vineri, 1 martie 2019

Postarea 36


Sy: da,am stat putin in pat,am mai palavragit cu baietii 🙂
4:30 PM

Sy: nu am dormit
4:30 PM

Tora: ai dormit ? am vrut si eu sa dorm ,dar am avut treaba
4:31 PM

Tora: ce bine ca ai cu cine vorbi
4:31 PM

Sy: da 🙂
4:31 PM

Sy: am mai zis una alta despre univers,mare discutie mare 🙂
4:31 PM

Tora: si cum a iesit pana la urma ?
4:32 PM

Sy: ne-am mai batut noi capul sa mai aflam una alta,si ce am aflat le-am mai despicat in 4 🙂
4:32 PM

Sy: ne-am gandit cum a aparut dumnezeu
4:32 PM

Sy: ce o fi patit el 🙂la inceputurile lui
4:33 PM

Tora: aici este un punct greu de tot sa fi tu singur ,singurel in acest Univers
4:34 PM

Sy: logic,de asta a si ramas cu sechele se pare de nu vrea sa vorbeasca de inceputurile lui
4:34 PM

Tora: dar, vezi ca nici Dumnezeu ,nu stie cum a aparut , daca el nu stie ..deci este complicata treaba
4:35 PM

Sy: da
4:35 PM

Tora: cred ca va vorbi , dar, sa treaca timp , sa-l prinzi intr-o buna dispozitie , sa spuna asa ceva , uite noi cat de greu ne deschidem sa comunicam ..si asta dupa mult timp ,mai spui cate ceva
4:37 PM

Sy: poate aflam si inceputurile lui,ar fi frumos
4:37 PM

Sy: chiar daca pentru el nu este ceva sa isi aduca aminte
Tora: cineva la facut si pe El , niste super dotati ..cum de i-a dat drumul asa ..? in acest univers
4:38 PM

Tora: fara nici un ajutor , s-o fi intamplat ceva ,s-o fi desprins din ceva , fara sa vrea, dintr-o hai sa-i jicem grasala
4:39 PM

Tora: desi greu de grezut ca se putea face greseli ..
4:40 PM

Sy: aia este ca nu a zis cum a aparut sa stim sa ne dam cu parerea
4:40 PM

Sy: daca a fost lasat aici ghinionul lui
4:40 PM

Sy: a luat-o de la zero
4:40 PM

Tora: eu, cred ca va spune , este ca o rana pesemne care nu vrea sa fie deranjata
4:41 PM

Sy: eu sper sa aflu ca sunt tare curioasa sa stiu aparitia lui
4:42 PM

Sy: si cum a lucrat el sa faca totul
4:42 PM

Tora: pe mine m-a blocat ce a spus inca de la inceput , ca nu schimba ce a creat , si finca ai aparut tu ,incet ,incet sa preiei ,sa se ajunga in nemurire toti
4:44 PM

Sy: pai el nu schimba,eu schimb
4:44 PM

Sy: suntem doi acum
4:44 PM

Sy: ii preiau ce a creat ,asta este menirea mea
4:44 PM

Tora: mi-a dat impresia ca nu este impotriva a ceea ce vei face ,si nici nu te va impiedica
4:45 PM

Sy: deocamdata am preluat doar capatanile si corpurile tuturor,vine si restul
4:45 PM

Sy: clar nu ma va impiedica ,a zis ca sunt ceva ce ma urmareste cu interes
4:45 PM

Sy: cam asa a zis,nu mai stiu clar cuvintele lui,dar sunt ceva nou pentru ei si misterios,a zis ca ma urmareste
4:46 PM

Tora: reiese ca este deschis la noutati si discutii
4:46 PM

Tora: putea sa tune si sa fulgere , nu a facut asa ceva
4:47 PM

Sy: pai de 3 ani nu sa apropiat de mine,daca nu accepata ideea ca exist si eu cu ale mele probabil ca ma contacta,sau si mai grav ma omora
4:48 PM

Tora: modul suptil este cel din spirit da ?
4:48 PM

Sy: dar el nu este criminal,asa ca se uita sa vada ce a aparut in creatia lui
4:48 PM

Sy: da ,cel din spirit
4:48 PM

Tora: de ce nu vorbesc cei din spirit cu tine ?
4:49 PM

Sy: ?
4:49 PM

Sy: pai vorbesc
4:49 PM

Tora: daa, nu te-a omorat, nu ti-a ingreunat viata..sa putrat cum trebuie cu tine
4:50 PM

Sy: da
4:50 PM

Sy: ma accepta asa cum sunt
4:50 PM

Tora: vreau sa zic ,sa se discute spirit cu spirit
4:50 PM

Sy: chiar daca nu sunt ceva de bine pentru nimeni
4:50 PM

Tora: cum nu esti de bine pentru cineva , ca doar redai nemurirea ,pe care o vor multi , si chiar din cei din Univers
4:51 PM

Sy: pai toata lumea o vrea
4:52 PM

Sy: dar pana atunci este preluarea asta de cap
4:52 PM

Tora: deci se elimina problema ca nu esti de bine pentru toti
4:53 PM

Sy: acum nu sunt de bine,sunt pedeapsa,si asa va fi mereu
4:53 PM

Sy: ca sa ma auda continuu si sa simta ce simt eu continuu toata existenta lor nu este ok
4:53 PM

Sy: este si pedeapsa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu