joi, 7 februarie 2019

Postarea 18


Sy: da,sa nu il mai folosim pe namaste,ne salutam cu bine v-am gasit si alte saluturi 🙂
4:47 PM

Sy: pai in vis toata lumea se duce in astral
4:47 PM

Nepty: bine 😊
4:47 PM

Sy: ideea este ce vezi acolo,amintirile tale sau ce este acolo
4:47 PM

Tora: sa spunem bine v-am gasit si la revedere ..
4:48 PM

Sy: da
4:48 PM

Tora: dar, asa de frumos era ,chiar ca ai chef de viata in asa loc 😂
4:48 PM

Nepty: eu am visat, ca ne uitam la lume ( parca erau asa un tot compact), si acest tot te auzea pe tine ,iar eu si Tora, pe dinafara acestui tot , voiam sa prindem si sa tragem si noi cu rechea 😂 eram tare necajite 😂 si tu ai facut ceva si auzeam si noi ceva daca voiam
4:49 PM

Sy: tare visul 🙂
4:50 PM

Sy: pai auzibilitatea asta este facuta sa fie toata lumea un tot,un unu,o minte
4:50 PM

Nepty: 😂 stii cum vedeam in vis acest tot ? 😂 era asa ca un cub
Nepty: si pe fata acestui cub , vedeam o gramada se fete de parca era lumea inghesuita acolo 😂
4:51 PM

Nepty: ce poate mintea sa scoata , ca sigur e o chestie a mintii
4:51 PM

Sy: da
4:52 PM

Sy: mintea in astral poate face asta
4:52 PM

Tora: si noi eram in afara la acest tot ?😂
4:52 PM

Tora: pai zice ca este invers
4:52 PM

Sy: pai cam sunteti 🙂
4:52 PM

Sy: lasa ca este bine asa
4:52 PM

Nepty: noi doua, ca un motan, ne invarteam sa auzim si noi ceva 😂
4:53 PM

Tora: daca zici tu ca este bine , asa este , cred ca este mare curiozitatea ..
4:53 PM

Nepty: am si ras cand m-am trezit de asa un vis ... ma gandeam ce oare s-o mai petrece 😊
4:54 PM

Nepty: lasa ca ne spui tu ce si cum si discutam si aici si uite ca lumea invata din ce vorbim noi aici
4:54 PM

Nepty: spiritul tau stie ce e mai bine pt toti
4:55 PM

Tora: se va rezolva cumva si cu noi , cand va fi vremea
4:55 PM

Nepty: ca nu faci tu ceva la intamplare
4:55 PM

Nepty: sigur ca da
4:55 PM

Tora: este ca o protectie a nostra de fap, asa inteleg eu
4:56 PM

Tora: fapt
4:56 PM

Sy: eu zic ca voi doua aveti alta misiune fata de restul,aia sunt la invatat,voi sunteti profesori,de asta cred ca sunteti excluse sa auziti ce aud ei,ce aud ei voi deja stiti
4:56 PM

Nepty: pai cam da
4:57 PM

Nepty: dar tot mi-ar fi placut sa aud ingerii 😊
4:57 PM

Sy: asa ca nu aveti ce cauta cu gloata
4:57 PM

Nepty: pe nafastuitori , pe Vrilon....
4:57 PM

Tora: cand eu am interbat si ma smiorcaiam toata , mi-a spus ,misiunea ta este alta
4:57 PM

Nepty: lasa ca tu stii mai bine ce trebuie sa fie
4:58 PM

Tora: o sa dau in carti iara , sa vad ce mai iese 😂 poate imi zboara cartile din mana , sau primesc mai multe info. 😂
4:59 PM

Nepty: acum am citit , eu nu prea am vise care sa fie pe invers
4:59 PM

Nepty: adica , ...nu am avut deloc pana acum

Nepty: la mine sunt ori cu mesaj , ori cu ceva din viitor
5:00 PM

Nepty: ce ai mai vorbit ? cine a mai venit in vizita la vorbitor ?
5:01 PM

Sy: astazi am facut recapitulare,am mai vorbit de mine,de tot ce este prin lumea asta
5:01 PM

Sy: de toate
5:01 PM

Nepty: hai sa recapitulezi , sa spui si pt noi ...sa se prinda de mintea tuturor cu ocazia asta 😊
5:02 PM

Sy: putin asa din toate,mai ales sa vorbit de catre ingeri de ideea incarnarilor,si cat de nedrept este acest episod,si ca Dumnezeu nu are idee ce se petrece cusufletele la incarnari
5:02 PM

Nepty: nu are idee ??????????
5:03 PM

Nepty: cum asa?
5:03 PM

Tora: pai nafastuitorul a spus ca nu poate schimba nimic ca asa vrea Dumnezeu
5:03 PM

Sy: cum este sa ajungi in fata nafastuitorilor si sa te ia de ciuf ca ai trait ca prostul o viata si nu sa lipit nimic de tine.Da la incanari nu stie dumnezeu cum este,el a dat niste legi si cam atat,restul fac cei de la incarnari
5:04 PM

Sy: legea este sa te intrupeze,procedura este la incarnare nu data de dumnezeu
5:04 PM

Nepty: trebuie sa aiba si ei o lege acolo data de dumnezeu , ca doar nu or face de capul lor
5:04 PM

Sy: nu se amesteca el in tot
5:05 PM

Tora: sunt si altii care contribuie la aceste legi
5:05 PM

Sy: el a dat legea intruparii,ce contine asta face cei de la intrupare,legea lor
5:05 PM

Nepty: nu stie ca sufletului i se stege toata memoria ?definitiv?
5:05 PM

Nepty: ca nu poti nici macar cand esti matur sa iti mai amintesti ceva ?????
5:06 PM

Sy: cum sa nu stie
5:06 PM

Nepty: si acum chiar daca ai vrea nu poti sa accesezi nimic ?
5:06 PM

Sy: stie ca trebuie sters ca asta chiar el a dat ca directiva
5:07 PM

Sy: fiecare viata este unica pentru om
5:07 PM

Nepty: stie cat de tare s-a scurtat aviata pe omului de pe pamant ??
5:07 PM

Sy: stie
5:07 PM

Sy: lasa ca nu a fost mai lunga
5:07 PM

Sy: tot cam 85 a fost mereu
5:08 PM

Nepty: stie ca sunt unii care calaresc omul si nu ii dau posibilitatea sa fie el ?
5:08 PM

Tora: cam aici media ,chiar a crescut
5:08 PM

Sy: probabil ca acum stie
5:08 PM

Nepty: ba cica a fost cam de 2-300 de ani
5:08 PM

Sy: nu cred
5:08 PM

Sy: in trrecut se traia si mai putin
5:08 PM

Nepty: asa sunt scrierile
5:09 PM

Tora: vorbesti de nu stiu cati ani in urma,
5:09 PM

Tora: la cate chimicale sunt acum ,de mirare ca se traieste si atat
5:09 PM

Nepty: atunci lumea asta , , a 5-a asa scurta viata a avut mereu
5:09 PM

Tora: nu vezi ca stia voe la 60 de ani sa mori ,sa nu plateasca pensie
5:10 PM

Sy: oricum pana acum 10 mii de ani nu cred ca sa trait mai mult de 100 de ani ,poate alta civilizatie sa fi trait mai mult
5:10 PM

Tora: vrea
5:10 PM

Nepty: e prea putin ca sa iti dai seama de niste chestii daca nu esti cat de cat un suflet evoluat
5:10 PM

Nepty: si mai mult de atat ....nu esti lasat
5:11 PM

Nepty: am facut o lume de tot rasul , e devarat dar , sunt si alte forte mai presus de om care pun piedici
5:12 PM

Nepty: acei arhoni ...nu aveau ce cauta pe pamant .....dar
5:12 PM

Nepty: daca tinem cont ca aici e chiar iadul ...poate ca e chiar casa lor
5:12 PM

Sy: acum 3 ani am vazut cum ii culegeau de pe om pe arhoni
5:13 PM

Nepty: si nu avem noi ce cauta aici
5:13 PM

Sy: erau ingeri cazuti de fapt
5:13 PM

Tora: cum ii culegea ?
5:13 PM

Nepty: suntem si noi ingeri cazuti ?????????????
5:13 PM

Sy: pai noi suntem in plus aici,este casa lor,a intunericului,sa mai zis asta
5:13 PM

Nepty: ce cautam aici ?
5:14 PM

Tora: mereu ai spus ca traim in curtea lor
5:14 PM

Nepty: care e grasala noastra ? ce am facut ?
5:14 PM

Sy: amestec
5:14 PM

Sy: ca sa se mareasca constiinta
5:14 PM

Nepty: a cui ?
5:14 PM

Tora: si acesti ingeri decazuti au vita vesnica ?
5:14 PM

Sy: si stelarii au zis ca vin spirite inalte aici ca sa se ridice consitiinta planetara
5:14 PM

Nepty: a celor intunecati ? a arhonilor ?
5:14 PM

Sy: logic ca orice inger are viata vesnica ,fie el si arhon
5:15 PM

Tora: dar, probanil nu in lumi evoluate sunt lasati sa traiasca
5:16 PM

Nepty: deci ; sa inteleg ca in lumea noastra nu mai sunt arhoni? daca ei i-au adunat de pe om?
5:16 PM

Nepty: tot ce e in jurul nostru sunt doar spirite de oameni sau fiinte , care au fost intrupati ?
5:17 PM

Sy: rasa arhon are si ea lumea ei de spirit,numai ca au fost lasati si aici sa stea calare pe om sa il stoarca de puteri si sa ii schimbe constiinta,sunt draci de fapt arhonii,numai ca nu li se spune asa ca nu asa sunt stiuti,adica nu draci,ci arhoni
5:17 PM

Sy: acum aici nu mai sunt arhoni
5:18 PM

Sy: sunt frunze,gandaci si ce o mai fi intrupat ca om
Nepty: findca vin din planeta Draco, li s-a zis draci ?
5:18 PM

Tora: bine ca i-a luat de aici, si ce a mai ramas, spirite din cei morti ?
5:19 PM

Sy: sunt din rasa spirit,si nu vin din fizic,sunt spirite
5:19 PM

Nepty: doar ?
5:19 PM

Nepty: ei nu au trup material deci
5:20 PM

Sy: nu au trup material,ca nu ai vazut pe tine stand vre-un drac pana acum
5:20 PM

Tora: m-am referit la cei ce mor, si care raman prinsi aici
5:20 PM

Sy: sunt spirite bantuitoare si se hranesc cu energia omului
5:20 PM

Sy: si aia de raman aici ce mor aici,sunt bantuiti de arhoni,ce daca sunt morti
5:21 PM

Tora: de 3 ani ia luat ?
5:21 PM

Sy: da
5:21 PM

Sy: v-am mai zis parca
5:21 PM

Tora: daca, o mai fi adevarat, pe mine erau 12
5:21 PM

Tora: eram intradevar stoarsa
5:21 PM

Sy: rasa arhon cica nu mai exista aici
5:22 PM

Sy: draci de alta rasa da,mai exista
5:22 PM

Sy: sa nu dracuiti ca vin la voi
5:22 PM

Nepty: si uite ca pe om, de 3 ani nu il mai indeamna naiba la rele si el e tot al naibii si nerod 😂
5:23 PM

Tora: nu am obiceiul asa , cine stie cum sa zic asa ceva, dar nu voi mai zice deloc
5:23 PM

Nepty: ba parca e si mai si
5:23 PM

Tora: dar, nu au cap ..nu au
5:24 PM

Sy: pai acum cica omul este rasa arhon
5:24 PM

Sy: si nu este gluma
5:24 PM

Nepty: cum ?
5:24 PM

Sy: omul de acum este rasa arhon pentru ca a fost intruiti de arhoni
5:24 PM

Tora: noi suntem arhoni ?
5:24 PM

Sy: aia au fost gandul omului pana au fost scosi de aici
5:24 PM

Nepty: s-au corcit toti ?
5:24 PM

Sy: deci de asta omul acum este un drac impielitat
5:24 PM

Tora: si noi tot arhoni suntem ? vai de noi ..
5:25 PM

Nepty: pai cum sa vrea dumnezeu sa intervina saracul ....cum sa ii trimita pe stelari aici ???? pai pe cine sa se chinuie sa dea pe brazda ?
5:26 PM

Sy: pai daca mai ai ganduri rele tot arhon te numesti
5:26 PM

Nepty: eu una nu ma simt arhon
5:27 PM

Tora: de cand eram in Aus. mi-a spus atentie la ganduri, ca am scris peste tot
5:27 PM

Tora: acand a venit Nepty si a vazut , a ras ..
5:27 PM

Tora: cand
5:27 PM

Sy: voi sunteti trezite si cred ca nici comportamentele nu mai sunt ca inainte de trezire,ca sa fiti arhoance
5:27 PM

Nepty: 😂 pai cum sa ai nevoie de bilete prin casa 😂 ce esti cu altzaimer ?
5:28 PM

Tora: preventia este mama intelepciunii
5:28 PM

Tora: ca pana te duci la baie , cine stie ce iti vine in cap
5:29 PM

Tora: asa ai dat cu nasul de bilet si esti mult mai vigilent
5:29 PM

Nepty: ai constiinta 😊 scrie pe ea mare sa iti traga clopoteii 😂 daca gandesti rau
5:29 PM

Nepty: lipsesc putin , ma scuzati
5:30 PM

Tora: canstiinta a fost mare mereu si tin de ea ca de cea mai de valoare bogatie
5:31 PM

Sy: cam asa
5:31 PM

Sy: daca ai constiinta mare vezi problemele
5:31 PM

Tora: pai sigur ..
5:31 PM

Tora: uite ca am primit numai invataturi bune , care s-au adeverit incet incet
5:32 PM

Nepty: eu consider ca daca constiinta e mare , nu ai cum , nu poti sa mai ai ganduri rele ca nu te lasa , ca nu iti vin pur si simplu
5:33 PM

Tora: ma refer la ce raspunsuri primesc
5:33 PM

Nepty: si daca nu mai sunt arhoni .nu mai are nici cine sa ne sufle prostii in minte
5:34 PM

Sy: da
5:34 PM

Tora: si ce ati mai recapitulat
5:34 PM

Tora: ?
5:35 PM

Sy: oricum influenta lor este mare
5:35 PM

Sy: despre mine,cum sa ma port eu de acum incolo
5:35 PM

Sy: mi-au dat o gramada de idei
5:35 PM

Tora: nu te poti culca pe urechea asta
5:35 PM

Nepty: trebuie sa ai o conduita anume ?
5:35 PM

Sy: de exemplu sa fiu atenta la lume,sa ii invat daca cer asta si mai ales daca sunt jignita sa nu ripostez deloc,sa ii las cu ale lor
5:36 PM

Sy: cum mi-a zis una in prima zi ca sunt diavolul pe planeta
5:36 PM

Nepty: sau sa adopti un plan de a fi
5:36 PM

Sy: da
5:36 PM

Sy: sa imi fac eu o tinuta anume ca sa stie lumea ca eu sunt sus,nu ei,ei sunt la pedeapsa si trebuie sa invete
5:37 PM

Tora: nivelul lor se vede de la sapte poste, aude dar spune numai prosti
5:37 PM

Sy: da
5:38 PM

Nepty: daca te gandesti la asta si iei o hotarare , cat de greu ti-ar veni , nu vor exista momente cand sa iti iesi din pepeni cum se zice, . Te vei putea controla totdeauna
5:38 PM

Nepty: totul e sa fii de acord cu ce hotarasti tu , sa simti ca esti tu
5:38 PM

Tora: sunt lucruri si neprevazute , ca nu sti ce reactie au oamenii
5:39 PM

Nepty: de asta zic
5:39 PM

Nepty: ca e bine
5:39 PM

Sy: astazi am vorbit cu 7 persoane,3 dintre ele nu au fost de acord cu ce li se intampla,cred ca nici nu intelegeau ce aud,nu am vorbit prea mult,au zis suntem ce suntem,iar eu le-am zis,ca da,sunteti ce sunteti,aveti grija ca sintagma asta o spune doar ingerimea,deja furati ideile lor
5:39 PM

Nepty: ei stiu ce sunt ?
5:40 PM

Sy: de unde
5:40 PM

Nepty: ce considera ca sunt ?
5:40 PM

Sy: au furat sloganul ingerilor,ei zic asa...suntem ce suntem
5:40 PM

Nepty: cand spui ceva ...se presupune ca stii ce spui
5:41 PM

Tora: cum spun ceilalti Eu sunt ceea ce sunt ..
5:41 PM

Nepty: deci , ei ce considera ca sunt ?
5:41 PM

Tora: nu stiu ,doar au preluat
5:41 PM

Sy: au preluat
Nepty: considera ca omul este doar un prost si atat , care nu poate ajunge la nivelul unui inger si nici nu poate sa aspire
5:42 PM

Nepty: deci mai bine sa nu faca nimic sa se schimbe
5:42 PM

Nepty: pai da ...ca e mai comod
5:43 PM

Nepty: sa stai sa dormi
5:43 PM

Tora: ei nu se vad a fi gresiti sau prosti , nu au cum
5:43 PM

Tora: daca constiinta este sub 1D ,CE SA STIE
5:43 PM

Nepty: daca un inger iti vorbeste e firesc sa asculti ..ca sa nu mai zic de dumnezeu
5:44 PM

Sy: da,pai astazi 2 au cerut sa stie ce constiinte au,le-a spus ingerii,aveau 4 constiinta amandoi
5:44 PM

Nepty: auzi ...ei nu se vad gresiti
5:44 PM

Nepty: asta e lipsa de respect pana la urma
5:44 PM

Tora: 3 din cei 7 nu au fost deacord ..
5:44 PM

Tora: auzi 4 , frumos ..
5:45 PM

Sy: oricum numarul celor ce au vorbit frumos este mai mare decat al celor ce nu au priceput
5:46 PM

Sy: sa zicem ca merge bine aici
5:46 PM

Nepty: ar fi bine si frumos sa aiba mai mult de jumatate de planeta 4D
5:46 PM

Nepty: iti dai seama unde si cum ar fi?
5:46 PM

Tora: o sa ajungem si acolo
5:47 PM

Sy: sunt multi cu constiinta sub 1 ,aia scad adunarea
5:47 PM

Nepty: jumatatea asta cu iadul negru
5:47 PM

Tora: la ce constiinta de intervine pe planeta ?
5:47 PM

Nepty: Ungaria Germnia , Ro . Rusia . Japoni , India ...
5:47 PM

Nepty: si e lumea cam deasa pe la astia
5:48 PM

Nepty: cam multi
5:48 PM

Sy: da
5:49 PM

Tora: astazi eram cu piciorele pe sus, si era inorat, a aparut un nor negru , care apoi s-a facut mai gri negru ,avea o miscare ciudata rau, toate pasarile fugeau ..ce o fi fost nu stiu
5:49 PM

Sy: Ungaria nu este in Iad,nici Germania,de la Romania spre est
5:50 PM

Tora: curiosa sunt daca l-a filmat cineva
5:50 PM

Nepty: si s-a rasturmat si carul cu prosti si "matusi" tot aici in RO...mai sa fie
5:51 PM

Sy: da,spiritele matusi
5:51 PM

Sy: este plina Ro de ele
5:51 PM

Nepty: auzi 😊...matusi
5:52 PM

Tora: adevarul este ca le vezi la toate colturile , si in fizic ..
5:52 PM

Nepty: in povesti erau numite " talpa iadului " 😂 ca ziceau ca tin pe umerii lor iadul cu draciile pe care le fac
Nepty: deci ; astazi am aflat o chestie noua ; multi oamenii de pe langa noi , sunt arhoni ca sufletul lor a cam pierdut lupta
5:55 PM

Sy: da
5:56 PM

Nepty: inloc sa aleaga lumina , ... s-a lasat condus
5:56 PM

Nepty: deci suntem 2 tabere
5:56 PM

Sy: pai
5:56 PM

Sy: cam asa
5:56 PM

Sy: se vede clar ca sunt pierduti
5:57 PM

Nepty: tare obositori sunt
5:57 PM

Tora: sunt foarte influientabili si nu reusesc sa se stabileasca
5:57 PM

Tora: sa treaca de linie
5:57 PM

Nepty: daca au refuzat clar macar sa asculte ...ce sa le faci
5:58 PM

Tora: si ii omoara partea materiala
5:58 PM

Nepty: s-a facut alegerea
5:58 PM

Sy: faza este ca am zis lui Dumnezeu ca romanii spun ca acolo este gradina raiului,a ras de a murit
5:58 PM

Nepty: pacat de atatea suflete
5:58 PM

Sy: a zis mare este gradina mea
5:59 PM

Nepty: 😂
5:59 PM

Tora: asta auzi ..ce sa fac domne ,trebuie sa traiesc eu si fam. mea
5:59 PM

Nepty: dar ca aici asa de "multi" .. 😂 nu sunt pe nicaieri
5:59 PM

Nepty: era gradina , era frumoasa , dar au facut jaf de jaf , au stricat si pamantul nu numai ce era deasupra , gradina
6:01 PM

Nepty: au stricat-o si la propriu si la figurat , ca au renuntat la sufletele lor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu