta
5:27 PM

Tora: ca in general copii au constiinta mare
5:27 PM

Sy: probabil ca atunci incepea scaderea
5:27 PM

Tora: dar, acum realizez ca era retrogradarea
5:28 PM

Sy: in 2015 cand sa produs scaderea in constiinta tu aveai 1.5 D
5:28 PM

Sy: asa de rau va afectase,si eu aveam 4D
5:28 PM

Tora: atat am avut ??? vai de noi
5:29 PM

Sy: da
5:29 PM

Tora: ai spus atunci , si nu stiam ce se intampla
5:29 PM

Tora: bine ca am ridicat-o la loc
5:30 PM

Sy: da
5:30 PM

Tora: si ai vazut ca stelarii au spus ca am 9 D
5:30 PM

Sy: ee,atunci era alta citire
5:31 PM

Tora: si apoi nemasurabila ,prima feme care ai intalnit-o tu
5:31 PM

Sy: cand sau trezit ei la realitate ca nu poate avea un om de aici 9D,au ajuns la adevar ,daca ei sunt 5D si sunt super evoluati tu cum sa ai 9D?
5:31 PM

Tora: pai era alta citire ca nu aparuse intrateranii
5:32 PM

Sy: in lumea ta da,ai 9D fata de prostimea din jurul tau,dar fata de restul nu ai cum
5:32 PM

Tora: si sa raportat la nivelul intrateranilor
5:32 PM

Sy: de exemplu,fata de sirusieni nu ai nici macar 1D ca si constiinta
5:33 PM

Tora: daa, sigur ca asa este cum spui
5:33 PM

Sy: asa imi spune mie dumnezeu acum
5:33 PM

Sy: comparat cu altii nu avem constiinta mai deloc
5:33 PM

Sy: suntem copii pe langa ei
5:33 PM

Tora: nici nu am cum sa fiu altfel
5:34 PM

Tora: unde in lumea asta de aici
Tora: eu cred ca sunt alte masuratori acum , mai ales acum
5:35 PM

Sy: da
5:35 PM

Sy: acum se fac masuratori raportat la restul
5:35 PM

Sy: si iti da constiinta de 1D
5:35 PM

Tora: si pot sa cred eu orice, dar nu este real si adevarat
5:35 PM

Tora: sunt constienta de asta
5:36 PM

Tora: la care rest ?
5:36 PM

Sy: la civilizatiile care sunt in Univers
5:37 PM

Tora: fata de ei , nici vorba ..parca este mult si asa
5:37 PM

Sy: fata de ei ai si tu un 1D
5:37 PM

Tora: nu degeaba spune Dumnezeu ca suntem niste chestii
5:38 PM

Sy: da
5:38 PM

Sy: spirit fara constiinta ,asta sunteti,sumtem,ca si eu sunt in aceiasi oala
5:38 PM

Tora: ar fi aiurea sa nu vezi diferenta colosala
5:38 PM

Tora: si tuuuu? vai de mine
5:39 PM

Sy: chiar ca este colosala
5:39 PM

Sy: doar copii au constiinta mare
5:39 PM

Sy: de la 4 la 6 D
5:39 PM

Sy: asa se nasc
5:39 PM

Sy: in timp se micsoreaza si la ei
5:39 PM

Sy: pierd constiinta
5:40 PM

Sy: dar la nastere sunt ceea ce sunt ei inainte de nastere,adica constiinte mari
5:40 PM

Tora: imi doresc sa ramana asa , sa poata face ceva cu planeta asta
5:40 PM

Sy: cu timpul ori raman cu constiinta mare,ori pierd ca se amesteca cu pleava si gata ,adio constiinta mare
Tora: a auzit Dumnezeu ce vorbim de constiinte si a si intervenit
5:41 PM

Sy: da
5:42 PM

Tora: sta cu ochii pe noi
5:42 PM

Sy: da
5:42 PM

Tora: te aude pe tine ce spui
5:42 PM

Sy: logic
5:43 PM

Sy: tot ce se aude la mine in minte aude si el
5:43 PM

Tora: ce sansa avem sa crestem in constiinta in acesta lume ?
5:43 PM

Sy: si toti care sunt cu aptitudinea asta
5:43 PM

Sy: ai toate sansele,ca vezi mizeria
5:43 PM

Sy: mai apar si info
5:43 PM

Sy: si uite asa te asigur ca incet incet cresti
5:44 PM

Sy: ce daca lumea este cum este,tu iei ce este bun si mergi mai departe
5:44 PM

Sy: ca sa evoluezi ,trebuie sa fi intr-o lume proasta
5:44 PM

Sy: asa este simplu sa preiei de la lumea buna
5:45 PM

Sy: asta examen sa extragi bunul din rau
5:45 PM

Tora: imi doresc foarte mult sa se faca acesta crestere
5:45 PM

Tora: chiar ca este un mare examen
5
Tora: vrea ca sa nu adorm si eu ca toti ceilalti
5:46 PM

Sy: pai daca renunti adormi
5:46 PM

Tora: Eu ii multumesc multtt
5:47 PM

Sy: ce crezi ca vine cineva la tine sa te trezeasca ?
5:47 PM

Tora: sunt convinsa ca nu vine cineva, nici la inceput nu a venit nimeni
5:47 PM

Tora: acum nici atat
5:47 PM

Sy: pai este drumul tau,tu il faci cum poti
5:48 PM

Tora: daa, asa este
5:48 PM

Sy: nu o sa vina nimeni la tine sa te traga de maneca sa mergi mai departe
5:48 PM

Tora: imi inchipui asta , si pe buna dreptate
5:49 PM

Tora: vrei muncesti ,nu stai cu burta la soare
5:49 PM

Tora: sau la umbra prostilor
5:50 PM

Sy: statul cu burta la soare aduce moarte in cazul asta
5:50 PM

Sy: ca toti care au picat examenul ascensiunii personale acolo ajung
5:50 PM

Sy: ascensiune inseamna lipsa mortii
5:50 PM

Sy: daca nu ascensionezi mori
5:50 PM

Tora: nici nu ma gandesc sa nu ascensionez
5:50 PM

Tora: inseamna ca nu am nimic in cap
5:51 PM

Tora: ceea ce nu voi lasa sub nici o forma
5:51 PM

Sy: pai este viata ta,faci ce vrei cu ea
5:51 PM

Sy: iti dai seama ce patesc cei ce au renuntat
5:51 PM

Sy: nici nu banuie ei ca dupa ei vine moartea
5:52 PM

Tora: in primul rand tu m-ai ales langa tine si nu vreau sa te fac de rusine si apoi degeaba am muncit pana acum
5:52 PM

Sy: daca sau trezit si au renuntat,poate cred ca inseala moartea
5:52 PM

Tora: si sunt niste ani ,la care nu poti sa treci cu vederea
5:53 PM

Tora: intervine ceva ,care nu iti mai permite ssa dai inapoi
5:53 PM

Tora: ai ajund intr-un punct unde nu poti sa renunti
5:54 PM

Sy: sau dus multi la culcare
5:54 PM

Tora: daca nu renuntau atunci ,nu ar fi facut fata acum ,eu asa cred
5:54 PM

Sy: da
5:55 PM

Sy: sigur ca asa era
5:55 PM

Sy: trebuia sa pastrez o limita
5:55 PM

Sy: sa nu spun nimic
5:55 PM

Sy: daca stiam eu ca nu cred nici atunci ,nu ii lasam pe baieti sa intre in vorba cu ei
5:55 PM

Sy: dar ei au zis ca acum este examenul final cu ei
5:56 PM

Sy: si uite ca asa a fost
5:56 PM

Sy: nu au trecut examenul niciunul
5:56 PM

Tora: pai daa ,ca asta este o alta problema ,ca fiind jos nu poti spune ce cunosti tu
5:56 PM

Tora: si altul care intelege sta dupa cei ce habar nu au
Tora: eu te rog sa spui tot ce stii , fara nici o menajare
5:57 PM

Sy: pai in timp probabil ca vor venii info si mai si ca cele ce le stiti pana acum
5:58 PM

Sy: eu va spun
5:58 PM

Sy: ce alegeti voi,treaba voastra
5:58 PM

Tora: asa sa fie ..
5:58 PM

Tora: stii ce ma bucur ca am inteles ca Cinamar nu este cum asteptai tu
5:59 PM

Tora: si ai confirmat acest lucru
5:59 PM

Sy: spune si el ceva interesant,dar nimic nou
6:00 PM

Tora: vorbesc de el ca este ultima nostra inf. care nu a fost cum ne-am asteptat
6:00 PM

Sy: este vorbarie multa cartea lui
6:00 PM

Tora: daa, chiar asa
               
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu