duminică, 5 ianuarie 2020

Vis 3


M-am visat in Israel,eram cu sotul meu Nelu si cu Iisus.Era razboi,ei doi mergeau unul langa altul,eu in fata lor.Ma impuscat cineva pe mine in picior in timp ce mergeam.Iisus ma luat in brate si dintr-o data ma adus la casa parinteasca,ma pus in pat sa ma bandajeze la piciorul ranit.
Eu m-am dat jos din pat si m-am dus in camera alaturata,acolo erau fotografii pe perete,el ma pus sa ma uit atenta la ele si sa ii spun pe cine recunosc . Am recunoscut pe mama pamanteana,dar nu era ea in poza,asa ziceam eu ca este ea.

Pe urma el a zis ca trebuie sa imi spuna ceva,de legatura lui cu mine.Eu m-am speriat si i-am zis ca nu sunt pregatita sa aud ce spune.Gandeam despre el ca este un conducator spiritual pentru mine,sau nasul meu,si ceva din suflet imi zicea ca este mult mai mult decat gandeam eu atunci in acel moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu