miercuri, 20 februarie 2019

Postarea 28


Sy: astazi am mai stat de vorba cu baietii
4:41 PM

Tora: sunt unu ,doi rasariti , dar poate ii conving si pe cei din cercul lor
4:41 PM

Tora: asa si ce spun ?
4:41 PM

Sy: de toate am vorbit
4:41 PM

Sy: am trecut asa prin tot ce am mai vorbit
4:41 PM

Sy: ziceau si ei ca inca sunt destui care nu pricep mare lucru din vorbaria din capul lor
4:42 PM

Sy: poate chiar foarte multi
4:42 PM

Tora: tot mereu mai este de spus cate ceva
4:42 PM

Sy: o sa mai stau pe balcon sa vad ce mai zice lumea,poate totusi nu sunt asa multi optuzi la minte
4:42 PM

Tora: cred ca cei mai multi , nu stiu ce se intampla cu ei
4:43 PM

Sy: da
4:43 PM

Sy: asa ziceau si ei
4:43 PM

Tora: si astazi am mai gasit acest lucru ca sunt anumite lucruri care se petrec cu oamenii si sunt ciudate , nu specifica ce anume
4:44 PM

Tora: am dedus eu , poate nu indraznesc sa spuna inca exact ce se petrece cu ei
4:45 PM

Sy: nu cred ca auzim prea curand vorbinduse de telepatie
4:45 PM

Sy: nu exista asa ceva pentru ei
4:45 PM

Sy: nici nu stiu cum sa denumeasca ce se petrece cu ei
4:46 PM

Tora: dar, daca vor prinde curaj cativa, sa vezi numai cum spun cu sutele
4:46 PM

Sy: ei cica aud vorbe,nu ca de fapt sunt telepatici
4:46 PM

Tora: nu stiu cum sa denumesca , asa este am citit astazi
4:46 PM

Sy: nu cred ca in urmatorii 10 ani se va vorbii de telepatie
4:46 PM

Tora: sunt total confizi
4:46 PM

Sy: desi si stelarii in mesageria lor a zis ca devenim telepatici
4:47 PM

Sy: iaca ca suntem telepatici
            Tora: sa facem mai multe postari cu telepatia ?cum spui ?
4:47 PM

Tora: primele ca informare, si apoi cu mai multe explicatii
4:48 PM

Sy: sa scrii?
4:48 PM

Tora: da
4:48 PM

Sy: eu nu mai scriu nimic,nu se merita,ca intra foarte putini pe blog
4:48 PM

Sy: scrie daca vrei,dai ai grija ce zici
4:48 PM

Tora: ori o iau la fuga dupa ce citesc ๐Ÿ˜‚
4:49 PM

Sy: pai cam asa
4:49 PM

Sy: ce sa zici
4:49 PM

Sy: lasa-i ca oricum la tine cu 20 de prosti care citesc tot aia este
4:49 PM

Tora: tu ai o suta , dar la mine daca sunt 20- 25
4:49 PM

Sy: nici l amine nu mai intra prea multi,pana in 100
4:49 PM

Tora: sunt zile cand este si mai putin
4:50 PM

Sy: da
4:50 PM

Tora: nu se merita, dar, scriu pentru mine
4:50 PM

Sy: nu ii mai intereseaza
4:50 PM

Sy: am destul scris sa le pun,nu mai scriu deloc ceva nou
4:51 PM

Tora: m-a intrebat o tipa ceva , si i-am raspuns ,nu i-a placut cred ca nu a mai intrat
4:51 PM

Sy: aha
4:51 PM

Tora: se punea problema de ce sunt asa multe incercari si probleme in viata
4:51 PM

Sy: pai asta este viata aici
4:52 PM

Sy: cine sa te protejeze
4:52 PM

Sy: bau bau
4:52 PM

Tora: eu, i-am rspuns ca la fiecare este o solutie ,si aceea solutie vine daca ceri indrumare
4:52 PM

Sy: cine sa te indrume ?
4:53 PM

Sy: pisica
4:53 PM

Tora: nuuu, ca asta este ca o pedeapsa
4:53 PM

Sy: chestia asta cu ideea de indrumare de la ingeri si dumnezeu este prostie curata,asa sa credem in ceva
4:53 PM

Tora: ingerii , ca daca ii spun de pisica , miaunaaa pe acolo ๐Ÿ˜‚
4:53 PM

Sy: nu exista indrumare,nici ajutor de la nimeni
4:53 PM

Sy: dar este bine sa crezi in ceva
4:54 PM

Tora: asa este , dar cum sa spun ceva ?
4:54 PM

Tora: cand intreaba ce sa spun ?
4:54 PM

Sy: sa se tina tare pe metereze ๐Ÿ˜‚
4:54 PM

Tora: am sters tot ce era acolo
4:55 PM

Sy: ca vine bau bau si ii ajuta
4:55 PM

Tora: ๐Ÿ˜‚
4:55 PM

Tora: ca mi-am amintit cum ai spus cu Dinu , la rahat vin mustele ๐Ÿ˜‚
4:56 PM

Tora: nu au mai intrat 3 de atunci
4:57 PM

Sy: aha
4:57 PM

Sy: pai la rahat trag toti
4:57 PM

Tora: altele, probabil au citit si si-au facut parerea lor
4:57 PM

Sy: sa lasi comenturi negative sa vezi cate se alatura
4:57 PM

Tora: ca nu te lasa sa nu raspunzi , te mai intreaba inca o data
4:58 PM

Tora: nu , sting focul imediat
4:59 PM

Tora: nu mai intra treaba lor
4:59 PM

Tora: a fost astazi o zi superba , cred ca au fost 17 grade ,am plecat cu o geaca si m-am intors intr-o bluza subtire
5:01 PM

Tora: mai este si maine asa ,si apoi vine frigul
5:01 PM

Tora: ajunge iar la minus
5:02 PM

Tora: tu ai mai iesit pe balcon ?
5:02 PM

Sy: am mai iesit putin
5:03 PM

Sy: a fost cald si la mine
5:03 PM

Sy: am stat cam jumatate de ora
5:03 PM

Sy: am mai vorbit cu cativa
5:03 PM

Sy: au zis ca le este bine
5:03 PM

Sy: nu se simt amenintati de nimic
            Tora: astazi iar am vazut , de data acesta lumea era verde pal, cu putin galben
5:15 PM

Tora: si ce am vazut muti pesti , colorati, multe culori , nu mai mari decat ar fi palma
5:16 PM

Sy: aha
5:16 PM

Tora: asta am vazut astazi
5:17 PM

Tora: cred ca am si atipit putin
5:17 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
5:17 PM

Tora: tu, ai dormit ?
5:18 PM

Sy: nu
5:18 PM

Sy: am stat de vorba cu baietii
5:18 PM

Sy: nu ma luat somnul
5:18 PM

Tora: Dumnezeu a mai venit ?
5:18 PM

Sy: nu
5:19 PM

Tora: credeam ca ti-a mai spus ceva noutati
5:19 PM

Tora: nici Ash ?
5:20 PM

Sy: pai tot vorbind mereu cu ei nu prea mai sunt noutati
5:20 PM

Sy: Ash a venit aseara
5:20 PM

Sy: am stat putin de vorba si cu el
5:20 PM

Sy: era pe fuga
5:20 PM

Tora: si ce spune ?
5:20 PM

Sy: nu a zis mare lucru,a stat putin venise sa ne salute
5:21 PM

Sy: aa,si am vorbit astazi de pedepse
5:21 PM

Sy: asta a fost subiectul principal
5:21 PM

Tora: ei, sunt ocupati , au atatea pe cap ..
5:21 PM

Tora: si ce spun de pedepse ?
5:22 PM

Sy: ziceau baietii ca ei sunt foarte drastici cu ei insisi sa nu greseasca,si daca gresesc isi dau singur pedepse sa nu ii pedepseasca altii pe ei
5:22 PM

Sy: lumea lor este lumea pedepselor pentru toate spiritele ,asa este lumea spiritului,deci ei trebuie sa nu greseasca
5:22 PM

Tora: buna idee,
5:22 PM

Tora: si cum se pedepsesc ?
5:22 PM

Sy: pai depinde ce gresesc
5:23 PM

Tora: un exemplu
5:23 PM

Sy: cum ei iau diferite forme isi pocesc fata de exemplu si umbla asa zile in sir,si se stie ca acela este un gresitor,si este foarte rusinos la ei asa ceva
5:23 PM

Tora: nu spun care ar fi gresala facuta , sa ne dam seama
5:25 PM

Sy: Ash zice acum ca pedeapsa la ei cea mai raspandita este sa isi faca dantura de fier,cusuta gura
5:25 PM

Sy: pai de exemplu zice Ash acum ca a zis ceva ce nu trebuia,sau sa enervat
5:26 PM

Sy: sau nu a ajutat pe cineva care ia iesit in cale
5:26 PM

Sy: iti dai seama ca ei nu au greselile noastre
5:27 PM

Tora: sa nu mai manance , de aceea cose gura ?
5:27 PM

Sy: dar cica mai au si ei greseli
5:27 PM

Sy: pai gura o coase cu sarma ca ea a zis prostii
5:27 PM

Sy: ๐Ÿ˜‚
5:27 PM

Tora: pai aici ar avea gura cusuta ,toata viata ๐Ÿ˜‚
5:28 PM

Sy: daca patesti asa ceva sa iti coasa gura ai zis ceva foarte urat,ce nu poate fi iertat
5:28 PM

Nepty S-a alaturat chatului
5:29 PM

Tora: vai de mine..si asa raman mereu
5:29 PM

Nepty: bine v-am gasit dragele mele ๐Ÿ˜˜va iubesc ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
5:29 PM

Tora: daca nu poate fi iertat
5:29 PM

Sy: nu raman asa,mereu si nici macar nu ii doare ,dar este rusine sa iesi afara asa
5:30 PM

Sy: bine ai venit Nepty,te iubesc
5:30 PM

Nepty: bine ca v-am mai prins
5:30 PM

Sy: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
5:30 PM

Tora: bine ai venit Nepty , te iubesc ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:30 PM

Nepty: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
5:30 PM

Tora: deci nu este dureros dar rusinos
5:30 PM

Sy: doar rusinos
5:30 PM

Sy: mare rusine sa umbli pocit
5:31 PM

Tora: uite ca a venit si Ash acum ,a auzit vorbind
5:31 PM

Sy: da
5:31 PM

Tora: multumesc ,ca ne spune
5:31 PM

Tora: nu stiu ce am eu cu Ash, cand aud de el imi face mare placere si imi este bine
5:32 PM

Nepty: uneori parca mai bine te doare decat sa iti fie jena si rusine
5:32 PM

Nepty: cum sa dai ochii cu cei din jur ?cand stiu ce grav ai gresit
5:33 PM

Tora: pai, asta simti numai tu , dar asa te vede toata lumea de acolo
5:33 PM

Sy: da
5:33 PM

Nepty: asta spun , ca e ca si cum ti-ar pune semn al rusinii
5:33 PM

Sy: la ei este la fata poceala cand gresesti ca sa te faci de rusine
5:34 PM

Tora: si asta te ustura tare
5:34 PM

Sy: da,semn al rusinii pe fata lor
5:34 PM

Sy: cica este crima sa gresesti la ei
5:34 PM

Sy: dar se mai intampla
5:34 PM

Nepty: asa constientizezi cel mai repede si cand te "ustura" sufletul e cel mai rau
5:35 PM

Sy: da
5:35 PM

Nepty: cred ca in lumea lor nu se prea intampla asa ceva , ca nu prea ai motive cred
5:37 PM

Sy: cica se intampla
5:37 PM

Sy: mai ales la cei ce lucreaza la incarnari sau direct cu sufletele sosite la ei prin moarte
5:38 PM

Sy: se mai enerveaza pe ei
5:38 PM

Tora: deci si ei sunt controlati in tot ce fac si spun, este cineva care noteaza to despre fiecare
5:38 PM

Nepty: aha ๐Ÿ˜‚ daca ar mai si trai cu ei ๐Ÿ˜‚ ar fi candidati siguri si ei ๐Ÿ˜‚ nu ar mai fi vorba doar de o gura cusuta
5:39 PM

Sy: pai nu ii controleaza nimeni
5:39 PM

Sy: ai gresit trebuie plata
5:39 PM

Sy: asa sunt educati ei
5:39 PM

Sy: nu sta nimeni sa ii pedepseasca se autopedepsesc
5:39 PM

Tora: stiu automat ce au gresit inseamna
5:39 PM

Nepty: constiinta te obliga sa respecti legea
5:39 PM

Sy: da
5:40 PM

Sy: pai ei sunt cu pedepsele la toti ce le calca lumea,si ei sa fie cu greseli nu se poate
5:40 PM

Tora: or fi si din cei care se iau la harta cu ei cand ajung acolo ? ca nu te mira nimic de la astia
5:41 PM

Cristian S-a alaturat chatului
5:41 PM

Sy: sunt cred destui
5:41 PM

Nepty: ai gresit si cum spunem noi , ii sta pe creier asta si nu ii da pace

Tora: ai vazut ce tupeu au
5:41 PM

Sy: ca omul prost ajunge acolo cu mintea de aici si sa vezi ce destept se da el acolo,mai ales daca se simt ca nu sunt cu pata pe obraz
5:41 PM

Tora: vai de mine ce o fi acolo ,circul circului ..
5:43 PM

Nepty: poate ca unii nici nu isi dau seama ce e cu ei si se vad deodata ca le da ordine careva ....
5:44 PM

Sy: da,mai ales cand iesi din corp si ajungi direct la ei
Tora: daca stiu ca se duc in rai ..
5:45 PM

Nepty: cand ajungi la ei direct e de bine nu asa ?
5:45 PM

Sy: pai cica au ajuns in Rai ๐Ÿ˜‚
5:45 PM

Tora: nu toti dar marea majoritate
5:45 PM

Sy: pai cand aungi la ei este de bine,pana cand te relocheaza
5:45 PM

Sy: ca doar nu te cazeaza la hotel de lux
5:45 PM

Tora: ๐Ÿ˜‚
5:46 PM

Nepty: oricum li se pare de vis cred celor care mor
5:46 PM

Tora: eu, nu sunt deloc curioasa sa stiu cum ar fi asa ceva ๐Ÿ˜‚
5:47 PM

Sy: te cred
5:47 PM

Tora: cand nu stiam ce ne asteapta, nu stiam dar acum ,doamne fereste
5:47 PM

Sy: acolo cand ajungi te duce in zone cu cei ca tine,astepti judecata,si pe urma incarnarea,asa spun baietii
5:47 PM

Nepty: cred ca filmul ala cu No solar e cel mai aproape de adevar
5:48 PM

Sy: eu zic ca avem o bucata de adevar de la ei cu filmul ala
5:48 PM

Tora: eu, cred ca este mai drastic ca in film
5:48 PM

Nepty: da , Cu ala nu a vrut sa sperie lumea ci doar sa-i faca sa ia aminte la cum traiesc aici
5:49 PM

Sy: pai acolo a aratat si unde ajungi ,si ce este de pe la ei
5:49 PM

Sy: dar a aratat clar ca te duci la incarnator la un moment dat
5:49 PM

Nepty: cate u strop din tot
5:49 PM

Sy: da
5:49 PM

Nepty: cate un*
5:49 PM

Sy: din pacate nu ne asteapta huzurela la ei

Sy: ca sa nu zic iadul


Sy: ca nu trebuie sa faci mare lucru sa ajugi in iad

Niciun comentariu:

Trimiteศ›i un comentariu