duminică, 10 februarie 2019

Postarea 20


Nepty: uite visul ;
4:31 PM

Nepty
4:31 PM

Visam ca eram undeva cu mai multe femei si mergeam in diverse locuri sa rostim ceva impreuna , si sa spunem niste lucruri lumii. Era lumina multa , soare si frumos. Imi venea in minte ideia de preotese , de zane…. Ceva s-a intamplat , ceva ne-a facut rau , ne-a atacat , parca am si vazut pe cineva intins pe jos si fara cap… si femeile au disparut. Le cautam prin niste incaperi si cand am ajuns si afara in strada am zarit un autobus gol in mijlocul strazii.
Apoi, tot in vis fiind, ziceam la un moment-dat ca m-am trezit , si ma gandeam si ma framantam cam ce ar insemna visul cu femeile ….am fost in astral ? oare e o amintire sau prevesteste ceva ?, un mesaj cumva?…dar care e mesajul…. Si cineva , un glas m-a strigat de doua ori “MARIANA !!!! MARIANAAA !!! “…si m-am trezit cu adevarat .

Nepty: A fost asa … vis in vis parca dar glasul ala care m-a strigat , m-a trezit clar detot.
4:31 PM

Tora: te-a strigat pe numele tau
4:32 PM

Nepty: da , exact asa cum am scris
4:33 PM

Nepty: m-am trezit si m-am uitat si prin camera sa vad cine ma striga
4:33 PM

Sy: interesant visul
4:34 PM

Sy: nu stiu ce inseamna
4:34 PM

Sy: probabil ca este fara mesaj,este ce ai facut tu prin Astral
4:34 PM

Nepty: indiferent ce inseamana , oare cine m-a scos din vis
4:34 PM

Tora: de spus , spui lumii, prin postari , dar restul ..
4:34 PM

Nepty: ideia este ca iar apare visul ca lumea ramane pustie
4:35 PM

Nepty: ciudatenii ale mintii din astral poate
4:36 PM

Tora: si eu am auzit cand ma striga in vis , dar de unde sa sti cine te striga ,sau daca te striga
4:36 PM

Nepty: eu m-am trezit si m-am si uitat
4:37 PM

Sy: pai daca te-a strigat cineva din astral normal ca ai auzit
4:37 PM

Sy: astralul este o lume de spirite,mintea tuturor
4:38 PM

Sy: nu prea stim ce face acolo
4:38 PM

Tora: o lume necunoscuta noua
4:38 PM

Sy: da
4:38 PM

Nepty: odata pe strada , m-a strigat clar ingerul si eu m-am intors sa ma uit si asa am intarziat 2 pasi 😊 ca altfel imi taia picioarele ciobul ala care a zburat si s-a infipt in usa unei masini
4:38 PM

Tora: asta necunoscuta, cea din spirit necunoscuta, cea de aici necunoscuta
4:39 PM

Nepty: trei necunoscute
Nepty: uite ce zic chinezii de vremurile care vor fi anul asta ( ca la ei abia a fost revelionul )
4:40 PM

Nepty
4:40 PM

*Odata cu Luna Nouă din 4 Februarie 2019 şi Revelionul Chinezesc am intrat in anul Mistreţului (Porcului) de tip Yin, de Pământ.
*Într-un fel, vom încheia lecțiile ultimilor 12 ani și vom face pregătiri pentru a intra în altul nou.
*Dezastrele naturale legate de pământ, cum ar fi cutremurele, alunecările de teren, etc., pot fi mai numeroase în anul Porcului de Pământ și acesta este un lucru pe care ar trebui să-l avem în vedere.
*Anul Porcului este unul în care trebuie să ne asigurăm că nu mâncăm prea mult, nu facem prea multe tratamente sau nu facem prea mult în general.
*A FI ÎN ECHILIBRU va fi, cu siguranță, important în cadrul acestei energii.
*În ansamblu, anul Porcului este un an prosper, plin de oportunități și avantaje.
*Ca ultimul semn zodiacal în Astrologia chineză, este, de asemenea, un moment pentru ca noi să încheiem și să aducem sfârșit lucrurilor din viața noastră care ne-au oferit timpul lor.
*Anul Porcului se termină pe 24 ianuarie 2020, unde întâmpinăm Anul Șobolanului de Metal.
Nepty: anul nasterii mele e an de mistret
4:41 PM

Nepty: dar tu ne-ai spus ca vor fi probleme cu pamantul si clima ...asa ca nu aduc noutati astia
4:42 PM

Nepty: sa fii in echilibru ...nici asta nu e o noutate .....
4:43 PM

Tora: de unde sa stie astia ce va fi ? merg si ei cum stiu de ani si ani
4:43 PM

Sy: da
4:43 PM

Sy: nu stiu ei ce vine
4:43 PM

Nepty: e o chestie pe care o tot repeta de sute de ani
4:44 PM

Nepty: la care are efect ...zice UITE ca e adevarat
4:44 PM

Tora: nu mai depinde de zodiac ,sunt alte criterii acum , eu asa vad
4:44 PM

Nepty: lumea merge cu ale ei nebunii mai departe se pare
4:44 PM

Nepty: ca sunt convinsa ca si ei aud ce se tot vorbeste in minrtea lor
4:45 PM

Nepty: mintea*
4:45 PM

Sy: toata lumea aude si nu aude nimeni in realitate 🙂
4:45 PM

Sy: cu timpul or sa isi dea seama cum merg lucrurile astea cu auzitul
4:46 PM

Nepty: eu iar am scris despre auz ...castept sa vedem care indrazneste sa dea cu piatra 😂 sau sa strige
4:46 PM

Sy: avem o creatie de surzi se pare,asa iesiti peste noapte 🙂
4:46 PM

Tora: am vazut fara sa vreau o segventa de la patinaj baieti, rusul acela faimos a dat un spectacol aiurea de tot , lumea se indreapta sptre lucruri parca de obsesie sexula , .
4:46 PM

Nepty: pai daca Dumnezeu stie ca ei aud .... e clar ca aud
4:47 PM

Sy: aud
4:47 PM

Sy: ca l-am intrebat si eu astazi pe dumnezeu daca sunt persoane care nu aud,a zis ca voi doua si altii cativa,cateva mii care sunt nesanatosi la cap ,adica degeaba ar auzi ,restul toata lumea aude
4:48 PM

Sy: voi nu auziti ca nu am vrut eu sa va fac capul mare,asa a zis dumnezeu
4:48 PM

Sy: oricum stiti de la mine pe direct
4:48 PM

Sy: si Nelu nu aude ca l-au surzit sa nu mai auda el tot
4:48 PM

Sy: asa ca sunteti 3,si atat care nu auziti
4:49 PM

Sy: in rest numai cei bolnavi mintal nu aud
4:49 PM

Nepty: aude tot ?nu asa ?
4:49 PM

Nepty: si sotul meu
4:49 PM

Sy: da
4:49 PM

Tora: sarut mana si multumumesc lui Dumnezeu ca am lamurit problema cu auzitul , ca ne framantam ca suntem ultimele dude , vorba lui Nepty 😂
4:50 PM

Nepty: 😂 s-o auzi mai tare de a devenit cumintel
4:50 PM

Tora: si Mary ?
4:50 PM

Nepty: 😂 da Tora
4:50 PM

Nepty: dar noua ni se pare ca nu aflam si nu invatam deajuns
4:51 PM

Sy: toata lumea aude
4:51 PM

Sy: mai putin cei retardati mintal
4:51 PM

Sy: lipsa voi 3 cu Nelu
4:51 PM

Tora: dintr-o lume de miliarde ..este ceva grozav 😂
4:52 PM

Sy: toata creatia aude
4:52 PM

Sy: nu doar pamantul
Tora: ma refer la cei de pe pamant
4:53 PM

Nepty: 😂 si noi tot te dorim si nu ne saturam 😂 si altii o considera un calvar...tu zici ca ar fi pedeapsa
4:53 PM

Tora: degeaba zici tu asa , faptul ca lucrezi ,nu usor ti-atr fi sa auzi mereu ..
4:54 PM

Tora: ti-ar fi
4:55 PM

Tora: stie Sy ce face
4:55 PM

Tora: ne-a controlat ea bine 😂
4:55 PM

Nepty: stie Sy mai bine ce e bine pentru mine 😊 nu imi fac probleme si nici nu ma framant
4:55 PM

Sy: daca auzeati ,cand erai la munca nu puteai sa ciulesti urechile sa auzi ce spun,asa ca este mai bine sa afli aici
4:56 PM

Tora: ce mai spunea Dumnezeu ?
4:56 PM

Sy: de asta si eu am tot repetat sa auda bine toata lumea
4:56 PM

Nepty: dar sinele meu zice ca va veni vremea si sa te aud 😊sa ne conversam 😊
4:57 PM

Sy: posibil
4:57 PM

Sy: nu stiu
4:57 PM

Tora: cum ai repetat aici , mereu si mereu
4:57 PM

Tora: la mine este ceva cu culorile astea, avanseaza tot mereu , nici nu pot sa indrept ochii spre soare , ca navalesc toate ,din toate partile
4:59 PM

Sy: trebuie sa repetam,asa mi-a zis dumnezeu,sa le intre bine in cap
4:59 PM

Tora: le vad si cu ochii inchisi
4:59 PM

Nepty: trebuie gasita o formula de a spune , sa inteleaga omul ca ce a fost religie , a fost doar o forma trecatoare care acum nu este deajuns si nici nu contine adevar
4:59 PM

Nepty: nu conteaza ce religie
4:59 PM

Tora: si mai vad ,figuri de tot felul, ochii lor sunt ca cei reali
4:59 PM

Tora: ochii ii vad , nu tot corpul
5:00 PM

Tora: nu stiu ce o fi
5:01 PM

Tora: sunt ochi de animale ,de oameni , de copilas
5:01 PM

Nepty: eu daca inchid ochii vad o lumina imensa si puternica care ar fi cumva deasupra capului meu si uneori incerc pt scurt timp , sa disting ce se poate vedea la lumna aia in fata mea
5:02 PM

Nepty: e asa o penumbra inca
5:02 PM

Sy: eu azi am stat cu ochii inchisi si am vazut lumi de spirit si baietii imi spuneau,comentau ce vad eu de la ei 🙂
5:02 PM

Nepty: dar clar vad siluete miscand
5:02 PM

Sy: uite asa arata pe la noi locurile
5:02 PM

Sy: uite asa suntem imbracati 🙂
5:03 PM

Sy: foarte frumos
5:03 PM

Sy: a venit si Ash cu copilul lui
5:03 PM

Nepty: tu vezi clar
5:03 PM

Nepty: uite vezi , noi nu putem vedea asta pe cand toata creatia vede ce arati tu
5:03 PM

Sy: da,vad clar,ca la tv ma uit
5:03 PM

Tora: si Ash, ce bine ,cum este fetita lui ?
5:03 PM

Sy: sau pe mine ma vad mergand prin Univers
5:04 PM

Sy: am facut stanca creatiei
5:04 PM

Sy: lumi de apa
5:04 PM

Tora: eu nu vad tot corpul doar capul si in special ochii
5:04 PM

Sy: mergeam si doar atiungeam cu o bagheta totul,si se schimba ca in fimele alea sf
5:04 PM

Sy: sunt incantati si baietii din fizic de ce le arat 🙂
5:04 PM

Tora: poate ca asa faci in realitate
5:05 PM

Tora: baietii din fizic ? au venit si ei ?
5:05 PM

Nepty: randul pamantului e la final cred
5:05 PM

Sy: baietii din spirit
5:05 PM

Nepty: sa il atingi cu bagheta
5:05 PM

Sy: ei sunt incantati de ce le arat din creatie
5:06 PM

Sy: povestea creatiei mi-a spus-o dumnezeu,prima piatra care a aparut in creatie este stanca creatiei
5:06 PM

Sy: de acolo sa luat materie si sa construit planete
5:06 PM

Nepty: el singur le-a creat
5:07 PM

Sy: da
5:07 PM

Nepty: si lumea lor , a planetelor? cum ma aparut
5:07 PM

Sy: fiecare planeta este un soare stins
5:08 PM

Tora: cineva la adus si pe el aici sa creeze tot ce este aici nu ?
5:08 PM

Sy: materia este luata din stanca creatiei
5:08 PM

Sy: care este de fapt materie incandescenta
5:08 PM

Sy: de acolo se ia si se fac sori,unii se sting si se fac planete
5:08 PM

Sy: dumnezeu este aparitie
5:09 PM

Sy: asa cred,nu a spus ca la adus cineva
5:09 PM

Nepty: e adevarat ce se spune despre fleshul din soare si tot ce va urma ?
5:09 PM

Nepty: ce va fi cu soarele nostru ?
5:10 PM

Tora: am vrut de fapt sa zic ,cum a aparut Dumnezeu ?
5:10 PM

Tora: si am spus ca l-a adus cineva
5:10 PM

Sy: soarele nostru se va stinge candva
5:10 PM

Sy: deja a inceput procesul
5:10 PM

Sy: este la jumatatea varstei lui
5:11 PM

Tora: exista al doilea soare ?
5:11 PM

Sy: da
5:11 PM

Sy: dar este in alta dimensiune acum
5:12 PM

Nepty: pamantul nostru a fost candva un soare ...si acum e plin de apa . mai degraba poti sa zici ca apartine fiintelor marine deact omului
5:12 PM

Sy: cand deschid acea dimensiune il vedem
5:12 PM

Sy: apa a fost adusa aici
5:12 PM

Tora: asta am vrut sa intreb, cum de l-am vazut
5:12 PM

Sy: pamantul nostru este mai degraba planeta de apa
5:12 PM

Sy: pamant este putin
5:13 PM

Nepty: 1/3 pamant
5:13 PM

Nepty: 2/3 apa
5:13 PM

Tora: sar pute sa fie mai multe lumi sub apa decat pe uscat
5:13 PM

Tora: s-ar
5:13 PM

Nepty: cate fiinte or trai in oceane de care omul nu are habar
5:14 PM

Sy: da
Tora: sa te lasam sa vorbesti tu ?sa nu te intrerupem ?
5:14 PM

Nepty: chiar va avea loc o teraformare asa cum s-a scris ?
5:14 PM

Sy: logic ca da
5:15 PM

Sy: cand or sa vina or sa curete pamantul
5:15 PM

Sy: asta inseamna teraformare
5:15 PM

Nepty: mai bine povestete te rugam tot ce ai vorbit cu Dumnezeu ca doar n-a venit doar la cafea
5:15 PM

Sy: curatenie
5:15 PM

Sy: a zis dumnezeu ca sunt multe lucruri de facut aici pe planeta
5:16 PM

Sy: ca planeta o sa fie biblioteca universului
5:16 PM

Sy: aici
5:16 PM

Sy: ca o sa fie transmutata populatie in alta parte,aici sa fie doar cativa
5:16 PM

Sy: ca populatie
5:16 PM

Nepty: ce frumos 😊 o sa avem de toate
5:17 PM

Sy: sa fie ca o rezervatie
5:17 PM

Sy: restul populatiei ii duce cine stie pe ce planete
5:17 PM

Tora: ne-ai mai spus ca va fi biblioteca universului
5:17 PM

Nepty: acum daca a confirmat si Dumnezeu ...
5:17 PM

Sy: se pare ca asta este telul
5:17 PM

Nepty: asa ramane
5:18 PM

Tora: poate putem ramane si noi pe langa tine
5:18 PM

Sy: cine stie
5:18 PM

Tora: inseamna ca s-a facut un proiect serios al acestei planete ,pentru viitor
5:19 PM

Tora: cand va fi vom vedea
5:19 PM

Sy: da
5:20 PM

Nepty: da
5:20 PM

Nepty: deci s-au cam luat hotarari
5:20 PM

Nepty: si intrateranii?
5:20 PM

Sy: asa se spune
5:20 PM

Sy: intrateranii raman in dimensiunea lor
5:20 PM

Sy: ei locuiesc in interiorul planetei dar nu in dimensiunea asta a noastra ci in 5
5:21 PM

Nepty: si pleneta nu urca si ea in 5?
5:21 PM

Nepty: ca asa se spunea
5:21 PM

Tora: daca se face tera formare ,pesemne ca va fi diferit
5:22 PM

Tora: are o alta utilitate
5:22 PM

Tora: alt rol in viitor
5:22 PM

Sy: pai suntem deja in 5D
5:22 PM

Sy: dar nu in alta dimensiune
5:23 PM

Sy: suntem tot in spatiul unde a fost si 3 D
5:23 PM

Sy: ei deschid portale de a ajunge in 5D ,alta dimensiune
5:23 PM

Tora: imi amintesc cand spuneai de teraformare si eu eram in Aus. eram ingrijorata ca ce fac eu acolo singura ,si cum sa ajung aici , si uite asa , multe am mai scris atunci
5:25 PM

Sy: dumnezeu spune ca planeta asta va fi nelocuita,ci doar de turism
5:26 PM

Sy: vii aici la plimbare,sa citesti din biblioteca universului
5:26 PM

Tora: te gandise-si tu la Gelu ,de pe 2 ca era aviator , si sa vina sa ma ia din Ausc.
5:27 PM

Sy: nu o sa mai lase taranoii cica sa mai locuiasca aici ca aproape a distrus-o 😂
5:27 PM

Nepty: taranoii 😂
5:27 PM

Tora: bine face ..multumim
5:27 PM

Nepty: de trei ani li se tot vorbeste in cap oamenilor ....pai mult nu o sa mai dureze treaba asta cred
5:28 PM

Nepty: daca nu au miscat un deget .... ( care nu au miscat ) ce sa le poti face ????
5:28 PM

Tora: nu zici si tu la taranoaia 😂 Mary zice la taranule
5:28 PM

Nepty: restul care l-a tras sufletul stie ce e de stiut
5:28 PM

Nepty: si ce nu e asa 😂
5:29 PM

Nepty: are dreptate
5:29 PM

Sy: uite ca unii aud de 3 ani
5:29 PM

Sy: azi am stat de vorba cu un vecin de aici,cica si el aude de mult,la inceput i sa parut ca ia picat lumea in cap,acum il amuza
5:30 PM

Sy: si ii place sa auda tot
5:30 PM

Nepty: eu cred ca ceva, o hotarare se va lua si lucrurile curand se vor misca
5:31 PM

Tora: este greu pana ii scoti in strada, ca pe urma nu mai pleaca 😂
5:31 PM

Tora: suntem pe drumul cel mai bun , suntem langa SY,
5:33 PM

Sy: ...................................
5:34 PM

Nepty: nu pentru noi ma gandesc , ca noi am ales demult
5:34 PM

Nepty: ma intreb ce va fi ?
5:34 PM

Nepty: suntem martorele unor evenimente deosebite
5:34 PM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu