joi, 28 martie 2019

Postarea 50


Sy: pai chiar vorbeam astazi cu baietii,aveam toti asa o presimtire ca se va intampla ceva ๐Ÿ™‚
5:05 PM

Tora: vin eu si te duc la scoala ๐Ÿ˜‚
5:05 PM

Tora: o fi cu mare noroc presimtirea vostra ๐Ÿ˜‚
5:06 PM

Sy: sa speram
5:06 PM

Sy: sau o fi doar presimtire pentru viitorul indepartat:)
5:06 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
5:06 PM

Nepty: pai tot ziceau de martie ca nu stiu ce va fi
5:06 PM

Sy: chiar crezi ca va fi ceva ?
Tora: pe 29 ,adica maine ..
5:07 PM

Nepty: macar sa fie
5:07 PM

Tora: asa ai spus ,pe 29 martie
5:07 PM

Sy: aha
5:07 PM

Nepty: ca parca mi-e greu sa cred ca o tin intr-o minciuna continua
5:07 PM

Nepty: sau cine or fi astia de tot trimit mesaje
5:08 PM

Sy: pai asa au tinut-o inca de la inceput,ce este noutate ca se minte acum?
5:08 PM

Nepty: sau , sunt din cei ce vor sa discrediteze total pe stelari , si atunci se explica de ce spun ce spun
5:08 PM

Tora: sti cum este asta sperando ,murindo ...๐Ÿ˜‚
5:08 PM

Sy: cine stie
5:09 PM

Sy: poate fi si asa
5:09 PM

Sy: nu avem de unde sti care sunt mesajele de la stelari sau care sunt de la cei ce fac misto de noi
5:09 PM

Nepty: murim sperand ๐Ÿ˜‚
5:09 PM

Tora: daca imi cadea becul in cap ,ma curenta nu ?๐Ÿ˜‚
5:10 PM

Sy: nu
5:10 PM

Nepty: nici omul nu misca nimic , ... ce sa asteptam de la stelari? biciul NECESAR poate
5:10 PM

Tora: avea lumina in el ,firele alea erau luminate ..
5:11 PM

Nepty: ce sa te curenteze ? niste cioburi ?
5:11 PM

Tora: de cand am spus eu de bici , de ani de zile , pana acum bateam la ei ca la fasole ,se alegea ceva
5:11 PM

Nepty: nu ai ce scoate din habotnici Tora
5:12 PM

Tora: tu nu auzi ca avea firele alea lumina in ele , ma gandeam ca ia covorul foc ..๐Ÿ˜‚
5:12 PM

Nepty: li s-a intiparit asa de bine ce au dorit sa stie omul , ca nu ai ce misca
5:13 PM

Tora: ii separam , pe caprari
5:13 PM

Tora: prostii ,prostilor , si tot asa
5:13 PM

Sy: cei de acum nu se vor schimba decat cu biciul
5:13 PM

Nepty: erau doar incinse , dar nu aveau cirent in ele
5:13 PM

Nepty: curent*
5:13 PM

Nepty: eu nu cred ca se vor schimba . Poare de frica vor zice ca tine , dar de crezut nici vorba . Mosimea nu se preda
5:14 PM

Tora: de bici am spus , de cand tot vorbim de el, faceam ceva
5:14 PM

Sy: nu se schimba populatia de acum
5:15 PM

Nepty: uite unde ne-a aduns cu PSD-ul ๐Ÿ˜‚ Mai bine cu Dragnea sa vorbesti sa ii bagi mintile in cap
5:15 PM

Sy: cei ce se vor naste de acum incolo vor fi viitorul
5:15 PM

Nepty: ca mosii iar il voteaza
5:15 PM

Tora: mi-am amintit ..unde am fost noi creatorese in spirit sau fizic ?
5:15 PM

Nepty: asa da
5:15 PM

Sy: astia asa mor,habotnici si prosti
5:15 PM

Nepty: cu fiecare zi , te rog sa ma crezi ca pierd controlul si logica de tot
5:16 PM

Nepty: parca ceva le mananca creierul, mintea , logica ....
5:16 PM

Nepty: scot niste aberatii.....
5:17 PM

Sy: i-a mai si retrogradat dumnezeu in constiinta acum 3 ani,vai de ei
Tora: unde am fost ?
5:17 PM

Sy: ?
5:18 PM

Tora: unde am fost noi creatorese ?
5:18 PM

Sy: de unde sa stiu
5:18 PM

Tora: in spirit sau fizic ?
5:18 PM

Sy: fizic
5:18 PM

Sy: in prima viata
5:19 PM

Sy: pe urma praste prin vietile traite pe aici
5:19 PM

Sy: proaste
5:19 PM

Tora: pai aveam nemurirea ca si stelarii ..noi de ce nu am avut ?
5:19 PM

Sy: nu are nimeni nemurirea
5:20 PM

Tora: pai baietii vor muri ?
5:21 PM

Sy: logic
5:21 PM

Sy: daca nu sunt alesi sa ramana in viata pe viitor vor murii
5:21 PM

Tora: se poate asa ceva sa nu fie alesi ?
5:21 PM

Sy: pai orice este posibil
5:22 PM

Sy: de unde sa stiu eu cum functioneaza asta
5:22 PM

Nepty: cu toata tehnologia lor , nu au gasit elixirul vesniciei
5:22 PM

Tora: ca au constiinte mari si sunt super dotati
5:22 PM

Sy: daca il gasea dumnezeu l-ar fi dat el,dar nu sa gasit ideea de viata fara de moarte
5:22 PM

Tora: credeam ca sti de la Dumnezeu
5:22 PM

Sy: pai stiu
5:23 PM

Sy: moare toata lumea
5:23 PM

Sy: de acum incolo sa vedem cine sunt alesii
5:23 PM

Tora: dar nici el nu stie , singura care stie esti TU
5:23 PM

Sy: daca sunt eu cu datul viata vesnica clar aleg si eu pe cine cred ca este bine sa ramana
5:23 PM

Tora: VEI FACE O SELECTIE DECI
5:24 PM

Sy: logic
5:24 PM

Nepty: oare cand o sa poti fi constienta de ce anume face spiritul tau ?
5:24 PM

Sy: nu stiu
5:25 PM

Nepty: e clar ca te tot anunta multe el dar , una e sa o faci constienta
5:25 PM

Sy: probabil peste ani o sa primesc mesaje de la mine insami,cam asa fucntionez si acum,inchid ochii si vad anumite lucruri,poate asta este calea de a-mi transmite mie insami mesaje
5:25 PM

Tora: dar de ce spui ..daca sunt eu cu datul vietii vesnice , crezi ca nu esti tu ?
5:25 PM

Nepty: mental tu te poti ridica la nivelul sau , caci creierul tau este diferit
5:26 PM

Sy: pai eu sunt sigura ca eu sunt,dar pana nu vad nu o sa cred clar ca asa este
5:26 PM

Tora: eu nu cred ca nu esti tu ..din moment ce s-au activat si atatea la tine si te aud toti
5:26 PM

Sy: da,asa zic si eu
5:26 PM

Sy: dar vom vedea
5:27 PM

Sy: aaa,si am aflat de la dumnezeu ca eu trebuia sa mor la 48 de ani
5:27 PM

Sy: nu prea intelege el cum am reusit sa scap
5:27 PM

Tora: vrei sa vezi concret acest lucru
5:27 PM

Tora: iauzi la 48 de ani ..asa tanara ?
5:28 PM

Nepty: el stia asta ...stia ca te-ai trezit , banuia cine esti si totusi .......
5:28 PM

Tora: prea este cusuta cu ata alba ..inainte de a se declansa auzibilitatea
5:28 PM

Sy: povestea este mult mai mare,de la moarte nu scapa nimeni asa a zis dumnezeu
5:29 PM

Sy: eu am scapat de asta zice si el ca eu sunt cu nemurirea
5:29 PM

Tora: si mie mi-ai spus la 62 de ani
5:30 PM

Sy: inseamna ca am trecut pragul ala al lui dumnezeu
5:30 PM

Nepty: mai am eu de trecut
5:31 PM

Tora: si noi o sa murim ?
5:31 PM

Sy: daca ai scapat de ce a lasat dumnezeu nu mai mori
5:31 PM

Nepty: de ce a hotarat sa mori iar asa repede , asa tanara oare ? mereu tanara
5:32 PM

Tora: de unde stim , daca am scapat ?
5:32 PM

Sy: pai nu sti
5:32 PM

Sy: probabil ca atat a vrut aia de la incarnare sa imi de-a de trait in viata asta,48 de ani
5:33 PM

Tora: Dumnezeu poate stie
5:33 PM

Nepty: pai am inteles ca mai mereu ai murit de tanara
5:33 PM

Sy: asa cica
5:34 PM

Sy: pai daca stie dumnezeu crezi ca iti spune cand o sa mori sau ca trebuia sa mori deja ?
5:34 PM

Nepty: cuiva ii este mare teama de tine ๐Ÿ˜‚
5:34 PM

Nepty: dar s-au parlit rau de tot acum in viata asta ๐Ÿ˜‚
5:35 PM

Sy: lasa ca mori de ras daca ai vede cum face dumnezeu ca l-am fentat si nu am murit
5:35 PM

Sy: nu concepe ca cineva sa scape de el ๐Ÿ˜‚
5:35 PM

Tora: ๐Ÿ˜‚
5:35 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚
5:35 PM

Nepty: dar inainte , omul il auzea pe el ? era conectat cu el ?
5:35 PM

Tora: in nadejde aia ..pune pe roate nemurirea ๐Ÿ˜‚
5:36 PM

Sy: cica sa si enervat cand i sa spus ca nu am murit la data cand imi era sortit sa mor
5:36 PM

Sy: cine sa fie conectat?
5:36 PM

Nepty: el ti-a spus ca s-a enervat ?
5:36 PM

Sy: oamenii nu sunt conectati la nimic
5:36 PM

Tora: lasa ca pe noi ne iubeste Dumnezeu
5:36 PM

Sy: da,el mi-a spus ca sa enervat ca nu am murit
5:36 PM

Nepty: se spunea despre oameni ca le vorbea Dumnezeu ...chiar era asa ?
5:37 PM

Sy: e na
5:37 PM

Nepty: ca Moise.....
5:37 PM

Tora: cum ai scapat tu ..scapam si noi
5:37 PM

Sy: asa sa fie
5:38 PM

Sy: l-am fentat de 4 ani ,asa ca acum se uita la mine ca la o naluca ciudata ๐Ÿ˜‚
5:38 PM

Tora: dar, ai spus o data ca tu sti sigur ca noi nu murim ..
5:38 PM

Tora: poate nu este voie sa spui
5:39 PM

Sy: pai sunteti trezite,normal nu are cum sa muriti,si mai sunteti si prietene cu mine,si se vede si pe voi ca nu imbatraniti
            Sy: eu stiu sigur ca am scapat de moarte
5:41 PM

Sy: la voi se cunoaste pe chip
5:41 PM

Nepty: l-ai fentat cu moartea si apoi , i-ai dat sa te tot auda .... se bucura maxim cred :))
5:41 PM

Sy: trebuie sa existe niste semne vizibile de neimbatranire
5:41 PM

Sy: vai ce bucuros este ca ma aude si ma simte,mai are putin si isi pune streangul de gat,este furibund ๐Ÿ˜‚
5:42 PM

Tora: se vor vedea ele cat de curamd
5:42 PM

Tora: ๐Ÿ˜‚
5:42 PM

Sy: da
5:42 PM

Nepty: sarutmana ๐Ÿ˜˜ cum vrei tu asa sa fie ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
5:42 PM

Tora: pai nu a auzit pe nimeni pana acum ..
5:43 PM

Sy: logic ca nu
5:43 PM

Sy: iti dai seama ce este de el ca ma aude
5:43 PM

Sy: este suparat foc
5:43 PM

Nepty: poate ca glumeste totusi ...
5:43 PM

Sy: deloc
5:44 PM

Tora: nu numai ca te aude ..si celelalte
5:44 PM

Sy: da
5:44 PM

Nepty: mi se pare nefireasca aceasta reactie
5:44 PM

Sy: pai iti dai seama sa simta tot ce simt eu ca dumnezeu '
5:44 PM

Sy: ?
5:44 PM

Sy: este maxima treaba
5:44 PM

Tora: ce ti-au zis aia sa faci ora cand te speli ? iauzi domne ..
5:45 PM

Sy: el este totusi dumnezeu cum sa simta o chestie din creatie ?
5:45 PM

Tora: asa ti-au zis unii parca
5:45 PM

Sy: da
5:45 PM

Nepty: poate ca constientizeaza ca acstea sunt semnele care duc catre luarea locului sau
5:45 PM

Sy: pai cam asa
5:45 PM

Tora: asta este adevarat, el a creat to ,i se pare nefiresc
5:45 PM

Nepty: e clar ca nu e incantat
5:46 PM

Tora: tot
5:46 PM

Sy: o fi el minte brilianta ca a creat atata,dar asta nu inseamna ca nu mai exista si alti dumnezei cu alte capacitati fata de el
5:46 PM

Tora: dar, asa sa decis
5:46 PM

Sy: eu am capacitatile mele,el pe ale lui
5:46 PM

Sy: si mai sunt si nafastuitor
5:46 PM

Tora: de catre superiorii lui
5:46 PM

Sy: asta il supara maxim
5:46 PM

Nepty: ca l-ai nafastuit
5:47 PM

Sy: i-am zis ca a gresit cu ceva in creatia lui de sa activat la mine nafastuiala
5:47 PM

Tora: poate intra la judecata ?
5:47 PM

Sy: pai cam asa,si el este judecat
5:47 PM

Sy: sunt multe chestii gresite in creatia asta
5:47 PM

Nepty: poate ca nici el nu le-a facut cu buna stiinta ...in acel moment , asa era bine
5:48 PM

Sy: pai este tanar
5:48 PM

Nepty: dar el poate schimba
5:48 PM

Sy: nu prea are inteligenta unei fiinte mai in varsta
5:49 PM

Nepty: poate indrepta lucrurile ....daca vrea
5:49 PM

Sy: pai sa vrea sa nu il nasfastuiesc maxim ๐Ÿ˜‚
5:49 PM

Nepty: are incapatanrea tineretii? ๐Ÿ˜Š
5:49 PM

Sy: cum ma nafastuit el pe mine incarnandu-ma intr-o familie de la tara,cu putine sanse sa exist ca ceva mai mare in aceasta lume
5:50 PM

Sy: are destula incapatanare
5:50 PM

Tora: dar, astea inseamna moarte ?
5:50 PM

Sy: asta este ,el este ce este si nu vrea sa creada ca exista cineva care poate sa il ia de urechi in propria creatie
5:50 PM

Sy: ce sa insemne moarte ?
5:50 PM

Nepty: wau ...ai de gand sa il nafastuiesti mai mult ? sa ii dai mai mult ?
5:51 PM

Tora: ca il nafastuiesti pe Dumnezeu
5:51 PM

Sy: pai daca ramane nafastuiala permanent va dati seama ce draci am pe el
5:52 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚
5:52 PM

Sy: el sa ma omoare nu poate am iesit din sistemul lui
5:52 PM

Tora: cinstit vorbind ,nu cu tine trebuia facut asa
5:52 PM

Sy: a gresit cand ma nafastuit el prima data
5:53 PM

Nepty: sunt multe cam incorecte
5:53 PM

Sy: acum isi ia plata
5:53 PM

Sy: ca spirit ce eram trebuia sa ma incarneze macar intr-o familie de profesori,ingineri,ceva acolo,nu tarani,asa ca ma nafastuit el prima data,acum este randul meu si sa il vad cum mai iese din nafastuiala
5:54 PM

Tora: ca uite toate am fost venite in familii nevoiase
5:54 PM

Sy: nafastuiala asa se cheama
5:54 PM

Nepty: sanse cat mai putine avute in timpul vietii
5:55 PM

Tora: la tara , cu multe greutati
5:55 PM

Sy: da
5:55 PM

Tora: eu, am plecat de acasa , am spus ca eu nu stau acolo ..sa moara mama, pamanteana
5:56 PM

Nepty: si cine stie cat umbral si cat iad om avea la activ ๐Ÿ˜‚
5:56 PM

Nepty: intre vietile avute
5:56 PM

Sy: da
5:56 PM

Tora: iti sai seama in miliardele de ani ..pe unde om fi fost
5:57 PM

Sy: lasa ca isi merita soarta acum,sa il nafastuiesc pana il aud ca isi cere iertare de la mine si de la toti care ia nafastuit degeaba,si tot nu scapa nici asa
5:57 PM

Nepty: pai , poate ca el nu a vrut ca lumea asta sa evolueze de ne-a tot menit asa vieti
5:57 PM

Sy: o fi vrut
5:58 PM

Nepty: poate chiar voia sa vada apocalipsa manifestandu-se , sa vada ce fac oamenii
5:58 PM

Sy: dar daca nu ajuti de ce sa dai cu parul
5:59 PM

Tora: si inteleg ca aici sunt multi evoluati care s-au pierdut
5:59 PM

Sy: pai asa a zis ca el a dat apocalipsa

Niciun comentariu:

Trimiteศ›i un comentariu