marศ›i, 19 februarie 2019

Postarea 27


Sy: frumos,astazi nu am iesit ca nu am avut timp
4:38 PM

Sy: dar din trecere eram la geam 3 persoane m-au salutat
4:39 PM

Sy: erau 3 btrani
4:39 PM

Sy: probabil rude ca sau urcat toti in masina
4:39 PM

Tora: ce am vrut sa cumpar nu era ro. ,dar nici grozav calitativ
4:39 PM

Sy: au zis ca ei sunt batrani si nu se baga in nimic
4:39 PM

Sy: mai sunt si pe aici din astia de nu pricep nimic
4:39 PM

Tora: peste tot sunt , care nici nu vor sa auda
4:40 PM

Sy: da,asa se pare
4:40 PM

Tora: am vazut astazi pe fb. o tipa spunea ca are , sunt o multime de simtome ciudate care vorbesc oamenii si care nu stiu ce sunt cu ele
4:41 PM

Sy: aha
4:42 PM

Tora: nu a spus concret ca ar auzi ..dar cum am scris, si indruma oamenii sa duca la doctor, si daca doctorul spune ca nu are nimic inseamna ca sunt semnele ascensiunii
4:42 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
4:43 PM

Sy: pai au facut un pas mare cu auzibilitatea asta,pe scara evolutiei,ca acum sunt telepatici
4:43 PM

Nepty S-a alaturat chatului
4:43 PM

Sy: nici nu isi dau seama ce sunt inca
Nepty: bine v-am gasit dragele mele ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’– va iubesc ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
4:44 PM

Tora: la o alta tipa ,am gasit o multime de postari cu OZN, nici nu imi venea sa cred , nu pot sa le pun aici
4:44 PM

Sy: bine ai venit Nepty,te iubesc
4:44 PM

Sy: ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
4:45 PM

Tora: bine ai venit Nepty, te iubesc ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
4:45 PM

Nepty: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
4:45 PM

Sy: gata ziua ? ๐Ÿ™‚
4:46 PM

Nepty: pana aici ๐Ÿ˜Š restul abia incepe
4:46 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
4:46 PM

Nepty: a inceput sa se ia lumea de griji ๐Ÿ˜‚
4:47 PM

Tora: am citit afirmatia ta astazi si spui de un balon de lumina care te inconjoara , este posibil asta ?
4:48 PM

Sy: da?
4:48 PM

Sy: da Tora
4:48 PM

Sy: sa iti imaginezi acest balon de lumina
4:48 PM

Sy: il creezi cu mintea
4:48 PM

Sy: il vizualizezi
4:48 PM

Tora: dar daca vin ele ? fara sa le mai chiem ?
4:49 PM

Sy: si mai bine
4:49 PM

Tora: este grozav atunci
4:49 PM

Tora: astazi iar am vazut acea lume galbena, numai ca acum a inceput si cu aramiu , cum sunt frunzele toamna tarziu , efectul era spectaculos
4:50 PM

Tora: cam 20 de minute am vazut asta , nu am mai intrebat nimic , doar ele
4:51 PM

Nepty: multumesc frumos Sy ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜��๐Ÿ˜˜ ma simt tare incantata ๐Ÿ˜Šsi importanta ๐Ÿ˜Š
4:52 PM

Sy: de ce ?
4:52 PM

Tora: ca ai posta blogul la tine
4:53 PM

Tora: l-am pus si eu aseara
4:53 PM

Nepty: ca ai postat articolul meu pe cel se de Evolutie spirituala
4:53 PM

Sy: da,o sa il promovez eu la mine pe blog,am sa postez ce scrii,ca este pacat sa scrii si sa nu intre mai nimeni
4:53 PM

Nepty: pai eu le pun direct pe fb chiar daca nu se poate intra pe blog
4:54 PM

Sy: pe blogul baietilor am sa postez si ce scrii tu zilnic
4:54 PM

Sy: asa am decis
4:54 PM

Nepty: sarutmana ๐Ÿ˜˜ dar eu nu prea am timp sa public zilnic
4:55 PM

Tora: au intrat 16 aseara
4:55 PM

Sy: cand scrii am sa iau ce ai postat si am sa postes si la mine
4:55 PM

Nepty: ๐Ÿ˜˜ multumesc ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
4:56 PM

Tora: si eu le iau de la tine si le postez la mine , sa aiba de unde invata
4:56 PM

Sy: cu mare placere
4:56 PM

Sy: daca tot ne omoram sa scriem pai sa postam peste tot
4:56 PM

Tora: ca de fapt ,asta urmarim sa ,intre ceva in capul lor
4:57 PM

Sy: da
4:57 PM

Nepty: si eu iau de pe unde imi sclipeste si public cate ceva ...sau mai tai , sau mai modific daca e din alte parti... doar , doar s-o misca ceva
4:58 PM

Sy: da
4:58 PM

Tora: dar, mi-a placut ce a scris tipa accea , nu am mai vazut la cineva ,bine cat citesc si eu ,
4:59 PM

Sy: mai sunt cate unii care mai au sclipiri
5:01 PM

Tora: si tipa asta cu OZN, este invarsta , adica nu te astepta-i la ea sa vezi astea
5:02 PM

Nepty: ia uite ๐Ÿ˜Š le-am dezlegat limbile๐Ÿ˜‚ au inceput sa scrie sa comenteze la articole ๐Ÿ˜Š https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...
5:02 PM

Nepty: nu numai namaste ...e adevarat ... bla , bla
5:03 PM

Sy: da
5:04 PM

Nepty: e de bine ๐Ÿ˜Š
5:04 PM

Sy: cu o floare nu se face primavara
5:04 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ macar visam frumos si avem incredere ๐Ÿ˜‚
5:05 PM

Sy: da ๐Ÿ™‚
5:05 PM

Nepty: e cale lunga
5:05 PM

Tora: sadim acolo multe flori , drum lung dar incercam
5:06 PM

Sy: mai facem noi niste invartite doar ,doar avem rezultate mai bune ๐Ÿ™‚
5:06 PM

Nepty: cei 2-3 care citesc , poate ca stiu teorie dar cu practica e mai greu
5:06 PM

Tora: si pe mine m-au intrebat una alta ..le-am raspuns , au multumit chiar ..
5:06 PM

Nepty: si cu toate astea...eu cred ca deasta am venit aici noi ; sa schimbam iadul asta ...care suflet reuseste , ...reuseste si iese din roata . Restul , drumbun si da-i nainte in alta parte
5:07 PM

Nepty: tu Sy le dai minte mura in gura
5:07 PM

Tora: de cand ai pus tu pozele cu ingerii au intrat mai multi la mine ,s-a cunoscut imediat
5:07 PM

Sy: pai cam asa
5:08 PM

Nepty: Tora face plante
5:08 PM

Sy: da Tora
5:08 PM

Nepty: si eu animale cred
5:08 PM

Sy: am cautat poze cu ingeri si cu icoane ca stiu ca le place ๐Ÿ˜‚
5:08 PM

Sy: nu ai vazut ca si la mine este la fel,si intra
5:08 PM

Nepty: am observat si eu
5:08 PM

Tora: fac si animalute , in special pasari
5:08 PM

Tora: tu ai hotarat sau ingerii ?
5:09 PM

Nepty: cand le-o da pe spinare ingerul sa le vina mintea ๐Ÿ˜‚ sa vezi ce fug si nu le mai trebuie ๐Ÿ˜‚
5:09 PM

Sy: ce sa hotareasc?
5:09 PM

Tora: cu pozele si celelalte
5:10 PM

Sy: eu
5:10 PM

Sy: nu se amesteca ei acolo
5:10 PM

Tora: sarut mana
5:10 PM

Sy: mai ii intreb eu una alta,dar decizia este a mea
5:10 PM

Sy: nu se baga ei in deciziile mele
5:10 PM

Tora: chiar ca era aiurea , scrii si nu se vede nimic , asa este diferit
5:11 PM

Sy: da
5:11 PM

Sy: la tine nu intrau prea multi pana sa pun poze ca sa ii atraga
5:11 PM

Tora: le plac ale dezbracate ..atunci intra multi barbati ๐Ÿ˜‚
5:12 PM

Tora: iar ,ma cerut unul de nevasta ๐Ÿ˜‚
5:13 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
5:13 PM

Nepty: ce mai spun ingerii
5:14 PM

Sy: astazi am vorbit numai de mancare ๐Ÿ™‚
5:14 PM

Sy: ca nu am avut timp liber deloc
5:14 PM

Sy: am ras
5:15 PM

Tora: astazi ia inebunit cu mirosurile ๐Ÿ˜‚
5:15 PM

Sy: m-am distrat cu ei cat am gatit
5:15 PM

Sy: sau luat de mosii aia din parcare
5:15 PM

Nepty: oare si lumea simte gustul si mirosul pe care il simti tu?
5:15 PM

Tora: ce le-a zis ?
5:15 PM

Sy: au zis ca nu au minte ,ce daca sunt batrani,nu trebuia sa reactioneze asa,adica sa imi zica sa ii las in pace ca ei sunt batrani
5:16 PM

Sy: da,simt totul
5:16 PM

Nepty: DAAAA ???? pai si ce ? daca sunt batrani n-au nevoie de Dumnezeu ?
5:16 PM

Tora: cred ca au mancat dublu astazi , dragi de ei ๐Ÿ˜‚
5:16 PM

Sy: da,asa cred ca daca sunt batrani sa nu ii mai amestec in ce este acum,asa au zis
5:17 PM

Sy: cred ca nu au cap deloc
5:17 PM

Sy: sunt asa aproape de moarte si nu realizeaza ca este pasul deciziv
5:17 PM

Nepty: te pomenesti ca or fi si romani ?
Sy: posibil
5:17 PM

Sy: parca prea au fost toti de acord cu ideea
5:18 PM

Nepty: iarta-i ca nu stiu ce spun ....vai de capul lor
5:19 PM

Sy: da
5:19 PM

Sy: se pare ca sunt destui care au idei tampite
5:19 PM

Sy: si uite asa zice unul si restul se ia dupa el
5:19 PM

Sy: ca sunt ca oile
5:19 PM

Nepty: mai bine taceau , sau se rugau cu vorbe mai frumoase sa nu ii chinui
5:19 PM

Tora: eiii si tu acum ..gata sunt romani ๐Ÿ˜‚
5:19 PM

Sy: nu cred ca sunt romani,ca erau niste babete si un batran,si nu aratau a romani
5:20 PM

Tora: lasa ca se duce si in Anglia si o sa vada ca nu toti sunt deschisi
5:20 PM

Nepty: era o gluma Tora , dar orice ar fi , nu conteaza
5:20 PM

Sy: da,sunt probabil multi optuzi la minte
5:20 PM

Tora: cu batranii este de groaza ..nu suporta nimic
5:21 PM

Nepty: sa ii zica si nafastuitorul; " Mmmm sunt batran, nu am chef sa te judec , ia du-te tu direct in Iad
5:21 PM

Sy: da,probabil
5:21 PM

Sy: pai cred ca asa le zice :)9
5:21 PM

Sy: ๐Ÿ˜‚
5:21 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚
5:22 PM

Tora: ๐Ÿ˜‚
5:22 PM

Tora: atunci regreta ca nu a fost atent la multe lucruri
5:22 PM

Sy: am zis nafastuitorului sa vorbeasca mai des sa fie auzit de toti foarte bine,sa afle prostutii ce ii asteapta
5:23 PM

Tora: bine asa , si ingerii ca nu fac ei deosebirea cred
5:24 PM

Nepty: pai sa stii ca ar fi bine . Sa vorbiti de randuiala bisericilor, ca degeaba tii post de carne , daca faci numa dracii
5:24 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
5:24 PM

Tora: si dai acatiste sa iti ierte pacatele
5:24 PM

Nepty: degeaba citesti nu stiu cate rugaciuni , daca esti cu gandul in balarii
5:24 PM

Sy: ce treaba au rugaciunile
5:25 PM

Sy: nimic de aici nu te salveaza
5:25 PM

Sy: doar iesirea mintii din rahat
5:25 PM

Nepty: ee , se baga cu capul sub patrafirul popii si zice tot , si ala ii da sa citesca oarece
5:25 PM

Tora: scria astazi una ca il roaga pe inger sa se roage la Dumnezeu pentru ea sa-i ierte pacatele
5:25 PM

Nepty: pai sa stii ca omul asa face , cere unui intermediar sa se roage pt el
5:26 PM

Nepty: asa zice popa
5:26 PM

Tora: imi vene sa-i scriu acolo , multe , dar, am reaizat ca nu are rost
5:26 PM

Tora: realizat
5:26 PM

Nepty: te scuipa si nu mai intra ๐Ÿ˜‚ ca zici de rau de biserica ๐Ÿ˜‚
5:26 PM

Sy: ingerii sunt si ei cu scopul lor sa te preia dincolo
5:27 PM

Tora: daaa
5:27 PM

Sy: aici nu au nicio treaba cu omul
5:27 PM

Nepty: lasa-l in banii lui ca poate mai aude cate ceva
5:27 PM

Tora: nu am scris nimic, raspund cand ma intreaba ,atat
5:27 PM

Nepty: zii sa asculte ca poate ii zice ce sa faca ingerul
5:27 PM

Nepty: nu stie ea al cui glas aude
5:28 PM

Nepty: dar mie mi-a scris cineva , ca ce sa mai auda ce zic ingerii in minte , ca lumea nu aude nici pe cel de alaturi ce zice
5:29 PM

Tora: stiu ei mai bine ca noi ce au de facut
5:29 PM

Nepty: mai ca imi vine in minte ideia ca n-au constiinta deloc
5:29 PM

Sy: pai chiar nu au unii deloc
5:30 PM

Nepty: ca animalele ?
5:30 PM

Sy: pai ca ele,sau mai rau ca ele
5:30 PM

Nepty: priveam la chipuri azi pe strada; Zici ca sunt 2 grupe de oameni- frumosi si hidosi
5:31 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
5:32 PM

Sy: sunt mai multi aia hidosi
5:32 PM

Sy: si eu ma uitam la mosii de astazi,erau asa de siguri pe ei
5:32 PM

Sy: parca zici ca nu erau la apusul vietii
5:32 PM

Nepty: aia hidosi , cred ca aud ceva , sau se gandesc la ceva ca au tot felul de grimase
5:32 PM

Sy: sunt tare inconstienti unii
5:32 PM

Tora: toti intunecati la fata, zici ca sunt plecati la razboi
5:32 PM

Nepty: cei frumosi , sunt de-a dreptul senini
5:33 PM

Nepty: si linistiti
5:33 PM

Nepty: dar sunt asa de rari
5:33 PM

Sy: pai suntem in iad totusi,deci ce avem aici ?
5:33 PM

Tora: pana dai de unul din asta ..
5:33 PM

Sy: jumatate de planeta este rasa drac,deci ce te astepti la ei
5:34 PM

Nepty: parca zici ca le iese pe fata ceea ce sunt
5:34 PM

Nepty: si cealalta jumatate?
5:35 PM

Tora: adunatura de peste tot
5:35 PM

Sy: sunt rasa demon,cealalta parte
5:35 PM

Sy: si mai si se pare ๐Ÿ˜‚
5:35 PM

Sy: asa zic baietii acum
5:36 PM

Sy: avem aici rasa inger ,demon si drac
5:36 PM

Sy: 3 rase
5:36 PM

Tora: ingeri 1 la un milion
5:36 PM

Nepty: vaaai ... nebuni ingeri la cap am mai fost noi de am venit aici ๐Ÿ˜‚ auzi draci si demoni ๐Ÿ˜‚
5:37 PM

Nepty: ma mir ca nu ne-am tacanit de tot ๐Ÿ˜‚
5:37 PM

Sy: ๐Ÿ˜‚
5:37 PM

Sy: ingeri cica sunt 2 miliarde ,restul draci si demoni
5:38 PM

Sy: asa ca sunt si ingeri intrupati destui aici
5:38 PM

Nepty: aa , adica aia de s-au trezit
5:38 PM

Tora: cred ca am fost azvarlite aici , nu am venit noi pe piciorele nostre
5:38 PM

Sy: pierduti in mizeria asta de lume
5:38 PM

Sy: cica ia incarnat si pe ingeri aici ca sa ridice constiinta aici
5:38 PM

Nepty: saracii ,...sa ii strice
5:39 PM

Tora: s-au pierdut ..daca si ei s-au pierdut ..
5:39 PM

Sy: pai ce crezi Tora ca in lumea ingerilor la incarnator alegi tu ce sa faci sau unde sa vii?
5:39 PM

Sy: daca ti-a venit randul la incarnare sa zici merci de primesti o familie ca lumea
5:39 PM

Sy: ca aici tot ajungi
5:40 PM

Tora: imi inchipui ca nu ne fac oferte
5:40 PM

Tora: sunt atat de fericita ca am reusit ..cum nu am eu multe de care sa ma bucur atat
5:40 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ a batut taica la mine ๐Ÿ˜‚ de-a rupt cureaua ๐Ÿ˜‚
5:41 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
5:41 PM

Sy: nici familii nu ne alege cum trebuie
5:41 PM

Sy: in functie de ce ai trait in viata trecuta iti alege si familia
5:42 PM

Nepty: da daca asa s-a priceput el ...ce sa ii fac ๐Ÿ˜‚
5:42 PM

Sy: ai fost aiurea tot aiurea te incarneaza
5:42 PM

Tora: de asta sunt asa sensibila , ca ce ma atinge ,ma mananca, apar bubite, se inroseste ..
5:42 PM

Nepty: bine ca am ajuns unde suntem acum
5:43 PM

Sy: da
5:43 PM

Sy: am iesit din roata incarnarii
5:43 PM

Tora: se invineteste , na strange, ma roade ..๐Ÿ˜‚
5:43 PM

Sy: asta este cel mai important
5:43 PM

Nepty: ce o mai fi deacum inainte , o sa hotaram pe parcurs
               
                Sy: da
5:44 PM

Tora: am iesit din roata incarnarii , vedem noi mai departe cum va fi
5:44 PM

Sy: sa va mentineti constiintele mari ca cica este foarte usor sa pici
5:45 PM

Nepty: ma doare un nas de nu mai pot ๐Ÿ˜‚
5:45 PM

Nepty: de la anestezie
5:46 PM

Tora: se poate sa ne verifice mereu constiinta ingerii , sau tu ?
5:46 PM

Sy: constiinta ti-o verifici singura
5:47 PM

Sy: sti ca a scazut cand va enervati
5:48 PM

Sy: nu trebuie sa fiti nervoase deloc
5:48 PM

Sy: certuri
5:48 PM

Sy: stari proaste
5:48 PM

Sy: atunci scade
5:48 PM

Nepty: eu va doresc o seara placuta๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:49 PM

Nepty: te iubesc Sy ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:49 PM

Nepty: te iubesc Tora ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:49 PM

Nepty: la revedere
5:49 PM

Nepty: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:49 PM

Sy: o seara frumoasa si tie Nepty
5:49 PM

Tora: am lucrat mult cu asta, cand ies pe use, asta imi spun fi calma, nu auzi ,nu vezi nu te infurii pe nimeni
5:49 PM

Sy: te iubesc
5:49 PM

Sy: la revedere
5:50 PM

Sy: ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:50 PM

Nepty: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:50 PM

Tora: o seara frumosa ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:50 PM

Tora: te iubesc
5:50 PM

Tora: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:50 PM

Sy: pai ce sa te enervezi
5:50 PM

Sy: atat iti trebuie sa te enervezi
5:51 PM

Sy: scazi rapid in constiinta
5:51 PM

Tora: daa, si ca sa nu se intample asta ,imi atrag im mod serios atentia
5:51 PM

Sy: asa sa faci ,ca nervii aduc moartea
5:52 PM

Sy: iti dai seama sa scazi la 1 D ce inseamna
5:52 PM

Sy: adio vesnicia
5:52 PM

Sy: si nu merge ca astazi sa fi sus si maine jos
5:52 PM

Sy: ai scazut acolo ramai
5:52 PM

Tora: doamne fereste ,nu fac asa ceva
5:52 PM

Tora: eu, mereu am avut constiinta mare , trag cu dintii sa o mentin
5:53 PM

Sy: da
5:54 PM

Sy: tu ai constiinta mare de multa vreme
5:54 PM

Tora: pentru ca am facut cum ne-ai invatat tu , sarut mana
5:55 PM

Tora: am scris peste tot , sa fiu atenta la ganduri, la suparari si la tot
5:56 PM

Tora: am sa scriu si in masina
5:56 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
5:57 PM

Sy: lasa ca ai tinere de minte
5:58 PM

Sy: nu trebuie sa scrii ca sti
5:58 PM

Tora: am inteles si sa nu fiu frustata ca si altul trebuie sa fie incurajat si sa ridice constiinta
5:58 PM

Tora: stiu , dar imi iau masuri de precautie
5:59 PM

Sy: dupa atatia ani sti
5:59 PM

Sy: daca uiti este grav
5:59 PM

Tora: am avut o perioada cu ani in urma cand imi propuneam sa nu fac una alta, parca intra ceva in mod intentionat sa ma zgandere
6:00 PM

Sy: te cred
6:01 PM

Tora: sa ma abata de la ce imi propusesem

               



Niciun comentariu:

Trimiteศ›i un comentariu