joi, 28 februarie 2019

Postarea 35


Tora: ce mai spun baietii ?
Sy: azi am vorbit de facerea universului 🙂
5:10 PM

Sy: ne-am dat si noi cu parerea de toate ce ne-a trecut prin minte
5:10 PM

Tora: chiar sa nu se stie de facerea lui ?
Nepty: inainte de a fi universul, oare ce era si care a fost inceputul oare
5:11 PM

Sy: pai se stie ,dar nu stiam eu,totul este creat de dumnezeu
5:11 PM

Sy: inceputul universului nu exista,dumnezeu a aparut prima data,si a creat totul
5:13 PM

Nepty: tare as vrea sa stiu , cat din biblie e adevar sau daca chiar are vreo legatura cu realitatea care a fost
5:13 PM

Sy: biblia este data probabil de extraterestrii,canalizate
5:13 PM

Sy: cum canalizeza unii acum mesaje de la ei,asa era si atunci
5:14 PM

Sy: sigur aia au scris pe intelesul lor prostesc de atunci
5:14 PM

Nepty: si care e chestia cu zilele in care spune ca a creat Dumnezeu lumea
5:14 PM

Sy: clar au fost si amenintati
5:14 PM

Sy: povesti Nepty
5:14 PM

Sy: sunt scorneli ale bisericii
5:14 PM

Tora: poate nu este asa cu zilele alea sunt scorneli
5:15 PM

Sy: sa zicem mersi daca 30 % din biblie este reala
5:15 PM

Nepty: astia tin de scorneluile asteaindiferent de religie
5:15 PM

Sy: da
5:15 PM

Sy: pai daca sa mostenit si biserica propaga asta avem
Tora: zicea una astazi pe fb, ca de asta sunt atatea religii pe pamant ,sa nu o ia lumea razna
5:16 PM

Tora: ca parca nu a luat-o
5:16 PM

Tora: si ca fiecare are regulile lui ,in religia respectiva
5:17 PM

Nepty: dumnezeu a aparut prima data,si a creat totul.... totul adica planeta cu planeta?
5:17 PM

Sy: da
5:17 PM

Tora: din muntele sacru a luat materia necesara
5:17 PM

Sy: el a aparut la inceput
5:17 PM

Sy: si a inceput sa construiasca
5:17 PM

Sy: stiu de la el ca nu a fost placuta viata lui la inceput
5:18 PM

Sy: nu avea nimic
5:18 PM

Sy: a trebuit sa faca tot ce este necesar unui om
5:18 PM

Sy: are amintiri rele de la inceputuri
5:18 PM

Tora: chiar ca a fost greu
5:18 PM

Sy: foarte greu cica
5:19 PM

Sy: inceputurile lui au fost rele cica
5:19 PM

Tora: sa fi doar tu si nimic in jurul tau
5:19 PM

Sy: nici nu vrea sa isi aminteasca
5:19 PM

Sy: logic ca nu este ok deloc
5:19 PM

Sy: daca si acum il afecteaza amintirea inceputului la ce batran este va dati seama ce patanii a avut
5:19 PM

Sy: noi credem ca a creat asa poc poc
5:20 PM

Sy: dar se pare ca nu este asa
5:20 PM

Tora: cum o fi aratand acel loc fara nimic , ce sa fie ? energie ..sau ce ?
5:20 PM

Sy: pai gol
5:20 PM

Sy: el a aparut intr-un gol imens
5:21 PM

Nepty: o fi avut o nava poate
5:21 PM

Sy: plutind prin acel gol vid
5:21 PM

Tora: a plutit prin glol ,of doamne ..chiar ca a tras-o rau
5:21 PM

Tora: gol
5:21 PM

Sy: da
5:22 PM

Nepty: sa nu ai asa nici macar un punct de sprijin....
5:22 PM

Sy: totul este creat din el,dar pana a creat a plutit asa ,va dati seama ca a durat pana si-a facut planeta,si toate cele
5:22 PM

Nepty: bine ca a putut trai , ca acel gol nu l-a afectat
5:22 PM

Tora: ce arata in vid ca esti tras in sus mereu
5:22 PM

Sy: pai este indestructibil,si cu multe chestii ce poate face,dar pana a reusit sa isi faca un cuib al lui a durat
5:23 PM

Sy: doar nu il credeti om ca noi ,este el din carne ca si noi dar are si alte aptitudini
5:23 PM

Tora: si singur si fara nimic ..
5:24 PM

Nepty: daca il marcheaza si acum dupa atat timp , inseamna ca a fost o experienta tare urata
5:24 PM

Sy: da,foarte urata a zis
5:24 PM

Sy: si doar atat a vrut sa ne spuna,ca a zis ca il afecteaza trecutul lui
5:24 PM

Sy: noi vroiam sa stim cum a aparut
5:24 PM

Sy: asa a aparut el si nea zis
5:24 PM

Tora: vezi , si noi nu gandim in profunzime , ne uitam in jur si totul arata bine, dar ,cum sa ajund aici ,numai el stie
5:25 PM

Sy: da
5:25 PM

Nepty: poate si pentru el o fi fost , cam cum este pentru noi acum iadul asta unde am aparut
5:25 PM

Sy: pai cred ca intai a vizitat iadul inceputului de nu vrea el sa zica nimic
5:26 PM

Sy: a ramas in el inceputul ca o rana
5:26 PM

Tora: dar, ai o casa ,apa si tot
5:26 PM

Tora: eu, multumesc pentru tot ce a facut 😍
5:27 PM

Nepty: oare de ce o mai fi creat si intunecati ?ca sa fie echilibru si sa apara constiinta?
5:28 PM

Nepty: trebuia o dualitate?
5:28 PM

Nepty: doi poli?
5:28 PM

Sy: pai asa l-am intrebat si noi
5:28 PM

Sy: a zis ca trebuie sa existe de toate
5:28 PM

Sy: sigur noi l-am cam certat ca ne-a amestecat

Sy: a zis ca trebuie si asa ceva
5Tora: poate ca in timp a vazut si necesitatea intunericului
5:29 PM

Nepty: adevarul este ca daca nu cnosti intunericul , nu poti pretui cum se cuvine lumina
5:29 PM

Nepty: cunosti*
5:29 PM

Tora: ca omul daca are numai bine ,o ia razna si asa
5:30 PM

Nepty: trebuie sa cunosti toate variantele ca sa poti aprecia la adevarata valoare
5:30 PM

Tora: si uite ca poate fortat a luat aceasta masura
5:31 PM

Nepty: de ex; poti sa te uiti la saracie , si sa crezi ca stii , dar daca nu o traiesti , este zero cunoastere
5:31 PM

Tora: fortat de neantelegerea oamenilor
5:32 PM

Nepty: poate noi trebuia sa avem experienta asta de aici
5:32 PM

Nepty: si totodata ajutam la ridicarea cui vrea
5:32 PM

Tora: eu cred ca am avut acesta cunostere , ca nu usor am ajuns unde am fost noi
5:33 PM

Tora: nu cred ca nu am avut de-a face si cu lucruri rele
5:34 PM

Sy: pai cica trebuie sa experimentam de toate,degeaba ne vaicarim
5:34 PM

Sy: asa este legea lui
5:34 PM

Sy: ne trimite in fizic sa traim pana cand ne civilizam
5:34 PM

Tora: pai da..daca chiar el le-a experimentat ,noi de ce nu am face la fel
5:35 PM

Tora: eu zic de viata care am avut-o inainte , de a intra in roata incarnarilor
5:36 PM

Sy: toti venim din sprit de la bine
5:36 PM

Sy: acolo nu experimentam raul,doar aici ca aici o luam de la zero
5:36 PM

Tora: deci am fost in spirit , si atunci a trebuit sa ajungem aici
5:37 PM

Sy: da
5:37 PM

Sy: pai suntem ai fizicului nu ai spiritului
5:37 PM

Sy: dar acolo este inceputul
5:37 PM

Tora: bine ca am iesit din roata incarnarilor , sper sa fie asa
5:37 PM

Sy: pai da
5:38 PM

Tora: a spus asta el ?
5:38 PM

Sy: daca va mentineti constiinta ridicata
5:38 PM

Sy: ce sa zica?
5:38 PM

Tora: ca am iesit din roata incarnarilor
5:38 PM

Sy: asta nu se spune
5:39 PM

Sy: sa spus doar ca evoluatii ies
5:39 PM

Sy: esti o evoluata
5:39 PM

Tora: aolou , sper sa fi terminat cu incarnarile
5:40 PM

Sy: pai sa zis asa ca evoluatii ies
5:40 PM

Nepty: acum or sa fie evoluati si din cei ce doar asculta daca sunt atenti
5:40 PM

Sy: ascensionati
5:41 PM

Tora: constiinta este cheia la tot , de asta sa tinem cu dintii
5:41 PM

Nepty: ca uite ca no i punem intrebari in fel si chip , ca sa raspunzi si sa se inteleaga bine ....tu mai discuti cu ingerii si Dumnezeu o multime si iar se repeta
5:42 PM

Sy: da
5:42 PM

Sy: informatie exista
5:42 PM

Nepty: deci , numai cine nu vrea nu evolueaza
5:42 PM

Tora: cate te-am frecat pe tine cu intrebarile
5:42 PM

Sy: cam asa
5:42 PM

Tora: cat ne-a dus si pe noi capul
5:42 PM

Sy: pai este pentru voi
5:43 PM

Sy: scapati de incarnare
5:43 PM

Nepty: pai sa fie asa pe intelesul tuturor
5:43 PM

Sy: cu cat sunteti mai evoluate cu atat mai bine
5:43 PM

Sy: si eu va explic pe inteles sa pricepeti
5:43 PM

Tora: vreau sa spun ca poate mai sunt multe de intrebat ,dar ,nu le vad acum
5:43 PM

Tora: eu, pe aici prin casa , ma tot gandesc la tot felul de posibilitati
5:44 PM

Nepty: omul ar trebui sa fie mai deschis , nu asa habotnic , sa considere ca ce aude vine de la ingerii cazuti sau diavol , tot ce iese din tiparele bisericii
5:45 PM

Tora: uite ce inseamna sa intrebi, eu am crezut ca am mai avut astfel de experiente inainte de-a ajunge aici
5:45 PM

Tora: de cand am fost noi facute
5:46 PM

Nepty: cand te nasti intr-o lume evoluata....este altceva , alta experienta
5:46 PM

Sy: este bine ca puneti tot felul de intrebari
5:46 PM

Sy: si eu vorbesc cu baietii sa mai aflu una alta
5:46 PM

Sy: ca ramasesc si nu mai aveam info de la nimeni 🙂
5:46 PM

Tora: ce bine ca are cine ne spune ,tu ne spui nou, baieti iti spun tie
5:47 PM

Sy: da
5:47 PM

Nepty: uite , hai sa fie o zi in care sa afle lumea care e treaba cu ingerii astia cazuti , ca pe multi ii adu asa si chiar scriu la comentarii
5:47 PM

Sy: mai aflam una alta
5:47 PM

Tora: mai sunt si lucruri care nu le stim ,poate nu am ajuns la timpul respectiv
5:47 PM

Sy: un inger cand este intrupat pe planete ca asta se spune ca este cazut
5:48 PM

Sy: adica la trimis la experimentat
5:48 PM

Sy: sau sa ajute
5:48 PM

Nepty: pai omul stie din biblie ca e un izgonit de Dumnezeu ca s-a razvratit
5:49 PM

Tora: dragii de ei, si s-au pirdut aici
5:49 PM

Nepty: si omul il huleste
5:49 PM

Sy: pai sa sti ca dumnezeu nu lasa pe nimeni fara experiente si din astea negative
5:49 PM

Tora: dar au venit ei aici ca au vrut ? sau era si timpul lor de a experimenta aici , de a invata
5:50 PM

Sy: da
5:50 PM

Nepty: am inteles asta , dar omul zice acum ca raul care este acum ii vine de la ingerii cazuti
5:50 PM

Sy: au fost trimisi de dumnezeu
5:50 PM

Sy: nu ca au ales ei
5:50 PM

Sy: cei din spirit decid,sigur ca la comenzile lui dumnezeu ce viata sa ai aici
5:51 PM

Sy: nu este loc pentru noi in spirit
5:51 PM

Sy: lumea spiritului este a celor din spirit,noi am fost creati pentru fizic
5:51 PM

Tora: si acesta cunostere trebuie facuta periodic , sau este suficient sa zicem cum am avut-o noi
5:51 PM

Sy: o sa fim ajutati toti la gramada aici candva,nu se da nimic la niciun suflet decat la toti odata
5:52 PM

Sy: asa a zis
5:52 PM

Sy: cand vom fi toti evoluati cu lumea asta cu tot atunci o sa ne fie si noua bine
5:52 PM

Sy: am intrebat sa stim
5:53 PM

Tora: nici macar tie ..?
5:53 PM

Sy: ca tot ziceati voi aici ca ati iesit din card
5:53 PM

Sy: nu se da nimic
5:53 PM

Sy: de mine a zis ca vine si ma ia cu el
5:53 PM

Sy: acum cat de serios a vorbit el stie
5:53 PM

Tora: asa a spusssssssssss ,??
5:53 PM

Sy: da
5:54 PM

Tora: ai vazut ? am spus doar ..ce bine imi pare
5:54 PM

Tora: cand a spus ?
5:54 PM

Sy: vedem
5:54 PM

Sy: nu cred
5:54 PM

Tora: nu mai spune asa ..off
5:54 PM

Sy: chiar nu cred
5:55 PM

Nepty: evoluati cu lumea asta cu tot atunci o sa ne fie si noua bine... 😂 deci mai trec ceva milenii 😂
5:55 PM
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu