duminică, 3 februarie 2019

Postarea 14


Tora: ce inseamna visul lui Mariana
4:35 PM

Sy: eu dorm bine mereu,mai putin cand ma dor picioarele,sau mainile
4:35 PM

Sy: nu stiu ce inseamna visul lui Mariana
4:35 PM

Sy: poate un spirit a venit la ea
4:36 PM

Sy: ca am zis ca voi creatoresele sunteti ca niste zane
4:36 PM

Sy: poate aveati capacitati paramormale ,si va asculta totul
4:37 PM

Sy: zana stiti cum este,este conectata la tot
4:37 PM

Tora: nu stiam ca este conectata la tot
4:37 PM

Tora: la toata creatia ?plante animale ..
4:38 PM

Sy: adica aveati cred capacitati de a comunica si cu animalele
4:38 PM

Tora: mai spune tu ..
4:38 PM

Sy: la tot ce va inconjura pe voi pe planeta voastra
4:39 PM

Tora: eu, ma inteleg bine cu animalutele ..
4:39 PM

Tora: si cu oamenii ?
4:39 PM

Sy: nu stiu
4:39 PM

Tora: Ella ,imi spunea zana florilor
4:40 PM

Sy: 🙂
4:41 PM

Tora: asa imi spunea ea
4:41 PM

Sy: nu ati fost zane,ci creatorese,dar se aseamana ca aveati si voi abilitati de a conduce
4:41 PM

Sy: si de a comunica
4:41 PM

Sy: cu ce va inconjura
4:41 PM

Sy: zanele exista cica in lumea spiritului
4:42 PM

Sy: si creatorese la fel
4:42 PM

Tora: frumosss, macar de am mai putea ajunge acolo
4:42 PM

Sy: dar nu se aseamana cu cele din spirit
4:42 PM

Sy: e mai ajungi,ramai om minuscul
4:42 PM

Sy: crezi ca iti da cineva puterea ta in fizic?
4:43 PM

Tora: acolo toata lumea este frumoasa
4:43 PM

Sy: sa zici merci daca ai sa auzi vreodata ca ai fost ceva in alte vieti
4:43 PM

Sy: 🙂
4:43 PM

Tora: candva, cand am intrebat daca vom ajunge ce am fost , mi-a raspuns ca numai daca te casatoresti sa zic asa cu cineva, si prin aceea casatorie se recunoaste ce ai fost ..
4:44 PM

Sy: aha
4:45 PM

Sy: adica sa dai de cineva care este ca tine
4:45 PM

Tora: daa
4:45 PM

Sy: sa ajungi la acelasi statut
4:45 PM

Sy: ti-ai gasit,de unde asa ceva
4:45 PM

Sy: crezi ca stau extraterestrii cu ochii pe noi pentru insuratoare 😂
4:46 PM

Tora: sau daca ai norocul sa vina dupa tine cu cine ai fost casatorit
4:46 PM

Sy: pai ce ala traieste cat iadul?
4:47 PM

Sy: este mort de mult si partenerul nostru
4:47 PM

Sy: ca am zis clar ca nu traieste vesnic nimeni
4:47 PM

Tora: nu m-am gandit ca sta cu ochii pe noi, pe mine, mai ales ca eu am o varsta, si nu se pune cazul de asa ceva, au ei de unde sa-si gaseasca 😊
4:48 PM

Tora: nu le duc eu grija de asta 😊
4:48 PM

Sy: vedem noi ce va venii,dar in niciun caz nu vine nimeni dupa noi pentru insuratoare 🙂
4:50 PM

Tora: ei vor femei evoluate , nu isi pierd timpul cu noi
4:50 PM

Sy: ei sa ne vada ca stim si noi ceva
4:50 PM

Sy: ce naiba sa vada la noi,suntem tute maxim 😂
4:50 PM

Sy: suntem fiinte mici ale acestei planete,nu ne comparam noi cu ei
4:51 PM

Tora: si alte prioritati avem ,asta cu insuratoarea, maritatul ..sunt de necomentat 😊
4:51 PM

Sy: si mai suntem si batrane,daca aveam 30 de ani mai ziceam ca mai este o sansa 😂
4:51 PM

Tora: tocmai ..asa ca eu imi doresc sa raman in viata si sa fiu sanatoasa , sa merg pe calea acesta pana la capatul ei, daca exista un capat , ca de invatat, tot asa o vom tine, eu zic de mine
4:53 PM

Sy: eu nu vreau sa am de-a face cu nimeni,vreau daca este sa schimb ceva sa ajung in Agarta,cam atat,sa vad multe ,sa invat multe
4:54 PM

Sy: abia astept sa vad alte planete,si Agarta
4:54 PM

Tora: ei, oricum fac eforturi de a imi pastra o stare , si sunt recunoscatoare ,pentru acest lucru
4:55 PM

Tora: de la vremea asta , nu mai sunt becuri pe strada , ici ,colo ,si tocmai stalpul de lumina din fata geamului nu mai lucreaza,
4:56 PM

Sy: posibil ca intr-o zi sa ma trezesc cu vreunul care sa zica ,uite eu ti-am facut luminite mereu,vedem atunci ce va fi 🙂
4:56 PM

Tora: si am vazut atat de multe pe cer, de m-am minunat
4:56 PM

Sy: eu de la revelion i-am vazut de 3 ori pana acum,au venit pe munte
4:57 PM

Tora: vin mereu ,si de nu ar mai pune becul ar fi ceva grozav de tot
4:57 PM

Sy: 🙂
4:58 PM

Tora: din cauza lui nu pot vedea cum se vede acum cerul
4:58 PM

Tora: si daca vad ca vin , le multumesc si poate ii voi vedea vre-o data , promit sa nu ma uit la ei 😊
Sy: cine stie cu ce reguli vin pe planeta
5:01 PM

Sy: dar nu cred ca schimba regula asta cu uitatul la ei
5:01 PM

Tora: nu stiu daca eu ,voi avea sansa sa ajung in Agartha
5:01 PM

Sy: asa sunt ei
5:01 PM

Sy: asa sunt educati
5:01 PM

Sy: ei cica acolo ne duc adica in Agarta ca sa ne controleze de boli
5:02 PM

Sy: deci cred ca oricum ajungem acolo pentru asta
5:02 PM

Tora: cineva ii pune sa vina , nu cred ca vin de capul lor
5:02 PM

Sy: logic ca nu vin de capul lor
5:03 PM

Tora: daca ,ne duc acolo , ne aduc inapoi ?
5:03 PM

Sy: da
5:03 PM

Sy: acolo mergi la doctor 🙂
5:03 PM

Sy: asa zic ei
5:04 PM

Sy: asa am citit in mesajele lor,ca cica acolo pregatesc camerele de lumina pentru noi,sa ne bage sa vada ce boli avem si sa ne vindece
5:04 PM

Tora: pai sa ne tina si sa ne instruiasca bine acolo , ani multi 😊
5:05 PM

Sy: iti dai seama ca nu are cum sa ne tina acolo
5:05 PM

Tora: de la mesaje sti , credeam ca ti-au spus baietii
5:05 PM

Sy: suntem mai multi ca ei,asa ca nu au ei loc pentru atatia
5:05 PM

Sy: pai ce stiau baietii ce fac agartanii?
5:06 PM

Sy: nu stiau
5:06 PM

Tora: ma gandeam ca fac si ei o selectie ..nu pe toti sa-i tina acolo
5:06 PM

Sy: pe ce principii sa faca selectia?
5:07 PM

Sy: adica pe tine de ce sa te aleaga ?
5:07 PM

Sy: ca esti trezita?
5:07 PM

Sy: nu cred ca fac selectii
5:07 PM

Tora: pe principiul trezirii noastre
5:07 PM

Sy: acolo mergi la camerele de lumina atat
5:07 PM

Sy: nu cred ca umplu ei lumea lor cu prostii de noi
5:08 PM

Sy: suntem proaste,nu avem ce cauta printre ei
5:08 PM

Sy: daca ne ajuta ne ajuta aici
5:08 PM

Sy: sa fi trezit nu este de ajuns,asa zic si cei din spirit acum,mai trebuie sa te si duca capul sa te integrezi in lumea lor
5:09 PM

Tora: adevarul case va vedea diferenta, si ne vom simti marginalizati , nici asa nu merge
5:09 PM

Sy: logic ca nu merge
5:09 PM

Sy: nu sta nimeni de tine sa te invete
5:09 PM

Sy: aa sa puna ochii pe tine vreun agartan,este alceva
5:10 PM

Sy: ai pe cine sa te bazezi ca te invata ,te intretine
5:10 PM

Tora: aici au mare dreptate baietii
5:10 PM

Sy: asa ce sa cauti acolo
5:10 PM

Sy: noi suntem alta lume,ei alta lume
5:10 PM

Sy: ......................................
5:10 PM

Tora: unde este corect nu ai ce spune
Tora: unde este corect nu ai ce spune
5:11 PM

Tora: nu se uita la babe 😊 si chiar de s-ar uita ,nu stai ca sa scapi de aici ..
5:11 PM

Sy: eu vreau sa invat,sa cunosc,nu sa ma marit 🙂
5:12 PM

Tora: tu Sy, ai alta cale , nu este ca a mea ..TU, ESTI TU
5:12 PM

Sy: asa ca nu merge cu maritatul la mine
5:12 PM

Tora: pai da nu de maritat imi arde ..altele sunt prioritatile
5:13 PM

Sy: eu clar am pe cineva de imi face luminite de ani
5:13 PM

Sy: cine stie cine este
5:13 PM

Sy: este clar un sef
5:13 PM

Sy: asa ca o sa am de-a face cu el la venirea lor
5:13 PM

Sy: sper sa nu zica cum zic ei prin mesajele lor cand pun ochii pe vre-o femeie ca aia este flacara lor 😂
5:14 PM

Sy: sa imi zica ca el este flacara mea 😂
5:14 PM

Tora: nu stiu daca am si eu acelasi noroc ca tine ..😊
5:14 PM

Sy: 😂
5:15 PM

Tora: deci asta cu flacara este tromboneala maxima 😊
5:15 PM

Sy: da
5:16 PM

Sy: sananda facea asa
5:16 PM

Sy: el dadea mesaje la o baba cu numele de Ane
5:16 PM

Tora: oricum ,m-am obisnuit singura, si sa fac ce vreau eu 😂
5:16 PM

Sy: si zicea ca ea este flacara lui 😂
5:17 PM

Sy: si Saint Germain,la fel face cu una
5:17 PM

Tora: si aia saraca era topita, numai ca fracara s-a totit el 😂
5:17 PM

Sy: ii zice ca este flacara lui
5:17 PM

Tora: parca ar fi frati cu trombonistii pamnteni
5:18 PM

Sy: da
5:19 PM

Sy: le zice asa ca sa preia mesajele de la ei
5:19 PM

Sy: altfel nu ar face alea treaba
5:19 PM

Tora: inca mai dau mesaje ei ?
5:19 PM

Sy: asa ca daca le spune ca sunt flacarile lor ale mor dupa ei
5:19 PM

Sy: mai sunt si frumosi ,asa ca treaba merge struna
5:20 PM

Sy: nu stiu daca mai dau mesaje ei
5:20 PM

Tora: te pomenesti ca si acolo se practica sportul asta 😂
5:21 PM

Tora: sau nu le merge cu cei de-o evolutie ca ei
5:21 PM

Sy: oricum le minte pe proaste maxim ca sa le puna la munca
Tora: ce ai mai vorbit cu baietii?
5:29 PM

Sy: astazi am vorbit de intrupare
5:29 PM

Sy: ce pateste omul
5:29 PM

Sy: care traieste ca prostul toata viata si cand moare se trezeste in fata cu gadea care ii spune ca a trait alandala si il trimite inapoi la incarnare
5:30 PM

Sy: si uite asa face drum de colo colo,fara sa aiba sansa sa ramana si el undeva bine
5:30 PM

Tora: cred ca sunt rari cei care vine cineva sa-i ia , familia lor
5:30 PM

Sy: cand ajung dincolo ei cred ca au ajuns in Rai,si gata sa terminat cu munca
5:31 PM

Sy: cine sa vina daca si aia raman pe aici
5:31 PM

Sy: daca sunt inca intregi la minte vin sa ia pe cel ce moare
5:31 PM

Sy: dar cred ca inebunesc cu timpul cat stau pe aici
5:31 PM

Tora: sau daca sunt tute aici, nu sunt lasati sa isi ia ametitii
5:31 PM

Sy: sau cine stie ce mai patesc,iti dai seama ce inseamna sa ramai prins aici singur
5:32 PM

Sy: .................................................
5:32 PM

Tora: nici nu incerc sa ma gandesc, ca este un scenariu de groaza
5:32 PM

            Tora: nici nu incerc sa ma gandesc, ca este un scenariu de groaza
5:32 PM

Sy: da
5:33 PM

Tora: uite ca mi-ai povestit ce se poate intampla cu mine ,daca nu tin de viata, si asa de tare m-am speriat de mi-a aparut herpesul
5:34 PM

Sy: pai eu nu ti-am zis sa te sperii,dar am spus ce au zis baietii,se pare ca nu ne asteapta vremuri bune daca nu tinem de viata
5:35 PM

Tora: nu pot sa iti spun cat este de greu de suportat, nu am mai avut de mult timp , si acum a aparut iar
5:35 PM

Tora: eu , am inteles bine ce ai spus , dar vreau sa spun ca numai auzind acest lucru si ce patesti, dar ,sa traiesti cosmarul acesta ?
5:36 PM

Sy: pai
5:37 PM

Tora: nafastuitorul poate ca acum avland ce lume este aici , sa schimbe ceva , zic si eu
5:38 PM

Tora: auzind
5:38 PM

Sy: crezi ca schimba legile ?
5:39 PM

Sy: nu cred
5:39 PM

Tora: doar el a spus ca da sentinte unor copii, ca nimeni nu este matur aici
5:39 PM

Sy: asa a zis
5:40 PM

Sy: dar nu are cum sa incalce legile
5:40 PM

Sy: asa zice acum
5:40 PM

Sy: daca cineva vrea sa schimbe ce este aici trebuie sa aiba permisiunea de la dumnezeu
5:40 PM

Sy: ei sunt doar executanti
5:41 PM

Tora: poate ca Dumnezeu ,va schimba ceva ..se va face o schimbare, mai ales ca nu sa stiut ce este aici
5:41 PM

Sy: lumea spiritului a stiut ce este aici,cei de la intrupari
5:42 PM

Sy: stie si dumnezeu acum
5:42 PM

Sy: vedem noi in viitor ce schimbari se face
5:42 PM

Sy: parca vad ca niciuna
5:42 PM

Tora: corect ca ei respecta legea....ca asa trebuie
5:42 PM

Sy: cum a zis dumnezeu,sa puneti mana sa evoluati singuri,ca asa trebuie
5:42 PM

Tora: cum sa se faca asa ceva ?
5:43 PM

Sy: pai el crede ca daca noi am putut sa ne trezim asa poate oricine
5:44 PM

Sy: asa ca asteapta sa se coaca ciresele in pom
5:44 PM

Tora: ca poate sunt cateva sute treziti , sau cateva mii, dar toti am calcat in strachini ,din punct de vedere a legii intruparii
5:44 PM

Tora: atunci ,daca mori la ce ti-a mai folosit acesta trezire ?
5:45 PM

Sy: toata lumea este gresitoare aici
5:45 PM

Sy: pai nu mori ca esti trezita
5:46 PM

Sy: deci stai in mocirla celorlalti pana se trezesc si ei
5:46 PM

Tora: stai daca poti, daca ai cu ce sa te intreti , daca mai ai acces la pensie, si multi de daca
5:47 PM

Sy: da
5:48 PM

Sy: speram ca stelarii au un punct de atac,si vin sa ne ajute
5:49 PM

Tora: cum sa rezisti financiar, si tot ce implica existenta aici ?
5:49 PM

Sy: pai crezi ca intereseaza pe cineva viata ta ?
5:50 PM

Sy: te descurci si gata
5:50 PM

Sy: daca nu te descurci mori si adio
5:50 PM

Sy: nu cred ca isi pune cineva semne de intrebare privitoare la noi
5:50 PM

Tora: daca ,ei nu actioneaza , nu sunt sanse de existenta ..
5:50 PM

Tora: foarte incurajator ..
5:51 PM

Sy: cam asta este viata noastra aici
5:51 PM

Sy: la cine sa tipi
5:51 PM

Sy: sa strigi
5:51 PM

Sy: sa spui
5:51 PM

Sy: nu te aude nimeni
5:52 PM

Sy: ...............................
5:52 PM

Tora: este greu de acceptat, tu care esti in legatura cu ei si le spui atat de multe ,si nu este o portita de scapare ..
5:53 PM

Sy: suntem ai nimanui
Tora: chiar ca ai nimanui
5:53 PM

Sy: pai acum chiar nu este nicio portita de scapare
5:53 PM

Sy: daca se ia vre-o hotarare se ia in timp
5:54 PM

Tora: nu ne doreste nimeni, nu ne spune cineva ce va fi cu noi
5:54 PM

Sy: ai nimanui pana la capat
5:54 PM

Tora: sti cum se spune speranta moare ultima , ia a mai ramas
5:55 PM

Sy: da
5:55 PM

Tora: uite vezi in nebunia asta de aici, tot mai gasesti pe cineva care te ajuta, care iti da o mana de ajutor , face ceva .
5:56 PM

Sy: poate o fi cum zici,dar prea putini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu