luni, 7 octombrie 2019

Postarea 148


Nepty: am gasit un articol in care se spune ca "În data de 29 August 2019 a avut loc o mare bătălie dusă între forțele extraterestre întunecate și forțele luminii. Bătălia a fost dusă în mod direct pentru Pământ.'
4:59 PM

Sy: o fi :9
5:00 PM

Sy: 🙂
5:00 PM

Nepty: am tot cautat sa vad de unde a venit , unde a aparut, ca se tot preia de colo colo
5:00 PM

Tora: pai a mai fost asta
5:00 PM

Nepty: si am ajuns pe blogul unei tipe , Valerie Donner, care il canalizeaza cica pe Asthar
5:00 PM

Sy: aha,o stiu
5:01 PM

Nepty
5:01 PM

in 12 septembrie 2019,el zice asa;
“…Nimic nu ne poate opri din ceea ce facem. Avem planuri în detaliu și va veni ca un val uriaș. Mai întâi vor fi manevre blânde; veți vedea schimbări imediate,…”

Nepty: si mai multe discutii pe tema asta
5:01 PM

Sy: de o mie de ani zic ca vom vedea schimbari iminente 😂
5:01 PM

Nepty: pai daaa
5:01 PM

Tora: ce bine ar fi sa fie asa..dar cred ca mai citim mult si bine de astea
5:02 PM

Sy: oho
5:02 PM

Nepty: dar acolo pomeneste si el de schimbarea monetara imineneta
5:02 PM

Sy: pai probabil chiar o sa fie schimbare monetara intr-o zi,dar cine stie cand
5:02 PM

Nepty: si spune ca chiar daca nu o sa fie eficace , ei or sa aiba grija sa ajute
5:02 PM

Tora: acum zice imediate , nu iminente ,a schimbat-o

            Nepty: de parca zici ca uite acum or sa vina ...ca doar aici se spune ca va fi acum in octombrie
5:03 PM

Nepty: treaba e ca nu precizeaza , CARE octombrie 😊
5:03 PM

Tora: pai nu ar stii SY?
5:03 PM

Tora: daca ar fi acum ?
5:04 PM

Nepty: nu ii spune ei ca da fara sa vrea si la dusmani
5:04 PM

Tora: sunt si metode prin semne
5:05 PM

Nepty: eh , asta doar asa ca fapt divers , sa vedem ce mai spune lumea
5:05 PM

Tora: pai da , ca mai ne vin subiecte de descusut
5:06 PM

Tora: ce ati facut in weekend ?
5:07 PM

Sy: pacat,ca sau spus atatea,si totul a fost minciunareli
5:07 PM

Sy: eu am facut curatenie si mancare in wekend 🙂
5:07 PM

Tora: eu am inceput cu ceailul de gutui
5:08 PM

Tora: este foarte bun si aromat ,imi place
5:08 PM

Sy: eu beau de cateva zile,am slabit 500 de grame deocamdata 🙂
5:08 PM

Sy: ii pui miere ?
5:09 PM

Tora: am iesit afara , fara multe probleme
5:09 PM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu