vineri, 29 septembrie 2023

CHAT 52

Sy.: pe mine nu ma mai mira nimic din partea lor,sunt in stare de orice sa faca pe aici 🙂 5:13 PM Mariana: lasa ca ne bucuram de orice semn cat de mic ; stim ca sunt aici 5:13 PM Flora: sigur nu este ziua cuiva dintre noi ,mai degraba a ta SY ? 5:13 PM Sy.: daaa 5:13 PM Mariana: defapt , asta este marea bucurie 5:14 PM Sy.: 🙂 5:14 PM Flora: dupa emoticoanele pe care le pun ,ai zice ca ne accepta cu bucurie si pe noi ...multumim mult de tot 5:15 PM Sy.: posibil 5:15 PM Sy.: au zis ei de curand ca nu va accepta 🙂 5:15 PM Flora: nuuuuu SY..uite Flora : dupa emoticoanele pe care le pun ,ai zice ca nu accept cu bucurie si pe noi ...multumim mult de tot 5:16 PM Sy.: poate vor sa va treziti si mai bine ,sa ganditi mai bine 5:16 PM Sy.: pai vezi,ce am zis eu ,nu va accepta 5:16 PM Sy.: 🙂 5:16 PM Sy.: cine stie ce mai vor ei si noi nu indeplinim acele criterii 5:16 PM Flora: asta este .. 5:16 PM Mariana: ne accepta ...nu ne accepta , noi suntem aici 5:17 PM Sy.: vad ca au fost pe faza sa raspunda rapid 5:17 PM Sy.: pana la urma ce conteaza parerea lor 5:17 PM Sy.: nu conteaza ce gandesc ei despre noi,noi avem viata noastra ei pe a lor 5:17 PM Flora: doamne fereste niciodata nu stii unde ajungi .. 5:18 PM Sy.: daca ne-am lua dupa parerile celor din jur zau ca nu mai evoluam niciodata 5:18 PM Sy.: nu poti fi cum vrea lumea 5:18 PM Mariana: fiecare e liber sa aiba parerea sa 5:19 PM Sy.: logic 5:19 PM Sy.: cand ai evoluat nu mai iti dai cu parerea 5:19 PM Sy.: clar sti ca fiecare este pe drumul lui 5:19 PM Sy.: fie el bun sau rau 5:19 PM Mariana: ce parca noua ne-a picat bine totul ? dar asta este 5:19 PM Sy.: alegeri Room contains 29 MB. Click here to view previous content Sy.: asa o fi 6:04 PM Sy.: pai daca umbli numai cu draci pe tine de dimineata pana seara,si niciodata nu te gandesti sa fi om frumos la suflet si la minte de unde atata intelegere si constiinta mare 6:05 PM Mariana: Creatorul are in mana totul si toate sunt la randul lor 6:06 PM Sy.: pai numai el mai descurca itele acum 6:06 PM Mariana: in functie de alegerile tale ca om , ti se deschide o carare sau alta 6:06 PM Flora S-a alaturat chatului 6:06 PM Sy.: ca om nu ai cum sa le schimbi gandirea 6:06 PM Sy.: trezirea vine din tine,degeaba ma agit eu sa iti arat alt drum daca tu ai propriile idei si convingeri si le mai si crezi ok 6:07 PM Flora: cu rabdare se rezolva si asta 6:07 PM Mariana: e prea adanc ce e aici ; nu ajunge un spirit de om 6:07 PM Sy.: daaa 6:07 PM Sy.: dar sa facut un prim pas ,supremul a creat auzeala sa auda toti ce este pe cale sa vina peste ei,ca nimic bun nu ii asteapta de acum incolo 6:08 PM Mariana: o seara frumoasa și numai bine va doresc 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺😘🌺 6:09 PM Flora: o seara frumosa , va iubesc si multumesc pentru tot , multumesc domnilor pt. bucuriile facute zi de zi 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 6:09 PM Mariana: te iubesc Sy 😘 și-ți mulțumesc 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺😘🌺 6:09 PM Mariana: domnilor stelari , va mulțumesc și va iubesc 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺😘🌺 6:09 PM Mariana: te iubesc Flori 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺😘🌺 6:09 PM Flora: Flora : o seara frumoasa , va iubesc si multumesc pentru tot , multumesc domnilor pt. bucuriile facute zi de zi 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌞🌺😘🌺💖🌌 🌞💌🌺💌💖🌌 6:10 PM Mariana: pup 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 6:10 PM Sy.: o seara frumoasa va doresc si eu,va iubesc...pofta buna......stelarei va iubesc si multumesc pentru tot ce faceti pentru mine.🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞 6:10 PM Flora: pofta buna 6:10 PM Mariana: la revedere 6:10 PM Sy.: la revedere 6:10 PM Flora: la revedere 6:10 PM Flora: pa pa 6:10 PM Mariana: pa 6:10 PM Sy.: pa 6:10 PM Flora: Mariana : pui😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌞🌺😘🌺💖 🌌 🌞💌 🌺💌💖 🌌 6:11 PM Mariana: multumesc 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖 6:11 PM Flora: 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 pentru dv. domnilor 6:24 PM Flora S-a alaturat chatului 4:59 PM Flora: Bine ai venit SY te iubesc , bine v-am gasit domnilor va iubesc ,bine ai venit Mariana te iubesc 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 5:00 PM Flora: uite ce au pus dragii de ei , multumesc multtt de tot si va iubesc tot mult de totttt Flora : Bine ai venit SY te iubesc , bine v-am gasit domnilor va iubesc ,bine ai venit Mariana te iubesc 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺💖🌌 🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌 🌺😘🌹 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌺😘🌺😘🌺🌌 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌌🌺😘🌞😘🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞😘🌌 🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌹 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺💖🌌🌺💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺💖🌌🌺😘🌞🌺💖😘🌞 🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌 🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞💌😘💌💖🌌 😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌞💖🌺😘🌺😘🌺🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌹 🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺 5:02 PM Mariana S-a alaturat chatului 5:03 PM Mariana: bine v -am găsit dragile mele si domnilor stelari ,VA IUBESC 💞 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 5:04 PM Flora: 😖 asta saracu ce face ? 5:05 PM Sy. S-a alaturat chatului 5:05 PM Mariana: i s-a facut gura punga 😂 i s-au strapezit dintii 😂 5:05 PM Sy.: bine v-am gasit fetelor...va iubesc💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 5:05 PM Mariana: te iubesc Sy 29 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 5:06 PM Mariana: fara 29 ...s-a copiat aiurea 5:06 PM Sy.: ce 29? 5:06 PM Sy.: 🙂 5:06 PM Flora: 😂 nu cred ca sa copiat aiurea ..a pus careva 5:07 PM Mariana: ba nu , am copiat eu data si a ramas 5:07 PM Flora: ati vazut ce au pus ? am pus emoticoane si cand a aparut tot ce vedeti aici 5:08 PM Flora: dintr-o data ..nu au crescut 5:08 PM Sy.: stelareii 🙂 5:08 PM Flora: daca ati vedea cate sunt acum ? incerc sa copiez ,dar nu scrieti 5:09 PM Flora: Flora : Bine ai venit SY te iubesc , bine v-am gasit domnilor va iubesc ,bine ai venit Mariana te iubesc 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌞🌺😘🌺💖🌌 🌞💖🌌🌺😘 🌞💖🌌 🌺😘🌞 💖🌌🌺 😘🌞🌺😘😘🌞 💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞💖🌌🌞💖🌹😌🌹😌🌹 🌹 😘🌹 😘🌹 🌞🌺😘🌺😘🌺🌺 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺 😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌 🌌🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺🌺🌺 😘🌞🌺😘🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘 🌺 😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺💖🌌🌺😘🌞😘😘🌹 😘 🌞🌞🌺😘🌺💖🌌🌺😘🌞😘😘🌹 😘 🌞🌞🌺😘💖🌌 🌞💖🌌🌺 😘 🌞💖🌌🌺😘🌞 💖😘😘🌞💖🌌🌺 😘 🌞💖 🌌🌺😘🌞 💖😘😘🌞💖🌌🌺 🌹 🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞😘😘🌞💖🌞💖🌌🌺 😘🌺😺 🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌 🌌 🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞 🌺😘😘🌞🌌 😘🌞💖🌞💖🌞💖 🌺 😘🌞🌺😘😘🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖 🌺 😘🌞🌺😘😘🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖 🌺😘🌞🌺 😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞💌😘🌞💖 🌞🌺😘😘🌞 💖🌌🌺😘🌌🌺😘🌞💌😘🌞💖 🌺 😘😘 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌞💌😘🌞💖 🌺 😘🌞🌺 😘😘🌞😘🌌🌞😘🌌🌞😘🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 🌞🌺😘😘🌺😘😘🌺😘😘🌞😘🌞😘🌞💖🌌🌺 😘🌞💖🌺😘😘🌞😘🌞😘🌞💖🌌🌺 😘🌞💖🌺🌞💖🌺😘😘🌞😘🌞😘🌞💖🌌🌺 🌞💖🌌🌺 😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌺😘🌞💖🌌🌞💖🌺💖💖🌺💖🌌 🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌌🌞💖🌺💖💖🌺💖🌌 🌺💖🌌🌺💖🌌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 💖🌌🌺😘🌞🌺💖😘🌞 🌌🌺💖🌌🌺💖🌌🌺😘🌞🌺💖😘🌞 🌌🌺💖🌌🌺💖🌌🌺😘🌞🌺💖😘🌞 💖😘🌞 🌌🌺😘🌌🌺😘🌞🌺😌🌞😌🌞 😌🌌🌺😌🌌🌺😌🌌 🌺 💖😘🌞 🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖 🌌🌞💖🌌💖🌌🌞💖🌌🌞💖🌌🌺😘🌺🌞😒🌺😒🌹 🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌺😘🌺 😘 🌺 🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺 🌞🌺😘🌞🌺😘🌞💌😘💌💌😘💌💖😘💌💖 😘😘💖🌌 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 🌞🌺😘 🌞🌺😘 🌞🌺😘 🌞🌺😘🌞🌺😘🌺🌌🌺😘 💖🌌🌺😘 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 😘🌞💖🌌 🌺😘 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺😘🌌💖🌌🌺 🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺 😘🌞💖🌌🌺💖😘💖🌺😘 🌺😘😘 🌹 😘🌞💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞💖 🌌🌺😘🌞💖😘🌺😘🌺😘🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘 🌞💖🌌🌺💖🌌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌 🌺😘 🌺😘🌞🌺😘🌞🌺🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😒🌌🌺😘🌞💖 💌😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😒😘 🌌🌺😘🌞💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 🌞🌺😘 🌞 💖🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌺😘 💖🌌💖🌌💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌 🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺 😘🌞💖🌞💖🌺 😘🌺🌺😘🌺🌺😘😌😘😌🌌🌺 💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘 🌞🌺😘😘😌😘💖 💖🌌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘 🌞🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 😘😘 🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 🌞🌺😘🌞💌😘💌💌😘💌💌😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💌😘💌💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 🌞🌺😘 🌞🌺😘 🌞 💖🌺😘🌞💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖😘💖😘 🌺😘🌞💖🌌🌺😘 🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌 🌺 😘🌞💖🌞💖🌺 😘🌺😘🌺🌺😘😘🌹 😘🌞💖 🌌🌺😘🌞🌺😘🌞😘🌺🌺😘😘🌹 🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘😘😌😘💖 💖🌌🌺😘🌞 🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 🌺😘😘 🌌🌺😘 🌌🌺😘🌌🌺😌🌺😘🌞🌺😘🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 🌺😘 😘 🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😒🌞😒🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 💌😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😒😘 🌌🌺😘🌞💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 🌞🌺😘 🌞🌺😘 🌞 💖🌺😘🌞💖🌺🌺💖🌺🌺😘🌺😘🌺 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 😘🌞💖🌌🌺😘 🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺 😘🌞💖🌌🌺😘🌞 😘🌺🌺😘😘🌹 😘🌞💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞 🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘😘😌😘💖 💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘😘😌😘💖 💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘😘😌😘💖 💖🌌🌺😘🌞🌺😘 🌺😘😘 🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 🌺😘 😘 🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😒🌞😒🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 💌😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😒😘 🌌🌺😘🌞💖 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 🌞🌺😘 🌞🌺😘 🌞 💖🌺😘🌞💖🌺🌺💖🌺🌺😘🌺😘🌺 🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 😘🌞💖🌌🌺😘 🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 💖🌌🌺 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺 5:10 PM Flora: 🌺😘🌺 🌞🌺 🌞🌺 🌞🌺🌞🌺🌺🌞🌺🌺🌞🌺🌌🌺🌺🌺 🌺 🌺😘🌞🌺😘🌺 😘🌺 😘🌺 😒😘🌺😘🌺 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺😘🌺 😘🌺 🌞🌺 🌞🌺 🌞🌺🌞🌺🌺🌞🌺🌺🌞🌺🌺🌞🌺🌺🌞🌺 🌺🌺🌺🌺🌺🌺 🌞🌺😘🌺 😘🌺 😘🌺 😒😘🌺😘🌺 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 🌺🌺🌺🌺🌺😘🌺 😘🌺 🌞🌺 🌞🌺 🌞🌺🌞🌺🌺🌞🌺🌺🌞 🌺🌺🌞🌺🌺🌞🌺🌺🌺🌺🌺 🌺🌺🌺🌺🌺🌺 🌞🌺😘🌺 😘🌺🌺💌💌🌺🌺 😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘 🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌞🌌💖🌞🌌💖🌞🌌💖💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 💖🌌 🌞💖 🌌 💖 🌌🌞 💖🌌 🌞🌌 💖💖 😘🌞 💖🌌 💖🌞🌞 🌺🌺🌺🌌 😘🌺 😘🌺 💘🌞💖💖 💖🌌 🌞🌺 😘🌞💖🌞🌌 💖💖 🌞🌺 🌞🌺 🌞🌺 💖🌌 😘 🌌 💖 😘😌 🌺😘🌺 🌞💖🌞💖💖🌞🌞🌞 🌞🌞🌞 🌞🌞🌞 🌞🌞🌞💖💖💌💌💖🌞 💖💖💖💖💖🌞🌞🌞 🌞🌞 💖🌞🌞💖💖💖🌞💖💖🌞💖💖 🌞🌞🌞 🌞🌞 🌞💖🌞 🌞💖🌞 🌞💖🌞🌞💌🌞🌺🌞 🌞🌞🌞 🌞🌞😍🌞😍🌞💖🌞 😍💌🌞🌞💌🌞💖🌞🌞🌌 🌞🌞💖🌞 💖🌞🌞💖💖💌💖💖 💌💖💌💌💖💌💖💌💖 💌💖💖🌞 🌞💖🌞😍 💖🌞😍 💖🌞😍 💖💖💖💌💖🌞 💖 💖 😍💖 😌💖 😌💖 🌞 💖🌞 💖😍 💖 😍 💖 😘🌘 💖🌞 💖🌞 💖 🌞 💌💖 💌💖 💖🌞 💖🌞 💖🌞 💖🌞 💖 🌞 💖🌞 🌺🌘 🌺🌺🌺🌺🌺🌺 😘 🌺🌺😘 🌺🌺😘 🌺🌺😘 🌺😘 🌺😘 🌺🌺🌺 🌺 🌺🌺🌺😘 🌺😘 😘 🌺 😘 😘 🌺🌺🌺 🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘 😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞💖🌌🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌞🌺😘🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘🌺 🌺😘 🌺 🌺😘 🌺 🌺😘 🌺 🌺😘 🌺 🌺😘 🌺 🌺😘 🌺 🌺😘 🌺 🌺😘🌺😘🌺🌺😘 🌺 5:10 PM Sy.: multumiri stelarei 5:11 PM Flora: 🌞🌺😘🌞💌😘💌💌😘💌💌😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💌😘💌💖 💌💖😘💌💌😘💌💖 💌💖😘💌💌😘💌💖 💌💖😘💌 💖😘💌💖😘💌💌😘 💌💖 5:11 PM Mariana: multumim frumos 💖 bine ati venit 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 5:11 PM Sy.: foarte frumos 🙂 5:11 PM Flora: multumimmmmmm mult de tot ..ne-au lasat cu gura cascata 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 5:12 PM Flora: asa o primire ..mai zic si eu ... 5:13 PM Sy.: pe mine nu ma mai mira nimic din partea lor,sunt in stare de orice sa faca pe aici 🙂 5:13 PM Mariana: lasa ca ne bucuram de orice semn cat de mic ; stim ca sunt aici 5:13 PM Flora: sigur nu este ziua cuiva dintre noi ,mai degraba a ta SY ? 5:13 PM Sy.: daaa 5:13 PM Mariana: defapt , asta este marea bucurie 5:14 PM Sy.: 🙂 5:14 PM Flora: dupa emoticoanele pe care le pun ,ai zice ca ne accepta cu bucurie si pe noi ...multumim mult de tot 5:15 PM Sy.: posibil 5:15 PM Sy.: au zis ei de curand ca nu va accepta 🙂 5:15 PM Flora: nuuuuu SY..uite Flora : dupa emoticoanele pe care le pun ,ai zice ca nu accept cu bucurie si pe noi ...multumim mult de tot 5:16 PM Sy.: poate vor sa va treziti si mai bine ,sa ganditi mai bine 5:16 PM Sy.: pai vezi,ce am zis eu ,nu va accepta 5:16 PM Sy.: 🙂 5:16 PM Sy.: cine stie ce mai vor ei si noi nu indeplinim acele criterii 5:16 PM Flora: asta este .. 5:16 PM Mariana: ne accepta ...nu ne accepta , noi suntem aici 5:17 PM Sy.: vad ca au fost pe faza sa raspunda rapid 5:17 PM Sy.: pana la urma ce conteaza parerea lor 5:17 PM Sy.: nu conteaza ce gandesc ei despre noi,noi avem viata noastra ei pe a lor 5:17 PM Flora: doamne fereste niciodata nu stii unde ajungi .. 5:18 PM Sy.: daca ne-am lua dupa parerile celor din jur zau ca nu mai evoluam niciodata 5:18 PM Sy.: nu poti fi cum vrea lumea 5:18 PM Mariana: fiecare e liber sa aiba parerea sa 5:19 PM Sy.: logic 5:19 PM Sy.: cand ai evoluat nu mai iti dai cu parerea 5:19 PM Sy.: clar sti ca fiecare este pe drumul lui 5:19 PM Sy.: fie el bun sau rau 5:19 PM Mariana: ce parca noua ne-a picat bine totul ? dar asta este 5:19 PM Sy.: alegeri 5:19 PM Sy.: .......................... 5:20 PM Flora: atunci de ce pui toate astea ? de ce ? Flora :🌞🌺😘🌞💌😘💌💌😘💌💌😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💖😘💌💌😘💌💖 💌💖😘💌💌😘💌💖 💌💖😘💌💌😘💌💖 💌💖😘💌 💌😘💌💖 💌💖😘💌 💌😘💌💖 💌💖😘💌 💌😘💌💖 💌💌💌😘💌💖 💌💌💌😘💌💖 💌💌💌😘💌💖 💌💌💌😘💌💖 💌💌💌😘 💌💖 💌💌💌😘 💌💖 💌💌💌😘 💌💖 💌💌💌😘 💌💌😘 💌💖 💌💘💌💌💌💌💌 💖 💌💘💌💌💌💌💌 💖 💌💘💌💌💌💌💌 💖 💌💘💌💌💌 💌💌 💖 💌💘💌💌💌 💌💌 💖 💌💘💌💌💌 💌💌 💖 💌💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌 💌 💌💌💌💌💌💌💌 💌 💌💌💌💌💌💌💌 💌 💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌💌💌💌 💌💌💌💌 💌💖😘💌💌😘💌💖 💌💖😘💌💌😘💌💖 💌💖😘💌 💖😘💌💖😘💌💌😘 💌💖 5:20 PM Mariana: eu una am visat ca am lasat balta toate si am luat-o la pas sa nu mai aud sa nu mai vad 😊 5:21 PM Sy.: eeee...este arma cu doua taisuri Flora ceea ce fac ei 5:21 PM Mariana: schimb de amabilitati 😊 5:22 PM Sy.: le place ca noi ne bucuram ,dar asta nu inseamna ca te are la suflet ,adica moare dupa noi,clar inca ne judeca destul de aspru 5:22 PM Sy.: daaa...una este sa fi amabil si dragut ,alta este sa te am la suflet 5:23 PM Flora: eu am visat o multime de animalute pe langa mine , dintre care niste purcelusi cu funda care se gudurau si ma iubeau pe la piciore ...😂 5:23 PM Sy.: aoleu vezi ca porcul inseamna boala 5:23 PM Flora: erau godaci ...o fi un pui de boala .. 5:24 PM Sy.: pai ai grija 5:24 PM Sy.: ori tu ori auzi pe cineva de bolnav 5:24 PM Flora: ce sa fac ? sunt atenta 5:25 PM Mariana 5:25 PM Vis- Eram în tren; era multă lume de toate felurile în jur. Aveam o teama și discomfort fata de toată agitatia și comportamentul celor din tren, iar la un momentdat am hotărât sa cobor orice ar fi. Am coborat din tren asa din mers, și am luat-o la fuga aiurea printr-o grămada de hatisuri și pietroaie și apa și noroi.... Mi-am dat seama ca nu am cu mine bagajul. Am hotărât sa nu ma întorc după el considerand ca am actele cu banii in geanta iar bagajul cu boarfele nu contează ca s-a pierdut. Am ajuns cumva într-o casa unde i-am spus lui tata ca mi-am pierdut bagajul...,l-am întâlnit și pe soțul meu și i-am zis și lui dar , amândoi, parca erau inerti , fără gesturi și replica. Am ieșit privind afara gata de plecare. Sy.: nici la tine nu este de bine visul 5:26 PM Sy.: bagaj inseamna karma 5:26 PM Mariana: a ramas uitat in tren 5:27 PM Sy.: tren inseamna veste,deci nu veste buna 5:27 PM Sy.: poate mai ai karma de care ai uitat 5:27 PM Sy.: adica sa iti amintesti tot si sa pui iubire acolo si intelegere 5:27 PM Mariana: stiam ca parca tu spuneai ca daca mergi cu ceva , aia este viata ta condusa de altii 5:28 PM Sy.: daaa 5:28 PM Mariana: or fi si chestii de care nu imi mai amintesc , la care nu ma mai gandesc 5:28 PM Sy.: masina este viata ta 5:28 PM Sy.: tren nu stiu clar,dar stiu ca inseamna vesti 5:28 PM Mariana: uite ca am primit deja veste care nu e buna 😊 din partea stelarilor 5:29 PM Sy.: daca si tren inseamna viata ta inseamna ca nu esti multumita de ea,vrei sa fugi de ea,uitand de toate 5:30 PM Flora: pana la urma a plecat si le-a lasat pe toate , zic eu ca te macina ..sa zic asa tatal tau si partenerul tau de viata 5:30 PM Mariana: ziceai ca sunt statui 😊 m-au privit dar n-a miscat unu 5:31 PM Sy.: indiferenta lor 5:31 PM Mariana: pai sunt ce sunt ...adevarata lor fata 5:31 PM Sy.: daaa 5:31 PM Flora: racceala de mort .. 5:31 PM Sy.: eu mai demult am visat un vis tare aiurea,o bateam pe mama mea si mama ce mai dadeam si tipam la ea,nu stiu de ce,deci avem karma grea fata de cei din jur ori ei au fata de noi de mai visam aiureli din astea de te lasa cu gura cascata 5:32 PM Mariana: pana la urma , lumea asta, e clar a lor ; totul e un targ , ...imi dai , iti dau 5:32 PM Sy.: daaa 5:32 PM Sy.: nu ai ce sa le ceri 5:33 PM Sy.: noi acum suntem cazuti asa din pom printre ei,si vrem sa ne simtim si noi bine in lumea asta,dar trebuie sa invatam sa supravietuim printre ei,ca altfel devenim foarte nefericiti ca nu avem nimic bun de la nimeni Mariana: exact 5:34 PM Mariana: am mai spus , pare ca asta este testul nostru final ...cel mai mare ; traiul printre ei 5:35 PM Flora: daaaa SY...chiar astazi am zis ..vreau si eu sa ma bucur ..sa rad din toata inima ..dar..poti ca nu poti ?? 5:35 PM Sy.: lasatima sa copiez 5:35 PM Mariana: suntem constiente de tot si toate , intelegem , dar nu trebuie judecati cai ei sunt asa cum stiu ei sa fie , cum le e firea 5:35 PM Sy.: mama lasatima sa copiez 5:36 PM Sy.: cand pun punctele dati-mi voie cateva secunde sa copiez 5:37 PM Mariana: caci ei * 5:37 PM Sy.: pai stai putin ca daca te apuci sa ii judeci nici tu nu esti departe de ei ca si intelegere 5:37 PM Sy.: nu avem ce sa cautam sa ii judecam 5:38 PM Mariana: normal 5:38 PM Sy.: ei sunt ei cu ale lor si tu esti tu 5:38 PM Mariana: asta este valabil in toate directiile 5:38 PM Sy.: aboslut 5:38 PM Sy.: apsolut 5:38 PM Sy.: nu ai ce sa cauti in lumea lor 5:38 PM Mariana: e o arta sa poti convietui printe ei , cu ei 5:39 PM Mariana: daca ar fi cu o constiinta ridicata , nu ar fi probleme indiferent cum ar fi , dar , ei sunt jos de tot multi dintre ei 5:40 PM Sy.: eu ma mai uit asa la lume si vad ca se inteleg bine,vorbesc pe limba lor,mai stau si ma uit la babele aste de pe aici,mama ce vorbesc ,au subiecte de discutie,eu nu as putea sa stau cu ele de vorba,ca asta ar insemna sa ma cobor la un nivel de care eu am scapat si nu vreau sa mai cobor acolo,pana si mama ma oboseste cu ale ei ....am iesit din turma clar si nu ma mai simt ok deloc in preajma prostimii 5:40 PM Sy.: si suntem la inceput de drum 5:41 PM Flora: eu nu asta am spus ...mi-asi dori sa fiu cu lume cu care ma inteleg ..asta nu inseamna ca-i judec ? 5:41 PM Sy.: stati sa vedeti peste 10 ani cum o sa va simtiti intre ei,ori invatati sa le faceti jocul ,,ori o sa suferiti de singuratate maxim 5:41 PM Mariana: inveti "limba"...zambesti cand se zambeste .....TEATRU 5:42 PM Sy.: ooo si inca ce teatru trebuie jucat,o sa fim niste actrite de oscar 5:43 PM Flora: pai tot singur esti ca nu mai poti sustine conversatii sau vorbe cu ei 5:43 PM Sy.: logic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu