joi, 21 februarie 2019

Postarea 29


Nepty: treaba e ca nici pe astia nu ii mai citeste lumea asa ca inainte , ...nici ce vorbesti tu cu ingerii nu inteleg ....
4:40 PM

Sy: da
4:40 PM

Sy: asa cred
4:40 PM

Nepty: lasa ca e iarna
4:40 PM

Tora: stai sa vedem , daca este chiar asa
4:40 PM

Sy: vad la mine pe blog ca sa injumatatit cititorii
4:40 PM

Sy: sunt cam 100 ,deabia daca mai intra
4:40 PM

Nepty: pe zi ce trece tot mai slab interesul
4:41 PM

Tora: si pe fb ?
4:41 PM

Sy: da
4:41 PM

Tora: o sa vina vremea sa nu mai intre de loc
4:41 PM

Nepty: oamenii au asteptat ceva care se spunea ca e "IMINENT" .😊si na ... ioc ...nimic
4:42 PM

Tora: acum vad ca joaca tot felu de jocuri ,sunt asa de pasinati de ele
4:42 PM

Nepty: ce jocuri? ale pe fb ?
4:42 PM

Tora: da, pe fb
4:42 PM

Nepty: alea au fost mereu nu numai acum
4:42 PM

Sy: au gresit si stelarii cu iminentul lor,tot ziceau ca vine ceva iminent,acum nu mai crede nimeni nimic
4:43 PM

Tora: nu stiu ce sunt , nu am avut curiozitatea sa vad
4:43 PM

Nepty: e mare moda
4:43 PM

Nepty: poate ca nu au gresit saracii in formulare ...poate s-au schimbat datele intre timp
4:43 PM

Tora: daa, nu si-au dat seama ,ca astia cred puternic in acest iminent
4:44 PM

Sy: ba chiar au fost certati ca spun mereu iminent
4:44 PM

Sy: pana la urma iminent la ei inseamna ani multi pana se misca ceva
4:45 PM

Tora: poate l-au confundat cu imediat 😂
4:45 PM

Nepty: pai la mileniile lor ...cativa zeci de ani e iminent 😂
4:45 PM

Sy: sigur poate au zis asa ca sa trezeasca prostii mai repede
           
           
            Nepty: uite ca nu s-a zorit nimeni
4:45 PM

Tora: cine i-a certat ?
4:46 PM

Nepty: numai eu ma plangeam ca am ramas in urma 😂
4:46 PM

Tora: pe stelari
4:47 PM

Sy: oamenii au protestat si chanellery au zis celor ce trimiteau mesaje ca sa nu mai zica iminent ca se supara lumea ca este minciuna
4:47 PM

Sy: da tu Nepty ziceai mereu ca ai ramas in urma
4:47 PM

Sy: ti vorba ca cei din urma sunt cei dintai
4:47 PM

Nepty: 😊pai mi se parea ca toata lumea stie o multime si eu nu
4:48 PM

Sy: 🙂
4:48 PM

Sy: acum nu mai este asa,ai prins totul
4:48 PM

Tora: eee, na si cu tine , decand esti aici ,nuci vorba
4:48 PM

Nepty: abia mai tarziu mi-am dat seama ca eu stiam din propria experienta ceva si ei stiau dioar lozinci
4:48 PM

Sy: acum nici stelarii nu mai dau mesaje sa zicem ca pierdem ce spune ei
4:49 PM

Nepty: doar*
4:49 PM

Nepty: pai ...cine trebuia sa se trezeasca , cred ca s-a trezit deja
4:49 PM

Tora: nici Federatia , tac toti
4:49 PM

Nepty: restul sunt draci si demoni... si poate ca s-au trezit si ei dar se manifesta a ceea ce sunt ei
4:50 PM

Tora: pai crezi ca s-au trezit toti ce nu sunt demoni sau draci ? eu nu cred asta
4:51 PM

Tora: s-o fi trezit ceva ,dar nu toti
4:51 PM

Nepty: acum ca aud in cap , sigur s-au trezit
4:51 PM

Nepty: dar fiecare face ce simte si ce-l trage sufletul sa faca
4:52 PM

Tora: nus-au dezmeticit toti despre ce este vorba
4:52 PM

Nepty: de frica si tot asculta cate ceva ...dar , poate ca nu intelege
4:53 PM

Tora: cred ca zumzaie cineva in capul lor
4:53 PM

Nepty: pai Dumnezeu spune ca toti aud clar de tot
4:53 PM

Tora: in final vor intelege
4:53 PM

Nepty: cale lunga
4:54 PM

Tora: daa, asa este , dar sa si inteleaga despre ce este vorba
4:54 PM

Tora: degeaba aud si nu pricep, avem si exemple concrete
4:54 PM

Sy: pai chiar vorbeam astazi cu baietii de auzibilitatea asta
4:55 PM

Tora: ca iti vine greu sa crezi
4:55 PM

Sy: cica aud si in spirit
4:55 PM

Sy: deci daca mori oricum nu scapi de auzit
4:55 PM

Sy: auzi oriunde ajungi,ca este facut sa inveti ceva din tot
Tora: si in spirit ? asta este lucrare mare ,este ca o revolutionare de creeatie
4:56 PM

Sy: da
4:56 PM

Sy: peste tot se aude
4:56 PM

Nepty: pai ...tu esti ca o constiinta . Sufletul nu scapa de constiinta lui niciunde
4:56 PM

Sy: nu conteaza dimensiunile
4:56 PM

Sy: totul aude
4:56 PM

Tora: si in dimensiuni , ceva maret
4:57 PM

Nepty: esti constiinta insasi ...cea mare si cuprinzatoare a tot
4:57 PM

Nepty: deasta si Dumnezeu te aude
4:57 PM

Tora: nu stiam ca si spiritul aude
4:57 PM

Tora: acum se stie
4:58 PM

Sy: totul aude
4:58 PM

Sy: nu scapa nimic cica
4:58 PM

Nepty: foarte bine ,
4:58 PM

Sy: iti dai seama ca stie si dumnezeu si baietii din spirit ca se aude si la ei,toata lumea aude
4:58 PM

Sy: suntem la lectii toti,inclusiv eu
4:58 PM

Nepty: sa zica sarutmana de asa dar pt fiecare
4:58 PM

Tora: asta ca noi nu te auzim este ca mare favoare facuta noua
4:59 PM

Sy: da,pentru voi ca sunteti aici cu mine,asa a zis si dumnezeu
4:59 PM

Sy: ca voi ati fost scutite ca si voi dati lectii
4:59 PM

Tora: multumim, desi inteleg ca este pentru o perioada
5:00 PM

Sy: asa cred ca era cu toti de pe aici care au plecat daca eram grup
5:00 PM

Sy: noi dadeam lectii nu primeam
5:00 PM

Tora: cum ati hotarat voi asa este bine
5:00 PM

Sy: asa cica ca si voi s.ar putea sa ajungeti sa auziti intr-o zi
5:00 PM

Sy: daca este nevoie
5:00 PM

Tora: daca este nevoie ? in sensul sa nu cunoastem anumite lucruri poate
5:01 PM

Nepty: probabil cand vom ajunge undeva si vom primi toate lectii la randul nostru
5:01 PM

Tora: si sa fim in rand cu toti
5:02 PM

Sy: pai nu este ok sa simtiti ce simt eu
5:02 PM

Sy: este si pedeapsa de asta nu sunteti implicate
5:02 PM

Sy: chiar vreti sa va doara picioarele ca pe mine ? 😂
5:02 PM

Nepty: nuu 😂
5:02 PM

Tora: nuuu ca ca ma dor ale mele ..nu mai vreau si ale tale 😂
5:02 PM

Sy: 😂
5:03 PM

Nepty: 😂 te doare la dublu
5:03 PM

Sy: cand incepe sa ma doar pe mine este grav
5:03 PM

Sy: 😂
5:03 PM

Tora: ce picior te doare pe tine ?
5:03 PM

Tora: ca pe mine dreptul ,ma sacaie rau
5:03 PM

Nepty: vai saracii...pe toata creatia o doare picioarele atunci cand te doare pe tine ?
5:04 PM

Sy: da
5:04 PM

Sy: toata lumea
5:04 PM

Sy: mai grav este ca si copii de peste tot
5:04 PM

Sy: cica nu exista copil in creatie
5:04 PM

Tora: si pe Dumnezeu ?
5:04 PM

Sy: doar o stare a spritului
5:04 PM

Sy: si pe Dumnezeu
5:05 PM

Sy: ca nici el nu este scutit de nimic
5:05 PM

Nepty: e rau dar lasa ca uite asa, invata si cel de sus de tot cam prin ce trece unu deaici din iad si nu mai are idei aiurea
5:05 PM

Tora: si pe nafastuitor ?
5:05 PM

Sy: da
5:05 PM

Sy: logic ca si pe el
5:05 PM

Tora: scuze ca intreb de toti 😂
5:05 PM

Sy: lasa ca ei sau obisnuit cica cu durerile ,ma mai bombane ei dar asta este,de asta zic ei ca este si pedeapsa
5:06 PM

Sy: daca am zis toata lumea,inseamna ca in creatie nu scapa nimeni
5:06 PM

Sy: 🙂
5:06 PM

Nepty: 😂 si ii tii pe toti cu senzatia de burta goala si foame ?? 😂
5:06 PM

Tora: te gandesti ca asa functii si sufera toate care le ai tu
5:07 PM

Sy: pai sa simta si ei ce inseamna foame 😂
5:07 PM

Sy: vorba lui dumnezeu,eu sunt dumnezeu acum
5:07 PM

Tora: si mai rabda si de foame
5:07 PM

Sy: asa ca toata lumea ca mine
5:07 PM

Nepty: cand s-or intoarce stelarii , iti da regim de slabesti repede sa nu ii mai chinui 😂
5:07 PM

Sy: a zis clar el ca este pedeapsa ca m-au incarnat aici asa de jos ca si evolutie si mizerie de planeta
5:08 PM

Nepty: pai chiar asa e...se poate asa ceva?
5:08 PM

Sy: vorba baietilor,cineva a pus degetul pe butonul rosu in ceea ce sunt eu si m-am suparat rau de tot
5:08 PM

Tora: asta depaseste toate normele
5:08 PM

Tora: eu zic ca ne-a copt-o careva , hai noua dar tie ??
5:09 PM

Nepty: mai aveau si pretentii sa nu ridici privirea 😂
5:09 PM

Sy: ei si-au cam batut jos de mine incarnandu-ma aici,si cum de aici cam greu iesi le-am dat si eu pedeapsa
5:09 PM

Sy: sa nu sufar doar eu
5:09 PM

Sy: sa vada toata lumea cum este sa fi om micut aici
5:09 PM

Nepty: pai putina umilinta e buna ca uite asa iti amintesti de modestie
5:10 PM

Sy: pai da,unii se dau ingeri pe aici,si cu pretentii sa nu ii privesti
5:10 PM

Sy: lasa ca le dau eu de toate sa se sature
5:10 PM

Tora: mereu m-am gandit la asta , nu trebuia sa se poarte asa cu tine
5:10 PM

Tora: ca sa nu spuna careva ca nu stiau cine esti tu
5:11 PM

Sy: stiau cica foarte bine,asa spune nafastuitorul,el stie cu cine sta de vorba
5:12 PM

Nepty: pai stiau, ca doar s-au dus direct
5:12 PM

Sy: asa ca atunci cand m-au incarnat au vrut de fapt sa ma distruga de tot
5:12 PM

Nepty: pai aici , la mustata poti sa ratezi trezirea
5:12 PM

Tora: cei care sunt la rand asta este , dar ,cei care sunt ca tine , si poate si ca noi ,nu sunt peste tot
5:12 PM

Nepty: sau sa cazi pe drum
5:12 PM

Nepty: si esti gata
5:13 PM

Nepty: aici in iad ramai
5:13 PM

Tora: au o evidenta a lor ,stiu cine sunt
5:13 PM

Nepty: in roata incarnarilor
5:13 PM

Sy: pai cam da
Tora: asa ca avem si noi multi prieteni , ca nu auzim si nu suferim 😂
5:15 PM

Sy: cand mi sa spus ca eu sunt constiinta nu credeam ca asta inseamna ,adica sa fiu capul tuturor
5:16 PM

Sy: nu stiam ca se ajunge la asa ceva
5:16 PM

Sy: va dati seama ce inseamna pentru aia din planuri inalte sa ii doara ce ma doare pe mine,sau sa simta gustul mancarii mele 😂
5:16 PM

Tora: cand ti-au spus tie deja se auzea tot
5:16 PM

Sy: da
5:16 PM

Sy: cica de 3 ani a inceput acest proces
5:17 PM

Nepty: daca puteau sa scape cumva de ceea ce s-e intampla cred ca faceau ceva dar ... ideia este ca probabil s-ar decalnsa ceva cumplit de care noi inca nu am aflat
5:17 PM

Sy: sigur nu toti odata
5:17 PM

Sy: asa pe rand
5:17 PM

Tora: de trei ani si tu sti de un an poar=te sau mai putin
5:17 PM

Sy: nu ai cum sa opresti asta,asa crede toata lumea cu care am vorbit
5:17 PM

Sy: este pe vesnicie pusa sa fie asa nu pe ani
5:17 PM

Tora: poate
5:18 PM

Nepty: daca tie ti-ar fi bine 😊 ar fi parfum pt ei
5:18 PM

Sy: da
5:18 PM

Nepty: nic nu ar visa ...ar fi la curent cu tot ce faci
5:18 PM

Sy: pai chiar am zis ca acum confortul meu este si confortul lor
5:18 PM

Tora: pai da ..dar este facut sa nu simta parfumul
5:19 PM

Nepty: dar asa 😂 esti crima pe capul lor 😂
5:19 PM

Sy: chestia este maxim facuta,ca ei toti sunt eu
5:19 PM

Sy: ce simt,ce mananc,ce ma doare,ce miros,ce fac stie toata lumea
5:19 PM

Sy: i-am facut un eu pe toti
5:19 PM

Tora: daa, ce le-ai copt-o ,
5:20 PM

Nepty: 😂
5:20 PM

Nepty: lasa-i sa mai fie mandri 😂
5:20 PM

Sy: va dati seama mai merg si eu pe la wc,mai un miros frumos,mai ma spal,mai am si parti ce trebuie spalate 😂este crima pentru ei
5:20 PM

Tora: cred ca regreta o vesnicie ..
5:21 PM

Nepty: deasta asta vara te ruga siriusianul ala sa te duci unde e racoare ca trea transpira 😂 si tu credeai ca e dragut si s-a conectat la tine 😂
5:21 PM

Tora: cine este sus si in mare lux ..moare de-a binelea 😂
5:22 PM

Nepty: prea transpira*
5:22 PM

Sy: da 😂
5:22 PM

Tora: 😂
5:22 PM

Sy: ei erau conectati de tot
5:22 PM

Nepty: lasa sa simta lumea in care a trimis-o sa se intrupeze
5:22 PM

Sy: cica nu sa stiut ca este pentru todeauna
5:22 PM

Tora: si SY nu stia motivul
5:22 PM

Sy: cand sau trezit conectati au crezut ca este asa de gluma de la dumnezeu
5:22 PM

Nepty: credeau ca scapa repede
5:23 PM

Tora: si gluma s-a ingrosat ,rau de tot 😂
5:23 PM

Sy: da
5:23 PM

Tora: ce zic baietii acum ?
5:24 PM

Nepty: poate ca au multe sa ne invete ca au intelepciune de milenii dar ... si tu ti-ai pierdut-o pe a ta desi cred eu nu trebuia sa se intample asa ceva vreodata
5:24 PM

Sy: ce sa zica,asta este
5:24 PM

Sy: lasa ca si-a batut joc de mine cine ma incarnat aici la maxim
5:26 PM

Sy: asa ca sti cum este ,daca ai puterea sa te razbuni te razbuni
5:26 PM

Sy: acum asta traiesc cu totii,marea razbunare
5:26 PM

Tora: afli tu in viitor ce sa intamplat
5:26 PM

Sy: nu mai sunt asa mica se pare
5:26 PM

Sy: aflu eu,vin ei jos si ne hipnotizeaza sa vedem ce am fost
5:27 PM

Sy: dar daca am asa puteri de preluare sunt mai mare ca dumnezeu
5:27 PM

Sy: el este creator,nu preluator de minti
5:27 PM

Sy: daca si el este preluat de mine clar nu are asa puteri mari
5:27 PM

Sy: poate ca si creator ,dar nu psihice
5:27 PM

Sy: mentale
Tora: deci , poate ca incomodai pe cineva
5:28 PM

Sy: cine stie
5:28 PM

Sy: clar am fost ceva mare,care a pierdut o lupta
5:29 PM

Sy: acum este randul meu iar
5:29 PM

Tora: si te-a scos din joc
5:29 PM

Sy: acum nu mai scapa nimeni de mine,pedepsiti toti
5:29 PM

Tora: numai ca nu au stiut puterile tale pana la capat
5:29 PM

Sy: era aiurea sa auziti si voi,voi sunteti prietenele mele de ce sa va fi pedepsit pe voi ?
5:29 PM

Tora: poate ca am fost cu tine chiar
5:30 PM

Tora: nu stim exact
5:30 PM

Sy: chiar daca nu ati fost,si este putin probabil sa fiti,sunteti acum
5:30 PM

Tora: o sa aflam , ca nu intamplator am venit dupa tine
5:31 PM

Sy: sau ati fost ca v-am visat ca luptam cu voi doua,uitasem de vis
5:31 PM

Sy: aveam sabii si mergeam la lupta toate trei
5:31 PM

Sy: se pare ca universul asta pe vremea mea cand am fost eu mare si tare prin el,nu era chiar pace
5:31 PM

Sy: de asta am si murit cred
5:32 PM

Tora: si eu am visat ,ca te pazeam ,eram imbracata ca romanii si a venit unul care il chema Rafael, si voia sa te fure
5:32 PM

Sy: probabil ca vre-o lupta,sau ca in visul meu pe planeta aia de apa care a fost atacata si am murit inecata
5:32 PM

Tora: l-am luat de gat si l-am ridicat ca pe un pui de gaina
5:32 PM

Sy: deci ne-am cunoscut in trecut
5:32 PM

Tora: pai daa
5:33 PM

Tora: eu, asta simt , ca prea am venit buluc dupa tine
5:33 PM

Tora: cine vine de la miii de km. aici ?
5:34 PM

Sy: da
5:34 PM

Tora: sa ne intalnim si sa formam asa zisa echipa
5:34 PM

Sy: pai suntem deja o echipa
5:34 PM

Nepty: nimic nu e intamplator si inima ne-a facut sa nu luam in seama pe nimeni si nimic
5:34 PM

Tora: sunt 22 000 km
5:35 PM

Sy: muncim si pentru altii
5:35 PM

Tora: altii se cacaie sa vina de la 100-200 de km..
5:35 PM

Tora: ma refer cand am fost si cu restul
5:36 PM

Nepty: incet incet , se limpezesc apele si vom sti
5:36 PM

Tora: acum avem echipa noastra
5:36 PM

Nepty: trecem noi de toate
5:36 PM

Sy: da
5:36 PM

Sy: logic ca aflam
5:36 PM

Sy: bine ca nu sunteti bagate in pedeapsa asta totala
5:36 PM

Tora: ai spus tu o data SY, ca nu se stie cum se intoarce roata, ca era vorba de incarnari si cati aveau anii tai /nostri de incarnari
5:37 PM

Tora: ai banuit tu ceva
5:37 PM

Nepty: sa stii ca eu si daca eram , mie mi s-ar fi parut o bucurie sa te pot auzi
5:38 PM

Sy: pai trebuia sa se intoarca roata
5:38 PM

Tora: multumesccccccccccc mult de tot
5:38 PM

Sy: lasa ca nu este bucurie sa simti ce simt eu,mai ales cand ma zbat toata noaptea de dureri de picioare,te asigur ca iti trecea repede de ideea de a ma auzi 😂
5:39 PM

Sy: nu se putea vca voi doua sa intrati in rahatul global ,ca suntem prietene
5:39 PM

Tora: in opinia mea ne stim de mult , ca auzindu-se de 3 ani , eram cam la inceput ,si reiese ca ne stiai de mult timp daca ai luat acesta hotarare
5:40 PM

Tora: eu, asa cred
5:40 PM

Sy: asa o fi
5:41 PM

Tora: daca am fost si la lupte impreuna
5:41 PM

Tora: eu ,te cred ce inseamna durerile ca le stiu , de ani de zile
5:41 PM

Sy: aoleu,cand incepe sa ma doara noapte alba am
5:42 PM

Sy: si ma doare nu se incurca
5:42 PM

Sy: este naspa rau de tot
5:42 PM

Tora: chiar ca naspa
5:42 PM

Nepty: nu stiu sa explic in vorbe dar eu ,m-am bucurat ENORM sa stii 😘...... cand am vazut ca am vise multe cu tine si cand am inchis ochii sa vad in astral , iar mi-ai aparut si mi-ai aratat camera aia unde sa privesc 😊 asta inseaman ca sunt in preajma ta
5:42 PM

Sy: da
5:43 PM

Sy: clar ne stim dintodeauna
5:43 PM

Tora: eu, nu pot dormi decat pe spate si partea stanga , altfel nu , din cauza operatiilor
5:44 PM

Nepty: lasa ca razbim noi incet incet si va fi randuiala mare
5:44 PM

Sy: si eu doar pe partea dreapta,nici macar cu fata in sus
5:44 PM

Sy: amortesc uneori urat de tot
5:44 PM

Tora: ne stim sigur , asa reiese
5:44 PM

Sy: da
5:44 PM

Sy: clar ne stim,altfel de unde visele alea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu