luni, 19 august 2019

Postarea 123


Nepty: traiesc o bucurie continua sa stii 😊 e tare placut ce mi se intampla
5:06 PM

Sy: foarte bine,si frumos
5:07 PM

Sy: asta inseamna ca te-ai deconectat de la lume
5:07 PM

Nepty: da ? ce bine
5:07 PM

Tora: de ce sa te certe ?
5:07 PM

Nepty: parca vad rezolvare la toate chestiile care vin in cale
5:08 PM

Tora: nu cred ca ar face asta
5:08 PM

Sy: pai daca lumea nu iti mai provoaca nimic rau,inseamna ca te-ai deconectat de la ea
5:08 PM

Nepty: 😂 nu stiu , or mai fi si chestii
5:08 PM

Nepty: ca nimeni nu e perfect
5:08 PM

Sy: logic
5:08 PM

Sy: nici eu nu sunt perfecta,nu exista asa ceva
5:08 PM

Nepty: sunt unele care ma framanta si pe mine
5:08 PM

Nepty: si mereu caut solutia ceqa mai buna
5:09 PM

Sy: traieste in Acum
5:09 PM

Sy: asa am fost eu invatata de baieti
5:09 PM

Sy: traieste clipa frumos,si asa clipa de clipa ajungi departe
5:09 PM

Tora: si tu esti fericita SY, ca nu ai de aface cu lumea ..decat cand si cand
5:09 PM

Nepty: asa am sa fac 😘 uite ca prin tine , ei , sunt ingeri si pt noi 😘 multumesc 😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:10 PM

Sy: sa nu te gandesti cica niciodata la viitor,construieste-l clipa de clipa si va fi cum vrei tu sa fie
5:10 PM

Tora: ce frumos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu