duminică, 24 martie 2019

Postarea 46


Tora: spuneai ca vin la tine niste creatori si iti dau tot felul de informatii, cum arata ?
5:20 PM

Sy: mai ma un blog care mai merge pe fb, --o lume libera,poate il blocheaza si pe ala 😂
5:20 PM

Sy: nu ii vad clar,dar arata cam ca Ash
5:20 PM

Tora: este batran ?
5:21 PM

Sy: nu,toti tineri
5:21 PM

Tora: toti sunt tineri ca infatisare ,dar ca varsta sunt batrani ca timpul
5:22 PM

Sy: da
5:22 PM

Sy: ca si dumnezeu de altfel
5:22 PM

Tora: si ce mai spune ?
5:22 PM

Sy: si el este un copil practic,ca la 19-20 de ani cam asta esti,dar este batran ca timp
5:23 PM

Sy: nu au zis nimic alceva decat ceea ce stim deja
5:23 PM

Sy: imi place ca vad practic niste lumi de spirit cand inchid ochii,sunt lumile lor
5:23 PM

Tora: ce frumos , mai spune cum te-ai vazut tu
5:25 PM

Sy: can au inceput sa curga aceste informatii eu m-am vazut barbat,foarte asemanator cu Ash ca exemplu
5:25 PM

Sy: se pare ca aveam capacitatea de a lua forma de barbat si ca niciodata nu sa stiut ca eram dumnezeu femeie
5:26 PM

Tora: asa probabil ca spui si de baietii ce sunt cu tine ca pot lua diferite forme
5:27 PM

Sy: da,si ei pot lua forme
5:27 PM

Sy: in spirit asa este
5:27 PM

Sy: acum se fac mari cat muntele ,acum sunt mici pe calc meu
5:27 PM

Sy: asa ii percep
5:27 PM

Tora: poti sa faci si acum ? sa iei o forma care vrei ?
5:27 PM

Sy: cand ies afara in balcon se duc pe munte si ii vad cat el de mari
5:27 PM

Sy: sunt om acum,alta forma ca asta nu pot sa am ca este imposibil 🙂
5:28 PM

Tora: vaiii cat muntele ..
5:28 PM

Tora: ma gandeam ca ai spus tu ca mai unele capacitati
5:28 PM

Sy: noi am vorbit de mine ca eu ori am fost omorata si incarnata aici,ori sunt unealta cuiva care face legea peste tot,ori sunt cea mai mare si asa imi fac eu treburile acum incarnata aici
5:29 PM

Sy: baietii din spirit pot sa ia forme si inaltimi si de 10 mii de metrii
5:29 PM

Sy: nu au limita
5:30 PM

Tora: da, dar data trecuta ai povestit ca ai unele capacitati noi si de aceea am spus ca poate poti lua diferite forme
5:31 PM

Sy: nu forme
5:31 PM

Sy: ci ca te vad in trup cum arati tu reala
5:31 PM

Tora: dar, ai dreptate ca esti in fizic si nu se poate
5:31 PM

Sy: asta este capacitate noua ce a aparut acum
5:31 PM

Sy: deci daca te privesc stiu cum ai aratat tu in prima incarnare
5:32 PM

Tora: cea reala de la inceputul nostru ??
5:32 PM

Sy: mai am capacitatea de a vede cand sunt mintita
5:32 PM

Sy: da,cea reala
5:32 PM

Sy: te vad cum esti
5:32 PM

Tora: wowwwww este nemaipomenit ..
5:33 PM

Sy: arati cam ca acum ca varsta si aspect grasime ma refer,asa mare esti ca acum,si te vad la un birou lucrand ceva
5:33 PM

Sy: asa vad eu cand ma gandesc la tine,asa mi te arati
5:33 PM

Tora: ce aparatura ce hipnoza ..uite ca le ai tu
5:33 PM

Sy: da,sau bucurat si baietii ca vad asa si ma pun sa ma uit la om sa vada daca apare la toti asa,adica daca ii vad si pe altii la fel
5:34 PM

Sy: si pe Mariana am vazut-o ,nu este batrana ca spirit,este destul de tanara cam 30 de ani,si cam glumeata
5:34 PM

Tora: wowww, deci asa sunt ca varsta , cea de acum si gasana ..asa o fi sa fie ca marime
5:35 PM

Sy: da
5:35 PM

Tora: iauzi si pe Mari , la 30 de ani si glumeata ..este frumos asa
5:35 PM

Sy: asa te vad cu aspect de batrana si cam grasa la un birou lucrezi ceva
5:35 PM

Tora: grasana
5:36 PM

Tora: cine stie ce oi lucra si oi fi
5:36 PM

Sy: mai pot accesa adevarul din om,numai daca ma uit la el stiu daca minte
5:37 PM

Sy: mai pot vorbii si cu oamenii din televizor,adica omul care este la tv se poate conecta sa imi vorbeasca mie prin tv
5:37 PM

Tora: foarte bine ,
5:37 PM

Tora: sa sti ca si eu am stiut cand lumea m-a mintit ,poate nu 100% dar in cele mai multe cazuri
5:38 PM

Tora: nu stiu cum dar ma uit la ochii lor si nu pot sa-mi suporte privirea si atunci stiu ca minte
5:39 PM

Tora: vaii sa iti vorbesca prin televizor , este extraordinarrr
5:39 PM

Sy: da
5:39 PM

Sy: oamenii oricum vad ca eu ma uit la tv,si cand se recunosc acolo prin intermediul tv imi vorbsc pe direct
5:40 PM

Tora: wow, se mai pot concentra pe subiectul lor ?
5:40 PM

Sy: se conecteaza direct
5:40 PM

Sy: nu are treaba cu inregistrarea tv ,ci cu mintea lor direct
5:40 PM

Tora: intervine vorbirea telepatica
5:41 PM

Sy: da
5:41 PM

Sy: asta daca este emisiune in direct asa pot vorbii,nu cele inregistrate sau filmele
5:41 PM

Tora: ma bucur enorm de toate aceste noi capacitati ,sunt extraordinare
5:42 PM

Tora: inteleg , ca nu ai cum altfel ,sa fi fata in fata
5:42 PM

Sy: da
5:42 PM

Tora: au venit de mult timp aceste capacitatti ?
5:43 PM

Sy: asa ca nu mai trebuie sa mai ies afara sa vorbesc cu lumea ca vorbesc cu ei prin intermediul televizorului
5:43 PM

Sy: si asa am aflat ca nu sunt chiar prosti unii dintre ei,au mai bagat la cap cate una alta
5:43 PM

Sy: cam de o luna am inceput sa le am
5:43 PM

Tora: mie mi-a sunat un clopotel ca te tot intrebam daca ai vorbit cu cei de afara, si cam mereu spuneai ca nu , ma gandeam ..a intervenit ceva dar nu stiam ce ..mi se parea curios
5:44 PM

Tora: si uite care era adevarul
5:45 PM

Tora: ba ca a plouat, ba ca este frig , ba ca ai treaba ..dar tu stiai tot 😂
5:45 PM

Sy: asa ca acum ma uit la tv si vad cum arata fiecare pana cand au fost incarnati aici
5:45 PM

Sy: lasa ca nici eu nu stiam la inceput ce vad
5:46 PM

Sy: am vorbit cu toti ai mei aici si asa am ajuns la concluzia ca ce vad este omul la inceputul lui ca fiinta
5:46 PM

Tora: mi-ai mai spus ca parca m-ai visat ca era tot ca acum , si tot la un birou lucram ceva ,acum uite ca sa confirmat pe deplin
5:48 PM

Tora: eram
5:48 PM

Sy: da
5:48 PM

Tora: mai ramane sa aflam ce am fost la aceea vreme
5:48 PM

Sy: pai la tine si la Mariana a zis dumnezeu ca ati fost creatorese
5:49 PM

Sy: creatori de ceva
5:49 PM

Sy: tie ti se spunea creatoreasa batrana
5:49 PM

Tora: dar asta ca o curiozitate , ca nu ne ne mai ajuta cu nimic
5:50 PM

Sy: clar nu
5:50 PM

Sy: acum esti Flora batrana 😂
5:50 PM

Tora: sa sti ca am fost surprinsa de ce a spus Dumnezeu , deci stia ce este cu noi ..poate decat suntem pe
5:51 PM

Tora: pe blog si chat
5:52 PM

Tora: acum sunt baba Flora 😂
5:52 PM

Sy: nu stiu ce stie despre noi
5:52 PM

Sy: da,baba Flora 😂
5:52 PM

Sy: iar eu sunt Creatorul Negru,asa mi se spunea
5:52 PM

Tora: baba ,ne baba ..uite ca sunt si eu aici , nu au rezistat cei tineri ..si baba a rezistat
5:53 PM

Sy: da
5:53 PM

Sy: depinde de ce vrea fiecare
5:53 PM

Tora: tu esti Creatorul Negru ??
5:53 PM

Sy: daca constientizeaza ramane in picioare,daca nu,nu
5:53 PM

Sy: pai asa mi-au zis de acum 3 ani ca ma numesc Creatorul Negru 🙂
5:54 PM

Sy: asa mi-au zis baietii aia de la inceput
5:54 PM

Sy: asa ma denumeau ei
5:55 PM

Tora: iar am avut un gand ,pentru ca toate le-ai schimbat si numai acele '' povesti '' nu le-ai schimbat
5:55 PM

Sy: ce povesti?
5:55 PM

Tora: care sunt scrise de tine si apar pe blog In spatele scenei
5:56 PM

Tora: asa ai spus povesti scrise de tine
5:56 PM

Sy: pai aia este poveste ce mi-a spus baietii si ce am mai avut eu ca sursa de inspiratie si a iesit povestea aia
5:56 PM

Tora: dar, ele sunt adevarul adevarat
5:57 PM

Sy: nu stie nimeni daca este adevar sau fictiune deocamdata
5:57 PM

Sy: am scris si eu din tot ce am avut ca sursa de inspiratie
5:57 PM

Tora: pai dupa cum decurg lucrurile nu mai ar fi altfel
5:57 PM

Tora: o sa fie bine ..
5:59 PM

Sy: asa zic si eu
5:59 PM

Sy: nu avem noi treaba cu lumea
5:59 PM

Tora: am uitat sa te intreb ,pe Nelu cum l-ai vazut ?
5:59 PM

Sy: ca pe Ash,asa de inalt si imbracat cam ca Ash cu costum foarte frumos negru
6:00 PM

Tora: nuu, eu nu am treaba cu lumea doar ce intru in contact cu diferite lucruri ,nimic alceva, si nici nu sunt inclinata sa stau dupa cineva sau sa ii cercetez ..faca ce vor ..este treaba lor
6:01 PM

Sy: sti ce ma mirat ca la toti care m-am uitat la tv,i-am vazut frumosi ca si aspect,bine proportionati,femeile la fel frumoase
6:01 PM

Sy: deci ca inceput toti am fost frumosi si bine legati ca si corp
6:02 PM

Tora: cand ai facut tu hipnoza aceea ,ai spus ca toti semanam cu Ash , semanam cu el , de ce oare cu el ?
6:02 PM

Sy: el este primul creat
6:03 PM

Sy: de asta
6:03 PM

Tora: a fost el modelul creatiei ? nu mai spun ca eu pentru Ash am ceva anume ..nu stiu sa spun ce exact
6:03 PM

Tora: ai raspuns deja
6:03 PM

Sy: da,este modelul creatiei la barbati
6:03 PM

Sy: de fapt cum am zis dumnezeu a creat prima data barbatii
6:04 PM

Sy: pe urma femeile
6:04 PM

Sy: asa ca el este monstra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu