sâmbătă, 11 ianuarie 2020

Vis 20 ..21 si 22


Am visat cum calatoream in timp,am vazut anul 2025,erau blocuri mai multe construite si mijloace de transport mai futuriste,deja am vazut modelul de tranvai din vis ca exista si trenuri la fel sunt deja existente .



Am visat si anul 2050,aici am vazut Bucurestiul mai mare,noi cartiere se construisera si erau foarte multi oameni tineri,parca statuse timpul in loc pentru oameni nu mai imbatraneau.Am vorbit in vis cu niste tineri si imi spuneau ce sa facut.Pe urma m-am vazut in masina care ducea la Bucuresti oamenii din zona aceia,m-am ridicat din scaun sa vad mai bine interiorul masinii si ziceam sa nu cumva sa ma trezesc din somn ,adica era un vis constient,stiam ca visez.





In urmatorul vis am vazut anul 2314.M-am vazut in piata la Piata Unirii Bucuresti.M-am dus la un chiosc de acolo si am luat un ziar sa vad in ce an sunt acolo.Scria anul 2314.
Nu mai exista magazinul,era acolo alta cladire.Sa apropiat de mine un politist care ma intrebat daca sunt calator in timp.I-am zis ca da si a zis sa il urmez la sectie.M-am urcat in masina politiei,am trecut pe bulevardul Vacaresti,ma uitam la blocurile construite acolo,erau foarte inalte si din sticla verde.Am ajuns la sectie,a zis politistul sa imi de-a ceva de baut,mi-a dat ceva ce semana a lapte dar nu mi-a placut la gust.Dupa putin timp am zis ca eu trebuie sa plec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu