vineri, 22 februarie 2019

Postarea 30


Tora: ai postat ieri Lord Melchizedek , este trimisa de baieti ?
4:38 PM

Sy: nu
4:38 PM

Sy: de la Monica Poka,am vrut sa vad daca se citeste asa ceva
4:38 PM

Sy: este o aiureala ,am citit si eu,nu a intrat mai nimeni
4:38 PM

Tora: de ce intreb ca vorbeste de lumina galbena , si acesta lumina de fapt aurie este mereu prezenta langa mine
4:39 PM

Tora: si am vrut sa vad despre ce este vorba
4:40 PM

Sy: nu mi-a placut articolul prea multe minciuni,aiureli,au auzit si baietii din spirit si au ras de ce aberatii sunt acolo
4:40 PM

Sy: astia chiar ne aburesc maxim
4:41 PM

Tora: se vede ca este vopsit
Tora: ce ai mai vorbit Sy cu baietii ?
5:23 PM

Sy: despre mine,despre ceea ce sunt eu acum
5:24 PM

Sy: ...................................
5:24 PM

Nepty: da Mike Quinsey un fragment dintr-un articol mai vechi , o transmisie a lui Metatron . Vrea sa reaminteasca ca el a spus ca in aproximativ 10 ani , vom ascensiona cica. Da cast fragment findca zice ca incep schimbarile cele mari cica , pe care lumea le tot asteapata
5:24 PM

Sy: am si ras vizavii de ceea ce patesc toti acum cu mine :9
5:24 PM

Tora: cate or fi din astea
5:25 PM

Sy: probabil ca vin ,asta insemnand ascensiune la ei
5:25 PM

Nepty: adica ce simt si ei
5:25 PM

Sy: zic ei multe
5:25 PM

Sy: cine stie unde este adevarul
5:25 PM

Nepty: mai scot cate o speranta
5:25 PM

Tora: am intrebat pe cine intreb eu ,daca te aude , si-mi spune aoleuu ,inca cum 😂
5:26 PM

Tora: si iti place ? nu prea
5:27 PM

Tora: sunt multe de povestit cu auzul acesta
5:28 PM

Tora: tot felul de situatii
5:28 PM

Nepty: ia uite ce imi scrie unu la un articol in care ii indemn sa asculte glasul ingerilor din minte ... “De cele mai multe ori nu-i ascultam pe semenii noștri care sunt la jumătate de metru... Ce sa mai spun de ascultarea îngerilor...”
5:28 PM

Tora: au inceput sa spuna ,cum se pricep ei
5:29 PM

Sy: posibil
5:30 PM

Nepty: sa ne spui cand te dor picioarele 😊 , sa vad daca vreuna din colege se vaita ca a durut-o. Pandesc tot .😊
5:30 PM
            Sy: crezi ca zice ?
5:31 PM

Nepty: a mai venit careva sa se vaite la tine ?
5:31 PM

Sy: nu cred ca zic nimic
5:31 PM

Nepty: ca o dor picioarele ? de ce nu
5:32 PM

Nepty: ca la vaitat ...se vaita toti
5:32 PM

Sy: ei aud tot,asa ca acum chiar nu ai sa vezi ca dau semne ca stiu ceva
5:32 PM

Nepty: parca zici ca se intrec , care e mai rau si care ia pastile mai multe
5:32 PM

Nepty: aaa 😂 se poate , dar crezi ca colegii mei stiu cine sunt eu ?
5:33 PM

Tora: daca il doare un deget gata pastile , fac abuz de medicamente
5:33 PM

Sy: pai logic ca stiu ca vorbesc eu cu tine
5:33 PM

Sy: stiu din mintea mea imaginea ta
5:34 PM

Sy: daca ma uit la poza ta te stie creatia
5:34 PM

Sy: si cum ai poza la profil la fb asa ca te stie toata lumea
5:34 PM

Nepty: vai mie 😂
5:34 PM

Sy: da 😂
5:34 PM

Tora: iauzi , ne stiu toti
5:34 PM

Sy: te stie creatia intreaga,adica pe amandoua va stie
5:35 PM

Tora: de asta spun mereu pe fb. cu recunostinta si respect ?
5:35 PM

Tora: chiar m-am mirat ,ce i-a apucat de spun asa ..si uite adevarul 😂
5:36 PM

Sy: 🙂
5:36 PM

Sy: logic ca va stie lumea fata ca ma uit mereu la poza cand intru la profil la fb
5:36 PM

Nepty: adica sa inteleg ca ma stie lumea ca pe-un cal breaz ? si deasta se uita lumg ?
5:37 PM

Sy: asa ca nu sunteti tocmai necunoscute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu