miercuri, 8 mai 2019

Postarea 74


Tora: tot ma gandeam la ce am vorbit ieri
5:02 PM

Sy: aha
5:02 PM

Tora: Dumnezeu a vrut ca toata planeta sa evolueze , dar cu cine sa faci treaba ?
5:03 PM

Sy: pai socoteala din targ nu sa potrivit cu cea de acasa
5:03 PM

Tora: inainde de retrogradare tot rasa drac era aici ?
5:04 PM

Sy: noi vorbim ,dar vorbim degeaba
5:04 PM

Sy: rasa drac este aici de mii de ani
5:04 PM

Sy: cam 10 mii
Tora: nu sa reusit cu cei cat de cat care se credea ca for face ceva ,cu restul nici atat
5:05 PM

Tora: vor
5:05 PM

Sy: asta e
5:05 PM

Sy: fiecare o sa traga pe carca lui,ce ma intereseaza pe mine ca nea Costica de pe sant nu vrea evolutie
5:05 PM

Tora: i-am inumarat cati am fost, de pe chatul 1 ,ca pe ceilalti nu ii mai stiu bine
5:06 PM

Sy: or sa moara pe capete,or sa o ia de la capat de cine stie cate ori aici,si cam asta este tot
5:06 PM

Tora: dar, uite ca ne tin pe loc
5:06 PM

Sy: asta este cursul lor
5:07 PM

Sy: nu conteaza ca 2 sau trezit
5:07 PM

Tora: vom sta dupa ei , ani si ani
5:07 PM

Tora: sa speram ca vom trai si noi
5:08 PM

Sy: cam asa
5:08 PM

Tora: ca am inteles de la tine ca 99% nu au de gand sa evolueze
5:09 PM

Sy: pai cam asa
5:09 PM

Sy: asa este acum
5:09 PM

Tora: si ma gandeam au ramas 9000 de suflete , care misca ceva
5:09 PM

Tora: daca or fi si atatea
5:10 PM

Tora: greu sa faci o mica predictie , la ce va fi
5:10 PM

Sy: cine stie cati or fi treziti
5:10 PM

Sy: foarte putini
5:11 PM

Sy: nu ai cum sa prezici ceva de viitor
5:11 PM

Sy: nu stim noi ce ganduri are dumnezeu cu aceasta lume
5:11 PM

Tora: sunt multe necunoscute
5:11 PM

Sy: logic ca da
            Tora: ar putea ceva sa ne scoata de aici ? intr-un fel anume ?
5:12 PM

Sy: nu cred
5:12 PM

Tora: nu stiu care anume ..dar presupun ca totusi exista o solutie cumva
5:13 PM

Sy: dumnezeu a zis clar,bine o sa ne fie cand binele va exista pe planeta asta
5:13 PM

Tora: daca ar veni fam . nostra , frate ,sora , barbat, mama, tata cineva care sa isi asume raspunderea pentru noi ..
5:14 PM

Sy: visezi frumos
5:14 PM

Sy: de unde sa mai existe aia
5:14 PM

Tora: stiam ca spui ca visez ..dar mai zic si eu ca poate careva o fi
5:15 PM

Sy: nu visa
Tora: singura bucurie sunt luminitele si cerul
5:25 PM

Sy: ai mai vazut pe baieti pe cer ?
5:28 PM

Tora: nu poti sa ai cum doresti
5:28 PM

Sy: eu nu i-am mai vazut de vre-o 2 saptamani
5:28 PM

Tora: daa,in fiecare seara
5:28 PM

Sy: mai da ce vizitata esti tu
5:28 PM

Tora: daa, si eu ma mir
5:29 PM

Sy: acum iarna au venit rar la mine
5:29 PM

Sy: oricum nici eu nu stau dupa ei
5:29 PM

Sy: i-am vazut cand am mai iesit afara
5:30 PM

Tora: acolo stau ,pana vin ..nu plec de acolo ..😂
5:30 PM

Tora: cam sambata si duminica vin mai greu
5:30 PM

Sy: si la mine vara nu vin la final de saptamana mereu
5:31 PM

Sy: au weekend si ei cred
5:31 PM

Tora: si atunci zic, ..inteleg ca este sfarsit de sap. sa aveti un weekend minunat ..si tot fac luminite , una si tiot da
5:31 PM

Tora: amandoua la acelasi gand 😂
5:32 PM

Tora: tot
5:32 PM

Tora: si multumesc mereu , sefilor si lor
5:33 PM

Tora: ma gandeam cine stie cat ii vom mai vedea
5:33 PM

Sy: eu nu ma mai bucur ca vin la mine,ca stiu ca sunt trimisi de dumnezeu,si nu vin ei de bucurie,sunt naspa
5:33 PM

Tora: si atunci ce sa facem ?
5:34 PM

Sy: nimic
5:35 PM

Sy: cand vin ma bucur si atat,in rest stiu ca aia nu vin de placerea lor
5:35 PM

Sy: vin ca sunt obligati sa vina
5:35 PM

Tora: eu, m-am bucurat, am inteles ca sunt trimisi de Dumnezeu..
5:35 PM

Tora: crezi ca ar veni fara voia sefiilor lor ?
5:36 PM

Sy: nu
5:36 PM

Tora: asa au facut mereu ..noi nu am stiut ce si cum
5:36 PM

Sy: da
5:36 PM

Tora: reiese ca Dumnezeu vrea sa stam trezite , nu sa dam inapoi , cum crezi ca ar fi ?
5:38 PM

Sy: el cica asa este ordinul
5:38 PM

Sy: eu l-am intrebat de ce trimite atatia la mine de ani buni,a zis ca asa trebuie
5:38 PM

Sy: deci ,ce sa inteleg?
5:38 PM

Tora: nu de tine este vorba, de ceilalti
5:38 PM

Tora: ca are un scop
5:39 PM

Tora: ca nu stim noi pana la capat ce doreste
5:39 PM

Sy: chiar nu stim,si nici nu spune
Tora: asta este ceva bun ,zic eu , ca putea sa revoce ordinul dat
5:40 PM

Sy: da,sa speram ca ii lasa sa vina ani de acum incolo
5:40 PM

Tora: vom vedea
5:41 PM

Sy: oricum la mine vin de 7 ani continuu,ma si mir ca nu sau plictisit
5:41 PM

Tora: chiar daca s-au plictisit ,vin, ca asa sunt pusi sa faca
5:42 PM

Sy: da
5:42 PM

Sy: ma refeream la dumnezeu ca nu sa plictisit
5:42 PM

Tora: de aceea spun ca are cred eu un plan
5:42 PM

Sy: foarte posibil
5:43 PM

Tora: vezi ce spun baietii tai 😂 sa dea cu presupusul
5:43 PM

Sy: ei nu au cum sa stie ce se petrece in fizic
5:44 PM

Sy: ei afla de la mine si de la dumnezeu una alta
5:44 PM

Tora: ai spus si asa este ..dar pe cine sa intrebam
5:44 PM

Sy: stai tu calma ca nu primesti raspunsuri la nimic
5:45 PM

Sy: nu ne spune nimeni nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu