vineri, 2 august 2019

Postarea 117


Nepty: iar am o perioada din aia cu framantari , In bataie de joc , oamenii care au asemenea ganduri zic ca atunci cand esti in starea asta , te gandesti la "nemurirea sufletului"😂...Nici nu stiu ei cata dreptate au
4:45 PM

Sy: pai de ce ai framantari ?
4:45 PM

Nepty: ei considera ca e gluma
4:45 PM

Nepty: uite , mie imi suna in minte ideia ca ca daca cineva ar vrea m-ar destabiliza , ca nu sunt inca destul de pregatita si as putea sa o iau aiurea ...
4:46 PM

Sy: pai asa este
4:46 PM

Sy: credeti ca sunteti stabile ?
4:46 PM

Nepty: sunt destul de multe chestii care sa te clatine
4:47 PM

Sy: logic
4:47 PM

Nepty: dar eu cred cu toata inima ca alt drum , eu nu mai schimb
4:47 PM

Sy: pai nu te schimbi,dar tot ai putea sa te clatini
4:48 PM

Nepty: mi-am format si am ajuns la niste concluzii traind , pe pielea mea, si nu ma schimb in idei
4:48 PM

Nepty: sigur ca da
4:48 PM

Nepty: ca uite nu stii ce vine peste tine
4:48 PM

Sy: chiar nu sti
4:49 PM

Nepty: dar eu cred ca si daca ma pune in genunchi , tot pe cararea cea buna o iau si maridic sigur
4:49 PM

Sy: asa sa fie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu