vineri, 21 iunie 2019

Postarea 98


Sy: lasa ca nu am nici eu cap pentru ei,sa imi vorbeasca toti
5:26 PM

Sy: sunt pedepsiti si atat
5:26 PM

Sy: nu sa imi vorbeasca ei mie in cap
5:26 PM

Tora: pai chiar asa , tu sa le vorbesti
5:26 PM

Sy: pai eu sunt nafastuitorul lor,nu invers
5:27 PM

Nepty: daca ei stiu asta, poate se dau mari .... ca el nu aude , ca nu e pedepsit
5:27 PM

Tora: Mary stii ce a zis ca el noaptea aude si simte
5:27 PM

Sy: asta imi mai lipseste sa ma trezesc ca ii aud eu
5:27 PM

Nepty: lasa , ei sa te auda
5:27 PM

Sy: pai logic
5:27 PM

Sy: sa taca
5:27 PM

Sy: ca nu asteapta nimeni vorbirea lor
5:27 PM

Sy: eu nu
5:28 PM

Nepty: dar sa comenteze ei intre ei , asta zic
5:28 PM

Sy: sa isi vada de ale lor
5:28 PM

Tora: l-am intrebat ce aude ? si spune ca aude discutii , unele nu le intelege
5:28 PM

Nepty: sa dezbata , fiecare ce a inteles , cum
5:28 PM

Sy: pai nu vorbesc intre ei ca nu au aptitudinea asta sa se auda intre ei,ma aude ,dar pe mine
5:28 PM

Nepty: nu sa se auda
5:28 PM

Nepty: sa zca cu gura
5:28 PM

Nepty: zica*
5:28 PM

Tora: dar, nu se simte confortabil cand povesteste ,spune repede si gata
5:29 PM

Sy: ma mir ca a zis
5:29 PM

Nepty: 2 prieteni sa discute despre asta
5:29 PM

Sy: a avut curajul asta
5:29 PM

Nepty: bravo lui
5:29 PM

Sy: Mariana,nu se aude intre ei,degeaba zici tu sa discute intre ei
5:29 PM

Sy: ei ma aud doar pe mine,nu pe cei de langa ei
5:29 PM

Sy: nu le-am dat aptitudinea asta
5:30 PM

Nepty: sotul meu se comporta de nici vorba de asa ceva
5:30 PM

Sy: ei ma aud doar pe mine,ca eu sunt nafastuitorul lor,si invatatorul lor
5:30 PM

Nepty: Sy , daca eu te-as auzi pe tine , m-as duce la Tora si i-as zice ; Uite ce aud eu , uite ce zice
5:30 PM

Sy: ce sa auda de la ceilalti,sa isi citeasca gandurile unu altuia,ar fi culmea
5:30 PM

Sy: este aiurea
5:30 PM

Nepty: nu mental , fata in fata cu ea
5:30 PM

Nepty: ca doua prietene
5:30 PM

Tora: nu poti sa te ghidezi dupa cei de langa tine ..nu sunt comunicativi toti
5:31 PM

Nepty: dar lor le este FRICA cred
5:31 PM

Nepty: si dupa mine ....sunt tare CIUDATI
5:31 PM

Nepty: in gandire, in alegeri
5:31 PM

Tora: mai curioasa esti tu ,decat ei
5:31 PM

Sy: lasa ca nici ei nu stiu ce ia lovit cu auzibilitatea asta
5:32 PM

Tora: si asta ca esti o trezita
5:32 PM

Nepty: zici ca e de 3 ani
5:32 PM

Nepty: nu s-au dumirit inca ?
5:32 PM

Nepty: eu sunt tare curioasa , sa vad , sa stiu , sa inteleg
5:33 PM

Tora: mai trec cine stie cati ani pana sa inteleaga ceva
5:33 PM

Nepty: astia omoara pamantul pana inteleg ei
5:33 PM

Sy: lasa ca lumea nu are nicio treaba cu stiutul
5:33 PM

Sy: este clar
5:33 PM

Sy: daca dupa 3 ani si ceva sunt unde sunt ,nu am asteptari de la ei
5:33 PM

Tora: ei nu stiu de ale lor personale ,dar asa ceva
5:33 PM

Nepty: nici macar mai buni nu au devenit
5:34 PM

Sy: pai cine are cap devine bun,cine nu,asta este
5:34 PM

Tora: cum spunea aia de la tv. sa este varza in capul ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu