miercuri, 2 octombrie 2019

Postarea 146


Tora: ma tot intrebam cei ce sunt evoluati si super evoluati ,ar face ceva pentru planeta asta ? sau altele similare ?
4:44 PM

Sy: nu cred
4:44 PM

Sy: daca sunt trimsi ,da,dar altfel nu cred ca se amesteca
4:44 PM

Tora: nuuu, iauzi care ar fi motivul?
4:44 PM

Sy: daca era sa se amestece erau veniti pana acum
4:45 PM

Tora: deci numai daca sunt trimisi
4:45 PM

Sy: pai logic
4:45 PM

Sy: altfel eram ajutati pana acum
4:45 PM

Sy: nu se amesteca nimeni
4:45 PM

Tora: si acum sunt pedepsiti ca nu au dat o mana de ajutor si tot nu s-ar baga
4:45 PM

Sy: pai cam asa
4:45 PM

Sy: cineva sa suparat maxim pe mersul lucrurilor astea de acum
4:46 PM

Tora: poate ca eu nu gandesc bine ..dar, chiar sa nu-l ajuti pe unul la greau ?
4:46 PM

Sy: pai de ce sa il ajuti?
4:47 PM

Sy: daca pe ei nu ia ajutat nimeni de ce sa ajute ei?
4:47 PM

Tora: si este corect gandit asa ?
4:48 PM

Sy: legea asta cu neajutatul este valabila la toti,deci nici ei nu au fost ajutati sa evolueze,au evoluat singuri
4:48 PM

Tora: uite un caz care s-a intamplat poate acum 20 de ani in urma ,eram la statia de metro si vine un tanar cu bicicleta , era in panta si el cobora , pesemne nu a tinut frana si a intrat direct in zid . a cazut de pe bicicleta si nu s-a mai miscat ..nimeni nu ia acordat nici o atentie
4:50 PM

Tora: eu practic am ramas socata ..cum sa lasi omul ala asa ?
4:51 PM

Sy: pai il lasi
4:51 PM

Sy: daca asa este gandirea ta
4:51 PM

Sy: daca ei au evoluat singuri de ce ar pleca de acasa sa vina sa te ajute pe tine
4:51 PM

Sy: au viata lor
4:52 PM

Tora: m-am dus la el ,am rugat pe cineva sa-l ajute , nu stiam bine limba
4:52 PM

Sy: chestia asta cu ajutatul trebuie sa fie la scara mare in univers,sa fie implicate mai multe forte sa ajute o planeta
4:52 PM

Tora: sti ce mi-a spus cineva , lasa-l acolo ca daca il misti si are ceva rupt in el ,zice ca tu l-ai deplasat
4:52 PM

Sy: pai avea dreptate
4:53 PM

Sy: trebuia anuntata ambulanta
4:53 PM

Sy: nu ajutat,miscat de acolo
4:53 PM

Tora: s-au urcat toti in tren si ala a ramas acolo ,fara ca cineva sa cheme salvarea
4:53 PM

Sy: pai asta este comportamentul oamenilor de aici
4:54 PM

Tora: uite ca nu au chemat-o
4:54 PM

Sy: ce te miri
4:54 PM

Tora: acum ..este alta poveste dar, atunci am ramas socata
4:54 PM

Sy: asta e
4:54 PM

Sy: asa este peste tot
4:54 PM

Tora: nu acorzi un ajutor din mila , din omenie, din arice alceva ..dar ,sa-l lasi asa ? cam greu de digerat
4:56 PM

Sy: mie mi sa facut rau in masina ,si am coborat cu o statie mai devreme de cum trebuia,am stat jos in statie ca nu puteam sa ma misc de rau ce imi era,nu puteam sa stau in picioare,a trecut unul pe langa mine si a zis unei persoane care venea sa ma ajute sa ma ridic sa ma lase dracului acolo ca sunt o drogata,si femeia aia a plecat mai departe ,a crezut ca sunt o drogata
4:56 PM

Sy: asta este lumea
4:56 PM

Sy: doamne fereste sa patesti ceva ca nu pupi ajutor
4:56 PM

Sy: mori in strada
4:56 PM

Tora: uite vezi ..si tu erai bolnava rau de nu puteai sa te ridici
4:57 PM

Sy: da
4:57 PM

Tora: multa rautate
4:57 PM

Sy: mi se facuse rau de la caldura din masina
4:57 PM

Sy: mijlocul de transport
4:57 PM

Tora: totusi inclin sa zic ca nu este corect asa
4:58 PM

Tora: si cum te-ai ridicat de acolo ?
4:58 PM

Sy: am stat ceva vreme jos,si pe urma m-am ridicat ca mi-am revenit
4:59 PM

Sy: cine a zis ca este corect
4:59 PM

Sy: dar asa se face,nu se amesteca nimeni in civilizatia ta
4:59 PM

Sy: sa stai acolo mult si bine
4:59 PM

Sy: evolueza si o sa ai bine si tu
4:59 PM

Sy: cam asta cred ca le este gandirea
4:59 PM

Sy: daca nu ii pune dumnezeu sa ne ajute nu ne ajuta nimeni
Tora: ok, dar daca sunt o mana de oameni care au ridicat capul putin ,ii lasi mai departe acolo ,sa stea pana ii vine acru ?
5:00 PM

Sy: pai da
5:01 PM

Sy: doar nu ii scoti de acolo
5:01 PM

Sy: asta este legea
5:01 PM

Nepty S-a alaturat chatului
5:02 PM

Tora: iti vine sa crezi ca accele civilizatii asa au fost mereu ,nu au trecut pe aici sa stie greul
5:02 PM

Sy: doar am zis ca dumnezeu nu are habar de nimic,si nici nu il intereseaza de ceva
5:02 PM


Sy: uite ca nu este asa,toata lumea a plecat de jos
5:02 PM

Tora: am inteles cum este cu aceste dispozitii ,
5:02 PM

Tora: asta este ca nu-l intereseaza pe Dumnezeu
Tora: sa speram ca TU, sau altcineva nu veti lasa lucrurile asa
5:04 PM

Tora: rsamai cam uimit ,nu se stie de iubire, de ajutor..si cate altele
5:05 PM

Sy: eu nu sunt dumnezeu ca sa fac ceva
5:05 PM

Sy: daca totusi sunt cineva fac ,dar la nivel subtil
5:05 PM

Tora: probabil de accea gandesc si se poarta asa
5:05 PM

Sy: adica sa aduc viata vesnica
5:05 PM

Sy: dar in rest nimic
5:05 PM

Tora: daa, dar accea viata vesnica va veni cu niste schimbari , nu are cum altfel
5:06 PM

Sy: logic
5:06 PM

Sy: din cate am vorbit eu cu dumnezeu si cu ingerimea de pe langa mine,o sa primeasca viata vesnica si prostul si desteptul,sa fie pestrita lumea
5:07 PM

Sy: asa ca nu stim cine va primii viata vesnica
5:07 PM

Nepty: astaiarna , dimineata, eram in tramvai. Era viscol afara.Un om batran cazuse pe rigola cu iarba. Statea chircit acolo si lumea isi vedea de ale ei .Nici nu se uitau la el sa-l ridice.
5:08 PM

Tora: nici nu stii care este mai bine , dar, atat timp cat in Univers este ca o lege generala , o adopti pe asta ..ca sa faci ?
5:08 PM

Sy: asta este lege generala,neamestec
5:09 PM

Nepty: e firesc chestia asta cu neamestecul ? ...cand vezi un om in nevoie ?
5:09 PM

Tora: se va mentine pe mai departe lumea pestrita si in viata vesnica
5:09 PM

Sy: stai la tine si ei la ei si gata
5:09 PM

Sy: pai nu este valabil aici pe planeta,sau pe planete chestia cu neamestecul
5:09 PM

Sy: noi intre noi trebuie sa ne ajutam
5:10 PM

Sy: este valabil neamestecul intre planete nu intre oamenii de pe aceiasi planeta
5:10 PM

Tora: pai uite ca nu ne ajutam
5:10 PM

Nepty: este firesc sa-si vada fiecare planeta de ale ei...dar am inteles ca pamantul a cerut ajutorul sa scape de rau
5:10 PM

Sy: pai suntem prosti toti de la un capat la altul
5:10 PM

Nepty: uite ca nu raspunde nimeni la cererea de ajutor
5:11 PM

Sy: pai a cerut ajutor ca ia cam intrat morcovul in fund cu frunze cu tot,dar stai sa vezi daca primesc ajutor pamantenii de la cineva
5:11 PM

Tora: nu este lasat sa intervina nimeni ,numai daca vrea Dumnezeu
5:11 PM

Nepty: nici nu mai stii cum s-o dai, si ce sa crezi ; ba suntem proprietatea cuiva , ba suntem pe cont propriu si nu pupam ajutor ....
5:12 PM

Tora: asa ca nu stim daca chiar nu vor sa ne ajute
5:12 PM

Sy: te uiti la realitate
5:13 PM

Sy: ce vezi ?
5:13 PM

Sy: vezi pe cineva ca se agita sa te ajute ?
5:13 PM

Sy: eu vad un non amestec
5:13 PM

Sy: nu le pasa de noi
5:13 PM

Sy: nimeni nu se agita pentru noi
5:13 PM

Tora: uite vezi ca si ei au bagat in capul omenirii ca vor veni ,ca va curge lapte si miere ..si uite asa ne-au chiunit de cap
5:14 PM

Nepty: adica e vorba de varianta ca suntem proprietaea cuiva deja ?...si acel cineva se uita la noi sa vada ce ne duce mintea ?
5:14 PM

Sy: posibil
5:15 PM

Sy: ne-au mintit sa ridice constiinta,nu ca ar face ce spun
5:15 PM

Tora: mai degraba esti singur
5:15 PM

Sy: este valabil probabil peste multi ani ce spun ei acum ca vor face

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu