vineri, 8 februarie 2019

Postarea 19


y: voi nu va dati seama ca daca aud clar nu schiteaza niciun gest pentru ca nu vor
5:02 PM

Tora: bine ar fi sa fie altul motivul , dar cum nu stiu ce sa faca sa iasa la pensie , folosesc tot felul de tricuri
5:02 PM

Tora: se ascun usor, ca la asa ceva sunt foarte buni
5:03 PM

Tora: ascund
5:03 PM

Nepty: dar nici nu-si pot astupa urechile sa nu mai auda
5:03 PM

Sy: pai de ce ar lasa sa se inteleaga ca aud ceva?
5:03 PM

Sy: este simplu sa nu lasi sa se vada,mai ales ca ne si aud zicand asta
5:04 PM

Nepty: dar nici ei intre ei sa n discute ?
5:04 PM

Nepty: nu*
5:04 PM

Sy: pai ce sa discute?
5:05 PM

Tora: or fi zicand , habar nu aveti voi , de ce auzim noi 😂
5:05 PM

Sy: astia de aici au zis clar ca nu or sa se apuce de vorbit telepatic cu nevasta,sau sotul
5:05 PM

Sy: doar ca aud pe mine si atta
5:05 PM

Sy: este ceva doar in capul lor
5:05 PM

Sy: cu timpul poate or sa invete sa vorbeasca si telepatic cu ai lor
5:06 PM

Tora: ai vazut, nu dau mai departe ..
5:06 PM

Sy: dar acum nici vorba de asa ceva
5:06 PM

Nepty: nu stiu .... eu una m-as bucura enorm ...poate ca unde mi-am dorit din totdeauna
5:07 PM

Tora: concluzia cea mai grozava ca se aude, procesul decurge ,cam cum s-a stabilit , asteptam rezultatele
Nepty: tu nu vezi ca ai nostri aici sunt mai bate si rautaciosi?
5:07 PM

Tora: mai greu ,mai usor o scoatem la capat , asta este important
5:07 PM

Tora: Dumnezeu a spus ca peste 90% aud , daca nu mai mult
5:08 PM

Sy: suntem vorba baietilor pe un nou palier de existenta,inceputul a ceva
5:08 PM

Tora: nu vad, ca nu am de aface cu ei ..
5:08 PM

Nepty: sa auda ...care vrea sa paseasca pe noul drum ...sa o faca
5:08 PM

Nepty: care nu ...vai de el
5:09 PM

Nepty: sau ...ce o vrea Dumnezeu cu el
5:09 PM

Tora: si nici nu ii analizez, ii priveste, au toate conditiile pentru evolutie, au avut si inainte
5:09 PM

Sy: acum chiar ca li sa creat conditii maxime de evolutie
5:10 PM

Nepty: da, acum nu mai poate zice nimeni ca nu a stiut
5:10 PM

Sy: da
5:10 PM

Tora: nu poate spune ca nu are acces pe net, ca nu stiu unde sa intrebe
5:10 PM

Nepty: ca se aude peste tot
5:10 PM

Tora: au direct in capul lor
5:11 PM

Nepty: oare cu animalele se petrece ceva si cu ele ?
5:11 PM

Sy: nu stiu
5:11 PM

Sy: ce treaba au animalele
5:11 PM

Sy: sigur ca si ele aud
5:11 PM

Tora: mai bine de atat ,nici nu se poate
5:11 PM

Sy: dar ele sunt animale
5:12 PM

Sy: aude totul si frunza,si iarba
5:12 PM

Nepty: totul?
5:12 PM

Sy: da
5:12 PM

Sy: absolut tot ce sa creat aude acum
5:12 PM

Sy: si piatra si tot
5:12 PM

Sy: totul detine un spirit
5:12 PM

Sy: si piatra
5:13 PM

Tora: daca sunt incarnait si spirite umane ,in toate astea
5:13 PM

Sy: logic
5:13 PM

Sy: dumnezeu a zis ca gloata uneori este incarnata ca porumb,sau vita de vie
5:14 PM

Nepty: vezi ? daca sunt fraieri si nu discuta intre ei ? cei care sunt reticenti , si neincrezatori , ar intelege ca se petrece o MARE minune cu ei
5:14 PM

Sy: iti dai seama sa fi incarnat porumb
5:14 PM

Sy: sau vita de vie si sa traiesti asa ani buni,ca vita de vie traieste sute de ani
5:14 PM

Nepty: cand o sa se usuce , o sa fie gata evoluat daca de 3 ani aude
Nepty: astazi unele colegele din alte farmacii care au venit acolo la mine ,s-au mirat toate cand au auzit cati ani am . Ziceau ca nu credeau ca am mai mult de 40-45
5:18 PM

Nepty: se uitau lung la mine
5:18 PM

Sy: pai cam atat arati
5:18 PM

Tora: nici nu sti daca mai este nevoie de discutii intre ei, aici si ce spune Sy , sunt pe intelesul tuturor
5:18 PM

Nepty: acum poate ca au auzit si ei
5:19 PM

Sy: la tine procesul imbatranirii sa oprit mai demult,ai mai si slabit
5:19 PM

Nepty: in general a mers mai greu cu imbatranitul la mine , Niciodata nu am aratat de cat eram
5:21 PM

Sy: 🙂
5:21 PM

Nepty: oare ce va fi ? ce se va petrece deacum inainte
5:22 PM

Nepty: cum va evolua?
5:22 PM

Sy: cine stie
5:22 PM

Sy: fiecare isi alege propriul drum
5:23 PM

Sy: acum au ceva in cap zilnic
5:23 PM

Nepty: daca lumea aude de 3 ani , inseamanaca ei te-au auzit cand ai spus ce va fi in Ro atunci in anul ala . Oare s-au pregatit cumva ?Au facut ceva ? Au crezut ?
5:23 PM

Sy: daca nici asa nu se prinde de ei nimic,nu stiu ce ii mai destupa la minte
5:24 PM

Sy: pai cred dupa ce trece 😂
5:24 PM

Tora: POATE ISI REVIN IN CELE DIN URMA
5:24 PM

Nepty: pai ....tu spui ca multi au pierdut lupta si au devenit arhoni la minte
5:24 PM

Sy: mie mi-au spus baietii ce vine in Ro,ierni grele,inundatii,seceta,si anul asta o sa fie la fel
5:25 PM

Nepty: deci ...ce sa se mai poata schimba la ei ?
5:25 PM

Sy: pai daca a fost arhonul la conducere in capul lor,arhoni sunt si ei acum
5:25 PM

Nepty: pai da , dar oare deacum inainte , se mai schimba ceva in bine ?
5:26 PM

Tora: este un timp anume cat au la dispozitie pentru a se schimba ?
5:26 PM

Nepty: mai accepta ala vreo schimbare , mai are putere sa se ridice ?
5:26 PM

Sy: pai depinde daca tu vrei sa fi bine,te-am dat pe tine drept exemplu,poate nu iti place sa te schimbi si vrei sa ramai asa
5:26 PM

Nepty: da chiar , cat timp au ?
5:26 PM

Sy: credeti ca stie cineva acum cat timp am dat eu sa va schimbati cu totii ?
5:27 PM

Sy: nu cred ca stie nimeni
5:27 PM

Sy: doar eu in subtil
5:27 PM

Nepty: unii sigur nu vor vrea sa faca nimic , ca ei considera ca sunt ok
Tora: culme este ca foarte multi cred ca sunt ok.
5:28 PM

Tora: si nu au nimic de facut
5:28 PM

Nepty: sau multi spun ; " Ce eu sunt inger ca sa fac ce face un inger ?"Pt ce sa ma chinui???
5:29 PM

Tora: nu reusesc sa se desprinda de biserica si toate ale ei
5:29 PM

Nepty: aia e alta problema
5:29 PM

Nepty: nu considera ca e ceva aiurea deloc sau o mare manipulare
5:30 PM

Tora: toate la un loc ,contribuie la stagnere
5:30 PM

Nepty: da
5:30 PM

Nepty: multi se framanta continuu, cu ganduri multe , socotesc si se tot gandesc ...cred ca nici nu mai pot auzi
5:31 PM

Tora: cel mai bun exempu este cu cei ce au fost aici, dupa mult timp cand SY a acceptat sa se vada cu o parte din ei , s-au crezut ca sunt super evoluati , stiau si constiinte au
5:31 PM

Nepty: pai ...ca au cam subestimat-o total si si-au luat-o in cap
5:33 PM

Tora: constiinte inchipuite , ca nimeni nu a spus vre-o data nivelul de constiinta in afara de SY
5:33 PM

Tora: m am mirat , cand cei doi care au vrut sa stie ce constiinte au ,baietii au spus 4D, mi sa parut mult ..
5:34 PM

Tora: inseamna ca erau tare pe pozitie
5:35 PM

Sy: probabil ca erau din aceia treziti
5:35 PM

Nepty: 😂 si cand imi aduc aminte cat de urat mi-a scris Cip 😂 ca am ales sa raman cu Sy indiferent de ce si cum va fi ca eu doar in ea am incredere ... Adevarat intunecat :))
5:36 PM

Tora: spun asta, ca intrateranii foarte greu accepta sa dea o asa constiinta ,poate este diferita de a baietilor
5:36 PM

Sy: sa stiti ca mi sau parut destul de dezghetati la minte cei cu care eu am vorbit aici
5:36 PM

Nepty: pai s-or fi dezgehtat de 3 ani
5:36 PM

Nepty: tot auzind de toate si pe toti
5:37 PM

Sy: sau le-a zis ca are constiinta 4 D,ca sa ii faca sa munceasca cu ei
5:37 PM

Tora: de incurajare ..
5:37 PM

Nepty: oricum ar fi sa asculte in continuare cu atentie ca e mare pacat sa piarda
5:37 PM

Nepty: cand dumnezeu iti ofera pe tava .... trebuie sa fii nebun sau intunecat ca sa refuzi
5:38 PM

Sy: da
5:39 PM

Tora: cu vremea asta care se schimba si iarna in mod special, este bine sa stai in 2 locuri , 6 luni undeva si 6 luni aici 😂
5:41 PM

Sy: 🙂
5:42 PM

Tora: asa a fost in Aus. cand m-am dus eu, aveu dreptul cei ce erau la pensie 6 luni sa plece din tara si sa primeasca pensia ca si cand ar fi fost in tara
5:43 PM

Tora: ce vremuri 😂
5:43 PM

Tora: acum 3 sap.si gata
5:43 PM

Tora: iti taie pensia, fara discutie
5:44 PM

Nepty: eu ma duc la termale saptamna viitoare, 3 zile . N-am mai fost intr-o vacanta ... de nu mai stiu cand
5:44 PM

Sy: bine ca nu este asa si te-a lasat sa pleci definitiv
5:45 PM

Tora: dar acum este nebuneala cu vremea ,peste tot, sunt putine locurile unde mai gasesti vreme bunicica , nu buna , ca nu cred ca mai este
5:45 PM

Nepty: peste tot este tot mai rau , se strica si se prabuseste sistemul. Poate asta se asteapta
5:46 PM

Tora: asa este , dar ne-a ars rau la pensie, iti dai seama ,altii au aceeasi pensie ca mine si au doar 10 ani de Aus .
5:46 PM

Tora: fiecare cu timpul lui
5:47 PM

Nepty: macar sa iti dea si sa poata plati statul pensiile in continuare
5:47 PM

Nepty: sa avem liniste si sanatate
5:48 PM

Nepty: ca ne descurcam noi cumva
5:48 PM

Tora: asta este o mare problema , ca spune ca au terminat banii de pensii ,au cheltuit fondul acela de pensie
5:48 PM

Nepty: da
5:48 PM

Tora: nu musai in Ro. si in alte tari se intampla asta
5:49 PM

Nepty: cade sistemul ca asa spuneau stelarii ca va fi
5:49 PM

Sy: trebuie sa cada
5:50 PM

Tora: ce mi-a spus ieri la telefon , am ramas foarte uimita de niste schimbari mari de tot in doar 2 ani
5:50 PM

Nepty: o sa vedem ce va fi si poate ca noi o sa avem solutii la ce va veni
5:50 PM

Tora: nu imi fac probleme , dar vorbim de ce se petrece peste tot
5:51 PM

Sy: .......................................
5:51 PM

Nepty: si aici au fost schimbari mair , dar nu ai constientizat ca nu ai urmarit
5:51 PM

Nepty: peste tot sunt
5:51 PM

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu