vineri, 15 februarie 2019

Postarea 24



Tora: la tine este cald ?
4:55 PM

Sy: da,este si acum soare,a fost o zi super si astazi
4:56 PM

Tora: ce frumos , vine primavara , au aparut ghioceii si zambilele
4:57 PM

Tora: ai mai vorbit cu cineva pe afara ?
4:58 PM

Sy: sa vina primavara
4:58 PM

Sy: nu am stat astazi pe balcon deloc
4:58 PM

Sy: ......................................
4:59 PM

Tora: si cand o veni cu caldurile , iar nu ne place
4:59 PM

Tora: spune ca in martie , aprilie , vine cu reabilitarea blocului , imi pare bine , va trebui sa stau aici mereu pana termina
5:00 PM

Sy: aha
5:00 PM

Tora: pana nu ii vezi aici , nu esti sigur
5:00 PM

Sy: logic
5:00 PM

Sy: sa zis si anul trecut ca vin si nu au venit
5:01 PM

Tora: de asta zic , ca sa-i vezi aici
5:01 PM

Sy: da
5:01 PM

Sy: or venii pana la urma
5:01 PM

Tora: ca stau cu aerul conditionat pe jos , acolo langa geam si ditamai gauroiul in perete
5:02 PM

Sy: pana nu face blocul nu poti sa pui
5:03 PM

Sy: bine ca nu a fost cald anul trecut
5:03 PM

Sy: a fost bine
5:03 PM

Tora: pe strada nostra au facut 2 blocuri , este posibil sa vina si aici
5:03 PM

Sy: pai daca le face pe toate or sa vina ei intr-o zi
Tora: a fost superb ,asta vara nu am suferit de caldura, nici dupa ce ai plecat tu nu a fost cald
5:04 PM

Tora: sa vedem anul acesta ,cum va fi
5:04 PM

Tora: ce ai mai vorbit cu baietii ?
5:05 PM

Sy: da,anu trecut nu a fost prea cald
5:05 PM

Sy: astazi mai nimic,am vorbit asa pe fuga ca am fost eu ocupata
5:05 PM

Tora: la tine a fost cald tare
5:05 PM

Sy: anul trecut nici aici nu a fost prea tare cald
5:06 PM

Sy: au fost doar doua saptamanai mai cald
5:06 PM

Tora: Dumnezeu a mai venit ?ai mai vorbit cu el ?
5:08 PM

Sy: nu
5:08 PM

Sy: nici eu nu l-am mai contactat gandindu-ma la el
5:08 PM

Sy: apare daca ma gandesc la el
5:08 PM

Sy: nu am avut timp
5:09 PM

Tora: chiar ca spuneai ca daca pui poza lui apare imediat
5:09 PM

Sy: da
5:09 PM

Tora: poate iti mai spune si ceva de bine
5:10 PM

Sy: nu intreb
5:10 PM

Sy: il las pe el sa zica
5:10 PM

Sy: nici pe baieti nu ii intreb,vorbim si spune ei ce este de spus
5:10 PM

Sy: oricum nu am ce sa intreb de ei,i-am intrebat aseara cum este lumea lor
5:11 PM

Sy: au zis ca este super frumoasa,cu cladiri inalte,sau mici,nu se compara cu lumea asta
5:11 PM

Sy: am vorbit si de dimensiunea lor
5:11 PM

Tora: asa trebuie? sau este ca esti tu politicosa ?si cu multa delicatete
5:11 PM

Sy: de faptul ca aici par nereali,si in lumea lor sunt cat se poate de reali
5:12 PM

Sy: nu ii intreb din politete
5:12 PM

Sy: nu vreau sa devin incomoda pentru ei,spun ei ce au de zis
Tora: ori fi parand nereali , ca este prea dens aici , asa ma gandesc eu, acolo la ei fiind
5:14 PM

Sy: da,par nereali aici
5:14 PM

Sy: chiar mai radem cand apar,ca le aud doar vocile si pe ei nu ii percep,dar uneori ii si vad
5:14 PM

Tora: alte energii
5:14 PM

Sy: mai zic si ei ca sunt nereali si radem
5:14 PM

Sy: adica le zic ca doar gura este de ei aici 😂
5:15 PM

Sy: pai sunt energie aici
5:15 PM

Sy: in lumea lor sunt reali ca si noi aici
5:15 PM

Sy: este vorba de alta dimensiune
5:15 PM

Sy: nu se compara cu asta
5:15 PM

Sy: in lumea lor ei sunt reali asa cum suntem si noi aici,sunt grosieri ca si noi
5:15 PM

Tora: ca probabil sunt alte enerii mai fine, multa pozitivitate,
5:16 PM

Sy: da
5:16 PM

Sy: eu le mai zis si fantomite 😂
5:16 PM

Sy: se fac mici,se fac mari,stau pe langa mine in diferite moduri,adica mici sau mari
5:17 PM

Tora: nu am avut si noi norocul sa fim ca ei , sa traim vesnic
5:17 PM

Sy: nici la ei nu se traieste vesnic
5:17 PM

Sy: si acolo se moare
5:17 PM

Tora: daaa, ca am inteles ca ingerii prima creatie a lui Dumnezeu sunt vesnici
5:18 PM

Sy: peste tot este la fel cu imbatranirea si moartea
5:18 PM

Sy: nu sunt vesnici
5:18 PM

Tora: dragii de ei si ei au probleme cu moartea
5:19 PM

Sy: da
5:19 PM

Tora: sa nu ajunga pe pamantul acesta
5:19 PM

Sy: pai sunt intrupati tot in lumea spiritului
5:19 PM

Sy: cand mor
5:19 PM

Tora: iti dai seama ce greu le-ar veni
5:19 PM

Sy: pai cica si aici sunt intrupati ingeri
5:20 PM

Sy: asa ca este posibil
5:20 PM

Tora: pai vezi , asta este ca sunt intrupari acolo ,nu aruncati oriunde ,cum sa intamplat cu noi
5:20 PM

Sy: copii de acum sunt asa de destepti ca nu sunt clar spiritele care au murit inainte aici,sunt ingeri clar
5:20 PM

Tora: bietii de ei si se pierd in timp
5:21 PM

Sy: se pierd
5:21 PM

Sy: cica trebuie si aici constiinta mare
5:21 PM

Tora: acum ca va fi nemurirea poate scapa si ei
5:21 PM

Sy: au zis si stelarii ca aici se intrupeaza de acum incolo numai constiinta mari ca sa ridice constiinta planetei
5:22 PM

Sy: sa vedem cine primeste nemurirea
5:22 PM

Sy: iti dai seama ca vor fi niste alesi sa nu moara,restul la fel
5:22 PM

Sy: cu timpul probabil ca nu se mai moare ,dar pana atunci se moare pe capete
5:23 PM

Tora: trebuie sa ai o anume anume ,ca sa nu mori ? cam cat ar fi ?
5:23 PM

Sy: sa ai ce?
5:23 PM

Tora: o anume constiinta
5:23 PM

Tora: cat trebuie sa fie constiinta , ca sa nu mori ?
5:24 PM

Sy: nu stiu
5:24 PM

Sy: probabil peste 5D
5:24 PM

Sy: sau 5D,minim
5:24 PM

Tora: poate nu au stabilit inca
5:24 PM

Sy: cine sa stabileasca?
5:26 PM

Sy: iti dai seama ca eu sunt cea care ii alege pe toti,dar nu ca om,ci ca dumnezeu in alta stare a noastra
5:26 PM

Sy: aici cam greu sa stabilesti ceva ca toti sunt o apa si un pamant
5:27 PM

Sy: vedem ce alegeri am facut pe viitor
5:27 PM

Tora: cine stabileste care ramane vesnic, este cineva care hotaraste toate creiteriile care sunt necesare
5:27 PM

Sy: eu le stabilesc,nimeni alcineva
5:27 PM

Sy: asa cum am zis totul se petrece in subtil,nu ca om aici
5:28 PM

Sy: tot de acolo stiu eu totul
5:28 PM

Tora: credem ca mai intervine si altcineva , deci tu la nivel subtil
5:28 PM

Sy: subtilul il accesez si aflu ce trebuie sa aflu
5:28 PM

Tora: ca intrateranii ,nu dau 5 D
5:29 PM

Sy: pai nu au cum,daca ei au 5D,noi cat sa avem,un 3D acolo ca in dimensiune asta stam
5:30 PM

Tora: dar, nu mai conteaza ce spun ei, tu la nivel subtil stabilesti cine va avea viata vesnica
5:30 PM

Sy: da
5:30 PM

Sy: ca doar nu tin cont de ce zic ei
5:30 PM

Tora: tocmai ,tu esti SEFUL CEL MARE
5:31 PM

Sy: ei spun niste chestii ca asa este normal,ei au 5D,cei de aici au 3D,si cei ce sau mai trezit sa zicem ca au 4D
Tora: da, dar defapt acel 4 D, este cu totul altul daca nu ne luam ca ghidare intraterani
5:32 PM

Sy: adica daca ne luam dupa ei ca citire ,mormal ai un 4D ca esti trezita
5:32 PM

Sy: 3D au cei ce mai misca ceva
5:32 PM

Sy: iar restul 1d,ca dorm pe ei
5:33 PM

Tora: au si ei dreptatea lor , nu au cum sa dea mai mult , daca de 5D
5:33 PM

Sy: nu au cum,si asta este de fapt adevarul
5:33 PM

Sy: nu poate sa iti dea tie 5 D,sa fi ca ei,ca nu esti
5:33 PM

Sy: tu ce sti ,sti de la mine,tu nu sti nimic alceva decat ceea ce ti-am spus eu,trebuie sa fiti si voi cu mintea voastra sa progresati
5:34 PM

Tora: baietii fizici au dat alte constiinte , asta spun eu , ce spun intrateranii este alceva , si au dreptate ,nu comentez nimic
5:34 PM

Sy: voi doua stiti doar ce eu v-am spus,nu ati descoperit nimic al vostru personal
5:34 PM

Tora: de la tine am invatat , ca asa am crescut cu ceea ce ne-ai invatat tu ,poate incet ,incet incepem sa vedem si noi unele lucruri
5:37 PM

Sy: da
5:37 PM

Tora: la mine ce vad ca imi apare foarte mult sunt luminile ,care ma inconjoara si chiar ca nu stiu ce trebuie sa fac
5:38 PM

Sy: poate in timp ajungeti de auzit si voi
5:39 PM

Tora: ce rol au ele in viata mea ,iar nu stiu
5:39 PM

Sy: cine stie ce transformari mai vin
5:39 PM

Tora: daca ma duc noaptea la wc. desi am lumina de veghe , in locul unde nu apare lumina, apare o culoare sa vad unde pun piciorul si uite asa
5:40 PM

Sy: cine stie ce aptitudini o sa mai vina
5:41 PM

Tora: sau daca vin la bucatarie , iar apare lumina , ca este intuneric in toata casa , si parca imi arata drumul
5:42 PM

Tora: la tara si mai si ..nu stiu cum sa procedez cu ele, nu imi fac rau , realizez ca ma ajuta, imi arata
5:43 PM

Tora: nu ma simt rau in preajma lor , sau sa-mi ea din energia mea
5:44 PM

Tora: ma simt bine in preajma lor
5:44 PM

Sy: aha
5:45 PM

Tora: si sunt diferite , nu o singura culoare , le studiez si eu ,sa vad cum ma sint in preajma lor
5:45 PM

Tora: simt
Tora: de multi ani ,ele au fost langa mine , dar acum sa intensificat foarte tare
5:47 PM

Tora: am scris si aici , nu mai vedeam trotuarul 😂 acum rad, dar atunci m-am dus langa zid si am stat acolo sa treaca ..
5:49 PM

Tora: nu stiam unde sa pun piciorul 😂
5:49 PM

Sy: aha
5:49 PM

Sy: ziceau ei ca asa o sa fie la cei ce ascensioneaza
5:50 PM

Sy: ca or sa vada anumite lucruri
5:50 PM

Tora: vom vedea ce fa fi ..
5:50 PM

Tora: plus ca vad o multime de capete de fiinte , unele urate, altele frumose foc , dar nu vad decat capul
5:51 PM

Sy: aha
5:51 PM

Tora: parca zici ca imi intra in ochii 😂 atat sunt de aproape
5:52 PM

Sy: eu vad frumos nu gluma cand stau cu ochii inchisi ca la meditatie
5:52 PM

Sy: vad lumi,oameni,locuri
5:52 PM

Sy: se vad clar ca la tv
5:52 PM

Sy: nu mereu,dar de cele mai multe ori asa vad
5:52 PM

Sy: cand ma pun ziua la somn,intai vizitez niste lumi si pe urma ma ia somnul 🙂
5:53 PM

Tora: nu sunt chiar ca la tv. mai au unele si ca o ceata pe ele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu