duminică, 24 februarie 2019

Postarea 31


Sy: ne-a socat aseara dumnezeu ca a venit sa stea si el la o sueta cu noi :9
4:32 PM

Sy: 🙂
4:32 PM

Tora: ai stat cu dragi de baieti
4:32 PM

Sy: da
4:32 PM

Tora: ce frumos ..
4:32 PM

Tora: a avut timp si a venit la voi
4:32 PM

Sy: am vorbit de toate,chiar au zis ca am discutat de multe chestii,tot ce am mai vorbit noi dar asa din nou
4:32 PM

Sy: da,cum am deschis aseara calculatorul pe la 9 a venit si am stat de vorba cateva minute bune
4:33 PM

Sy: vorbisem eu cu baietii de el si ziceam ca el este seful in toate,a auzit si ne-a felicitat pentru ce am vorbit noi de el
4:33 PM

Tora: ma bucur , cand are timp vine
4:33 PM

Sy: da,a fost neasteptat
4:34 PM

Tora: i-a placut ce ai spus
4:34 PM

Sy: da
4:34 PM

Tora: si ce mai spunea ?
4:34 PM

Sy: nu a zis multe
4:34 PM

Sy: ca a sosit Nelu si nu am putut sa stau de vorba cu el
4:35 PM

Tora: nu ai mai putut tu sa vorbesti , poate mai spunea ceva noutati
4:35 PM

Sy: a zis de noi ca am vorbit de el
4:36 PM

Sy: da
4:36 PM

Tora: acum aude tot 😂
4:36 PM

Sy: da
4:37 PM

Sy: logic
4:37 PM

Tora: ne tunde ,daca zicem ceva 😂
4:37 PM

Sy: 😂
4:37 PM

Tora: lasa ca vine intr0o zi si iti spune, uite peste o saptamana , intram in schimbari mari 😂
4:38 PM

Sy: aoleu ce bine ar fi 🙂
4:38 PM

Tora: nu stim ce va fi , cat ne-am framantat noi in tot felul de discutii si eram deja in procesul de auz
4:39 PM

Sy: da
4:40 PM

Tora: auzibilitate si noi nu stiam
4:40 PM

Sy: uite ca a sosit si o schimbare
4:40 PM

Sy: ziceau stealarii ca in timp o sa devina telepatici
4:40 PM

Sy: uite ca asa este
4:40 PM

Tora: asa ca o data ne trezim cu lucruri ,dupa cum se pare gata implinite sau puse in aplicare
4:41 PM

Sy: sper sa poate vorbii in intre ei oamenii telepatic nu doar sa auda de la noi

Tora: pai, asa cred ca va fi , asta este prim faza
4:41 PM

Tora: si uite ca inca nu toti realizeaza despre ce este vorba
4:42 PM

Tora: stiu stelarii multe, dar nu au cum sa spuna
4:42 PM

Sy: in timp se schimba vorba lui dumnezeu si fara sa isi dea seama de atata auzit
4:42 PM

Tora: acum depinde cat dureaza acest timp
4:43 PM

Sy: da
4:43 PM

Tora: nerabdarea nostra este mare, dar au toate un rost al lor si un timp al lor
4:44 PM

Sy: da
4:44 PM

Tora: noi suntem bine , asteptam
4:44 PM

Tora: si baietii ce mai spun ?
4:45 PM

Sy: ei de toate
4:45 PM

Sy: nu am vorbit nimic nou
4:46 PM

Sy: tot ce sa mai spus
4:46 PM

Sy: am mai reluat unele lucruri sa le intelegem mai bine
4:46 PM

Tora: sub alta forma , cum facem si noi aici ,poate repetam de nu stiu cate ori , dar, fiecare lucru este privit din multe colturi si aspecte
4:47 PM

Sy: da
4:47 PM

Tora: iti idei noi ,si incerci sa intelegi cat mai mult
4:48 PM

Tora: vin
4:48 PM

Sy: da
4:48 PM

Tora: nu a trimis Nelu filmuletul cu tine ..
4:49 PM

Sy: le-am mai reluat ,ca sunt multe chestii care nu erau intelese de noi cum trebuie
4:49 PM

Sy: oricum sunt multe de zis
4:49 PM

Sy: sa scriu aici tot ce am vorbit nici nu as putea
4:49 PM

Sy: prea mult
4:49 PM

Tora: pai sa spui de ele
4:49 PM

Tora: cate putin, faci tu un rezumat ,macar
4:50 PM

Sy: oricum aseara dupa ce a plecat dumnezeu am vorbit de el si de ceea ce el a zis
4:50 PM

Sy: am zis de el ca oricum ar fi nu ar putea fi scos din ecuatie ca el este seful si nu stim cum este creati universul,creatia
4:50 PM

Sy: el a facut totul si tot el poate a legat lucrurile intre ele si el sa nu functioneze fara el
4:51 PM

Tora: cunoaste toate chitibusurile
4:51 PM

Sy: daca cineva ar atenta la viata lui ar fi un prost ca nu se poate fara existenta lui
4:51 PM

Sy: da,nu se poate sa functioneze acest univers sau creatia intreaga fara cel ce a facut-o
4:52 PM

Sy: asta am zis noi de el si el ne-a felicitat ca ne-a dus mintea sa gandim asa
4:52 PM

Tora: corect ..de tinut cont
4:52 PM

Sy: pentru asta a venit la noi
4:52 PM

Tora: sunt lucruri care poate numai el stie de ele si rostul lor
4:53 PM

Sy: logic ca da
4:53 PM

Tora: ca intr-o casa, numai cine locuieste in ea stie tot de aceea casa
4:54 PM

Tora: si bune si rele
4:54 PM

Sy: este casa lui,deci el este seful
4:54 PM

Sy: sigur ca a facut si mai face greseli,noi suntem aici sa ii aratam ce nu ne place din ce a facut si stim si noi
4:54 PM

Sy: liberul arbitru
4:54 PM

Sy: si noi avem dreptul la un cuvant de spus ca daca ne-a creat sa nu isi bata joc de noi
4:55 PM

Sy: asa am zis
4:55 PM

Sy: se pare ca a fost de acord cu tot ce noi am spus
4:55 PM

Sy: cam asta am vorbit cu el aseara
4:55 PM

Sy: i-am zis si bine ai venit in lumea noastra a prostilor 😂
4:56 PM

Tora: poate atunci cand a facut toate acestea erau perfecte, dar, cuorinte, alte posibilitati timpul prin traire ,prin experientele care apar ,intervin alte d
4:56 PM

Sy: l-am intrebat daca ii place sa stea de vorba cu noi fara cap
4:56 PM

Tora: pai da , nu chiar fara cap ..
4:56 PM

Tora: nu la nivelul la care este el
4:57 PM

Sy: lasa ca nu este chiar asa,aici pe acesta planeta daca a fost vreodata perfectiune sa dus de mult ca nu sa avut grija,cand creezi mai trebuie sa ai si grija de creatie nu sa lasi totul la voia intamplarii ca cica evolueaza prostimea

Tora: poate nu sa ocupat de planete ca acestea, nu a avut timp sau interes cu ele, alte prioritati a avut
4:58 PM

Sy: interes
4:59 PM

Sy: ca timp iti faci daca ai creat
4:59 PM

Sy: le lasa la voia intamplarii
4:59 PM

Sy: probabil asa este creata toata creatia,aia au evoluat pana la urma
4:59 PM

Sy: asa o fi si aici ,lasa sa evoluam noi,cat ne ia nu mai conteaza
4:59 PM

Tora: adica este greu ,foarte greu ca un spirit care a fost evoluat ,sa ajunga ultima gaina, ..unde este evolutia aici ? ca eu nu inteleg ?
5:00 PM

Sy: pai asta am zis si noi ca aia evoluati sa ramana si sa ii lase pe planete evoluate
5:01 PM

Sy: sa faca putina ordine
5:01 PM

Sy: nu am evoluat acum,mor si ma incarneaza tot aici,cine stie in ce familie de prosti si iar sunt proasta
5:01 PM

Sy: asa nu mai evoluezi niciodata de unul singur
5:01 PM

Tora: inainte de a ajunge aici erai evoluat, ai muncit pentru asta , si acum , esti nimic ..
5:02 PM

Sy: poate se vrea toata planeta sa fie la acelasi nivel,dar pana evolueaza tanti Aglaia de la Cuca Macaii eu ce fac,stau proasta dupa ea viata dupa viata,si cand evoluez sa mi se stearga evolutia?
5:02 PM

Tora: uite ca ne-a stit si pe noi, si acum singur a spus ,ca suntem niste chestii
5:03 PM

Tora: cum sa fim altfel ? daca eram tot niste chestii si inainte , nu era problema , dar nu am fost asa
5:04 PM

Sy: asta i-am zis si eu sa faca bine sa ne lase in pace sa evoluam si sa nu ne mai spanzure din nou
5:05 PM

Tora: ca esti prost, esti prost, dar , ne-am umplut si de o multime de boli..care ,nu cred ca au fost ale noastre
5:06 PM

Tora: il rog sa nu se supere ca spun asta ,dar, este dureros sa sti ca ai muncit si ,acum esti o prosta in fata la toti din Univers
5:07 PM

Sy: noi suntem din fostele civilizatii de aici,alea avansate,cum a fost Atlantida,Lemuria,Mu,au ramas din ele in subteran,dar restul sunt incarnati in civilizatia de suprafata adica prosti pe aici
5:07 PM

Tora: cum sunt intrateranii acum
5:08 PM

Sy: da
5:08 PM

Tora: nici macar acolo nu am ajuns
5:08 PM

Sy: intrateranii sunt ramasite ale Atlantidei,Mu si Lemuria si din cei ce au fost in Egipt
5:09 PM

Sy: pai ne-a incarnat la suprafata cu toti prostii
5:09 PM

Tora: de ce a facut asta ? am suparat pe cineva ?
5:10 PM

Sy: avem mult de tras aici pana ni s-o schimba viata in bine,sau macar recunoasterea a ceea ce am fost candva
5:10 PM

Sy: asa se practica aici,toti la gramada,nu ca am suparat pe cineva,poate pe aia de la incarnare de la intunecati sa ne stearga de tot
Sy: Dumnezeu a zis ca aici conduce intunecatii de 13 mii de ani
5:12 PM

Sy: si ca ei ne-a incarnat aici
5:12 PM

Tora: eu cred ca prin trairile tale interiore, prin frustarile si nemultumirile prin care treci tu , si ei simtind acestea ,vor vedea lucrurile diferit acum
5:12 PM

Sy: asa ca ce pretentii sa avem de la lumea asta sau de la aia de ne-a incarnat
5:12 PM

Tora: cum iti lasi tu aliatii tai ,pe mana orcui ?
5:13 PM

Sy: pai a zis si Dumnezeu ca este cea mai grea pedeapsa auzibilitatea asta acum pentru toata lumea,mai ales pentru aia evoluati ca aia stiu de toate,pentru pamanteni este ok ca li se deschide si lor mintea la ceva nou,pentru aia evoluati de peste tot este pedeapsa
5:13 PM

Tora: pai da , or sa traiasca si ei ce traiesti tu ,noi ..si care or mai fi treziti
5:14 PM

Sy: da
5:15 PM

Sy: asa cum am zis sa vada toata lumea cum este sa fi eu
5:15 PM

Sy: fie eu
5:15 PM

Tora: eu, mereu am spus acest lucru , daca eram jos, nu poti avea pretentii , dar, muncind atat de mult sa te mentii si sa evoluezi ..nu este usor , macar cu noi sa faca ceva
5:16 PM

Tora: ca nu ne sunt date ,fara ca noi sa nu le meritam ,eu asa cred
5:17 PM

Sy: iti dai seama ca nu te va baga nimeni in seama?
5:17 PM

Sy: eu asa cred
5:17 PM

Sy: nu se baga nimeni in viata noastra
5:17 PM

Tora: este dureros acest lucru
5:17 PM

Sy: si baietii cand erau puteau sa ma ia cu ei,au si zis,dar trebuia sa imi poarte de grija si nu se baga nimeni in asa ceva
5:18 PM

Sy: fiecare are viata lui,munca lui,nu se amesteca decat daca este in misiunea lui sa o faca,sa le de-a dumnezeu ordin poate
5:18 PM

Sy: altfel nu vad vre-o mana de ajutor de la cineva
5:19 PM

Tora: dar, este atat de complicat sa te duca, sa ne duca undeva in Universul asta ata de mare ? sa ai o casa de locuit si ce iti trebuie ,fara sa fie cineva dupa noi ?
5:20 PM

Sy: pai vom vedea
5:20 PM

Tora: atat
5:20 PM

Sy: eu nu cred in asa ceva
5:20 PM

Tora: si pe planeta asta ,cand unul emigreaza intr-o tara dezvoltata, iti da unde sa locuiesti , o mobileaza, iti da imbracaminte ,de mancare si bani din care sa traiesti
5:22 PM

Tora: si aici nu se poate ..
5:22 PM

Tora: nu stai pe capul nimanui , stai intr-un locusor undeva
5:22 PM

Sy: pai nu cred ca isi ia nimeni astfel de responsabilitati,decat daca face federatia vre-o institutie sa se ocupe cu asa ceva
5:23 PM

Sy: si de ce te-ar lua de pe planeta asta,asta este casa ta,asa zice si baietii acum,trebuie doar sa ne ajute putin financiar si este de ajuns putem sta si aici,ce sa caut pe alta planeta,eu nu as pleca de aici,sa imi de-a ceva bani si atat ca casa am,nu imi trebuie,si asa sa imi usureze viata putin
5:24 PM

Tora: si toate astea care am scris , dupa cum chiar ei spun ,sunt date de intunecati
5:24 PM

Tora: sau cum bine spui tu ..
5:25 PM

Sy: poate sa merg la intraterani,sa vad alta lume si sa mai invat una alta de pe acolo,tehnologii si altele ce mai au ei
5:25 PM

Sy: de ce sa ma gandesc sa merg pe alta planeta,nu as merge nici sa ma roage si sa imi de-a de toate acolo,eu vreau aici sa traiesc si cu o viata decenta,nu cer luna de pe cer
5:26 PM

Tora: normal ca aici te simti acasa , si nu va fi usor o alta schimbare, eu am trecut prin astea si stiu , cum si tu sti , dar, sa stau cu grija imi da pensie ? daca mi-o taie ? ce fac daca intervin alte boli si cate de acest fel
5:27 PM

Sy: pai eu ce zic,sa ne imbunatateasca viata aici,sa avem ce trebuie sa aibe un om aici
5:28 PM

Tora: tu esti mult mai tanara , altfel este organismult tau , 15 ani se cunosc , se cunosc ei 2,3 ani ..
5:28 PM

Sy: da
5:28 PM

Tora: am intregit ce tu ai spus
5:29 PM

Sy: eu zic ca o sa fie ok cu ei aici
5:29 PM

Sy: mai naspa este pana vin ei
5:29 PM

Tora: vom vedea
5:30 PM

Sy: da
Tora: povesteai ca unul din baieti ,va trai aici ,sa vada cum este , a facut experimentul asta ?
5:31 PM

Tora: ca doreste sa vada daca se poate descurca
5:32 PM

Sy: pai o sa vada cand or sa vina aici
5:33 PM

Sy: cine stie cand vor sa vina
5:33 PM

Tora: pai nu este vorba de cei din spirit ?
5:33 PM

Sy: pai cei din spirit oricum stau aici cu mine zilnic
5:34 PM

Sy: deja si-au facut o parere
5:34 PM

Sy: vad si ei ce viata aiurea este aici
5:34 PM

Sy: stiau ei ceva,acum sau lamurit cum sta treaba pe aici
5:34 PM

Tora: nici macar nu castigam la loto 😂
5:35 PM

Sy: ca asculta stirile cu mine,vorba aia si ei simt ce simt eu,asa ca sau lamurit bine de tot
5:35 PM

Sy: i-am pus sa imi de-a numere la loto poate sunt ei mai norocosi 😂
5:35 PM

Tora: si ce spun 😂
5:36 PM

Sy: pai mi-au dat,si asteapta norocul 😂
5:36 PM

Tora: eu ce imi doresc ,sa fiu sanatoasa ..si sa am pensia mea , cat este ma descurc cu ea
5:37 PM

Sy: logic
5:38 PM

Sy: daca traim vesnic nu cred ca iti da vesnic pensie ca nu ai muncit vesnic
5:38 PM

Sy: clar ceva o sa fie si o sa blocheze pensiile
5:38 PM

Tora: si atunci ce facem ? alta dandana ..
5:39 PM

Sy: o sa fie cea mai naspa chestie patita aici daca nu vin stelarii
5:39 PM

Tora: multe necunoscute la ora actuala
5:41 PM

Sy: da
5:41 PM

Sy: unii o sa ramana fara pensii ca traiesc prea mult,altii nu mai imbatranesc si nu mai ies la pensie
5:41 PM

Sy: o sa fie multe schimbari
5:41 PM

Tora: cine stie or fi ele prevazute cumva , ca doar nu sunt facute asa fara un rost
5:43 PM

Sy: iti dai seama ca lumea o sa se confrunte cu chestii noi?
5:43 PM

Sy: nici stelarii nu au stiut ca o sa vina nemurirea pe aici
5:43 PM

Tora: daa, categoric ,ca asa va fi
5:43 PM

Sy: asa ca nu este in pkanul lor deocamdata chestia cu pensiile
5:44 PM

Tora: uite cate ai de facut numai ca schimbi o tara, dar asa o scgimbare grandioasa
5:44 PM

Sy: da
5:44 PM

Tora: schimbare
5:44 PM

Tora: cat am alergat eu in Aus. cand am plecart, si acici cand am venit si am avut toate actele necesare , si tot am alergat luni de zile
5:46 PM

Tora: aici
5:46 PM

Tora: eu ca sa inteleg lucrurile astea mari le raportez la fam. si la casa ta ..
5:47 PM

Sy: 🙂
5:47 PM

Tora: si cel mai tare la societatea in care traim
5:48 PM

Sy: cand or sa soseasca stelarii jos printre noi o sa fie bine,pana vin ei este problema
5:49 PM

Sy: poate ca vin mai repede cand or sa vada ca lumea incepe sa traiasca peste 100 de ani
5:49 PM

Sy: poate asa schimbare ii face sa vina mai repede aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu