joi, 23 mai 2019

Postarea 83


Nepty: ce noutati ai pentru astazi Sy ? 😊 ce fac ingerii ? ce face Dumnezeu ?
4:52 PM

Sy.: nicio noutate
4:52 PM

Nepty: ce fac intrateranii ? ....stelarii?
4:52 PM

Sy.: ingerii sunt pe aici 🙂 asteapta discutiile noastre sa mai comenteze,cu dumnezeu nu am vorbit de vre-o cateva zile
4:53 PM

Tora: nu stiu de ce nu da paste , am copiat si am vrut sa vad daca da paste, dar imi apare un ecran verde ..a inceput circul 😊
4:53 PM

Tora: deci si ei ne asteapta ..ce bine , le multumim
4:54 PM

Nepty: ei asteapta la noi 😂 si noi ne dorim sa-i auzim si noi pe ei 😊
4:54 PM

Sy.: pai oti vrea voi sa auziti mereu de ei,dar si ei vor sa auda de la voi 🙂
4:54 PM

Tora: sa vina si la noi ..ii asteptam cu mare iubire ..dragii de ei
4:55 PM

Tora: sa vezi ce instructie face cu noi
4:56 PM

Nepty: noutati despre lumea asta ? e cam complicat de explicat .
4:56 PM

Nepty: in cuvinte ...e mare nedreptate peste tot
4:56 PM

Sy.: cam asa
4:56 PM

Tora: noutatiile care sunt aici , nu le place deloc
4:56 PM

Nepty: ca sa intelegi lucruri , nu le poti intelege cu adevarat decat traindu-le
4:56 PM

Sy.: ce sa mai discutam,ca stim cu ce avem de-aface
4:56 PM

Tora: sa traiesti in mijlocul lor
4:57 PM

Sy.: pai nu traim in mijlocul lor ?
4:57 PM

Nepty: eu , marturisesc ca parca acum vad multe chestii ....si tu spui ca erau asa de cand lumea
4:57 PM

Sy.: eu zic ca stim bine ce ne inconjoara
4:57 PM

Tora: ce ne-am dorii sa traim in lumea lor frumoasa si pusa la punct
4:57 PM

Sy.: aha
4:58 PM

Sy.: stai pe aproape ca acolo nu ajungi
4:58 PM

Sy.: este lumea lor
4:58 PM

Sy.: nu cred ca lasa picior de om acolo
4:58 PM

Tora: pe buna dreptate
4:58 PM

Nepty: ce sa faca ? sa strice ceva poate
4:58 PM

Sy.: ce sa caute maimuta acolo la ei ?
4:59 PM

Sy.: noi suntem primitivi
4:59 PM

Sy.: nu ne-ar primii la ei nici de murim toti
4:59 PM

Tora: cred ca nici nu am putea respira , de teama sa nu deranjam ceva
4:59 PM

Sy.: asa cred
4:59 PM

Sy.: ei au mii de ani de evoluti inaintea noastra
4:59 PM

Sy.: noi suntem salbatici si primitivi la minte

            Tora: dar, energiia nostra este foarte joasa pe langa ei, si nu am putea rezista
5:00 PM

Nepty: oare am trait si noi candva intr-o lume ca a lor ?
5:00 PM

Tora: si nici ei , nici vorba sa sa poata sta langa noi
5:01 PM

Tora: cum suporta pe Nelu ?
5:01 PM

Tora: ca de tine nu se pune problema
5:01 PM

Sy.: traim si noi intr-o lume ca a lor cand o sa fim in stare sa creem pentru noi asa ceva
5:02 PM

Tora: cale lunga
5:02 PM

Sy.: de Nelu fac misto toti pe aici
5:02 PM

Sy.: ce sa zica,minte mica si cam atat de el
5:02 PM

Nepty: eu ma intreb daca am trait candva
5:03 PM

Tora: spune ce au spus acum 😊 ca au comentat
5:03 PM

Sy.: pai posibil sa fi trait si noi intr-o lume ca a lor
5:03 PM

Sy.: foarte posibil
5:03 PM

Sy.: eu ma uit la visele mele
5:03 PM

Sy.: unele arata clar ca am trait intr-o lume super
5:03 PM

Sy.: de exemplu eu ma visez mereu in Agartha
5:04 PM

Sy.: poate am trait acolo
5:04 PM

Tora: mi-am amintit, am vazut acum dupa masa, o tipa ..de nu se poate de frumoasa si avea ochii turcoaz..
5:04 PM

Nepty: 😟 si ce am gresit de-am ajuns itre draci ?
5:04 PM

Nepty: intre*
5:04 PM

Sy.: cine stie ce viata ai avut inainte de asta de ai ajuns aici
5:05 PM

Tora: era bruneta si de o frumusete rapitoare
5:05 PM

Sy.: ceva am trait noi de am fost aduse aici
5:05 PM

Sy.: poate era intraterana
5:05 PM

Tora: eu, cred ca am trait in mai mult de cat la intraterani
5:06 PM

Sy.: am vazut femeie intraterana in supermarket,a filmat-o cineva cum impingea un carut cu mana fara sa il atinga
5:06 PM

Tora: woww
5:06 PM

Tora: unde ai vazut in Italia ?
5:07 PM

Sy.: tehnologie
5:07 PM

Sy.: nu
5:07 PM

Sy.: pe net o filmare
5:07 PM

Tora: sa ne atati si noua ,daca se poate
5:07 PM

Sy.: daca mai gasesc va arat
5:08 PM

Tora: si cum era ?
5:08 PM

Sy.: in filmarea asta tipa mergea prin supermarket si un carut a alunecat spre ea,la impins cu mana dar fara sa il atinga
5:08 PM

Sy.: umbla cu tehnologii la ei
5:08 PM

Tora: ca sa nu atinga nimic
5:09 PM

Sy.: o alta filmare arata un tip cum intra intr-un supermarket prin usa,nu a deschis usa
5:09 PM

Sy.: un altul cum trece strada prin tranvai,nu ia pasat ca trecea tranvaiul
5:09 PM

Sy.: a trecut pur si simplu prin el
5:09 PM

Nepty: asta cred ca am vazut si eu
5:09 PM

Sy.: sunt mai multe filmari
5:10 PM

Sy.: sau un alt tip iese din alt spatiu fix in mijlocul soselei
5:10 PM

Sy.: sau alta filmare cum dispare masina intr-un portal
5:10 PM

Sy.: deschis pe sosea
5:10 PM

Sy.: asa vin si pleaca
5:10 PM

Sy.: sau altul fugea prin parc si a deschis portal si a plecat la el
5:11 PM

Sy.: am vazut o gramada de filmari cu intraterani
Tora: ce grozav ..sa faci toate acestea
5:11 PM

Nepty: sau iese o masina dintr-un portal , iar o alta de pe sosea, o evita si intra in gard , iar aceia din portal dispare la loc
5:12 PM

Nepty: sa faci o lume buna si frumoasa..... cum ? cu cine sa incepi? cine sa te asculte si sa te inteleaga? ... suntem asa de putini
5:12 PM

Tora: sau nava care intra si iese din munte
5:12 PM

Tora: tot te-ai uita la astfel de filmari
5:12 PM

Sy.: da,sunt multe filmari
5:13 PM

Tora: Mari , pana la urma se intervine cumva
5:13 PM

Sy.: mai este o filmare cu o usa care este deschisa spre alta lume
5:13 PM

Sy.: ne arata ce este pe ambele parti
5:13 PM

Nepty: sa vedem cum ne taie astia netul si cum nu mai avem voie o gramada de chestii
5:13 PM

Sy.: e na
5:13 PM

Sy.: pentru net se face revolutie
5:13 PM

Sy.: mai ales tinerii
5:14 PM

Tora: daca il taie ,nu mai scot bani
5:14 PM

Nepty: sa stii ca da
5:14 PM

Sy.: orice pica ,mai putin netul,nu sta lumea fara net si telefon
5:14 PM

Nepty: nu il taie ...citeam ca vor interzice multe chestii
5:14 PM

Nepty: sa nu mai poti posta orice
5:14 PM

Sy.: asta e
5:14 PM

Sy.: fb face deja asta
5:15 PM

Tora: de interzis da, dat tot va fi
5:15 PM

Nepty: da
5:15 PM

Sy.: ca ai vazut ca nu ne lasa sa postam blogurile
5:15 PM

Tora: o sa vorbin ca pe vremea lui Nae
5:15 PM

Tora: eu, m-am mirat ca ai putut posta blogul , nu ma lasat ,si atunci am pus ca voi
5:16 PM

Nepty: nu cred ca au curaj sa taie tot , ca nu ii lasa cei care fac telefoane si calculatoare
5:16 PM

Sy.: ma lasat
5:16 PM

Tora: nici ,sa-l trec la sfarsitul postarii ,nu ma lasa
5:16 PM

Sy.: daca te lasa sa postezi tu
5:16 PM

Sy.: sa mai incerci
5:17 PM

Nepty: nici pe mine nu ma lasa
5:17 PM

Sy.: nici pe mine pe ale mele
5:17 PM

Tora: si am mai observat ca daca vad blogul ,nu intra pe el, daca este pus asa citesc multi
5:17 PM

Sy.: mai am unul care ma lasa,O lume libera
5:17 PM

Sy.: pana il dibuie si pe asta
5:17 PM

Tora: le este lene ? de ce oare ?
5:17 PM

Sy.: ete asa
5:18 PM

Sy.: lenea este cucoana mare
5:18 PM

Sy.: mai interesant pe fb
5:18 PM

Tora: si atunci il pun asa , numai sa citeasca
5:18 PM

Sy.: da
5:18 PM

Tora: apoi facem si noi cat putem , asta este
5:19 PM

Sy.: pai am vazut ca zilele astea la tine de cand nu ai mai postat blogul pe fb au intrat,5-6 persoane,de asta am postat si pe fb ca moare blogul de tot asa
5:19 PM

Tora: lasa ca acum ,o sa postez
5:20 PM

Sy.: asa
5:20 PM

Sy.: daca te lasa posteaza sa mai intre si pe acolo
5:20 PM

Sy.: cand nu te mai lasa asta este
5:21 PM

Sy.: adio blog
5:21 PM

Sy.: postezi numai pe fb si gata
Tora: si te rog sa ,mai verifici tu pe fb. sa nu apar on line
5:21 PM

Tora: ca tabara pe mine 😊
5:22 PM

Sy.: nu esti online
5:22 PM

Nepty: Sy , este adevarat ca exista in acest moment, mai multe linii temporale ale pamantului?
5:22 PM

Tora: si laptopul asta are un sonor de te omoara
5:22 PM

Sy.: nici vorba de asa ceva
5:22 PM

Tora: ca sa vezi cate minciuni
5:23 PM

Sy.: exista lumi paralele,dar atat
5:25 PM

Sy.: alea se pot denumi linii temporale
5:25 PM

Sy.: asa mi sa spus acum
5:25 PM

Sy.: ca nu toate sunt identice
5:25 PM

Nepty: fac astia o apologie cu separarea lumilor si spun ca fiecare se va duce pe linia temporala potrivita lui
5:25 PM

Sy.: dar marea majoritate sunt ca aici,cu mici exceptii
5:25 PM

Sy.: poate asa au de gand sa ii imprastie
5:25 PM

Sy.: asta este alceva
5:26 PM

Sy.: ii trimite pe alta lume
5:26 PM

Sy.: in alta lume
5:26 PM

Sy.: poate sunt linii de timp,adica paralelism cu si mai putina evolutie ca aici
5:26 PM

Sy.: asa ii trimite pe fiecare unde se potriveste
5:26 PM

Nepty: si cum se duc , cum ii trimite
5:27 PM

Sy.: cine stie ce au de gand sa faca stelarii cu populatia de aici cand or venii
5:27 PM

Sy.: pai simplu de tot,deschide porti si ii duce acolo
5:27 PM

Sy.: mare lucru nu este
5:27 PM

Nepty: si se trezesc in lumea aia necunoscuta ?
5:27 PM

Sy.: te pune de iti faci bagajul si te duce unde este lumea in concordanta cu mintea ta
5:28 PM

Sy.: pai te duce ei,nu te trezesti tu acolo,iti da locul tau si te integrezi acolo
5:28 PM

Sy.: logic
Nepty: sa vezi jale ce va fi
5:28 PM

Sy.: cine stie ce ne asteapta cu venirea lor
5:29 PM

Nepty: am vazut un film , si spunea de cele 7 corpuri mentale ale omului
5:31 PM

Sy.: e na
5:32 PM

Flora S-a alaturat chatului
5:32 PM

Sy.: se spune multe
5:32 PM

Sy.: suntem noi si corpul de carne
5:32 PM

Sy.: doua corpuri
5:32 PM

Nepty: si ca in momentul mortii, se formeaza ca un tub si te duci fix la nivelul constiintei tale
5:32 PM

Sy.: eu mai rad cu baietii de info ce mai gasesc pe net
5:32 PM

Sy.: zic si ei ca suntem prostiti rau de tot si de stelari
5:32 PM

Flora: scuze ca am intrat asa, dar mi-a spus ca este altcineva cu acest nume , Tora
5:32 PM

Sy.: suntem spirit,si trup de carne
5:33 PM

Nepty: si de stelari ?
5:33 PM

Sy.: si mentalul,adica mintea
5:33 PM

Flora: si am intrat cu Flora
5:33 PM

Sy.: pune si tu un punct langa Tora,ca la mine la Sy ca asa mi-a facut si mie
5:33 PM

Flora: ok
5:33 PM

Flora: are un ghimpe pe noi
5:34 PM

Sy.: stelarii zic ce le spune dumnezeu sa spuna noua adormitilor,si prostilor,ca numai aiureli ne zice
5:34 PM

Sy.: m-am luat si eu de el cu prostiile lor
5:34 PM

Sy.: mie imi zici o chestie dar sa fie logica
5:35 PM

Sy.: ca asa sa aiurezi pe tema aia am vazut ca o face destul de des prin mesajele celeste
Tora.: asa am sa fac
5:38 PM

Tora.: dupa ce ca imi prind urechile pe aici..mai imi fac si figuri
5:38 PM

Sy.: lasa ca te obisnuiesti si cu asta
5:39 PM

Tora.: o sa ma obisnuiesc si cu el
5:39 PM

Nepty: sa-l stapanesti sanatoasa Tora 😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:39 PM

Tora.: este foarte rapid
5:39 PM

Tora.: multumesc Nepty
5:40 PM

Tora.: duminica am facut comanda si luni la adus
5:40 PM

Nepty: la cati bani ai dat pe el .... cred si eu
5:41 PM

Sy.: ce marca este ?
5:41 PM

Tora.: HP
5:41 PM

Sy.: aha
5:41 PM

Sy.: eu am DELL
5:41 PM

Sy.: si asta de il folosesc acum se numeste Olivetti,este italian
5:42 PM

Sy.: asta l-am luat de la cineva
5:42 PM

Sy.: la vandut cu 100 euro si l-am luat eu
5:42 PM

Sy.: uite asa am doua acum
5:42 PM

Sy.: este batran si el,dar merge la fix
5:42 PM

Sy.: are vre-o 5 ani si asta
5:43 PM

Sy.: dar cica nu la prea folosit cine la avut

Tora.: 100 de euro , ca sa ai tu bafta
5:43 PM

Sy.: asa ca am doua de rezerva
5:43 PM
Nepty: NU POT , oricat ar vrea ei sau noi sau ...cine mai stie
5:54 PM

Tora.: cu siguranta , ca asa va fi , ce vina am eu ca m-am trezit , ca la un momentdat apare ca o gresala ca esti trezit
5:54 PM

Nepty: nu au minte sa stie sa poata mai mult
5:54 PM

Tora.: sa ma duc iar sa fiu proasta mereu si mereu , dai o sansa celui care sa trezit
5:55 PM

Tora.: nu face ce spui tu , atunci este alta poveste
5:55 PM

Nepty: o sa vedem daca se va schimba ceva... la cat sunt toti de nafastuiti , ar trebui sa nu fie suflet care sa nu aiba ceva de facut sau de spus
5:57 PM

Tora.: uite clar care este situatia actuala, din atatea miliarde sunt doar cati-va care au ridicat capul , si ce sa faci cu ei , sa-i arunci iar in groapa ?
5:57 PM

Sy.: pai cam asta le este soarta
5:57 PM

Tora.: ce speranta sa-i mai dai unui astfel de trezit ?
5:58 PM

Nepty: pai ai de platit greseli de cand erai prost si fara minte
5:58 PM

Sy.: la cum merg lucrurile degeaba sau trezit unii
5:59 PM

Sy.: ei spun sa evoluam,sa ne trezim,si nu vine nimeni cu oferta de viata vesnica
5:59 PM

Nepty: si cand te nasti , tot aici ajungi . Eu de ex, ar trebui sa ma nasc , intr-o lume mult mai proasta ca acum
5:59 PM

Tora.: care unii ?
5:59 PM

Nepty: asa ca , n-as mai avea sanse sa ma trezesc
6:00 PM

Sy.: uite de exemplu la Chico Xavier,a scris despre lumea de dincolo,si cate altele,sau facut si filme dupa cartile lui sa stim ce ne astepata si el tot a murit stiind atatea
6:00 PM

Tora.: vai de noi
6:01 PM

Nepty: si lumea nu il crede . L-au crezut cativa acolo langa el
6:01 PM

Sy.: nu este vorba ca il crede sau nu,ci ca el a fost un trezit,a stiut atatea si tot a murit
6:01 PM

Tora.: si putea sa aiba nemurirea si el
6:02 PM

Sy.: logic
6:02 PM

Sy.: vreau sa zic,ca multe minti bune sau pierdut
6:02 PM

Sy.: ca mor
6:02 PM

Tora.: asa ca te astepti la ce este mai rau
6:02 PM

Nepty: pai , deasta am zis , ca a si murit si nici macar nu este crezut
6:02 PM

Tora.: am inteles ideea
6:02 PM

Sy.: degeaba sti aici destule daca nu esti nemuritor
6:03 PM

Nepty: si Tesla tot asa cred , dupa cum vorbea in interviu
6:03 PM

Sy.: sa speram ca sa instalat nemurirea,ca ar fi pacat sa moara trezitii
6:03 PM

Sy.: si Tesla si cati altii cu mintile brici au murit
6:03 PM

Sy.: si uite asa se pierde
6:03 PM

Nepty: si Davinci a zis ; " M-am trezit ca sa ma uit la adormitii din jur"
6:04 PM

Tora.: pai asa a spus Dumnezeu , speram ca asa este
6:04 PM

Sy.: in loc sa avem cat mai multe minti trezite,se duc ,si raman adormitii
6:04 PM

Nepty: si se inmultesc ca raia
6:04 PM

Sy.: pai si el a murit de sute de ani,si noi tot prosti suntem
6:04 PM

Tora.: si nu poate interveni nimeni
6:04 PM

Tora.: numai tu sau cine o mai fi cu tine sa puteti face ceva
6:05 PM

Sy.: cam asa
6:05 PM

Sy.: acum toata lumea spune ca sa instalat nemurirea
6:05 PM

Nepty: pai e singura noastra speranta
6:05 PM

Sy.: or sti ei ceva,ca stiu de la aia ce trebuia sa moara si nu au mai murit
6:05 PM

Tora.: care lume ? ingerii ?
6:06 PM

Sy.: deci deja nu se mai moare
6:06 PM

Nepty: ce spuneau
6:06 PM

Sy.: ingerii
6:06 PM

Sy.: sigur ca moarte o sa fie mult si bine,dar unii scapa de ea
6:06 PM

Sy.: mai ales aia treziti
6:06 PM

Tora.: vorba ta , stiu ei ceva de spun asta
6:07 PM

Sy.: da

Sy.: da,chiar am bafta
5:43 PM

Sy.: ca in magazin asta este 400 de euro
5:43 PM

Nepty: ia joaca si la loto ...ca cie stie
5:44 PM

Nepty: cine*
5:44 PM

Tora.: am dat pe el 3600 ron
5:44 PM

Sy.: 🙂
5:44 PM

Tora.: si mie imi spune sa joc la loto
5:44 PM

Sy.: pai sa jucam,ca cine stie
5:44 PM

Sy.: 🙂
5:44 PM

Tora.: chiar ca jucam toti o data ,acum nu mai este aici aproape centru de loto
5:45 PM

Nepty: postarea cu Toma necredinciosul e de la Dumnezeu transmisa ?
5:46 PM

Sy.: da
5:46 PM

Nepty: era suparat ?
5:46 PM

Sy.: da 🙂
5:47 PM

Nepty: ca atunci cand o citesti , simti cum tuna si fulgera 😊 si cum parca te cearta
5:47 PM

Sy.: 🙂
5:48 PM

Tora.: mi-a placut mult si ce scrii tu, te-ai luat de ei serios , foarte bine , sa puna mana sa faca treaba buna , nu sa caste gura
5:48 PM

Nepty: sa ma intreb si cine l-o fi suparat ?
5:48 PM

Sy.: eu nu mai scriu,sunt postari mai vechi
5:48 PM

Sy.: este el suparat pe mine 😂
5:48 PM

Sy.: mereu zice ca nu crede ce i se intampla
5:48 PM

Sy.: ce sa le fac,sa sufere
5:49 PM

Sy.: ca au facut greseli colosale
5:49 PM

Nepty: wau 😂
5:49 PM

Sy.: toata lumea este gresitoare daca sunt nafastuiti toti
5:49 PM

Sy.: asa am ajuns la concluzia asta
5:49 PM

Tora.: ma intrebam de ce nu intra multi, si am ajuns la concluzia ca nu inteleg ce spunem si nu rezoneaza cu cele scrise , se duc unde sunt de capul lor
5:49 PM

Sy.: daca te-am pedepsit inseamna ca o meriti
5:49 PM

Nepty: si cei evoluati
5:49 PM

Sy.: ce daca sunt evoluati
5:50 PM

Tora.: toti cred
5:50 PM

Sy.: au pierdut ceva pe drum
5:50 PM

Sy.: clar sunt gresitori cu ceva
5:50 PM

Sy.: probabil bunatatea
5:50 PM

Sy.: si chestia asta cu neamestecul
5:50 PM

Tora.: am omis amunite lucruri
5:50 PM

Sy.: adica ma lasi aici in voia sortii ca ai tu lege sa nu intervii sa ma ajuti
5:50 PM

Tora.: crezi ca numai un aspect ? sunt mai multe
5:51 PM

Sy.: eu am zis de unul si tot este de rau
5:51 PM

Tora.: pai daa, asta este nedrept
5:51 PM

Sy.: cine stie cate alte chichite mai au ei gresite
5:51 PM

Sy.: daca au evoluat ei sa ajute si pe altii
5:51 PM

Tora.: sau sunt o mana de treziti si ii lasi aici mai departe ?
5:52 PM

Nepty: neamestec ,neamestec , bun, dar nu lasi niste rautati sa vina sa faca legea aici si sa astepti apoi sa iasa care poate
5:52 PM

Sy.: nu sa spuna ca nu se amesteca,ca asa este legea la ei
5:52 PM

Tora.: eu, mereu am spus asta
5:52 PM

Sy.: clar gresesc ca nu se amesteca
5:52 PM

Sy.: prostie asta cu neamestecul
5:52 PM

Nepty: pai treaba cu "bunul smaritean" ...cum este ? ca doar nu Isus a inventato
5:53 PM

Tora.: altfel nu se va ajunge la nici o evolutie
5:53 PM

Sy.: lumea asta este la inceput,pana cand o invata sa faca ceva bun pentru ea,or sa mai moara cu miliardele si sute de vieti de acum incolo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu