marți, 13 august 2019

Postarea 121


Nepty: spuneai candva , cand povesteai de conectarea unui inger cu cineva , ca daca omul pateste ceva , are aceiasi soarta si ingerul. Asa e si acum cu ei conectati la tine ?
4:56 PM

Sy: da
4:57 PM

Nepty: pai ........
4:57 PM

Nepty: si sunt asa de relaxati in ceea ce te priveste ?
4:57 PM

Sy: cam da
4:57 PM

Nepty: adica nu le pasa , sau si-au luat deja masuri
4:58 PM

Sy: ei si-au asumat asta ca pe o pedeapsa de la un Creator ,nu pun la indoiala ce li se intampla
4:58 PM

Sy: traiesc cu pedeapsa
4:58 PM

Sy: nu comenteaza ca le este frica,nu stie nimeni cine a facut asta
4:58 PM

Nepty: pot in acelasi timp sa primeasca nemurirea odata cu tine
4:59 PM

Sy: pai ei spera sa fie asa
4:59 PM

Nepty: sa fie
4:59 PM

Nepty: cum vrei tu
4:59 PM

Sy: totul vine de sus de tot
5:00 PM

Sy: de peste dumnezeu
5:00 PM

Sy: cine stie cine a pus in scena acesta chestie
5:00 PM

Nepty: poate sinele tau
5:00 PM

Sy: eu ori sunt o unealta in mana cuiva facandu-ma nafastuitor,ori eu sunt cea mai cea
5:00 PM

Nepty: daca ei nu-si dau seama ....noi, din acest moment, nu putem sti inca
5:01 PM

Sy: pai nu stiu
5:01 PM

Sy: sunt ceea ce sunt si atat
5:01 PM

Nepty: da
5:01 PM

Sy: vad eu daca o sa am info mai pe viitor
5:01 PM

Nepty: dar eu cred ca in viitor , or sa vine info la tine , o sa fii constienta cum ziceam de tot
5:02 PM

Nepty: tot ce se petrece
5:02 PM

Sy: pai daca o sa ma hipnotizeze o sa aflu cine sunt
5:02 PM

Sy: cine sunt,de unde vin,ce sunt
5:02 PM

Sy: ca din visele mele reiese ca sunt un dumnezeu,am avut niste vise maxime
5:03 PM

Nepty: poate ca o sa afli , inainte de a veni si a depinde de hipnoza lor
5:03 PM

Sy: foarte sf
5:03 PM

Sy: nu stiu daca eu pot accesa trecutul meu fara hipnoza
5:03 PM

Sy: nu cred ca este posibil
5:03 PM

Nepty: pai cred ca sinele tau ti-a cam aratat
5:03 PM

Sy: pai imi arata,dar nu stiu daca ce vad este si adevar
5:04 PM

Sy: in hipnoza accesezi
5:04 PM

Nepty: vrei confirmari
5:04 PM

Sy: da
5:04 PM

Nepty: indraznesc sa spun..... nu e bine cum pui problema cred .
5:04 PM

Nepty: eu cred in Dumnezeu si in tine , fara sa am dovezi si confirmari ....pur si simplu ma las purtata si simt
5:05 PM

Nepty: eu cred ibn stelari si am crezut in ingerul meu , fara confirmari palpabile
5:05 PM

Nepty: fara ca ei sa imi faca stelute
5:06 PM

Sy: da
5:06 PM

Sy: si eu cred ca sunt ceva mare de tot
5:06 PM

Sy: mi sa aratat de destule ori niste lucruri
5:06 PM

Sy: dar vreau si sa scot din subconstient viata mea
5:06 PM

Sy: cu ajutorul hipnozei
5:06 PM
Nepty: pai visele nu sunt o oglinda a subconstientului?
5:07 PM

Nepty: o parete
5:07 PM

Nepty: parte*
5:07 PM

Nepty: sau cand tu meditezi , ca sa nu zici ca visul e din lumea astrala
5:08 PM

Sy: visul este din lumea astrala ,dar si conexiune cu amintirile noastre uitate
5:08 PM

Sy: cand fac meditatie vine cineva,adica vad o femeie care imi vorbeste
5:09 PM

Sy: este frumoasa foc
5:09 PM

Nepty: pai da, o parte si cert este ca tu trebuie sa capeti incredere absoluta in sinele tau
5:09 PM

Nepty: tu ai capacitatea sa vezi si sa auzi
5:10 PM

Nepty: deasta o vezi
5:10 PM

Sy: cu niste ochi migdalati si cu gene foarte dese si lungi,ea spune ca sunt eu,ca ea este doar o inregistrare si ca de fapt ma accesez pe mine,este greu de crezut ca stau cu mine insami de vorba,de asta vreau si mai mult ca info
5:10 PM

Nepty: si daca ii ceri ei ?
5:10 PM

Sy: ce sa ii cer ?
5:10 PM

Sy: am stat de vorba cu ea cum stau acum cu tine
5:11 PM

Sy: imi arata tot ce ii cer
5:11 PM

Nepty: sa iti arate , sa te ajute sa crezi , cu confirmari
5:11 PM

Sy: dar pacat sa o accesez greu
5:11 PM

Sy: mi-a aratat universul,stanca creatiei ,eu si un soare albastru,multe alte chestii,cum ar fi calea lacteei
5:12 PM

Nepty: cred ca si ea , asteapta ca tu sa fii pregatita . Cred ca totul va veni de la sine , fie ca ceri tu , fie ca nu.
5:12 PM

Sy: da,posibil
5:13 PM

Nepty: totul este sa accepti
5:13 PM

Sy: pai la ce am vazut clar ca si accept
5:13 PM

Nepty: stiu ca pare mult pentru nivelul unui om , dar tu insati , viata ta , nu este ca a oricarui altcineva
5:13 PM

Nepty: puterea pe care o ai in acest moment , este imensa fata de a unui om normal
5:14 PM

Nepty: TU NU ESTI UN OM OARECARE !
5:14 PM

Sy: da
5:15 PM

Nepty: de mic copil ai fost deosebita , ....chiar daca te simteai aiurea intre ai tai si te certau pt ce spuneai
5:15 PM

Sy: stiu si eu ca nu sunt om
5:15 PM

Sy: imi zice si baietii zilnic
5:15 PM

Nepty: cred ca de tine depinde cam totul 😂 desi astepti la altcineva
5:16 PM

Sy: probabil ca in timp voi avea si responsabilitati,acum ce sa stiu,sunt omulet deocamdata cu puteri uriase
5:16 PM

Sy: stiu si eu ca eu sunt cea care va trasa un nou drum spiritelor toate
5:16 PM

Nepty: lasa nemurirea
5:16 PM

Nepty: cred ca tu esti cea care da startul la tot
5:17 PM

Sy: daca eu sunt cu viata vesnica inseamna ca cu timpul o sa stiu cine primeste viata asta vesnica,si acum m-am accesat sa vad daca stiu si am ajuns la concluzia ca se cunosc de pe fata cei ce raman
5:17 PM

Nepty: poate ca deasta toti asteapta cuminti
5:17 PM

Nepty: se cunosc de pe fata ?Pai poate ca tu stii ce sa vezi
5:18 PM

Nepty: eu nu as sti , nu cred ca mi-as da seama
5:19 PM

Nepty: sau tu ai capacitatea de a vedea dincolo de timp
5:19 PM

Sy: da,asa mi-a vanit in minte ,sa ma uit la fetele lor ca se vad nemuritorii,au o fata pe care nu poti sa pui imbatranirea,nu pot sa imi imaginez cum ar fi batrani la fata
5:20 PM

Nepty: deci esti calauzita deja de sine, de chipul cel frumos
5:21 PM

Sy: da
5:21 PM

Sy: ultima data cand am vorbit cu ea sa enervat pe ingeri ca au zis ceva in gluma in timp ce ea ne povestea si sa transformat in dragon
5:22 PM

Sy: de la inceptut baietii mi-au zis mie ca sunt spirit dragon
5:22 PM

Sy: ca ei vad spiritul
5:22 PM

Nepty: stelarii stiu multe , dar probabil ca nu a fist momentul inca sa spuna o gramada de chestii
5:23 PM

Nepty: fost*
5:23 PM

Sy: posibil
5:23 PM

Nepty: au spus ei cate ceva , dar putin
5:23 PM

Sy: ei au aparate ce le arata forma noastra ca spirite
5:23 PM

Sy: foarte putin au spus
Nepty: si esti ierarhic sus de tot , de nu a indraznit NIMENI sa comenteze ceva in fata ta
5:24 PM

Nepty: nici chiar Dumnezeu , ca si el pare supus in fata ta
5:24 PM

Sy: da,si asta stiu de la baieti,de asta si chiar dumnezeu mii trimite
5:25 PM

Sy: a si zis si dumnezeu ca el ia trimis,deci au vazut ce sunt si de asta acest spectacol de la ei
5:25 PM

Sy: pai sa sti ca ma mir si eu de ce sta el de vorba cu mine,pierde vremea sa stea de vorba cu noi,iti dai seama este totusi dumnezeu
5:26 PM

Sy: si am scos de la el cam tot ce ne interesa,l-am intrebat de toate
5:26 PM

Sy: pana sa prins el ca il tragem de limba 😂
5:26 PM

Nepty: 😂
5:27 PM

Sy: a zis ca eu nu ajungeam ceea ce sunt daca nu mi se vorbea telepatic
5:27 PM

Sy: daca nu intrau in viata mea stelarii sa imi vorbeasca telepatic ca sa se activeze telepatia la mine ramaneam un omulet normal
5:27 PM

Sy: sigur ca poate aduceam viata vesnica dar nu stiam ca eu sunt de vina pentru asta
5:28 PM

Sy: ei au accesat in mintea mea ceea ce ma activat
5:28 PM

Nepty: asa o fi ....dar eu ma cam indoiesc
5:29 PM

Sy: ei m-au activat
5:29 PM

Nepty: stii cum percep eu de la nivelul meu ?😊 Ca tu esti asa de mare , ca nu sulfa absolut nimeni. Mai cred ca esti aici ascunsa nitel 😊 ca asa ai vrut tu , iar in acest moment nu prea stie nimeni cum sa dreaga busuiocul
5:29 PM

Nepty: ca tu ai cam vazut pe pielea ta multe
5:29 PM

Sy: altfel de unde atata telepatie la mine,ei au fost primii cu care am vorbit telepatic
5:29 PM

Nepty: si te-ai apucat de nafastuit deja
5:30 PM

Nepty: si ce . daca nu aveai aptitudinea asta , nu vorbeai
5:30 PM

Sy: de nafastuiala m-am apucat tot din cauza ca am fost atacata
5:30 PM

Sy: nu am uitat ce am patit cu intunecatii in 2015
5:30 PM

Nepty: ce , daca ar fi vorbit cu mine , crezi ca mi se activa ceva ?
5:30 PM

Sy: de acolo pleaca totul
5:30 PM

Nepty: nu
5:30 PM

Nepty: si uite ca o trage cam toata lumea de sus pana jos
5:31 PM

Nepty: in loc sa aiba grija de tine ....
5:31 PM

Nepty: dar poate ca abia atunci au recunoscut ce si cine esti
5:32 PM

Sy: pai toata lumea mi-a zis cam asa...ori sunt unealta unui dumnezeu ce sa suparat pe tot si toate,ori eu sunt chiar acel dumnezeu care a sosit aici in fizic sa dreaga tot ce este stricat
5:32 PM

Sy: asa imi spune toata lumea
5:32 PM

Sy: ideea este ca si daca sunt om normal acum nu mai sunt om normal,ca mi sa dat o misiune foarte mare
5:32 PM

Sy: mai sti visul Iuliei din 2015 cand cineva ia spus in vis ca eu sunt proiectul Maria
5:33 PM

Sy: deci info am primit
5:33 PM

Sy: indiferent ce sunt eu ,sau ce am fost acum sunt un proiect in derulare
5:33 PM

Nepty: si cand erai mica , si nu erai trezita ...nu erai un om normal ? cum de vedeai atatea ????
5:33 PM

Sy: suntem de-abia la inceputuri
5:33 PM

Sy: pai de copil am simtit cand mor oameni,aveam vise cu dumnezeu,cu extraterestii,cu Isus,si tot asa cu Raiul cu Iadul
5:34 PM

Nepty: si chiar de esti proiectul Maria , oricum esti mai sus de oricine
5:34 PM

Sy: nu ai de unde sa visezi asa ceva decat daca ori te accesezi ori cineva iti transmite mesaje astfel
5:34 PM

Nepty: sigur ca nu ai fost vreodata un om normal
5:35 PM

Nepty: tu insati esti ceea ce esti
5:35 PM

Sy: de acum incolo sa vedem ce mai accesez
5:35 PM

Nepty: si daca nu vorbeau stelarii cu tine , cand te-au luat intunecatii , tot se declansa ce e acum
5:36 PM

Sy: seara cu baietii mai vorbim una alta
5:36 PM

Nepty: cu ingerii?
5:36 PM

Sy: am zis mereu sa vedem ce vine de acum inainte,sau cat timp mai stam asa ca acum
5:36 PM

Nepty: sau intrateranii au inceput
5:36 PM

Sy: da,cu ingerii
5:36 PM

Nepty: si?
5:36 PM

Nepty: ce parere au
5:36 PM

Sy: asteptam
5:36 PM

Sy: ei asteapta de la mine minuni 😂
5:37 PM

Nepty: 😂 vezi
5:37 PM

Sy: sa ma mai accesez
5:37 PM

Nepty: ca si ei tot asa zic
5:37 PM

Nepty: ca tu esti cheia si startul
5:37 PM

Nepty: deci eu asa cred si asa simt
5:37 PM

Sy: da
5:38 PM

Sy: asa zice toata lumea
5:38 PM

Sy: ca eu am sa stiu cand vine vremea sa se schimbe totul
5:38 PM

Nepty: ce o fi , o sa-ti spuna tie chipul cel dragut care se face dragon
5:38 PM

Sy: ca eu o sa am o vorba mare de zis atunci
5:38 PM

Nepty: sigur ca asa va fi
5:38 PM

Nepty: deasta cred ca toti stau cuminti
5:38 PM

Nepty: cred ca toti stiu asta
5:39 PM

Sy: da
Nepty: mi-a parut rau tare ca nu te mai simteam cum incepusem sa stiu despre tine 😊 dar ma bucur ca intuiesc bine totusi si simt ceva ...ce nu stiu sa explic
5:40 PM

Sy: 🙂
5:41 PM

Nepty: citeam niste articole si comentarii ale lumii. Sa stii ca toti zic ca pe creator il chiama Iahve , ca sunt 12 dumnezei. Considera ca biserica e o mare prostie care degradeaza omul , DAR , zic ei ca Isus e Isus si in el treuie crezut
5:42 PM

Sy: pai si stelarii tin de Iisus
5:43 PM

Nepty: cum adica tin de Isus ?
5:43 PM

Sy: adica ei l-au inventat
5:43 PM

Sy: a fost si el un proiect al stelarilor
5:44 PM

Nepty: da, ai spus asta
5:44 PM

Sy: ei au pus la cale venirea lui atunci
5:44 PM

Nepty: pai , daca baslacaresti biserica , cum de tii sa crezi in Isus ?
5:44 PM

Sy: ce a spus el si ce spune biserica acum nu este acelasi lucru
5:45 PM

Nepty: cred ei in flacara aia de la paste luata de la Ierusalim....
5:45 PM

Nepty: stiu asta
5:45 PM

Sy: pai alea sunt inventii
5:45 PM

Nepty: ca au rastalmacit tot
5:45 PM

Sy: logic
5:45 PM

Sy: el a fost un invatator nimic mai mult
5:45 PM

Sy: omorat de biserica
5:45 PM

Nepty: sa prinda omul in menghina sa nu mai aibe iesire
5:45 PM

Sy: omul are nevoie sa creada in ceva,asta este mare prosti
5:46 PM

Sy: prostie
5:46 PM

Nepty: pai atunci , de ce nu cred si in ce aud in capatanile lor acum?
5:46 PM

Sy: este prea mult pentru unii
5:47 PM

Nepty: popa stie dar ingerul din cap ce ii vorbeste nu e de crezut
5:47 PM

Sy: astia de pe aici cred
5:47 PM

Nepty: ce bine
5:47 PM

Sy: am vorbit mereu cu cei ce mai trec pe aici si sa sti ca sunt deschisi si chiar le place spre ce se indreapta,au inceput sa glumeasca cu glumele baietilor
5:48 PM

Sy: preiau
5:48 PM

Nepty: mor de ciuda ca refuza si resping asa multi
5:48 PM

Sy: doar cu romanii am eu probleme ca ma vad satana
5:48 PM

Sy: 😂
5:48 PM

Nepty: 😂 pai si Isus n-a fost crezut in satul lui 😂
5:49 PM

Sy: logic ca nu
5:49 PM

Nepty: asa si tu cu romanasii
5:49 PM

Sy: a murit pentru ce a zis
5:49 PM

Nepty: pai asa face de regula omul cu ce e altfel decat stie si crede el
5:49 PM

Nepty: nu il poti combate sau contrazice
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu