vineri, 30 august 2019

Postarea 130


Nepty: Eu, ieri, a trebuit sa merg la scoala sa imi iau diploma caci, daca intram in luma septembrie, plateam o penalizare si dadeam 500 in loc de 400 , ca sa o iau. M-am intalnit cu colega mea de banca Marina, care de 1 an, datorita mie, mi-a devenit si colega de servici, dar ea lucreaza la alta farmacie asa ca nu ne vedem .
4:43 PM

Tora: deci nu trimit nimic
4:43 PM

Nepty: Dupa ce am ridicat actele, am mers in parc la o terasa si am stat de vorba la o cafea. Am discutat despre multe. Marina a afirmat iarari ( ea a mai spus-o de multe ori in lume in gura mare) ca ea ma considera ingerul ei , ca ea asa crede cu tarie ca Dumnezeu m-a scos in calea ei sa ii arat drumul de fiecare data in diferite situatii, ca de cate ori voia sa renunte si sa se dea batuta, auzea glasul meu in minte cum o indemnam sau o incurajam….ca viata ei s-a schimbat total , de fiecare data cand puteam sa stam de vorba.
4:43 PM

Nepty: Eu de fiecare data , n-am facut decat sa o ascult si sa ii scot in evidenta chestii,…sa o fac sa se orienteze sa gandeasca frumos si corect, echilibrat, ca sa faca o alegere buna pt. ea.
4:43 PM

Nepty
4:44 PM

Am simtit totusi ca se poticnea , se foia, si ca tare ar dori sa-mi spuna, sa-mi marturiseasca ceva profund…..
Cert este, ca m-am trezit spunandu-I asa;

Nepty
4:44 PM

“ Marina eu nu vreau sa te intreb nimic,…dar stiu, ca mai toata lumea se freste sa spuna ca aude ceva vorbind in cap. Tu sa tii minte, si sa stii ca nu trebuie sa crezi ca ti-a luat-o mintea razna, ca esti nebuna si nici posedata de Satana cum zic multi. Vad si te simt ca vrei sa intrebi. Imi permit sa iti dau un sfat- NU ignora ceea ce auzi ! Fii atenta nu ignora, si incearca sa intelegi ce auzi, cantareste cu mintea ta daca e de bine sau nu, judeca singurica apeland la logica cum faceam noi la scoala… ca Dumnezeu nu de pomana te-a facut sa auzi ce auzi. Lumea spiritului cu ingerii sai exista, chiar daca ochii omului nu o pot vedea, ca nici aerul nu-l poti vedea dar mori daca nu-l ai. Tu singura spui ca simti ca esti calauzita si ferita intr-o multime de situatii. Fii om bun si bland cu ganduri frumoase si multumeste lui Dumnezeu pentru fiecare “faramitura primita” in parte. Lasa cititul de rugaciuni si lasa sufletul sa vorbeasca si sa spuna singur ce simte el lui Dumnezeu in rugaciunea ta.
Asta este sfatul meu . Este spre binele tau . Nu stiu ce o sa alegi sa faci, poti sa negi daca vrei acest adevar dar, sa stii, ca va veni o zi, cand unii vor fi trecuti in dreapta si altii in staga… “

Nepty: Marina mi-a confirmat ca aude, ca era derutata si nu prea stia ce sa faca, ca la inceput a fost tare buimacita dar ca de cate ori statea de vorba cu mine , totul devenea limpede si luminos si stia ce are de facut, si viata ei lua o intorsatura frumoasa. Ca la fel , de cate ori asculta de intuitie si calauzire , cum parca cineva o indemna , era iarasi bine si era pe calea cea frumoasa a vietii.
4:44 PM

Nepty: Am spus la un moment dat ca mai ales romanii cred ca vorbeste in capul lor un Satana, si ea mi-a confirmat ca stie si ca a auzit asta….ca sunt multi care aud dar nu vor sa spuna sau sa creada, sau se tem.
4:44 PM

Nepty: La final m-a intrebat , daca eu am citit in ochii ei de ce are ea nevoie …. Cum de i-am spus asa de multe din ce o framanta pe ea?. …” -Poate ca si eu la randul meu sunt calauzita, nu crezi?”
4:45 PM

Nepty: Am intentionat la un momentdat sa te sun Sy, si sa-ti spun ca nu pot sa ajung sa intru pe chat… Cu siguranta ca ar fi auzit in minte de la tine si de la mine de langa ea convorbirea
4:46 PM

Nepty: mai ales ca tocmani imi confirmase ca aude . Si-ar fi dat seama caci eu ti-as fi rostit numele.
4:46 PM

Nepty: cand am ajuns acasa am vazut ca voi v-ati odihnit
4:46 PM

Tora: esti multumita ? ca mereu ai vrut sa sti acest lucru ?
4:47 PM

Sy: interesant
4:47 PM

Tora: acum uite ca stii si asa ceva
4:47 PM

Sy: poate ii duce dumnezeu pe calea dreapta macar pe unii
4:47 PM

Nepty: ma bucur pentru ea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu