marți, 5 februarie 2019

Postarea 16


Tora: o ramanca in Aud. a prins-o politia ,si i-a spus ca gresit la o trecere de pietoni , si ea zice ..nu stiu engleza , so ia dracu pe aia ,care nu a asteptat sa trec, a primit 2 amenzi , ca a injurat si greseala facuta 😂
4:52 PM

Tora: ca a
4:52 PM

Sy: 🙂
4:52 PM

Tora: spui de manifestatorii de acum 4 ani , de atunci ai vorbit cu ei ?
4:53 PM

Sy: da
4:53 PM

Sy: prima data acum 4 ani si ceva au venit manifestatori,cu ei am vorbit prima data
4:54 PM

Tora: parca manifestator este la fel cu preluator ?
4:54 PM

Sy: pe urma au aparut baietii,si acum cei din spirit
4:54 PM

Sy: eu sunt singurul manifestator preluator deocamdata
4:55 PM

Nepty: spui de Imal si khan ...si nu mai stiu
4:55 PM

Sy: ca nu au preluat ei nimic,doar aveau de manifestat unele chestii,adica sa aduca in manifestare evoutie aici
4:55 PM

Sy: da,de ei zic
4:55 PM

Tora: unul era fratele tau , sau amandoi ?
4:56 PM

Nepty: pe unde or fi si ei ?
4:56 PM

Sy: amandoi
4:56 PM

Sy: am fost intrupata in Tau Ceti
4:56 PM

Sy: acolo au fost si ei si am fost frati gemeni toti trei
4:57 PM

Nepty: da , ai povestit . ..ce frumos
4:57 PM

Tora: voi sunteti din familie cu astfel de puteri , sau cum sa spun , cu inclinatii
4:57 PM

Sy: ei stiau ca sau hipnotizat cu ani in urma ,si asa au aflat de mai multe vieti
Tora: nu au vrut sau nu era timpul sa vina preluatorul ,la aceea vreme ?
4:58 PM

Nepty: si vezi ? ...unde sunt ei si unde ai ajuns tu . Nu este termen de comparatie intre lumi
4:58 PM

Sy: da
4:59 PM

Nepty: ba mai mult , esti pasibila de viata in iad
4:59 PM

Sy: preluatorul eu sunt,nu stiu de altii
4:59 PM

Nepty: pai e firesc ?
4:59 PM

Sy: pai nu prea este
4:59 PM

Tora: poate ca sunt si ei incarnati acum ,daca ati fost gemeni
4:59 PM

Sy: daca apartii unei planete si este viata cum este aici ai toate sansele sa ajungi in iad
4:59 PM

Sy: pai sunt incarnati Tora,ca erau din carne si oase nu spirite 😂
5:00 PM

Nepty: pai , copil fiind , preiei ce te invata lumea din jur
5:00 PM

Sy: Khan si Imal si Selim si toti care mai erau atunci sunt din fizic
5:00 PM

Sy: nu din spirit
5:00 PM

Sy: da Nepty
5:00 PM

Tora: offf, poate nu pe planeta asta
5:00 PM

Nepty: asa Selim 😊 stiam ca mai e unu dar nu imi aminteam numele
5:01 PM

Sy: pai nu pe planeta asta ca erau din Tau Ceti
5:01 PM

Sy: au fost grup si ei ,cam 20 au fost
5:01 PM

Sy: am numele lor scrise,ca erau greu de tinut minte 😂
5:01 PM

Tora: inseamna ca acolo sunt incarnati ..asa da
5:01 PM

Sy: dupa ce au plecat ei au aparut baietii care sunt plecati acum
5:02 PM

Nepty: despre ei vorbeai constant si i-am retinut
5:02 PM

Sy: da,ei erau cei ce tineau legatura cu mine zilnic
5:02 PM

Sy: ceilalti mai rar
5:02 PM

Sy: sau deloc unii
5:02 PM

Tora: poveste mereu
5:02 PM

Tora: daca erati frati , atunci ai aflat si tu
5:03 PM

Sy: da
5:03 PM

Nepty: si mama era parca Adana
5:03 PM

Sy: da
5:03 PM

Nepty: si tata Sohim
5:03 PM

Sy: acum era incarnata in Sirius
5:04 PM

Sy: da
5:04 PM

Sy: asa ii cheama acum
5:04 PM

Sy: am rude se pare in univers
5:04 PM

Sy: ca ei tin la aceste faze
5:04 PM

Sy: ce daca nu mai suntem rude acum
5:04 PM

Sy: i-am si visat
5:04 PM

Sy: pe amandoi
5:04 PM

Tora: pai pe tine are cine sa te ia, va veni familia ta
5:04 PM

Sy: pe el ca era pe o nava comandant
5:04 PM

Sy: si pe ea ca venise la mine cu surorile mele ,2 erau
5:05 PM

Nepty: Khan era cel blond si mai nazdravan parca
5:05 PM

Sy: da
5:05 PM

Sy: Imal era mai serios
5:05 PM

Tora: cum nu mai sunteti rude, daca este mama ta ?
5:06 PM

Sy: pai este din incarnarea unde am fost fiica ei
5:06 PM

Tora: si era foarte inalt, nu incapea in casa
5:06 PM

Sy: am si visat-o ca a venit la mine si eu ii reprosam ca ma lasat aici
5:06 PM

Sy: da,au 235
5:06 PM

Sy: m
5:06 PM

Sy: 2 metri 35
5:06 PM

Sy: sunt foarte inalti fata de noi
5:07 PM

Nepty: ati mai tinut legatura ?
5:07 PM

Tora: spuneai ca trebuie sa stea cu capul in jos mereu
5:07 PM

Sy: nu
5:07 PM

Sy: au plecat tot asa in misiuni si nu am mai tinut legatura,dar tineau cu baetii de acum si ei imi aduceau vesti de la Imal
5:07 PM

Nepty: acum ai putea sa -i auzi
5:08 PM

Sy: da
5:08 PM

Tora: daca or fi incarnati acum , nu mai au cum ,le spala si lor mintea ,ori numai aici este metioda asta ?
5:08 PM

Sy: stiti cu cine am vorbit eu astazi,ma contactat,cu Vrillon
5:08 PM

Tora: metoda
5:09 PM

Tora: wowww
5:09 PM

Nepty: ei da 😊
5:09 PM

Sy: ma salutat
5:09 PM

Sy: atat
5:09 PM

Tora: cum asa ?
5:09 PM

Nepty: si ce a spus ?
5:09 PM

Sy: nimic
5:09 PM

Nepty: cum ti s-a adresat ?
5:09 PM

Sy: doar salut ,sunt Vrilon,imi pare bine ca ne cunoastem,cand am timp am sa revin
5:09 PM

Tora: stai usorrrr, a facut pasul ..mai vedem
5:09 PM

Nepty: ai putut sa-l si vizualizezi?
5:10 PM

Sy: are o voce de mori,super misto
5:10 PM

Sy: groasa si baritonala
5:10 PM

Sy: am impresia ca el este seful mare
5:10 PM

Tora: am vrut sa te intreb acum cateva zile si am renuntat ca stiam ca zici una, alta
5:10 PM

Nepty: seamana cu ce se aude in filmultet cand au preluat tv?
5:10 PM

Sy: da
5:10 PM

Sy: mai dura vocea ca acolo
5:11 PM

Tora: trala la, trala la la la ...
5:11 PM

Nepty: oare ce este el in ierarhia celesta?
5:11 PM

Tora: ma bucur asa de tare ,de nu poti sa iti imagineziii 😂 eu credeam ca mai devreme o sa ia legatura cu tine
5:12 PM

Sy: nu stiu ce este el in ierarhie
5:12 PM

Sy: vedem ce zice cand o sa ma mai contacteze
5:13 PM

Sy: a mai zis si ca el a fost cel ce ma contactat primul acum 5 ani in urma,cand citea cu mine
5:13 PM

Nepty: are vreo legatura cu Asthar ? ca spuneai ca el conduce
5:13 PM

Tora: bine ca a spart ghiata, ca ti-a facut ditamai luminile pe cer ..acum a vorbit ..si uite asa ..
5:13 PM

Nepty: sau e unu si acelasi
5:13 PM

Sy: intr-o zi acum 5 ani in urma eu scriam si m-am trezit cu o voce dura in cap care citea odata cu mine ce scrisesem
5:13 PM

Sy: a facut asta cam de 4 ori pe urma a disparut acea voce
5:14 PM

Sy: nu stiu nimic
5:14 PM

Tora: este mai mare ca Asthar
5:14 PM

Sy: probabil
5:14 PM

Sy: sau el este din federatie,Asthar din comandamentul Asthar
5:15 PM

Tora: la mine nu a picat altul mai mare ca el
5:15 PM

Nepty: ai dat in carti ? 😂
5:15 PM

Tora: atuni Mari , nu acum
5:15 PM

Sy: vedem ce zice
Tora: nu am mai dat ca Sy ,nu credea si am lasat-o balta ..dar tin minte tot
5:16 PM

Sy: vedem ce va fi
5:17 PM

Sy: probabil ca se creaza in locul baietilor alt grup care sa ma contacteze
5:17 PM

Nepty: este bine ca nu te lasa asa a numanui
5:17 PM

Nepty: nimanui*
5:17 PM

Tora: tu ai neamuri peste tot , plus seful mare ..este grozav
5:17 PM

Sy: sunt cativa intraterani si probabil si altii se mai alatura
5:17 PM

Nepty: unde se alatura ? pe munte ?
5:18 PM

Sy: vad eu cine vine in viitor la vorbitor cum zic eu
5:18 PM

Sy: pe munte,pe cer
5:18 PM

Sy: deocamdata am vorbit numai cu intraterani de cand au plecat baietii
5:18 PM

Tora: pai acum este usor de vorbit, desi cred ca te aud toti , nu ?
5:18 PM

Sy: sa vedem ce grup se formeaza in locul lor
5:18 PM

Nepty: la vorbitor ... 😂 pai sa stii ca ai zis bine ca noi sntem prizoniere aici 😂
5:18 PM

Sy: da
5:19 PM

Tora: ca la puscarie 😂
5:19 PM

Sy: 🙂
5:19 PM

Tora: ne iei si pe noi ,doar nu ne lasi aici 😂
5:20 PM

Nepty: avem draptul de a alege 😂 in iadul asta intrupate sau dincolo 😂
5:20 PM

Nepty: dreptul*
5:20 PM

Sy: 🙂
5:20 PM

Tora: suntem cuminti , facem detoate , invatam , nu ne uitam dupa baieti , nu ne uitam le ei ..😂
5:21 PM

Nepty: daca am vrea , nu ne iese pasenta sa ne mutam in America , ca nu avem dreptul sa mergem la mai bine 😂
5:22 PM

Sy: lasa ca ce este si acolo ,numai bine nu este si in America
5:22 PM

Sy: sunt alt fel de spirite acolo,asa spun baietii
5:22 PM

Sy: sunt impartite
5:22 PM

Nepty: ai zis ca se vede altfel de energie acolo
5:23 PM

Tora: eu, nu m-asi duce in America ..
5:23 PM

Sy: da
5:23 PM

Nepty: nici eu
5:23 PM

Sy: nici eu
5:23 PM

Sy: imi ajunge strainataturile de aici
5:23 PM

Tora: sa-mi dea casa si tot ce trebuie , nu ma duc acolo ,nu este usor sa incepi o viata in alta tara ..
5:24 PM

Nepty: poate l-o convinge cineva pe Dumnezeu sa dea unda verde ..
5:24 PM

Sy: asa este
5:24 PM

Nepty: nicaieri nu e usor sa faci asta
5:25 PM

Nepty: peste tot inseamna ani si ani de munca la greu
5:26 PM

Sy: daca tot zice ca suntem vesnici ca si spirit de asta nici nu se sinchiseste dumnezeu sa miste ceva
5:26 PM

Tora: eu, mereu zic, si il rog sa faca ceva aici ..nu ma aude pe mine, dar aude ca vorbim acum ...TE RUGAM FA CEVA PENTRU LUMEA ASTA, MULTUMESC
5:26 PM

Sy: daca esti vesnic de ce s-ar grabi,lasa ca prinzi tu ceva in viata viitoare 😂
5:26 PM

Tora: numai ceva ? daca esti vesnic ..
5:27 PM

Sy: nu ziceau si stelarii in mesajele lor ca unii nu inteleg sa se trezeasca,deci sa ii lasam in pace ca au timp in alte vieti
5:28 PM

Nepty: pai si legea stersului memoriei ? ce eu tin minte ceva din ce a fost candva ? ce daca sunt vesnica . Daca aveam intelepciunea mea , as fi trait altfel viata asta
5:28 PM

Sy: ca nu sunt maturi inca
5:28 PM

Nepty: nu ca proasta
5:28 PM

Sy: deci daca stam dupa ei avem de asteptat nu gluma
5:28 PM

Nepty: au venit masuratorile
5:29 PM

Nepty: las asa
5:29 PM

Nepty: namaste
5:29 PM

Sy: pai daca mori trebuie sa iti stearga viata trecuta sa poti sa o iei de la capat,asta este legea,ce crezi ca se sinchiseste cineva ca o iei tu de la zero mereu
5:29 PM

Sy: namaste
5:30 PM

Tora: namaste
5:30 PM

Sy: ................ Tora: asta este tare grau , cred ca numai aici se procedeaza asa ?
5:31 PM

Sy: peste tot asa este
5:31 PM

Sy: toata lumea cand moare isi pierde identitatea veche
5:31 PM

Tora: in lumile evoluate ,poate nu au starea asta de aici ,nu traiesc asa de greu langa cei ce dorm
5:32 PM

Sy: logic ca nu
5:32 PM

Sy: dar tot mor
5:32 PM

Sy: este nedrept
5:32 PM

Sy: si mai nasol este sa mori intr-o lume evoluata
5:32 PM

Sy: aici macar nu pierzi nimic
5:32 PM

Sy: acolo pierzi totul
5:32 PM

Sy: dar macar te renasti tot acolo
5:33 PM

Tora: de asta ma leg eu, ei au alta lume ..si cine stie mai sunt aruncati si din ei pe aici ,cine stie
5:33 PM

Sy: este o restartare de la zero mereu
5:33 PM

Sy: posibil sa fie aruncati din ei pe aici,ca ai vazut ce copii destepti se nas acum,clar aduc evoluati aici
5:33 PM

Sy: cica sa creasca constiinta planetara
5:34 PM

Tora: te referi la starea materiala, sau la cumostitele acumulate ?
5:34 PM

Sy: ii baga si pe aia destepti aici
5:34 PM

Sy: la tot
5:34 PM

Sy: ma refer la tot
5:34 PM

Sy: au de toate,si cap si bani
5:34 PM

Tora: inteleg , dar este trist
5:34 PM

Nepty: macar sa fi intrupat numai suflete de lumina nu aladala cu intunecatii si sa mai fim si calariti de nu stiu cine
5:36 PM

Tora: spune ca multi copilasi din acestia se pierd pe drum , nu prea ajung la maturitate tot asa de despepti , este adevarat ?
5:36 PM

Nepty: sa ne faca din prosti si mai prosti
5:36 PM

Sy: da,multi se pierd pe drum aici
5:36 PM

Sy: vin destepti si ajung prosti in turma
5:37 PM

Nepty: si candidati pt iad
5:37 PM

Sy: da
5:37 PM

Sy: mai ales asta
5:37 PM

Nepty: daca nu se trezec prea curand
5:37 PM

Sy: ca este practic imposibil sa nu gresesti in aceasta lume
5:37 PM

Nepty: asta nu stiu sufletele cand se intrupeaza
5:38 PM

Tora: cred ca ar trebui izolati cumva , ati vazut ca si Cinamar vorbea de acesti copi dar ,folositi in alte scopuri
5:38 PM

Nepty: si daca stiu acolo , aici , nu mai au habar
5:38 PM

Sy: da
5:38 PM

Sy: pai Cinamar este intrateran,iti dai seama ca stie multe
5:38 PM

Tora: copii
5:38 PM

Sy: si mai ne spune si noua una alta
5:38 PM

Nepty: si astia il cauta disperati 😂 sa cunoasca pe autor
5:39 PM

Sy: da,il gasesc 😂
5:39 PM

Tora: stie, dar ai vazut ce spune ca sunt orientati in alta directie, nicidecum in constiinta planetara
5:39 PM

Sy: abia astept sa vedem ce mai scrie
5:40 PM

Tora: pai nu cred ca este intrateran , nu au habar de asa ceva
5:40 PM

Sy: logic ca nu duce pe nimeni capul ca nu este dintre noi
5:41 PM

Tora: desi daca citesti ce scrie el, nu esti din cei de jos
5:41 PM

Sy: toata lumea este curioasa sa stie cine este
5:41 PM

Tora: chiar sa deschizi o data subiectul cu cei ce vorbesti tu , sa vezi ce spun
5:42 PM

Sy: despre ce?
5:42 PM

Tora: despre Cinamar
5:42 PM

Nepty: desi scrie mult pe net , s-au facut si filme , nimeni nu crede
5:42 PM

Nepty: poate cei de acolo sa fie altfel
5:43 PM

Sy: o avea site?
5:43 PM

Tora: poate acum ca sa vorbit aici sa stie
5:43 PM

Nepty: ca la ce spun , asa pare
5:43 PM

Sy: as fi curioasa sa vad daca are pe fb cont de exemplu
5:43 PM

Nepty: pai cauta
5:43 PM

Tora: cred ca are
5:43 PM

Nepty: https://www.facebook.com/radu.cinamar.9
5:44 PM

Nepty: asta e unu
5:44 PM

Sy: am vazut ca sunt mai multe
5:45 PM

Tora: opaaa ,uite aici 😂
5:45 PM

Nepty: mai sunt 2 dar nu apare nimic pe pagina lor
5:46 PM

Sy: aha
5:46 PM

Nepty: poate nu e pe fb
5:47 PM

Nepty: ce interes ar avea ?
5:47 PM

Sy: ee,asa ca este la moda sa fi pe fb
5:47 PM

Nepty: astia tineri zic altfel; "Esti pe fb , deci existi! "
5:49 PM

Sy: da
5:49 PM

Nepty: altfel cica esti " no name "
5:49 PM

Tora: esti in aceeasi oala
.. Nepty: treaba e , ca nu avem cum sa impulsionam lucrurile spre bine
5:50 PM

Sy: pai mai intai de toate trebuie sa avem grija de noi,lasa lumea cu ale ei
5:51 PM

Sy: suntem prea mici sa impulsionam pe cineva
5:51 PM

Nepty: nu de lume imi este ,ci sa ne fie noua bine
5:52 PM

Sy: da
5:52 PM

Tora: ce putere ai in fata la toti ce dorm ,? au avut aici inf. si au intors spatele ..
5:52 PM

Nepty: fiecare alege ce vrea ca zici ca acum toti aud
5:52 PM

Nepty: deci nu mai au scuze
5:53 PM

Sy: pai cu timpul sper sa faca alegeri bune toti
5:53 PM

Nepty: ca la Dalga din deal , nu merge netul
5:53 PM

Sy: mai ales ca acum sunt dotati,auzibilizosi 😂
5:53 PM

Nepty: sau ca nu stiu unde sa ma uit si ce sa caut
5:53 PM

Tora: ma intrebam astazi ,o mai fi cineva asa batran ca mine trezit ?😂
5:53 PM

Sy: oricum aici vad ca inteleg bine ce li se intampla,unul chiar a zis sa nu ii mai bag in oala cu toata multimea ca nu simte ca ar fi chiar asa de prost
5:54 PM

Tora: detin eu recordul la asa ceva ?😂
5:54 PM

Sy: mai sunt ca tine Flora,pe blog mai sunt
5:54 PM

Nepty: noi , eu si Tora, vorbim de oamenii de aici din jurul nostru , cei de care ne lovim noi
5:55 PM

Sy: mai imi scriu pe mail doua persoane asa in varsta ca tine
5:55 PM

Tora: pe blog ? nu de blog zic daca sunt treziti ?
5:55 PM

Nepty: cei de acolo au alt intelegere , ca traiesc in alte energii
5:55 PM

Sy: da
5:55 PM

Sy: trezite sunt si aceste doua persoane de pe blog
5:56 PM

Nepty: asa ca nu sunt bagati in oala prostilor
5:56 PM

Nepty: cinste lor ca apreciaza si folosesc
5:56 PM

Sy: Ioana si Mariana,ele sunt asa de in varsta ca tine Tora
5:56 PM

Sy: erau pe chat 2 amandoua
5:57 PM

Nepty: Mariana cea care era de prin Pitesti ?
5:57 PM

Tora: este bine daca sunt trezite ..or avea si constiintac mare ,bravo lor
5:57 PM

Sy: nu stiu de unde era

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu