marศ›i, 12 februarie 2019

Postarea 21


Vis; - Aveam ceva si m-am dus la Tora acasa sa ii dau, sa aibe si ea …nu mai stiu ce era. Am batut la usa casei. Cand s-a deschis usa, surpriza, te-am vazut si pe tine Sy. Ne-am bucurat ca ne vedem si ne-am strans in brate. In jurul tau , erau cateva persoane dar daca eu am dat cu ochii de tine , nu m-a mai framantat altcineva.
Casa Torei, nu arata la fel ca in realitate. Era o casa cu camerute foarte mici si foarte modesta cu niste covoare de iuta si cam goala. Am stat putin am discutat diverse si apoi m-a imbratisat Sy si m-a trimis undeva. M-am dus .
In clipa urmatoare urcam …erau ca niste schele puse pe peretele unui munte, si erau pline de noroi , ochiuri de apa , var , moloz … Am urcat greu si m-am cam murdarit dar am reusit si am ajuns sus in varf. M-am scuturat pe haine si cand am vrut sa merg mai departe, am privit, si in fata mea era un platou cu iarba verde , soare, flori, lumina multa. Eram tare multumita caci stiam ca am reusit acolo unde tu Sy m-ai trimis , si mai ales ca acum stiam ca pot sa ajung acasa (acest acasa era undeva anume unde noi stiam).
Eram fericita de reusita si in clipa urmatoare intram iar in casa Torei. Tu Sy, ai venit la usa iar si m-ai luat in brate si ma sarutai si erai tare vesela ca am reusit si ca urma sa mergem acasa. Erai tare mare fata de mine. Pream un copil fata de tine. Erai imbracata in alb-crem dantela si matase. A aparut in usa si baiatul tau si i-ai vorbit ceva. …. Si nu mai stiu ca a sunat ceasul si m-am trezit .

Sy: frumos vis
4:23 PM

Sy: super
4:23 PM

Nepty: s-o petrece oare ceva ?
4:23 PM

Sy: posibil
4:24 PM

Sy: visul are propriul mesaj,dar nu il vad eu
4:24 PM

Sy: poate ca treci la o noua stare de bine
4:24 PM

Sy: acasa inseamna ca ajungem poate undeva unde suntem multumite
4:24 PM

Nepty: ce bine ar fi sa ne fie si noua bine
4:25 PM

Sy: da
4:25 PM

Nepty: pentru noi nu e chiar rau fata de altii dar ....
4:25 PM

Sy: vrem si mai bine ๐Ÿ™‚
4:26 PM

Nepty: da ๐Ÿ˜‚
Nepty: tu ce faci ? esti bine ?
4:26 PM

Nepty: la noi se pare ca se tot pregateste de un pui de iarna
4:27 PM

Sy: da,sunt bine,acasa cu plictiseala ๐Ÿ™‚
4:27 PM

Sy: da,a zis ca vine iar iarna la voi
4:27 PM

Nepty: eu n-apuc sa ma pictisesc
4:27 PM

Sy: aici vad ca se anunta numai peste 12 grade zilnic,soare si frumos
4:27 PM

Nepty: abia daca imi tyrag sufletul ๐Ÿ˜‚
4:27 PM

Sy: pai esti ocupata acum cu munca
4:27 PM

Nepty: trag*
4:27 PM

Nepty: si la noi o sa fie soare maine , dar cica la noapte ninge
4:28 PM

Nepty: o sa vedem
4:28 PM

Nepty: joi dimineata ma duc la baile termale de la Caciulata
4:28 PM

Sy: astazi am dormit putin,la sculare vedeam niste lumi,oameni ca la tv se vedea,am stat cu ochii inchisi pana au disparut imaginile,frumos mai este in lumea spiritului
4:29 PM

Nepty: ma intorc duminica
4:29 PM

Sy: foarte bine
4:29 PM

Tora S-a alaturat chatului
4:29 PM

Nepty: ce frumos trebuie sa fie ....
4:29 PM

Sy: da
4:29 PM

Nepty: si toti vad inseamana
4:29 PM

Sy: da
4:29 PM

Sy: logic,ce vad eu vede toata lumea
4:29 PM

Sy: frumos este in astral,sau lumi de spirit,ca nu stiu ce am vazut
4:30 PM

Nepty: ieri simteam o mare tensiune si activitate pe la 6 si tu imi apreai in minte . Probabil te-ai tot gandit si macar asa te-am simtit ๐Ÿ˜Š
4:30 PM

Tora: Bine v-am gasit dragelor , va iubesc ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
4:31 PM

Sy: bine ai venit Tora,te iubesc
4:31 PM

Sy: ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
4:31 PM

Nepty: bine qai venit Tora ๐Ÿ˜˜ te iubesc ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
4:31 PM

Tora: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
4:31 PM

Nepty: ce mai spun ingerii?
4:34 PM

Sy: de toate :9
4:34 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
4:34 PM

Sy S-a alaturat chatului
4:35 PM

Sy: astazi am vorbit de viziuni
4:35 PM

Sy: de ceea ce tot imi apare mie de cateva saptamani
4:35 PM

Sy: vad lumi
4:35 PM

Tora: ai venit pe la mine pe acasa ?๐Ÿ˜‚
4:35 PM

Tora: dar, de ce era Sy si nu eu ?
4:36 PM

Sy: ei m-au invatat sa las sa curga aceste imagini si sa vad unde ajung
4:36 PM

Sy: foarte frumos este sa vezi lumi
4:36 PM

Tora: nu cred ca se poate compara cu ce este aici
4:38 PM

Sy: nici vorba
4:38 PM

Tora: nici macar cu locurile frumoase sau exitice
4:38 PM

Sy: sunt frumoase rau,si oamenii imbracati cu lucruri foarte frumoase,rochii lungi ca de regine,bijuterii am vazut
4:38 PM

Tora: exotice
4:38 PM

Nepty: e frumos ๐Ÿ˜Š parca zici ca ele insele , lumile , vor sa ti se arate sa ti se dezvaluie tie
4:38 PM

Sy: petreceau unii la o nunta
4:38 PM

Tora: asa o fi imbracamintea lor , dar unde ai fost stii ?
4:39 PM

Sy: reusesc sa intru in acele lumi,sa merg pe acolo
4:39 PM

Sy: nu stiu ce am prins
4:39 PM

Nepty: erai si tu Tora in casa ta ๐Ÿ˜Š dar erai parca mai micuta ca marime si nu am vorbit
4:39 PM

Sy: poate mai vazut cum arat eu de fel
4:40 PM

Sy: cine stie
4:40 PM

Tora: deci Sy este cu noi , asta este foarte bine
4:40 PM

Sy: oricum nu sunt mica deloc,ca si eu m-am visat mergand printre stele
4:40 PM

Tora: oricum ,Sy este mare de tot
4:40 PM

Nepty: of , fraierii , ce lucruri pierd findca asa vor ei .....
4:40 PM

Nepty: pai sa stii ca incapeai greu in cameruta din casa ...pareai tare mare
4:41 PM

Sy: azi noapte am visat toata noaptea un vis,cand ma trezeam continua ,eram cu un leu ,era leul meu,il tineam dupa mine,atat imi amintesc din vis
4:42 PM

Nepty: mai era cineva in preajma ei ...dar nu am privit
4:42 PM

Nepty: acum ca ma gandesc ....poate ca erau chiar ingerii din jurul tau
4:42 PM

Tora: doar am vazut-o in vis , era cu un bloc de 10 elaje in brate ,ziceai ca are o cutie de chibrite si eu cautam un loc cu multa verdeata am vazut si eu pana la etajul 7 , vedeam oamenii ,dar Sy era mult mai inalta
4:42 PM

Sy: .............................
Tora: se plimba cu blocul acela ,fara nici o greutate
4:43 PM

Nepty: eu ii ajungeam cu crestetul la barbie in vis , si cand m-a imbratisat , m-a invaluit de tot
4:44 PM

Sy: frumos vis,poate mai vin mesaje de acum incolo
4:44 PM

Sy: ai visat si partea cu auzitul
4:45 PM

Sy: cine stie ce mai trebuie sa stim
4:45 PM

Nepty: ala cu cubul de oameni ? unde ne invarteam ca pisoii sa auzim si noi in jur ? ๐Ÿ˜‚
4:45 PM

Sy: da
4:46 PM

Sy: ai primit raspuns in vis
4:46 PM

Sy: de ce nu auzi
4:46 PM

Sy: sunt modalitati de a afla se pare niste chestii
4:46 PM

Nepty: sunt in afara lumii
4:46 PM

Tora: si ce mesaj are visul care l-a avut ?ca este chiar frumos
4:46 PM

Sy: nu esti cu turma
4:46 PM

Sy: nu stiu ce mesaj are visul,poate doar sa ne arate cum suntem noi
4:47 PM

Tora: echipa nostra voioasa ๐Ÿ˜‚
4:47 PM

Sy: da
4:48 PM

Tora: baietii ni spun nimic cand au de visele astea ?
4:48 PM

Tora: nu
4:48 PM

Sy: nu stiu ei sa descifreze
4:48 PM

Nepty: ceilalti au invatat de la Sy
4:49 PM

Sy: dar m-au sfatuit sa fiu atenta la vise
4:49 PM

Sy: este greu sa descifrezi un vis
4:49 PM

Tora: o sa invete ,daca stau cu tine ๐Ÿ˜‚
4:49 PM

Sy: de exemplu eu azi noapte am visat un leu
4:49 PM

Sy: poate insemna putere interioara cred
4:49 PM

Sy: ca leul este rege
4:49 PM

Tora: leul este putere mare
4:50 PM

Sy: sunt eu regina,dar sunt intr-o jungla ๐Ÿ˜‚
4:50 PM

Tora: cand tu ai spus leu ,asa a venit in cap , ca raspuns
4:50 PM

Sy: lumea asta este o jungla
4:50 PM

Nepty: pai cam asa este
4:51 PM

Tora: mare jungla , dar o pui tu la punct
4:51 PM

Nepty: asa cred si eu ca urcusul acela unde m-am murdarit pe haine urcand , este lumea asta. Ca m-am scuturat , si mi-a aparut pajistea verde si soare;le ...e faptul ca le-am lasat toate jos in lumea asta
4:52 PM

Sy: da,urcus inseamna de bine
4:53 PM

Sy: si ca te scuturai de mizerie
4:53 PM

Sy: si ai ajuns si unde trebuia in vis
4:53 PM

Nepty: sus in varf
4:53 PM

Nepty: era varf de munte
4:53 PM

Tora: eu zic ca ai ajuns la noi acasa
4:54 PM

Nepty: stiam ca am reusit sa fac ce ma trimisese
4:54 PM

Nepty: sa fac
4:54 PM

Tora: Sy te-a trimis ?
4:55 PM

Sy: inseamna ca iti reuseste ceva anume tie
4:55 PM

Nepty: pai da , am scris in vis
4:55 PM

Tora: l-am citit si eu repede
4:55 PM

Nepty: mi-a vorbit si m-a trimis sa rezolv ...sa fac ceva
4:56 PM

Nepty: si in clipa urmatoare urcam deja
4:56 PM

Tora: bine ca ai facut
4:56 PM

Sy: visul este pozitiv
4:56 PM

Nepty: la final stiam ca e legat de "acasa" undeva unde stiam noi
4:56 PM

Sy: mesajul este ca trebuie sa ai reusite ,sa ajungi in varf
4:57 PM

Sy: pai ajungem poate si acasa
4:57 PM

Nepty: o sa vedem ce mai vine
4:57 PM

Sy: poate ne ia intrateranii si ne duce la ei,si acolo sa fie acasa la noi de fapt
4:57 PM

Sy: eu m-am visat in Agartha de prea multe ori
4:58 PM

Sy: deci apartin acelui loc ,nu pamantului de suprafata
4:58 PM

Sy: asa au zis si ei cand am povestit visele
4:58 PM

Sy: amintiri de acolo cica sunt
4:58 PM

Sy: am descris locuri care exista si astazi
4:58 PM

Nepty: ๐Ÿ˜Špoate aflam candva de noi
4:58 PM

Sy: da
4:59 PM

Nepty: dar tu oricum vezi multe locuri de vis
4:59 PM

Sy: vad ca sa declansat la mine niste viziuni super misto
4:59 PM

Sy: am mai avut asa ceva cu ani in urma
4:59 PM

Sy: tot asa stateam cu ochii inchisi si ma plimbam prin lumi super frumoase
5:00 PM

Sy: vedeam ca la tv totul
5:00 PM

Nepty: se dezleaga lumile , fuge intunericul
5:00 PM

Tora: o sa te invadeze de multe care vor apare la tine
5:00 PM

Sy: am vazut si stanca creatiei
5:00 PM

Sy: este o stanca gigant ,prima aparitie facuta de dumnezeu
5:01 PM

Tora: uite ai vazut si stanca creatiei
5:01 PM

Sy: de acolo se ia material pentru planete
5:01 PM

Nepty: este asa ca o planeta ?imensa?
5:01 PM

Nepty: sau cum o vezi?
5:01 PM

Sy: nu este rotunda ca o planeta
5:01 PM

Tora: mereu m-am gandit la stanca creatiei
5:02 PM

Sy: este ca un asteroid
5:02 PM

Nepty: incandescent
5:03 PM

Sy: acolo se face humusul,care este luat si pus pe planete.Planetele apar cand sorii se sting,iar la suprafata lor dupa ce sa stins se pune humus si se aduce pomi si verdeata
5:03 PM

Sy: stiti ce este acela humus cred
5:03 PM

Sy: pamantul
5:03 PM

Nepty: da
5:03 PM

Tora: ceva mai bun ca pamantul ca un ingrasamant
5:03 PM

Sy: planetele cand se racesc sunt din piatra,restul se aduce de la stanca creatiei
5:04 PM

Sy: si apa tot de acolo se aduce
5:04 PM

Sy: adica se teraformeaza solul
5:05 PM

Tora: acesta stanca a creatiei contine tot ce este necesar pentru a creea mai departe
5:05 PM

Sy: planeta
5:05 PM

Sy: da
5:05 PM

Nepty: la noi s-a adus din plin apa
5:05 PM

Sy: da
5:05 PM

Sy: cam multa
5:05 PM

Nepty: am inteles ca si intrateranii au mari la ei
5:05 PM

Sy: sa umplut cica gaurile
5:05 PM

Sy: nu avem campii inundate
5:06 PM

Nepty: + pungile de apa freatica
5:06 PM

Sy: tot ce a fost inalt asa a ramas
5:06 PM

Sy: tot ce este gaura a fost umpluta cu apa
5:06 PM

Tora: aici este o intreaga supr inginerie
5:06 PM

Sy: da
5:07 PM

Sy: este tehnica grea nu gluma sa faci o planeta
5:07 PM

Tora: si toate astea la le-a facut Dumnezeu singur, sau a fost ajutat de Ingeri ?
5:07 PM

Nepty: scriam acum vreo 3 ani ca o sa ajunga omul sa nu mai aiba o cana de apa buna sa bea, desi e plina planeta ....uite ca s-a cam ajuns la asta
5:07 PM

Sy: de asta nici nu ne mai lasa prea mult timp sa o stricam,de aceia se intervine candva ca noi suntem in stare sa distrugem planeta
5:07 PM

Sy: totul este facut de inginerii creatiei,constructorii creatiei
5:08 PM

Sy: doar nu face dumnezeu singur,nici nu are cum
5:08 PM

Tora: ce minti super luminate si creeatoare a tot ce este in Univers
5:09 PM

Nepty: sper sa ia o hotarare sa rezolve cu nebunii astia
5:09 PM

Nepty: ca e pacat de cat e de frumoasa .
5:09 PM

Sy: ei spun ca este iminent sa vina,ce inseamna la ei iminent doar ei stiu
5:10 PM

Nepty: eu nu am apucat sa vizitez , dar prin filme si fotografii tot am mai vazut cate ceva ...mare pacat sa strice tot
5:10 PM

Tora: aici intervine ceva, aceasta interventie se pare ca este terraformare , in acest caz mai intervine inainte ?
5:10 PM

Sy: nu stiu
5:11 PM

Tora: s-ar parea ca nu , ca nu intervine de 2 ori
5:11 PM

Sy: cand or intervenii lasa pamantul gol,nu stiti ca au zis ca ia lumea de aici ca aici face biblioteca universului?
5:12 PM

Tora: cand intervine , intervine de la un cap la altul
5:12 PM

Nepty: si ii triaza pe toti
5:12 PM

Sy: pai nu faci nimic aici daca ti toti nebunii
5:13 PM

Sy: tot rele or sa faca
5:13 PM

Sy: asa daca ii imprastie pe alte planete sa vezi ca de frica invata si ei una alta
5:13 PM

Nepty: pai or sa faca tot ce stiu
5:13 PM

Sy: ...................................
5:13 PM

Tora: daaa, ne-ai spus de mult timp ,poate chiar 3 ani ,era scris acolo unde am gasit de pe chat ,era copiat cam 200 de pagini
5:13 PM

            Tora: daaa, ne-ai spus de mult timp ,poate chiar 3 ani ,era scris acolo unde am gasit de pe chat ,era copiat cam 200 de pagini
5:13 PM

Tora: lasa sa-i imprastie , sa se termine o data
5:15 PM

Nepty: spuneai mai sus ca "...ei spun ca este iminent sa vina" ... de cine vorbesti ?
5:15 PM

Sy: daca face ce sa spus ramane pamantul gol
5:15 PM

Sy: de stelari
5:15 PM

Nepty: pai asa cum am tot visat si noi ...gol si pustiu
5:15 PM

Sy: da
5:15 PM

Tora: sa ramana, sa-l aduca la un nivel super evoluat
5:16 PM

Nepty: oricum e otravit saracul pamant de tot
5:16 PM

Nepty: si apa la fel
5:16 PM

Nepty: s-a stricat ecosistemul de tot
5:16 PM

Tora: nu mai spuneti de pustiu ,ca atat am vist pamant gol ,de ma luasem de ganduri
5:16 PM

Sy: eu am visat ca vine intuneric
5:17 PM

Nepty: si mai si ๐Ÿ˜‚ numai de bine toate ๐Ÿ˜‚
5:17 PM

Sy: deci daca este asa cum am visat eu nu ramane nimeni in viata,nici eu macar,ca ziceam in vis ca murim
5:17 PM

Tora: si acum imi amintesc ,ca aveam un bat si treceam cu acel bat peste tot pe pamant si cand ma uitam erau deja pomi infloriti
5:17 PM

Sy: cred ca am visat finalul lumii asteia
5:18 PM

Tora: acel bat ,o fi bagheta magica de care spui tuv Sy
5:18 PM

Sy: vezi Tora ca ai visat bagheta ta magica,bine ai visat ca tineai un bat in mana
5:18 PM

Nepty: tu, cea din lumea asta nu mai esti demult asa cum erai
5:19 PM

Sy: da,te-ai visat ceea ce esti
5:19 PM

Tora: daaa, uite ca ai dreptate, dar, cine stia atunci ? si am visat cu mult timp in urma eram in Aus.
5:19 PM

Sy: creatoresele sunt ca si logosii planetari
5:20 PM

Nepty: si la mine vin cerbii si animalele si se inclina ? ๐Ÿ˜‚
5:20 PM

Sy: au grija de planete
5:20 PM

Sy: pai daca si tu esti tot un logos planetar de asta vin animalele la tine
5:20 PM

Nepty: poate deasta daca vad 2 oameni ca se bat ...nu ma prea impresioneaza , dar daca vad 2 animale , ma ia cu rau si mi se taie picioarele
5:21 PM

Tora: si fructele erau aurii, o splendoare nu cum sunt astea de aici
5:22 PM

Nepty: nu suport sa vad animale suferind
5:22 PM

Nepty: restul nu ma misca prea tare
5:22 PM

Tora: uite cum apar , descifratea viselor cu mult timp in urma
5:23 PM

Nepty: sa vedem ce va mai fi , ce mai apare
5:23 PM

Tora: si iar am visat niste autostrazi , ceva de vis ,parca erau pe banda rulanta
5:24 PM

Sy: si eu ieri am vazut pe fb,cum unul a dat foc la un caine,ce animal de om,uite astia sunt intunecatii intrupati ca om
5:24 PM

Tora: si altele erau suspendate sus de tot , ca ziceai ca sunt in cer , acelea aveau sine
5:24 PM

Nepty: bine ca nu am vazut ... eu am cosmaruri , ma bantuie imaginile alea daca vad asa ceva
5:25 PM

Sy: si pe mine
5:25 PM

Tora: a dat foc la caine , pai sa ai mila si sa te gandesti ca ce sa-i faci la unul ca asta ?
5:25 PM

Nepty: ma ia cu lesin din stomac si rau dea binelea
5:25 PM

Sy: iti dai seama Tora ca ala este iedar
5:25 PM

Sy: iadul scrie pe el
5:25 PM

Sy: sunt intunecati multi intrupati ca om aici
5:26 PM

Tora: pai merita ..
5:26 PM

Nepty: of , de-ar lua o hotarare cat mai repede
5:26 PM

Sy: daca se merge pe ideea ca suntem vesnici nu vedem venirea stelarilor prea curand
5:27 PM

Nepty: se spirite sa bantuie bietele animale pe aici
5:27 PM

Sy: astazi chiar ziceam baietilor din spirit,ca parca ar fi doar vorbele mele cu ei,ca nu se sinchiseste nimeni sa vina aici curand
5:27 PM

Nepty: spersa nu mai lase spirite ....
5:27 PM

Nepty: nu stiu de ce nu a aparut tot scrisul
5:28 PM

Tora: asa face si la mine , nu apare tot scrisul, sau dispare detot ๐Ÿ˜‚
5:28 PM

Nepty: Dumnezeu hotaraste unde se duce Federatia , flota ...ce se vace ?
5:29 PM

Sy: da
5:29 PM

Nepty: face*
5:29 PM

Tora: nu curand ce ar insemna ? cu extimare de ani ?
5:29 PM

Sy: totul este sub comanda lui
5:29 PM

Nepty: deci ei stie tot ce misca si ce urmeaza
5:29 PM

Sy: curand la ei inseamna cum ziceau baietii din fizic 50 de ani
5:30 PM

Nepty: el stie*
5:30 PM

Nepty: nu cred ca e de bine sa mai lase lumea sa taie si sa strice inca 50 de ani deacum inainte
5:30 PM

Sy: asa zicem noi
5:31 PM

Tora: tot avem de asteptat, o sa ni se lungeasca urechile ๐Ÿ˜‚
5:31 PM

Sy: dar daca ei vor teraformare nu este asa mult 50 de ani,si stricaciunile oricum le repara ei cand vin cu teraformarea
5:31 PM

Nepty: e , .... atunci asta este
5:31 PM

Nepty: oricum va cadea totul
5:32 PM

Tora: dar, poate ca deja ne ia pe noi , mai sti ..
5:32 PM

Sy: da
5:32 PM

Nepty: ori ca chelesc astia pamantul , ori ca intorc ei placile ....
5:32 PM

Nepty: tot gol va ramane
5:32 PM

Sy: da tot gol ramane
5:32 PM

Sy: eu asa stiu de la baieti ca au zis ca intorc pamantul
5:33 PM

Tora: au taiat in prostie, si cam gol este de acum
5:33 PM

Sy: ca unele placi le intoarca invers
5:33 PM

Nepty: oricum , daca ei stau cu ochii pe noi , poate ne arunca un pai ceva ๐Ÿ˜‚ daca e de rau ๐Ÿ˜‚
5:34 PM

Sy: depinde
5:34 PM

Sy: eu nu as crede
5:34 PM

Tora: nu ai primit nici un semn de la baietii din fizic ?
5:34 PM

Nepty: pe tine nu te lasa nici cum
5:34 PM

Sy: suntem tratate ca toata lumea cred
5:34 PM

Nepty: atunci , o sa vedem ce vine ...ce sa facem
5:35 PM

Sy: baietii din fizic nu au dat niciun semn de la revelion
5:35 PM

Tora: cum tu Preluatoare sa fi tratat ca toti , eu nu cred asta ?
5:35 PM

Nepty: asta o fi legea
5:36 PM

Sy: pai asa zic si eu,dar daca ei considera ca nu am nevoie de interventia lor,aici stau mult si bine ๐Ÿ˜‚
5:36 PM

Nepty: si nimeni nu are dreptul sa o incalce
5:36 PM

Tora: nu exista asa ceva
5:36 PM

Sy: intrateranii au zis ca vin sa ma ia la un moment dat,nu au precizat cand
5:37 PM

Nepty: sa inteleg ca suntem la mana cuiva ?
5:37 PM

Sy: ramane de vazut ce va fi
5:37 PM

Sy: da,la mana lui dumnezeu suntem toti
5:37 PM

Tora: se razatreste creeatia , nu permite asta
5:37 PM

Nepty: pai si atunci ce sa ne mai framantam ?
5:38 PM

Nepty: am aflat ce trebuia sa stim
5:38 PM

Sy: atat
5:38 PM

Nepty: nimeni nu misca pana la noi ordine ๐Ÿ˜‚
5:38 PM

Sy: voi va puneti o gramada de intrebari,ideea este ca nu vine nimeni la noi prea curand
5:38 PM

Nepty: vom razbi cumva in ceea ce vine
5:39 PM

Nepty: asa ca toata lumea
5:39 PM

Tora: ramanem cu intrebarile , dar sunt linistita , si linistea asa a fost mereu cand era ceva necunoscut mie
5:39 PM

Tora: asta
5:40 PM

Tora: si intr-un timp anume am primit raspunsurile si chiar faptele, asa s-a intamplat
5:40 PM

Nepty: pai ce sa poti face ? stai in liniste ca si daca te agiti ๐Ÿ˜‚ strici armonia
5:40 PM

Nepty: ce mai spune nafastuitorul ?
5:42 PM

Tora: cred ca are mult de lucru ,ca se moare pe capete
5:42 PM

Nepty: se schimba lumea
5:43 PM

Sy: nafastuitorul apare ma rar,are de munca cred
Nepty: poate vom ajunge sa vedem si noi intr-o buna zi ce vezi tu , si alte lumi
5:44 PM

Sy: poate vedeti,incercati meditatia
5:45 PM

Nepty: pare atat de frumos ce vede lumea de la tine
5:45 PM

Sy: eu nu fac nimic,doar tin ochii inchisi
5:45 PM

Tora: eu vad frumusetea culorilor si este grozav , dar lumile care le vezi tu , cat or fi de frumoase
5:46 PM

Nepty: tu esti tu ๐Ÿ˜Šsi nu e nimeni ca tine
5:46 PM

Sy: la mine mai mereu veneau imagini si in trecut
5:46 PM

Sy: nu am stiut eu ce vad
5:47 PM

Sy: din copilarie vedeam lumi
5:47 PM

Sy: doar tineam ochii inchisi si vedeam tot felul de lucruri
5:47 PM

Nepty: si acum ingerii au recunoscut lumea lor
5:47 PM

Tora: nici nu pot sa mai indrept ochii spre soare ca apar in jurul meu
5:47 PM

Tora: si stratul culorilor este gros ,ca bag mana si nu o mai vad
5:48 PM

Tora: nu au trecut de cap niciodata , adica sa fiu in mijlocul lor, nici nu stiu ce asi putea face, daca chir se intampla si asa ceva
5:49 PM

Nepty: oare ce o insemna leul ?
5:50 PM

Tora: sa fiu pe trecere de pietoni , sau in masina
5:50 PM

Nepty: cine o fi ?
5:50 PM

Sy: putere probabil
5:50 PM

Sy: leul este rege
5:50 PM

Sy: probabil ca mi-am transmis ca sunt ca acel leu
5:51 PM

Nepty: si era cu tine in permaneneta
5:51 PM

Sy: era animalul meu de companie in vis
5:51 PM

Nepty: puterea adica era cu tine
5:51 PM

Sy: da,posibil sa fie asa
5:51 PM

Sy: sau este o scena din viata mea,si leul era animalul meu de companie
5:52 PM

Sy: adica visul sa fie o amintire
5:52 PM

Nepty: ca e clar ca e asa ...din moment ce "le-ai dat" tuturor
5:52 PM

Nepty: sa auda, ca asa ai vrut
5:52 PM

Sy: da
5:52 PM

Tora: ai mai fost pe balcon sa vorbesti cu oamenii?
5:53 PM

Nepty: sau ...daca leul a fost aiurea pe undeva , acum e iar langa tine si sunteti una
5:53 PM

Sy: uite astazi un tip de aici a zis cam asa...sa sti ca m-am schimbat mult de tot in ultimii 3 ani de cand te aud,nici eu nu ma mai recunosc,am inceput sa fiu altfel,am incercat sa mai fiu la fel si nu mai imi iese,mie rusine de mine
5:53 PM

Nepty: asa e la toti care constientizeaza
5:54 PM

Sy: a mai zis ca sa stau linistita ca schimbarea vine la toti fara sa isi dea seama ca asta se intampla cu ei
5:54 PM

Nepty: daca ar fi schimbare la cat mai multi , ce bine ar fi
5:55 PM

Sy: daca ai toata ziua aceiasi muzica in cap inveti versurile fara sa vrei
5:55 PM

Sy: cam asa a zis
5:55 PM

Tora: ai vazut se prin invataturile de ei
5:55 PM

Nepty: pai nu prea iti dai seama decat cand esti schimbat
5:55 PM

Sy: da
5:55 PM

Nepty: foarte bine ๐Ÿ˜Š asa sa fie
5:56 PM

Sy: automat se prinde de ei ca toata ziua vorbim de aceleasi lucruri
5:56 PM

Nepty: asta daca asculta
5:56 PM

Sy: sigur ca sunt unele fantomatice pentru ei,le sfideaza intelegerea,dar tot tin minte ce aud
5:56 PM

Tora: asta este un lucru bun
5:56 PM

Tora: pana reuseste sa le descifreze
5:57 PM

Sy: nu are cum sa nu asculte,asa mi-a zis si dumnezeu,ca si la el merge sa se mai ascuda mintea sa nu auda,dar tot auzi in final,poate sa fi foarte ocupat sa inveti sa te detasezi si sa nu mai auzi,doar asa scapi
5:57 PM

Tora: si asa pe fiecare in parte
5:57 PM

Nepty: ce te costa sa fii om si sa fii bun? doar sa asculti ce se vorbeste si gata
5:57 PM

Sy: pai nenea de astazi a mai zis ca acum nu vrea sa piarda ce se vorbeste in capul meu ca ramane in urma cu info ๐Ÿ˜‚
5:58 PM

Sy: deci cine este sa evolueze evolueaza
5:58 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ bravo lui
5:59 PM

Tora: acesta metoda este extraordinara , nu poti spune ca nu stii ,ca nu ai computer, ca nu ai net, ai tot ce iti trebuie dict in capul tau
5:59 PM

Nepty: ii multumesc ๐Ÿ’– ca uite e o veste buna
5:59 PM

Tora: direct
6:00 PM

Sy: sti cu zicea astazi nenea de am vorbit cu el de voi,? fetele ,fetele ce le mai zice si ele ๐Ÿ˜‚
6:00 PM

Tora: este adus in capul fiecaruia
6:00 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ deci aud ce citesti tu de aici
6:00 PM

Sy: da
6:00 PM

Tora: ii placea , lasa ca este bine, niumai ca ii mai balacarim ๐Ÿ˜‚
6:01 PM

Nepty: daca ii ajuta ma bucur tare mult
6:01 PM

Nepty: unii mai intra si pe bloguri , unii pe fb ...
           

Niciun comentariu:

Trimiteศ›i un comentariu