marți, 11 iunie 2019

Postarea 92


Sy.: am vazut stirile astazi,a facut ravagii prin unele parti
4:38 PM

Nepty: nu am vazut
4:39 PM

Nepty: tare ciudata vremea
4:39 PM

Sy.: da
4:39 PM

Tora: v-am trimis acum un mail , vor sa scoata x raiul si alte analize care se fac in mod curent , alta tehnologie pusa acum la punct
4:41 PM

Nepty: oare ce gandeste lumea? ,ce spune despre schimbarile astea pe care le traiesc?
4:41 PM

Nepty: ei totdeauna cauta un vinovat
4:41 PM

Tora: pai spun ca Dumnezeu le trimite toate astea
4:42 PM

Sy.: sa saturat planeta de prosti
4:42 PM

Sy.: o sa ne scuture pe toate partile
4:42 PM

Tora: nu vad ca ei sunt cauza la toate acestea
4:43 PM

Sy.: nu se vde clar ca este suparata natura pe om ?
4:43 PM

Nepty: si motivul pentru care le trimite ? ...isi pun intrebarea asta ?
4:43 PM

Sy.: pai o sa isi puna in timp,ca daca o tine asa vremea o sa se gandeasca omul la o solutie
4:44 PM

Tora: nuuuu ,nu vad asta , mai zic ca sunt taiate padurile , am vazut vagoane intregi care pleaca zilnic din Ro.
4:44 PM

Tora: or fi si aici folosite , dar se duc mult afara din tata , asta cine le manevreaza ?
4:45 PM

Nepty: sa nu isi ia traista in bat si sa se mute, sa zica ca scapa de probleme pe alte locuri
4:45 PM

Tora: va aduceti aminte ce spunea Laurentiu ca sunt probleme mari cu austriecii
4:46 PM

Nepty: si nici nu se alesese Iohanis ca presedinte ,...ca acum zice ca el e tapul vinovat
4:47 PM

Nepty: ca el a dat voie austriecilor
4:47 PM

Tora: cu dovezile pe masa ,si nu faceau nimic , pentru o mana de hoti , si altii care tac , uite ca acum am ajuns aici
4:47 PM

Nepty: totdeauna altul e vinovatul
4:48 PM

Tora: in Aus. nu sunt paduri si este jale ce este acolo, uscaciune mare, a unui continent inconjurat numai de ape
4:48 PM

Nepty: uite ca nu judeca inca omul
4:49 PM

Nepty: cat le-ar lua sa planteze ?
4:49 PM

Tora: daca scot aurul din pamant trebuie sa puna cianura , otrava la greu , pe unde trec ,lasa moarte in jur , nu apa, vegetatie ,sate , animalute ,toate dispar ..
4:50 PM

Tora: cand vor intelege toate acestea , va fi prea tarziu
4:51 PM

Tora: deja se vad de acum consecintele
4:51 PM

Nepty: s-a otravit de tot pamantul. oare cat mai permite el sau Dumnezeu treaba asta ?
4:51 PM

Tora: ne lasa ca muroiim in propria nostra prostie
4:52 PM

Tora: murim
4:52 PM

Nepty: treaba e ca mor si multi nevinovati pe langa nebuni
4:52 PM

Sy.: suntem o civilizatie la inceput,ne lasa pana ori ne autodistrugem,ori ne vine mintea la cap si facem ceva

Tora: facem , ce sa facem ,cativa oameni ?
4:53 PM

Nepty: o civilizatie la inceput ? ...pai sunt cateva mii de ani si inainte de Isus si 2 dupa ...cam cat sa avem ca varsta?
4:54 PM

Sy.: eu vorbesc de asta de acum
4:54 PM

Nepty: si suntem la inceput abia ?
4:54 PM

Sy.: care a inceput cu 150 de ani in urma
4:54 PM

Sy.: civilizatie moderna cica
4:55 PM

Nepty: 150 ?
4:55 PM

Sy.: nu aia de dupa 1900
4:55 PM

Tora: nu permit noilor tehnologii sa intre pe piata, sa poti satisface nevoie zilnice
4:55 PM

Nepty: ce nebunie .... sa inventezi ceva , care sa iti poate asigura apa si hrana, cand ar fi mai simplu sa faci ceva sa n u le strici
4:56 PM

Sy.: acum asteptam sa vina minte prostilor
4:56 PM

Tora: sa batut cu caramida in piept Khesh , ca toti vor beneficia de noile tehnologii , minciuna din parte lui, ori nu a putut sa isi continuue ceea ce a inceput
4:57 PM

Sy.: cand vor ramane fara case ,luate de vant sau apa,le vine lor mintea la cap rapid
4:57 PM

Sy.: cred ca nu cumpara nimeni tehnologiile lui
4:57 PM

Sy.: nu este lasat poate sa iasa cu ele pe piata
4:57 PM

Sy.: cine sa investeasca in ele ?
4:57 PM

Tora: nu o fi lasat sa produca ce vrea
4:58 PM

Nepty: pai ce , e sat fara caini ? cum sa faci ce vrei?
4:58 PM

Sy.: el doar le inventeaza,de investit investeste cine doreste,si se pare ca nimeni nu doreste asta
4:58 PM

Tora: pai este mai usor sa tai paduriile
4:58 PM

Nepty: saracii , si ce greu cresc
4:59 PM

Nepty: trebuie zeci de ani sa faca un trunchi din care sa intelegi ceva
4:59 PM

Tora: cei care sunt putrezrezi de bogati nu vor sa investeasca..sa stai cu capul in gunoaie si tarana
5:00 PM

Nepty: simti cum te ia cu lesin de la stomac cand vezi cum il doboara pe cate unu 😢
5:00 PM

Tora: in zilele de astazi nu vor mai creste cum a fost o data, pamantul este otravit deja ,
5:00 PM

Nepty: uneori se aude un scrasnet prelunuuuung , inainte de a cade
5:01 PM

Nepty: parca se vaita
5:01 PM

Tora: durerea lor , semnalul de alarma
5:01 PM

Sy.: pai sunt plante,logic ca au si ele simtirea lor,sigur nu au gura ca noi,dar asta nu inseamna ca nu simt moartea
5:02 PM

Nepty: omul zice ca n-au viata in ei ...ca sunt "doar lemene"
5:02 PM

Sy.: eu am o floare la geam,de cate ori ma apropii de ea vorbeste
5:02 PM

Sy.: este baiat
5:02 PM

Nepty: 🙂
5:02 PM

Sy.: face niste chestii de ma face sa rad
5:03 PM

Nepty: ce frumos ca ii poti auzi si le poti vorbi
5:03 PM

Sy.: este copil acel spirit de floare
5:03 PM

Sy.: este micuta
5:03 PM

Sy.: pana si ingerii se mira de aceasta floare vorbitoare
5:03 PM

Nepty: de ce ?
5:04 PM

Sy.: ca nu au auzit nici ei sa vorbeasca totul
5:04 PM

Nepty: altele nu vorbesc ?
5:04 PM

Sy.: nu stiau
5:04 PM

Sy.: vorbesc toate,dar asta este copil
5:04 PM

Sy.: celelate sunt mature ca si spirite
5:04 PM

Tora: sunt spirite de flori ,sau spirite umane ?
5:05 PM

Sy.: umane
5:05 PM

Sy.: sunt om toate
5:05 PM

Nepty: te-au strigat cand a venit ploaia mare peste ele ?
5:05 PM

Sy.: da
5:05 PM

Sy.: le-am luat ,nu au patit nimic
5:05 PM

Tora: bietele de ele
5:05 PM

Sy.: azi noapte a batut un vant aici de le rupea pe toate,am iesit si le-am luat pe toate si le-am pus jos
5:06 PM

Nepty: 😊 imi vine sa-ti spun multumesc de parca ele mi-ar apartine
5:06 PM

Tora: te-au rugat sa le dai jos , sa le ocrotesti ?
5:06 PM

Tora: sunt norocoase , ca le ajuti tu
5:07 PM

Nepty: frumos , minunat 😊
5:07 PM

Sy.: pai daca le lasam asa erau praf azi
5:07 PM

Nepty: daca omul ar auzi si el ce e in jurul sau ...cata viata este
5:07 PM

Sy.: la 2 noaptea eu si Nelu luam florile
5:07 PM

Tora: dar ce fac de te face sa razi ?
5:07 PM

Sy.: glume
5:08 PM

Tora: bine ai facut ,si eu i-am zis lui Mary sa le bage la adapost
5:08 PM

Nepty: un copil , e un copil 😊 orice trup ar avea
5:08 PM

Sy.: da
5:09 PM

Tora: spune ce glume spun , sa ne veselim
5:09 PM

Sy.: cand mai creste floarea se maturizeaza
5:09 PM

Sy.: pai de exemplu tipa cand il vede pe Nelu si face ca trenul sa nu le ude prea mult,atunci sunt simpatice
5:09 PM

Sy.: el le cam uda nu gluma
5:10 PM

Nepty: sa aiba de unde bea 😂 din belsug
5:10 PM

Sy.: da
5:10 PM

Tora: nu le place apa multa, sau macar nu zilnic
5:10 PM

Sy.: zilnic da,dar nu prea mult
5:11 PM

Sy.: el uneori le cam uda nu gluma
5:11 PM

Tora: daca tipa nu le place asa multa apa
5:11 PM

Sy.: tipa sa trag perdelele sa nu le mai bata soarele
5:11 PM

Nepty: poti sa el intrebi daca vor ingrasamant sau vitamine, minerale ...nu doar apa chioara
5:11 PM

Sy.: le punem de toate
5:11 PM

Sy.: vitamine
5:11 PM

Sy.: Nelu este maniac cu ele
5:12 PM

Sy.: mai ales cu orhideele
5:12 PM

Tora: chimiocalele astea ,nu cred ca sunt incantate, coji de banana ,le place mai mult decat chimia asta
5:12 PM

Nepty: fiecare om are cate o chestie a lui
            Nepty: n-am intalnit om, care sa foloseasca banana pana la ultima fibra ca tine
5:14 PM

Tora: cum de au ajuns aceste spirite umane incarnate in flori ? au facut ceva rau , sau ce sa intamplat ?
5:15 PM

Sy.: de unde sa stiu
5:15 PM

Tora: credeam ca stii
5:15 PM

Sy.: asa arata spiritele toate,ca om
5:15 PM

Sy.: nu am intalnit alte modele de spirite
5:15 PM

Sy.: doar in alta galaxie este alceva
5:15 PM

Nepty: aici pe pamant sunt numai in forma de om?
5:15 PM

Sy.: la noi totul are chip uman in spirit,dar cand sunt incarnate au alte fete
5:16 PM

Sy.: degeaba arati incarnat gaza,cand moare gaza esti uman
5:16 PM

Sy.: valabil la orice fiinta de pe aici
5:16 PM

Sy.: in galaxia Andromeda am vazut spiritele de acolo sunt cu tentacule toate
5:17 PM

Nepty: un spirit uman , incape intr-o furnica ...o albina ?
5:17 PM

Tora: in primii ani cand am ajuns in Aus. puneam rosii in gradina , si nu faceau rosii, o tipa era insulara cred ca din Samooa ,nu mai tin minte, mi-a spus sa pun la radacina rosiei o jumate banana , vreau sa spun ca nu am crezul ca pot raspunde asa de frumos la acest ingrasamant ca banana
5:17 PM

Sy.: arata ca si caracatitele
5:17 PM

Sy.: pai il micsoreaza
5:17 PM

Sy.: logic ca incape
5:17 PM

Nepty: de acolo o fi venit al meu sot ?
5:18 PM

Sy.: ce sa caute el de acolo aici?
5:18 PM

Sy.: nu sunt amestecate spiritele in galaxii
5:18 PM

Sy.: fiecare la locul lui
5:18 PM

Nepty: pai asa mi-ai spus , ca e ca o caracatita
5:18 PM

Tora: asa ca am invatat rostul acesteui fruct
5:18 PM

Nepty: spiritul sau
5:18 PM

Sy.: posibil
5:18 PM

Sy.: or mai fi
5:18 PM

Sy.: poate in prima incarnare o fi fost incarnat asa
5:19 PM

Nepty: nu stiu , dar am inteles ca e cam tare rau si sa nu il zgandar sub nici o forma
5:19 PM

Sy.: pai este drac in primul rand
5:20 PM

Sy.: deci fara zgandareli deloc
5:20 PM

Tora: dar, cum ai reusit sa vezi in Andromeda ?
5:20 PM

Sy.: am vrut sa stiu cum este acolo
5:21 PM

Sy.: si mi sa aratat cateva spirite asa cum am spus,si au zis sa nu ii mai contactez deloc,ca ei nu sunt in legatura cu astia de aici
5:21 PM

Tora: si astia spun ca ne ajuta si ca ne indruma ..minciunile de rigoare
5:22 PM

Nepty: fiecare, nu stie cum sa scape de uratul de pe aici .Nici nu vor sa auda
5:23 PM

Sy.: sau si suparat ca am reusit sa ii contactez asa
5:23 PM

Sy.: si i-am vazut cum arata ca spirite,caracatite
5:23 PM

Sy.: acum nu stiu cum arata intrupati
5:23 PM

Tora: voi simtiti ,ca ceva va umbla in cap , ca l-am pus pe Mary sa ma caute , ca poate am chiriasi , dar nu este nimic ..
5:24 PM

Tora: este ca si cum cineva baga mana in parul tau, te mangaie ..
5:24 PM

Nepty: daca traiesc frumos dupa legi si drepte ...asta conteaza
5:24 PM

Tora: ce sa fie oare ,prin parul meu ?
5:25 PM

Nepty: candva , acum cativa ani , aveam senzatia ca ceva se misca in ineriorul capului ...dar acum nu am asa ceva
5:26 PM

Nepty: ti-o fi cald si transpiri
5:26 PM

Sy.: si eu mai simt cum mi se misca parul
5:26 PM

Sy.: sau in frunte cum ma gadila ceva
5:26 PM

Nepty: ca se misca parul da
Nepty: ce fac ingerii? ei au treburi in viata lor , in lumea lor ?
5:46 PM

Sy.: pai au si ei viata ca si noi
5:46 PM

Sy.: muncesc,mananca,se distreaza 🙂
5:47 PM

Nepty: o lume ca si asta ?
5:47 PM

Sy.: pai logic,numai ca la ei merge bine
5:47 PM

Sy.: la fel ca si noi este si la ei
5:48 PM

Tora: ce mi-ar place sa vad si eu dintr-un coltisor de undeva, fara sa deranjez pe cineva, doar sa vad
5:48 PM

Sy.: numai ca ei fac treburile bine
5:48 PM

Nepty: lumea lor inseamna raiul?
5:48 PM

Sy.: nu
5:48 PM

Sy.: rai nu exista decat pentru dumnezeu si ingerimea lui
5:48 PM

Tora: cred ca am ramane mute de uimire
5:48 PM

Sy.: ei vin dintr-o lume normala
5:48 PM

Tora: si paradisul ?
5:49 PM

Nepty: ei nu sunt ingeri ca si aceia ai lui Dumnezeu?
5:49 PM

Sy.: nu
5:49 PM

Sy.: aia sunt de acolo si acolo stau
5:49 PM

Sy.: ei sunt ingerimea care se ocupa cu prostimea din fizic
5:49 PM

Nepty: "se ocupa cu prostimea din fizic".... lumea lor ar putea sa calauzeasca prostu ca sa iasa si aici bine ?
5:50 PM

Nepty: daca ar vrea
5:50 PM

Tora: si-au mai schimbat opinia despre noi ?
5:50 PM

Sy.: nu au mai zis nimic
5:51 PM

Tora: despre noi doua
5:51 PM

Nepty: e in puterea lor sa schimbe ceva ?
5:51 PM

Sy.: lumea lor te judeca
5:51 PM

Sy.: ei sunt judecatori karmei
5:51 PM

Nepty: si calauzitorii nu sut tot din lumea lor ?
5:52 PM

Nepty: sunt*
5:52 PM

Tora: aolue , sa nu ajungem acolo ..speram
5:52 PM

Nepty: cei care te urmaresc de-a lungul vietii
5:52 PM

Sy.: da
5:52 PM

Sy.: ei sunt
5:52 PM

Sy.: ei sunt privitorii si judecatorii karmici
5:52 PM

Tora: care noteaza tot ce facem ..
5:52 PM

Sy.: da
5:52 PM

Nepty: si fiecare din ei are cate un om la care priveste ?
5:53 PM

Tora: pe buna dreptate sa zica ce au spus , ca am facut multe traznai ..
5:53 PM

Sy.: da,ma au pe mine
5:53 PM

Sy.: sunt grupul care mau urmarit pe mine 🙂
5:54 PM

Sy.: sunt vre-o 10
5:54 PM

Tora: sunt multi ..
5:54 PM

Nepty: inseamna ca ei stiu bine lumea asta a noastra PRIN NOI
5:54 PM

Tora: uite 10 ..multi ,dar tu esti cine esti
5:54 PM

Tora: nu cred ca noi avem asa multi
5:55 PM

Nepty: 😂 unu e deajuns 😂
5:55 PM

Nepty: a vazut tot
5:55 PM

Tora: cu siguranta
5:56 PM

Nepty: deja suntem notate 😂
5:56 PM

Sy.: asa sunt la toti,ca nu moare ala sa stea 24 din 24 langa prost 🙂
5:56 PM

Tora: cum este privit sexul aici ?
5:56 PM

Nepty: pai cand dorm eu poate ca doarme si el
5:56 PM

Sy.: ca la nebuni
5:57 PM

Sy.: prostie
5:57 PM

Sy.: nu au deloc un gand de bine fata de sex
5:57 PM

Nepty: un instinct ...ca la asta se reduce pe aici
5:57 PM

Sy.: da
5:57 PM

Sy.: animalic cica
5:57 PM

Nepty: pai da
5:57 PM

Nepty: instinct animalic
5:57 PM

Nepty: o prnire a trupului
5:58 PM

Sy.: lipsa creier
5:59 PM

Tora: iti dai seama ce mare contabilitate cu inregistrarea a tuturor vietiilor
5:59 PM

Nepty: si astia pe aici au curajul sa zica ca un barbat nu poate trai fara
5:59 PM

Tora: a tuturor faptelor
6:00 PM

Sy.: ce sa faca cu vietile traite,ei au nevoie de asta ca sa stie ce imi da mai departe,restul se sterge
6:00 PM

Tora: deci ,iti da verdictul de cand esti in viiata
6:01 PM

Nepty: o viata ajunge sa faci dracii aici, sa nu mai iesi apoi din iad milenii la rand
6:01 PM

Sy.: da

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu