duminică, 5 ianuarie 2020

Vis 15,16 si 17


Am visat ca stateam in fata a 2 creaturi,una arata neagra si era cat Universul de mare,si una era umana cu foc pe ea.Mi-au zis ca unul era Dumnezeu si Dracul.Dracul era de foc si Dumnezeu din negura neagra.Cel negru mi-a zis ca eu sunt Creatorul suprem si ca este suparat pe mine ca in visele mele eu am zis ca sunt Dumnezeu.Vroia sa stiu clar ca eu sunt Creatorul Suprem.



In alt vis m-am visat ca mergeam prin Univers printre planete,eram asa de mare ca totul in jur era minuscul.Pluteam printre tot ce contine Universul.

In alt vis eram pe un stadion urias,trebuia sa se decerneze niste premii .M-am auzit strigata pe numele Nada,sa vina Maestrul Inaltat Nada si eu atunci m-am alaturat celor ce erau deja nominalizati si erau incolonati acolo pe stadion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu