luni, 20 mai 2019

Postarea 80


Sy.: da,am cam lasat-o mai moale cu vorbitul ,am vorbit mai mult de lumea asta si nimic nou
5:03 PM

Nepty: pai lumea asta....omul traieste in ea si nu o cunoaste. Habarnau ce se petrece langa ei dar pe alta meleaguri , ...ce orori pot sa fie
5:04 PM

Nepty: si daca aud sau vad cate ceva , li se pare si zic ca e FACATURA....refuza sa creada
5:04 PM

Sy.: pai cum mi-au zis mie astia de pe la tv ca cica aduc o noua religie
5:05 PM

Sy.: prostie cu carul in capul lor
5:05 PM

Sy.: ce sa mai zic
Nepty: stii de ce e nebunia asta ?
5:05 PM

Nepty: pt ca capii bisericii , au fost destepti si au formulat in asa fel , sa nu te poti apropia sa strici ce au clatit . sa scoti omul din JUG
5:06 PM

Sy.: da
5:06 PM

Sy.: din pacate totul este facut in asa fel incat sa nu poti iesi din joc
5:07 PM

Nepty: oricum ai da-o , pentru ei , orice ar fi , este o incercare a lui Satana
5:07 PM

Nepty: ce zice popa e litera de lege
5:07 PM

Sy.: orice alt joc de apare zic ca este alceva ce ii scoate pe ei din jocul lor
5:07 PM

Nepty: da
5:07 PM

Sy.: nu au scapare
5:07 PM

Sy.: sunt asa de prosti unii ,de mori nu alta
5:08 PM

Sy.: ma mai pun la discutii cu astia de pe la tv,mama ce tin de parerile lor
5:08 PM

Nepty: e asa un lant , in asa fel creat , sa nu ai nici O SANSA
5:08 PM

Sy.: nimic nu ar lasa sa le intre ca nou in capul ala sec al lor
5:08 PM

Sy.: chiar nicio sansa nu isi dau sa iasa din jocul ala sinistru
Nepty: pai nu-si dau seama ca e sec , si nici ca sunt ca niste hamsteri care alearga in cerc
5:09 PM

Sy.: eu le pun o singura intrebare....crezi in ceea ce auzi?
5:10 PM

Sy.: atat
5:10 PM

Nepty: fie ca e viu cu trup , fie ca e dincolo in spirit, o tin una si buna si nu pot sa iasa ca pun problema gresit total
5:10 PM

Sy.: sunt speriati unii,cred ca este lucratura lui satan
5:10 PM

Sy.: te doare mintea de ceea ce le trece prin capul lor
5:10 PM

Nepty: pai eu ce iti spun ; considera ca Satan ii incearca in credinta lor
5:11 PM

Sy.: da
5:11 PM

Sy.: mare credinta ce au ei
5:11 PM

Sy.: niste aiureli de tot rahatul
5:11 PM

Nepty: deasta si daca vad in fata lor ceva , isi fac cruce si trec mai departe si nu mai discuta de asa ceva
5:11 PM

Sy.: macar de ar avea cu adevarat credinta in ceva anume frumos,care sa le umple viata
5:12 PM

Nepty: i-a legat cu biserica de i-a rupt
5:12 PM

Sy.: astazi vorbeam de vizita Papei
5:12 PM

Sy.: vine si ala sa mai spele niste creiere
5:12 PM

Nepty: si o interpreteaza numai sa fie ca ei
5:12 PM

Sy.: ca nu sunt destul de prosti
5:12 PM

Sy.: le mai trebuie si papa pe capul lor prost
5:12 PM

Nepty: si ii primeste guvernul de la Budapesta aici in Romania
5:13 PM

Nepty: de parca e tara lor
5:13 PM

Nepty: iar crucile romanilor au fost aciperite cu saci de gunoi 😂 ...ca la nebuni
5:13 PM

Nepty: acoperite*
Nepty: a mai fost odata si celalalt papa aici si toti , au fost impresionati ca a pupat pamantul cand a coborat ca a zis ca e gradina maicii domnului
5:15 PM

Nepty: pai daca papa zice asta ....iti dai seama ce coarne de fudulie le creste astora de pe aici
5:15 PM

Sy.: pai daca biserica a scornit asta toti o tin asa cu gradina
5:15 PM

Sy.: pana la urma si Ro este tot o bucata din Italia
5:16 PM

Sy.: ca romanii au fost peste tot
5:16 PM

Nepty: ar trebui sa fie lumea unita sa se ajute , sa faca cat mai frumos peste tot ..
5:17 PM

Nepty: aici e invers , , toate pe dos
5:17 PM

Sy.: de unde atata uneala
5:17 PM

Nepty: nu stiu cum sa se fure unii pe altii si cum sa-si faca rau
5:17 PM

Nepty: fix ca in iad
5:18 PM

Nepty: parte negativa
5:18 PM

Sy.: asa este poporul roman,tigani si tarani,si cativa intelectuali
Nepty: nu numai roman. ...
5:19 PM

Nepty: fiecare are jegurile lui ca popor
5:19 PM

Sy.: bine sunt si atatea etnii in Ro ca pana la urma zici ca o parte din Ro nici nu este Ro
5:19 PM

Nepty: or fi si unii mai rasariti , or fi si oamani frumosi , si locuri ce au ramas frumoase ,dar in general , pamantul e o cloaca urata
5:20 PM

Sy.: cam asa
5:20 PM

Nepty: omul urateste pamantul
5:20 PM

Sy.: prea putini frumosi la minte
5:21 PM

Nepty: ca pamantul e tare frumos saracul
5:21 PM

Nepty: am visat frumos cat au fost stelarii aici si au vorbit cu noi
5:22 PM

Nepty: acum nu mai indraznesc sa visez la ceva
5:22 PM

Sy.: si plecarea lor are legatura cu faptul ca nu se va intervenii prea curand aici
5:22 PM

Sy.: cat erau ei mai era sansa
5:22 PM

Sy.: acum nici atat
5:22 PM

Sy.: sa ajuns ca la inceputuri,stam si asteptam si nimic
5:23 PM

Sy.: au zis si intrateranii ca tine de noi interventia lor
5:23 PM

Sy.: cum evoluam noi
5:23 PM

Sy.: deci asteapta ceva de la noi
5:23 PM

Nepty: pai deasta zic ca nici nu vreau sa mai visez . Uite ce minti in jur
5:23 PM

Nepty: parca dumnezeu a facut intentionat sa nu se mai poata
5:24 PM

Sy.: da
5:24 PM

Sy.: noi suntem prosti,nu ca face cineva ceva
5:24 PM

Nepty: si ce se asteapta de la noi ?ti s-a spus ?
5:24 PM

Sy.: nu stiu
5:25 PM

Nepty: e mult prea clar ca daca nu se intervine nu misca nimic sute de ani
5:25 PM

Sy.: ca si eu incerc sa aflu mai multe de la dumnezeu
5:25 PM

Sy.: dar nimic
5:25 PM

Sy.: pai logic ca asa vor sta ca acum,poate se mai trezesc 100 de insi in 1000 de ani
Sy.: sti,toate ca toate,numai pace sa fie
5:26 PM

Nepty: sa zicem ca se trezesc din astia tineri ceva , dar si tinerii sunt asa de rebeli si fara minte si cultura deloc
5:27 PM

Sy.: chiar daca sunt adormiti si prosti,macar sa avem pace si liniste
5:27 PM

Nepty: asa este ,e o mare chestie cu pacea
5:27 PM

Sy.: da,si generatiile astea mici de acum au cateii lor la cap
5:27 PM

Nepty: daca nu mai suntem monitorizati , astia sunt in stare sa se incaiere
5:28 PM

Sy.: nu pun eu baza pe astia mici de acum,ca cine stie ce intentii mai au si ei cand vor ajunge adulti si in ce or sa creada si ei
5:28 PM

Nepty: ca motive se gasesc belsug
5:28 PM

Sy.: da
5:28 PM

Sy.: mereu a fost la un pas de raboi aia din est
5:28 PM

Sy.: estul mereu freamata si miroase a razboi
5:29 PM

Nepty: deasta eu am sustinut ca trebuie intervenit si preluat scolile
5:29 PM

Nepty: ca sa se poata schimba ceva
5:29 PM

Sy.: noi suntem trezite cam devreme
5:29 PM

Sy.: ca inca nu sa pus bazele a ceva nou pe planeta
5:29 PM

Sy.: mai avem pana vedem niste mici iesiri de nou
5:30 PM

Nepty: eu cred ca ne-am trezit de fiecare data , la fiecare viata
5:30 PM

Sy.: posibil
5:30 PM

Sy.: si pana la urma tot am murit
5:30 PM

Sy.: si nu am facut nimic
5:30 PM

Sy.: sper ca de data asta sa fie ultima strigare
5:31 PM

Nepty: pai ca hamsterii....vrei nu vrei esti inCERC
5:31 PM

Sy.: sa invingem moartea
5:31 PM

Nepty: poate aum ca tu te-ai activat ....sa se schimbe ceva
5:31 PM

Sy.: asa zic si eu
5:31 PM

Sy.: si toata lumea
5:31 PM

Nepty: poate ca nu numai vorbitul telepatic cu tine te-a activat
5:32 PM

Sy.: ca toti au zis ca acum gata,cine sa trezit iese din cercul incarnarilor
5:32 PM

Sy.: dumneze asa a zis ,ca vorbitul cu mine telepatic a activat ceea ce sunt eu
5:32 PM

Nepty: o fi si locul unde se afla acum pamantul ...energii si totate laolalta
5:32 PM

Sy.: ca asa nu stiam eu ce capacitati am eu
5:32 PM

Nepty: si poate ca ai vorbit telepatic si in alte vieti
5:33 PM

Nepty: si ai putut vedea trecut si viitor
5:33 PM

Sy.: pai am vorbit,ca am visat asta
5:33 PM

Nepty: dar acum a mai intervenit si alt ceva
5:33 PM

Nepty: ideia este sa se schimbe ceva ca e mare pacat de sufletele care stau aiurea in iad
5:34 PM

Sy.: lasa ca nu sta nimeni in iad degeaba,in umbral da
5:35 PM

Nepty: eu merg direct in iad ...si nu degeaba . DEGEABA mi-am dat seama de ce am facut , ca e cam tardiv
5:36 PM

Sy.: in Umbral ajunge toata lumea,de acolo se face triajul in functie de constientizarea care o are fiecare
5:36 PM

Sy.: pai tu crezi ca este femeie pe aici sa nu ajunga in iad ?
5:36 PM

Sy.: asta este,asa a mers intodeauna cu femeile de pe planeta asta
5:37 PM

Nepty: pai poate ca asta se si doreste
5:37 PM

Sy.: toata au avorturi facute
5:37 PM

Nepty: sa stii Sy , ca mie mi-a placut tare mult cum te-am simtit atunci cand mi s-a intamplat sa te simt o clipa.
5:38 PM

Sy.: 🙂
5:38 PM

Nepty: m-as si lipit definitv de tine 😊
5:38 PM

Sy.: ieri radeam cu baietii de mine 🙂
5:39 PM

Nepty: te-am perceput ca pe cava colosal , puternic , ...nu stiu sa explic bine
5:39 PM

Nepty: nu am cuvinte potrivite
5:39 PM

Sy.: ziceam ca eu mereu m-am vazut mica si la coada,si cand colo eu eram varful
5:39 PM

Sy.: si ma simteam bine in locul meu micuta
5:39 PM

Nepty: 😂 da ...cel mai important element din tot
5:39 PM

Sy.: cand colo eu sa fie capul ,cam mult pentru mine
5:40 PM

Sy.: bine ca m-am obisnuit sa mi se vorbeasca continuu in minte
5:40 PM

Sy.: la inceput sa sti ca nu eram deloc ok cu capul cand auzeam vocile tuturor in mintea mea
5:40 PM

Sy.: nu ma concentram deloc
5:40 PM

Sy.: acum sunt ok,vorbesc si cu 5 odata daca este cazul
5:40 PM

Sy.: mental este greu sa vorbesti
5:41 PM

Nepty: dar nici nu puteai avea ganduri proprii
5:41 PM

Sy.: dar m-am obisnuit
5:41 PM

Sy.: pai nici acum nu am ganduri ca ma iau baietii la rost 😂
Nepty: oare cum ai facut ce ai facut, de te aud toti ...defapt tu i-ai judecat deja pe toti
5:41 PM

Nepty: de i-ai nafastuit
5:42 PM

Sy.: da,este judecata de apoi,cica ,asa mi-au zis toti
5:42 PM

Nepty: n-a scapat unu
5:42 PM

Sy.: acum se petrece judecata
5:42 PM

Nepty: si cum de n-a scris Dumnezeu de ea ?
5:42 PM

Sy.: si cum toti sunt cu greseli sunt nafastuiti toti
5:42 PM

Nepty: sau au scos astia
5:42 PM

Nepty: ca si cu reintruparea au scos
5:43 PM

Sy.: iti dai seama ca nu se spune in mesaje asa ceva
5:43 PM

Sy.: ei perie nu da cu parul
5:43 PM

Nepty: daaaa , chiar , nici in mesajele de se trimis nu zice unu un cuvant
5:43 PM

Sy.: nafastuiti or sa fie permanent,asa ca nu scapa de judecata nimeni
5:44 PM

Nepty: astia de sunt mici acum , o sa li se para firesc asa viata
5:45 PM

Sy.: posibil
5:45 PM

Sy.: eu inca ma mir de ei
5:45 PM

Sy.: cand zic si ei ce parere au,ma mir
5:45 PM

Nepty: macar sa invete alta chestii sa nu se mai lipeasca prostiile de ei
5:45 PM

Sy.: sunt asa de scurti la minte
5:45 PM

Sy.: ca nu stiu nici sa vorbeasca mental,dar sa mai si priceapa ceva ce aud
Nepty: ceva , o hoatarare tot se va lua cumva , ca eu cred ca cu rabdarea ta nu se discuta
5:47 PM

Nepty: odata zici stop
5:47 PM

Nepty: la asta s-au gandit cei de trebuie sa faca ceva ?
5:47 PM

Sy.: posibil,sau va ramane asa o vreme indelungata
5:47 PM

Sy.: si cu ingerimea am vorbit zilele astea de ce se intampla
5:47 PM

Nepty: si cui foloseste ?
5:47 PM

Sy.: si ei au zis ca trebuie sa se miste ceva cumva
5:48 PM

Nepty: cineva are interese sa stea asa lucrurile poate
5:48 PM

Sy.: da.logic
5:48 PM

Nepty: nu vad rostul eu ...
5:48 PM

Nepty: dar asa pare la prima vedere
5:48 PM

Sy.: daca nu se intervine,inseamna ca asa se vrea sa se lase totul,sa mearga de la sine
5:48 PM

Sy.: adica mergem din inertie
5:49 PM

Sy.: cine stie cat timp vom merge asa lin si fara reusite
5:49 PM

Sy.: oricum,ce stiu eu de la dumnezeu este ca nu se va intervenii prea curand
5:50 PM

Sy.: 50 de ani cum am zis,minim
5:50 PM

Sy.: ei au dat un termen,dar nu cred ca se va tine de el
5:50 PM

Nepty: wau ...cad toate
5:50 PM

Sy.: cica in 2030
5:50 PM

Sy.: dar nu cred
5:50 PM

Sy.: peste 11 ani nimic nu va fi,ca nu are cine sa faca schimbari
5:50 PM

Nepty: sanatosi sa fim , si sa fie pace sa ne putem strecura in lumea asta
5:51 PM

Sy.: da

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu