marți, 29 octombrie 2019

Postarea 154


Tora: Sy, vineri tot comentand de una, alta spui ca inaintea ingerilor de acum au mai fost altii care ti-au dat tarcoale si au fost omorati de Dumnezeu, este vorba de baietii din fizic ?
4:40 PM

Sy: de baieti din spirit,ca au mai fost ,numai ca aia atunci,acum 3 ani mai precis nu prea vorbeau frumos,veneau rar,dar erau cam nesimtiti
4:40 PM

Sy: pe aia ia omorat,cine stie cine erau si ce vroiau,dar asa au zis astia de acum ca pe aia ia omorat,erau intunecati
4:41 PM

Sy: spirite rele
4:41 PM

Tora: iti vorbeau urat ?
4:41 PM

Sy: da
4:41 PM

Nepty: deci lumea spiritului are de toate si ea
4:42 PM

Tora: venise fara aprobarea lui Dumnezeu pesemne
4:42 PM

Tora: sau bagat ei in vorba asa ..de capul lor
4:42 PM

Sy: in primul rand ca se luau de mine de viata mea trecuta,ma necajeau cu ce am trait eu,ziceau ca eu sunt de vina,mereu scoteau in evidenta ce am trait ca si cum eram foarte rea eu
4:42 PM

Sy: da,au venit de capul lor
4:42 PM

Tora: ce acuzatii iti aduceau ..
4:43 PM

Sy: da,si lumea spiritului este mare si vasta ca si evolutie,aia erau de pe aici bantuitori,dar nu trebuia sa vina la mine,au venit cica pentru ca aveam eu capacitatea de ai auzi
4:43 PM

Tora: aia care veneau la mama ta la tara ?
4:44 PM

Sy: toata ziua ma stresau cu nu ai facut bine aia,ca ai fost nu stiu cum,toata viata mea o stiau si ma invinovateau de tot felul de chestii
4:44 PM

Sy: da,aia
4:44 PM

Tora: si inconjurau casa , si tipau
4:44 PM

Nepty: si acum poate ca multi ar vrea sa vina sa iti vorbeasca , sa-ti spuna pasul lor findca ii poti auzi dar poate ca nu au voie acum
4:44 PM

Sy: da
4:44 PM

Sy: pai nu au voie sa vina decat aia trimisi de dumnezeu
4:45 PM

Sy: altfel ce ar fi capul meu
4:45 PM

Tora: povesteai atunci de ei ..si iti era frica de ei
4:45 PM

Sy: stiti cand a murit stela popescu ?
4:45 PM

Sy: da tie ti-am povestit ce am patit cu ei
4:45 PM

Sy: cand eram in Ro
4:45 PM

Tora: daa
4:45 PM

Tora: daa, cand erai in ro.
4:46 PM

Sy: stela popescu cand a murit m-am trezit cu ea
4:46 PM

Nepty: da , ai zis ca a venit
4:46 PM

Sy: era foarte rea
4:46 PM

Sy: un spirit rau
4:46 PM

Sy: intrupat ca om
4:46 PM

Tora: poate si ea a fost omorata , cine stie
4:46 PM

Nepty: si ce chip dragut avea...n-ai fi zis
4:47 PM

Tora: pai, v-am spus ca atunci a venit si o ruda de-a mea ..m-am trezit cu ea ,noaptea pe la 2
4:47 PM

Tora: imi spunea sa o ajut
4:47 PM

Sy: sunt intrupati multi intunecati pe planeata asta ca oameni
4:48 PM

Tora: eu am tacut chitic ca stiam de la tine ca nu este bine sa intri in vorba cu ei
4:48 PM

Sy: niciodata sa nu intrati in vorba cu spiritele
4:48 PM

Nepty: pai daca asa o fi rasa asta
4:48 PM

Tora: si nici nu aveam curajul sa vorbesc cu ea
4:48 PM

Sy: stiu eu ce am patit tot 2015 cu ele
4:48 PM

Tora: mai ales ca am vorbit atunci si spuneai ca te-au tinut desupra prapastiei ..te-au speriat rau
4:49 PM

Nepty: or fi si rele , or mai fi si disperate ca si-au pierdut trupul si nu mai pot face o gramada de lucruri...
4:49 PM

Sy: ziceau ca sunt cei ce ne judeca faptele vietii,asa spuneau aia din 2015 mie,si ma judecau zilnic,aveam capul praf de la ei
4:50 PM

Tora: se zbarlise pielea pe mine
4:50 PM

Tora: se dadeau si judecatori ..vaii
4:50 PM

Sy: da
4:50 PM

Sy: judecatorii karmei asa isi spuneau
4:51 PM

Tora: dar, nu era adevarat
4:51 PM

Nepty: un inger care te sperie , parca nu prea e inger
4:51 PM

Tora: pai daa
4:51 PM

Sy: pai asa ziceam si eu ca nu erau ingeri,dar ei asa isi spuneau
4:51 PM

Sy: aun profitat de faptul ca aveam eu darul de ai auzi
4:52 PM

Tora: multe ai mai tras si tu ..
4:52 PM

Sy: vai cateva luni au stat pe capul meu
4:52 PM

Nepty: ca te judeca , da , si-ti spune ce ai gresit , si poate iti spune ce pedeapsa o sa ai dar sa iti bage frica in tine ...
4:52 PM

Sy: din iunie pana in decembrie 2015
4:52 PM

Nepty: vai de mine , atata timp
4:52 PM

Sy: da
4:53 PM

Tora: daa, mult timp a terorizat-o
4:53 PM

Nepty: ai avut nervii tari ca puteai in mai putin timp sa iti pierzi mintile nu alta
4:53 PM

Sy: norocul meu a fost ca erau baietii din fizic si au zis ei ca nu se poate sa fie buni aia din spirit de se purtau asa
4:53 PM

Tora: vorbeam pe skype ,eram in Aus
4:53 PM

Sy: Flora stie,ca i-am povestit atunci
4:54 PM

Tora: daa, mereu imi spuneai
4:54 PM

Sy: bine nici ei nu stiau cum merge treaba in spirit,dar mereu imi ziceau sa nu mai ascult la spirite
4:54 PM

Tora: noi am tinut legatura mereu
4:54 PM

Sy: ma amenitau cu moartea
4:54 PM

Sy: ca mor si ajung la ei la incarnare
4:55 PM

Sy: ziceau ca sunt 3 incarnatoare si 2 sunt ale lor
4:55 PM

Nepty: au fost ei trimisi de cineva
4:55 PM

Sy: ca toate spiritele care au pacatuit aici ajung la ei
4:55 PM

Tora: or fi fost intunecatii
4:55 PM

Sy: am inteles de la dumnezeu ca erau o gasca care locuiau in fizic si se luau de oamenii de aici
4:55 PM

Sy: pai intunecati erau ca ia prins pe toti si ia omorat dumnezeu in persoana,asa a zis
4:56 PM

Tora: cum adica locuiau in fizic ?
4:56 PM

Sy: adica aici pe planeta in fizic locuiau,nu in lumea spiritului,isi facusera cuib aici
4:56 PM

Nepty: printre oameni
4:57 PM

Tora: poate atunci cand au fost scosi toti arhonii
4:57 PM

Sy: pai si arhonii tot spirit om erau,asa ca convietuiau cu toti aici
4:57 PM

Tora: bine ca ai scapat de ei
4:58 PM

Sy: aici cand se moare nu toate sufletele sunt luate de pe planeta asta,unii sunt lasati aici,cum au lasat-o si pe stela popescu,erau aici gasti care adunau aceste spirite si le judecau ei si le chinuiau astia de ia omorat dumnezeu
4:58 PM

Tora: de atunci a intervenit Dumnezeu pentru tine
4:59 PM

Sy: pai nu scapam de ei pana mureau ei ,cand te preia nu mai scapi ,asa mi-a zis si dumnezeu
4:59 PM

Sy: ia auzit prin mine si asa ia adunat pe toti
4:59 PM

Sy: daca nu ma auzea dumnezeu pe mine nu stia ca exista aici asa ceva
4:59 PM

Nepty: ce bine
5:00 PM

Tora: uite o alta salvare mare care ai facut-o acestei planete
5:00 PM

Sy: da,au scapat niste spirite de judecatorii karmici de aici
5:00 PM

Nepty: pai probabil nici alte chestii si orori de pe aici nu stie
5:00 PM

Tora: incet ,incet ,se vor duce toti cei ce fac rau
5:01 PM

Tora: sau exagerat de rau
5:01 PM

Nepty: unde ?
5:01 PM

Tora: unde ii duce Dumnezeu
5:02 PM

Sy: am inteles de la ingerii de acum ca tot ce se prinde aici acum din randul intunecatilor sunt omorati imediat
5:02 PM

Tora: daca considera ca nu au ce cauta aici
5:02 PM

Tora: uitee..ca asa este
5:03 PM

Tora: tie cum iti facea ala in cap ?
5:04 PM

Nepty: si astia de care se spune ca sunt din cabala si mor , or fi spirite rele?
5:04 PM

Tora: ca a venit si peste mine
5:04 PM

Sy: unii da,altii nu
5:04 PM

Tora: ce au mai spus Ingerii ,dupa discutia de vineri ?
5:05 PM

Sy: cabalii sunt rai ca oameni aici,oameni pierduti,dar se poate sa fie si spirite intunecate intrupate
5:05 PM

Sy: nimic nu au mai zis,am vorbit de toate ca mereu gasim cate ceva de zis 🙂
5:06 PM

Tora: macar sa lamurit o treaba
5:06 PM

Tora: stiti ca am postat filmuletul pe fb.
5:07 PM

Tora: au facut comentarii , toti au zis ca este dracu ,inclusiv papa
5:07 PM

Sy: pai cum sa zici ca Isus este fiul lui Satan
5:08 PM

Sy: biserica incet incet isi arata adevarata fata
5:08 PM

Tora: nu multi ..dar si-au spus parereas
5:08 PM

Tora: daa, zice ca vor sa pregateasca venirea lui Iisus , de care se tot vorbeste
5:09 PM

Sy: pai asa pregateste ei venirea lui ?
5:09 PM

Sy: spunand ca el este fiul lui Lucifer?
5:09 PM

Tora: si au inceput chiar papa sa spuna de el
5:09 PM

Nepty: il scoate pe papa ca e diavol
5:10 PM

Tora: paii ,uite asa spune
5:10 PM

Tora: cine stie adevarul ?
5:11 PM

Sy: daca am sti noi adevarul
5:11 PM

Sy: cine stie ce ascunzisuri are biserica
5:11 PM

Sy: oricum eu nu sunt de acord cu biserica,mai ales aia catolica ca sa impus cu inchizitia
5:11 PM

Sy: au omorat ca sa fie acceptati
5:12 PM

Tora: unu zice , eu stiu ca Iisus este fiul lui Dumnezeu , nu a lui dracu ..ca nu mai inteleg ,ce tot spun astia
5:12 PM

Nepty: si cine stie ce motiv arzator a avut biserica , de au cautat si au omorat toti templierii
5:13 PM

Tora: eu, nu m-am bagat ..i-am lasat pe ei sa comenteze ..
5:13 PM

Sy: stiau secretele lor
5:13 PM

Nepty: aia aveau alta doctrina
5:13 PM

Tora: asta ce a rasuflat ..cate-o mai fi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu