duminică, 17 februarie 2019

Postarea 25


Tora: mentala a fost discutia ?😂
5:01 PM

Sy: da
5:01 PM

Sy: era afara
5:01 PM

Tora: sa nu vina la tine la use ..
5:01 PM

Sy: statea sprijinit de gard si vorbea la telefon
5:01 PM

Sy: lucreaza la spital,il credeam mai destept
5:01 PM

Sy: dar este doar un mocofan
5:02 PM

Tora: o fi fost beat ?
5:02 PM

Sy: a zis ca i-am facut capul mare
5:02 PM

Sy: cred ca asa este el mai prostut
5:02 PM

Tora: vecin de bloc sau la curte ?
5:02 PM

Sy: sta langa noi aici,cu usa pe palier
5:03 PM

Tora: ca ai spus sprijinit de gard si de aceea am spus de curte
5:03 PM

Sy: era afara in curtea blocului
5:04 PM

Tora: si te-a vazut ?
5:04 PM

Sy: da
5:04 PM

Sy: eu eram in balcon cu Nelu
5:04 PM

Tora: sunt multi dusi cu capul , bine ca nu a strigat la tine
5:05 PM

Tora: mai stii ,te poti intalni si cu asa ceva
5:05 PM

Sy: nu cred ca are curaj sa intre in vorba cu mine decat mental
5:05 PM

Tora: ii este frica totusi ,in prostia lui realizeaza ca nu te joci cu Dumneze
5:06 PM

Sy: da.pai a zis mai pe urma dupa ce a zis ca i-am facut capul mare,ca cu dumnezeu nu te pui
5:07 PM

Sy: a zis ca asta este pedeapsa lor
5:07 PM

Sy: cam atat,a mai mormait el ceva dar nu am mai inteles ce a zis
5:08 PM

Sy: vorbea la telefon,ca mai zicea el ceva
5:08 PM

Tora: a realizat , si uite ca vad acest lucru ca o pedeapsa
5:10 PM

Sy: pai este pedeapsa
5:10 PM

Sy: macar atat sa inteleaga si ei
5:10 PM

Sy: sa nu mai ai capul pentru tine este ceva
5:11 PM

Sy: clar este pedeapsa
5:11 PM

Sy: asa nu isi mai aud propriile ganduri
5:11 PM

Sy: au ce auzi
5:11 PM

Tora: da, dar a realizat-o macar
5:11 PM

Sy: ca la mine nu este liniste in minte decat cand dorm
5:11 PM

Sy: asa ca chiar le fac capul mare 😂
5:11 PM
            Tora: trebuia facut ceva ..nu se poate alltfel
5:12 PM

Tora: daca nu citesti , nu te intereseaza, nu vrei sa faci nimic cu tine , atunci vin eu la tine si te trezesc urgent
5:13 PM

Sy: pai cam asa a fost faza
5:13 PM

Tora: sa iti sara fulgii
5:13 PM

Sy: daca ei nu se mai misca deloc la minte,a venit ceva peste ei sa se trezeasca
5:13 PM

Sy: acum nu au cum sa mai scape
5:14 PM

Sy: asa ca vor sti toti ce stiu eu
5:14 PM

Sy: bine ca sunt si destui prosti care probabil ca nu vor pricepe nimic din ce aud,dar vor fi si cei ce inteleg
5:14 PM

Tora: ca le gasim tot felul de scuze, ca sunt fara cap, ca nu au posibilitate sa citeasca, ca nu au timp si uite asa , naaa ca acum au venit invataturile in capul lor
5:15 PM

Sy: direct in cap 😂
5:15 PM

Tora: direct de la Sursa
5:15 PM

Sy: da
5:15 PM

Sy: acum suntem un tot
5:16 PM

Sy: ar vrea ei sa mai ramana singuri cu capul lor
5:17 PM

Tora: imi dau seama cu acest lucru cat de mare este intelepciunea , cat de bine ai ales acest lucru , exact cum trebuia sa auda, sa fie mereu si mereu
5:17 PM

Sy: nu se mai poate
5:17 PM

Sy: este maxima treaba facuta
5:17 PM

Sy: daca nici asa nu stiu tot ,apai cum sa afle tot ce stiu eu
5:17 PM

Sy: vorbesc cu ingerimea mereu,au ce sa auda
5:18 PM

Tora: este super, superiora
5:18 PM

Sy: subiecte sunt fara numar
5:18 PM

Tora: cred ca pana la urma ,unii dintre ei vor pune intrebari , vor prinde curaj si vor intreba
5:19 PM

Sy: da,asa cred si eu
5:19 PM

Tora: este chestie de tim pana se va intampla asa
5:19 PM

Tora: timp
5:20 PM

Sy: oricum cu cine am mai vorbit zilele trecute nu erau asa de tolomaci ca vecinul meu,au stiut ce sa zica si ce sa intrebe,sau priceput
5:20 PM

Tora: te-au intrebat deja ?
5:20 PM

Sy: nu,doar au zis niste chestii legate de ei
5:21 PM

Sy: ca incep sa invete
5:21 PM

Sy: ca totul este facut sa invete mai repede asa
5:21 PM

Tora: asta este bine
5:21 PM
            Tora: ce pe blog sau pe chat, a mers asa dintr-o data ? a trecut timp pana ne-am dat drumul
5:22 PM

Sy: da
5:23 PM

Sy: dureaza pana se dumiresc ei ce este cu vorbaria din capul lor
5:23 PM

Sy: pana mai si invata ceva dureaza
5:23 PM

Tora: eu, stiu ca am luat-o foarte in serios citeam inca o data ,de pe chat, scriam pe caiet si mergeam in parkul acela imens din Aus. si faceam tot ce spunea-i tu ,
5:24 PM

Sy: ei au auzit ,dar daca nu sunt treziti nu stiu ce inseamna auzibilitatea asta asa venita pe capul lor
5:24 PM

Sy: in timp poate isi dau seama ca asta este calea lor
5:24 PM

Sy: alta cale nu au decat sa invete
5:24 PM

Tora: repetam pana le intra in cap
5:25 PM

Sy: da
5:25 PM

Tora: ma uimit raspunsul lui Cristi cand a fost intrebat daca te aude ce vorbesti tu si Ingerii ,
5:26 PM

Sy: aude sigur
5:26 PM

Sy: nu a vrut sa raspunda direct
5:26 PM

Tora: a stat si sa gandit , si in final a spus ,nu stiu ..poate
5:26 PM

Tora: si a ras ..in loc sa dea raspunsul corect
5:27 PM

Sy: da
5:27 PM

Sy: aude
5:27 PM

Sy: nu are cum sa nu auda
5:27 PM

Tora: daca nu auzea spunea clar nu
5:27 PM

Sy: da
5:27 PM

Sy: aude sigur
5:27 PM

Tora: dar, a bajbait-o
5:27 PM

Sy: aha
5:27 PM

Tora: de ce au retinerea asta oare ?
5:28 PM

Sy: nu stiu
5:28 PM

Sy: probabil li se pare prea mult pe capul lor
5:28 PM

Tora: ca doar nu este rusine asa ceva
5:29 PM

Tora: am vazut ca Lary scrie tot felul, pe fb. si spune ca ei sunt Mesagerii
5:30 PM

Sy: sau tacanit de tot
5:30 PM

Tora: care ei ? el stie ,or fi mai multi in grupul acela si el sefu
5:31 PM

Sy: da,clar sunt mai multi
5:31 PM

Tora: eu, sunt multumita ca sunt aici si nu au trecut anii pe langa mine , desi aveam o varsta care putea sa ma duca in alta directie
5:33 PM

Sy: da
5:33 PM

Sy: puteai sa fi o adormita
Tora: bine ca m-am tinut de acest drum ,chiar ca pe ultima suta de metrii
5:35 PM

Sy: da
5:35 PM

Sy: la varsta ta sunt putini care se mai trezesc
5:35 PM

Sy: sau deloc
5:35 PM

Sy: ca este mana societatii care a schimbat omul pana la indentificarea cu societatea
5:36 PM

Sy: adica nu mai esti tu
5:36 PM

Sy: esti societatea si invataturile ei
5:36 PM

Tora: ce ma incurajat sa zic asa au fost toate culorile si tot ce vedeam pe cer
5:36 PM

Tora: astea au pus capac la tot ce am invatat de la tine
5:37 PM

Sy: frumos,ai si tu ceva al tau personal
5:37 PM

Tora: poate am fost indrumata suptil sa nu cumva sa ma duc pe alt drum ,nu stiu zic si eu
5:38 PM

Sy: da,posibil
5:38 PM

Sy: incearca sa stai cu ochii inchisi ziua ,sa faci un fel de meditatie,poate vezi lumea astrala
5:39 PM

Sy: vezi si tu ce mai vezi pe acolo
5:39 PM

Sy: ca astazi cu gastele
5:39 PM

Tora: desi incercari au fost cu duiumul ,de la elicoptere ,,turturoi, si atacuri de panica
5:40 PM

Sy: pai trebuie sa existe si lucruri negative in evolutia omului,asa crestem
5:40 PM

Tora: astazi a fost minunat , eu zilnic stau cu picioarele pe sus ,dar am renuntat sa mai ma uit dupa luminite si am vazut cele ce am scris
5:41 PM

Sy: stai cu ochii inchisi si incearca sa patrunzi in lumea astrala,poate vezi lumi de acolo,eu mereu fac asta
5:41 PM

Sy: zilnic cand ma bag in pat fac asa,si vad tot felul de lucruri
5:41 PM

Sy: mai ales lumi,sau oameni de acolo
5:42 PM

Tora: asa am sa fac, in fiecare zi
5:42 PM

Sy: asa sa faci
5:42 PM

Sy: asa se deschide si al treile ochi cica
5:42 PM

Sy: vizualizare maxima sa faci
5:42 PM

Sy: sa vezi ce prinzi
5:43 PM

Tora: astazi am fost la Mary si nu m-am uitat spre soare ,mi-am pus ochelarii si am stat cu capul mai mult in jos ,ca stiu ce se intampla 😂
5:43 PM

Sy: aha
5:43 PM

Tora: este posibil , cand am intrebat ce sunt acele sfere care le am in amandoi ochii, mi-a spus ca sunt un inceput de al treilea ochi
5:44 PM

Sy: asa o fi
5:44 PM

Sy: eu il am deschis,ca daca stau cu ochii inchisi putin si las sa curga imagini apare asa de clar ca la tv ma uit,si las sa curga ce o venii
5:45 PM

Tora: ca de multe ori este langa mine si spun ce vad prin acele sfere , si descriu ochii care ii vad , si mi-a spus ca este lumea in care traiesc
5:46 PM

Tora: tu vezi de mult si evolutia ta este mult superiora de a mea
5:47 PM

Sy: pai sunt vre-o 4 ani de cand vad
5:47 PM

Tora: a durat pana s-au format acele sfere , prima data a fost la ochiul drept si incet incet a venit si in ochiul stang
5:48 PM

Sy: eu nu stateam cu ochii inchisi deloc,ma culcam si adormeam,nu stateam sa vad ce vine sa vad cu ochii inchisi,dar de cand au zis baietii sa accesez astralul am facut asa,si acum doar ce inchid ochii si vad imendiat ceva
5:48 PM

Tora: acum este la amandoi , poate ca este ca o pregatire premergatoare pana vad clar
5:49 PM

Sy: poate
5:49 PM

Tora: uite ce bine sa ai o indrumare de la cineva
5:49 PM

Sy: tu incearca accesarea astralului,ca oricum stai zilnic in pat,deci ai timp si poti
Tora: asa voi face ,ca pot sa-i vad seara pe baieti
5:50 PM

Sy: da
5:50 PM

Tora: deci asta cu ,culorile imi apartine mie , este al meu
5:52 PM

Sy: da
5:52 PM

Tora: ce ar mai trebui sa fac ?
5:52 PM

Tora: cu vazutul cu ochii inchisi nu este greu pentru mine
5:52 PM

Sy: nu prea ai ce sa mai faci,sa asculti ce iti vine in minte,sa accesezi astralul,cam atat,si sa fi atenta la ce auzi
5:52 PM

Tora: asa simt
5:52 PM

Sy: poate vine si la voi auzibilitatea
5:53 PM

Tora: crezi ca este posibil sa auzim si noi
5:53 PM

Tora: ?
5:53 PM

Sy: cred
5:53 PM

Sy: cine stie cand,sau in ce imprejurari,dar cred ca da,posibil si la voi sa se declanseze asta candva
5:54 PM

Sy: acum nu cred ca este necesar ca auziti de la mine oricum aici totul
5:54 PM

Sy: si mai dati si voi lectii,deci nu sunteti ca restul
5:54 PM

Tora: eu, m-am gandit ca poate mai trece o perioada, adica cand vor fi date noi de spus , cand vor fi situatii mult mai avasate
5:54 PM

Sy: da,posibil
5:55 PM

Tora: nu ca nu am avea de invatat, dar ,poate acestea le cunostem acum
5:55 PM

Sy: da
5:55 PM

Tora: au ele rostul lor , si sunt sigura ca vor veni si acestac auzibilitate
5:56 PM

Tora: ai programat tu bine lucrurile
5:56 PM

Sy: cine stie ce program am pus eu in rulare
5:56 PM

Tora: il aflam noi
5:57 PM

Sy: iti dai seama ca nu am cum sa stiu cum functionez eu in alt plan
5:57 PM

Sy: cu timpul descurcam noi itele
5:57 PM

Tora: numai tu sti asta ?
5:57 PM

Tora: poate suntem si noi in suptilul tau, si stim acolo despre ce este vorba, de ce spun asta ca am fost foarte linistita, in momentul cand am inteles ce ai explicat tu
5:59 PM

Sy: ce sa stiu?
5:59 PM

Sy: fiecare are propriul subtil cica
5:59 PM

Tora: programul facut pentru acesta auzibilitate
5:59 PM

Sy: nu doar eu
5:59 PM

Sy: deci toti sunteti traitori in subtil
5:59 PM

Sy: adica noi traim in doua lumi,cea de aici,si cea din subtil
6:00 PM

Sy: si cand suntem morti la fel,traim in lumea spiritului si cea subtila
6:00 PM

Tora: inteleg , lasa ca este bine
6:00 PM

Sy: practic in subtil traiesti vesnic
6:00 PM

Sy: in rest mori oricum ar fi lumea unde existi,adica fizica sau spirit
6:01 PM

Tora: deci suptilul este cumva vesnic, acolo nu se moare probabil
6:01 PM

Sy: in subtil nu poti murii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu