miercuri, 13 februarie 2019

Postarea 22


Sy: la voi o sa mai vina iarna si in martie ,parca vad ca anunta astia viscol acolo in martie
4:37 PM

Sy: aici nu mai este iarna in martie,sper sa se incalzeasca rapid
4:37 PM

Tora: o fi in tara dar, nu la noi
4:37 PM

Sy: nu am vazut primavara la voi in martie,asa ca nu va culcati pe o ureche ca gata,sa dus iarna de acum
4:38 PM

Sy: ar fi o minune sa fie cald de acum la voi
4:38 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
4:38 PM

Nepty: nu prea cred ca e gata iarna
4:39 PM

Sy: da
4:39 PM

Tora: cred ca azi noapte ,impaduream muntii, nu stiu bine , ca am vazut zapada si am uitat rapid, dar am si acum in ochi niste brazi stufosi si foarte inalti ,unii aveau varfurile arginti
4:40 PM

Tora: tot cu batul acel, este ca un baston ๐Ÿ˜‚
4:40 PM

Sy: eu am visat ca ma urcasem intr-un autobuz gresit ,si ma pierdusem
4:41 PM

Sy: ziceam ca sa cobor la prima,sa iau altul in sens invers
4:41 PM

Sy: si acolo sa ma uit bine in ce ma urc
4:41 PM

Sy: mereu visez ca ma pierd
4:41 PM

Sy: ce o mai fi si asta ๐Ÿ™‚
4:42 PM

Tora: ai mai visat ca te pierzi , ce o fi asta ?
4:42 PM

Nepty: asta voiam sa scriu si eu...chestia cu pierdutul persista
4:42 PM

Sy: nu stiu ce inseamna
4:42 PM

Sy: mereu visez ca ba ma lasa Nelu in aglomeratie si ma pierd,ba ma pierd eu singura
4:42 PM

Tora: daca, este invers in vis, inseamna ca mergi pe calea ta ,nu ?
4:43 PM

Nepty: oare subconstientul tau tot cauta si vrea acasa ?
4:43 PM

Sy: posibil
4:43 PM

Sy: sau din cauza ca aici nu cunosc limba astora,si mi-ar fi teama sa fiu singura prin oras ca nu mai stiu sa ma intorc acasa
4:43 PM

Tora: ca sa ajunga acasa ,nu se pierde
4:43 PM

Sy: adica sa intreb
4:44 PM

Nepty: si cred ca pentru tine , tu nu te rezumi doar la aceasta viata sau la aceasta lume ...e ceva mai mult
4:44 PM

Tora: asta este , ca nu sti limba
4:44 PM

Sy: sau ma visez in autobuze ca nu am bilete
4:44 PM

Tora: si pe mine ma terorizat mult timp acest lucru
4:44 PM

Sy: si asta persista mereu
4:44 PM

Nepty: o adresa scrisa in poseta poti sa pui si te sui in taxi si gata
4:44 PM

Sy: ..................................................
4:45 PM

Sy: da
4:45 PM

Sy: oricum nu am eu ce sa caut sa plec singura,ca aici nu sunt autobuze aproape de mine ca sa zic ca merg singura in oras
4:45 PM

Tora: si sa ai un dictionar de buzunar mereu la tine
4:45 PM

Sy: nici taxiuri nu am vazut aici
4:45 PM

Tora: cat sa spui 3 vorbe
4:45 PM

Nepty: tu ai chestia asta cred si din cauza ca nu iesi din casa singura .. asa aveam si eu candva
4:45 PM

Sy: da,posibil,am teama de orasul asta care imi este strain,si de oameni la fel
4:46 PM

Tora: nu vrea sa iasa, ca nu o tine nimeni legata in casa
4:46 PM

Tora: se simte mai bine acolo
4:46 PM

Nepty: si apoi ...tu ai uitat ca tot pamantul stie Ro ?๐Ÿ˜Š
4:46 PM

Nepty: o fi bine acolo dar uite ca ii afecteaza psihicul
4:47 PM

Sy: da,dar credeti ca daca m.as pierde ar vorbii cineva in romaneste,tac ca prostii
4:47 PM

Sy: .........................................
4:47 PM

Tora: mental comunici tu cu ei

Tora: dar, faptul ca nu sti limba asta te streseaza, am trecut si eu pe acolo, pana am reusit sa ma descurc singura
4:48 PM

Nepty: pronunti cateva cuvinte in engleza ...arati adresa si te indruma
4:49 PM

Sy: da,este stres
4:49 PM

Sy: stiu eu cateva cuvinte ,dar nu stiu sa ma descurc singura
4:49 PM

Tora: in italiana , nu engleza
4:49 PM

Sy: astia nu stiu engleza ๐Ÿ˜‚
4:49 PM

Nepty: tocmai deasta ...le arati biletul cu adresa
4:50 PM

Sy: Adi cand ne-am mutat noi aici nu stia nici el italiana,asa ca atunci cand mergea la cumparaturi cu Dana vorbea engleza,se uita la el ca la nu stiu ce,dar intelegeau casierele,cred ca aici este obligat sa sti o limba straina ca si casier
4:51 PM

Tora: aveau 50 de ani de Aus. si nu vorbeau engleza si mergeau si la munca ,tot la italieni de-ai lor
4:51 PM

Nepty: si aici e la fel
4:51 PM

Nepty: si la farma trebuie sa stii putin acolo
4:51 PM

Tora: da, am vazut ,la farmacie cand am fost sa iau nitroglicerina, far. habar nu avea
4:52 PM

Sy: mie cred ca miar trebui o carte din aceia de limba italiana,incepatori
4:52 PM

Sy: am zis ca imi cumpar cand am fost in tara dar nu am gasit
4:52 PM

Nepty: trebuie sa faci ceva sa capeti incredere , sa scapi de teama asta
4:53 PM

Sy: da
4:53 PM

Tora: te-am sunat pe tine , ca mi-am adus aminte cum se zice in romaneste
4:53 PM

Sy: mai persista la mine un vis,intru in case si nu reusesc sa inchid usile,ba nu au clanta,ba nu au inchizatoare
4:53 PM

Sy: si asta ma terorizeaza ca visez destul de des
4:54 PM

Tora: cred ca ar trebui sa stea Nelu in spatele tausi sa te indrume , ce sa faci
4:54 PM

Sy: ma ascund si nu reusesc sa inchid usile
4:54 PM

Nepty: intri aici https://translate.google.ro/ si selectezi limba in care vrei sa traduci ....si iti traduci ce cuvinte vrei tu . Dai clic pe microfon si auzi cum se pronunta .....scrii pe hartie ce vrei si gata
4:54 PM

Nepty: ce sa mai alergi dupa dictionar
4:54 PM

Tora: ai avut tu niste probleme in alta viata cu treburile astea si te-au marcat rau
4:55 PM

Sy: da.posibil,am frici in mine cu carul,stiu asta ca mereu ma trezesc infricosata
4:55 PM

Tora: pai pe strada are pe telefon sau laptopul cu ea ?
4:56 PM

Tora: sa fie scris
4:56 PM

Nepty: nu ne-o fi fost usor pe planeta asta si in vietile trecute ...acum avem sechele
4:56 PM

Nepty: pai scrie de acasa cateva cuvinte
4:56 PM

Tora: cine stie prin ce am trecut
4:56 PM

Nepty: nu trebuie sa ai laptopul
4:57 PM

Sy: ma descurc,eu nu este problema,dar nici nu m-am pus sa invata,mie groaza de limba asta,nici nu imi place ๐Ÿ˜‚
4:57 PM

Tora: ii spune si Nelu ca am inteles ca stie bine
4:57 PM

Sy: Nelu stie bine italiana
4:57 PM

Nepty: dar nu trebuie sa mergi departe ... pana la coltul strazii ...cativa pasi acolo
4:58 PM

Tora: lasa ca vi tu acasa la tine ..si nu mai sunt probleme
4:58 PM

Nepty: am vazut ca ai un magazinas de confectii ... il vizitezi din cand in cand๐Ÿ˜Š
4:59 PM

Nepty: ideia ca esti singura ...iti da asa un sentiment deosebit
4:59 PM

Nepty: cand o sa ascapi de el ...s-ar putea sa nu mai visezi ...poate
4:59 PM

Tora: te-a scotocit Nepty bine , sa vada ce ai pe langa tine ๐Ÿ˜‚
4:59 PM

Nepty: si un lucru foarte important NU PLECI FARA TELEFON !
5:00 PM

Tora: stie mai bine ca tine ๐Ÿ˜‚
5:00 PM

Sy: ceva din mine este in neregula
5:00 PM

Sy: visele nu apar aiurea
5:00 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ pai a trimis filmari Nelu si am observat
5:00 PM

Sy: ce ai observat ?
5:00 PM

Nepty: magazinas de confectii
5:01 PM

Nepty: jos la blocuri
5:01 PM

Sy: aha.da este la intrarea in bloc
5:01 PM

Sy: este si o frizerie aici aproape
5:01 PM

Sy: cam atat
5:01 PM

Sy: aa,si o terasa
5:02 PM

Sy: in rest nu ai ce sa cumperi de pe aici
5:02 PM

Tora: este departe supermatchetul de tine
5:03 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ daca faci o excursie pana jos in strada singurica ๐Ÿ˜‚ cred ca se ridica in picioare si intra in alerta , si stelarii si intrateranii si lumea spiritului ๐Ÿ˜‚
5:03 PM

Sy: da
5:03 PM

Nepty: ce sa faca la supermarchet ? ...ca doar nu coboara sa care ceva
5:04 PM

Tora: fac zid in jurul tau SY ๐Ÿ˜‚ si te duc ei , eu nu m-asi speria , tu ai garda seriosa langa tine
5:04 PM

Sy: nici chiar asa
5:04 PM

Sy: ma pierd pe aici cum trebuie ๐Ÿ˜‚
5:04 PM

Sy: dar este oraselul mic,asa ca nu ma pierd ,il stiu deja
5:05 PM

Tora: sa se uite, sa vada ceva , nu sa care
5:05 PM

Nepty: te indruma ingerii daca e cava
5:05 PM

Sy: naspa este ca astia nu au autobuze pe aici pe aproape sau sa ajungi cu ele la supermarket
5:05 PM

Tora: totul este sa ai masina si sa conduci
5:06 PM

Tora: dar, sigur ai avut probleme in alta viata
5:06 PM

Sy: da
5:06 PM

Tora: si asta afli la hipnoza
5:06 PM

Sy: fricile de acum sunt din alte vieti clar
5:07 PM

Tora: sigur
5:07 PM

Nepty: e da .... prea va duceti departe . ๐Ÿ˜‚ lasa ca e nevoie doar de cateva plimbari pana inci colea ! ce masina ce supermrchet ???
5:07 PM

Tora: mie mi-a fost firica sa cobor scarile , muream numai cand vedeam scarile , nu vedeam urmatoarea treapta
5:07 PM

Nepty: ici-colea*
5:07 PM

Tora: si am citit o data intr-o care ,ca a fost ceva rau in alta viata, am constientizat acest lucru si am scapat de acea frica
5:08 PM

Nepty: mie mi-e frica de ce e sub apa. Daca nu vad fundul apei ...nu ma prea incanta sa inot in ea
5:09 PM

Tora: nu ne ducem deloc departe, persista de mult timp asta ..si atunci iti dai seama de unde vine
5:10 PM

Sy: eu am visat ca ma inecam,ma duceam la fund
5:10 PM

Sy: probabil ca am murit si asa
5:10 PM

Sy: naspa este
5:10 PM

Tora: uite ai sa vezi ca aceasta frica se va diminua, pentru ca sti ca a fost candva, si in timp scapi de ea
5:11 PM

Nepty: jumatate m-am inecat si eu in viata asta ๐Ÿ˜‚ dar am scapat
5:11 PM

Nepty: e rau
5:11 PM

Tora: cum jumate ?
5:13 PM

Sy: ............................
5:13 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ adica am fost la un pas sa imi pierd cunostinta ca nu aveam aer si tot trageam apa
5:13 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ adica am fost la un pas sa imi pierd cunostinta ca nu aveam aer si tot trageam apa
5:13 PM

Nepty: mi-am revenit greu
5:14 PM

Nepty: am tusit mult pana am scos apa inhalata
5:14 PM

Tora: te-a salvat cineva ?
5:14 PM

Nepty: sotul meu
5:14 PM

Nepty: am calcat intr-o gaura facuta de valuri langa dig
5:15 PM

Nepty: imi veneau valurile in cap cand reuseam sa ies , si iar ma bagau la fund ...
5:15 PM

Sy: eu nu intru in apa decat daca imi ajunge pana la genunchi,altfel nu intru
5:15 PM

Nepty: pai si asta era destul de mica
5:15 PM

Nepty: dar nu mi-am inchipuit ca deodata se casca asa un hau dedesupt
5:16 PM

Nepty: abia mai tarziu am invatat ca asa se formeaza langa dig
5:16 PM

Nepty: dragele mele eu trebuie sa merg sa pregatesc niste haine si sa fac bagajul
5:17 PM

Sy: concediu placut
5:17 PM

Tora: sa ai drum bunsi distractie placuta ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ��๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:17 PM

Tora: bine ca sa indreptat timpul , ai vreme frumosa
5:18 PM

Tora: ce mai spun baietii ?
5:20 PM

Sy: astazi am vorbit cu ei despre incarnarea mea aici
5:20 PM

Sy: ne-am dat si noi cu parerea
5:20 PM

Sy: adica daca am mai fost eu aici
5:20 PM

Sy: daca sunt a pamantului
5:20 PM

Sy: nu prea am primit noi raspunsuri
5:20 PM

Sy: cam atat
5:20 PM

Tora: nu au stiut sa iti spuna daca este a pamantului ?
5:21 PM

Sy: nu
5:21 PM

Sy: nu au de unde sa stie asta
5:21 PM

Sy: devi a planetei unde esti acum,daca ai murit tot aici
5:22 PM

Tora: si totusi exista o arhiva, dar probabil nu au acces acolo
5:22 PM

Nepty: mai mukte ti-a zis spiritul ala din casa ...cel cu cap de pasare
5:22 PM

Sy: poate am fost aici venita in vizita si am murit aici,asa ramai aici sau in alte parti
5:22 PM

Sy: unde mori,acolo ramai
5:22 PM

Tora: nici eu nu ma simt a fi de aici , nu stuiu de ce
5:23 PM

Tora: poate asa cum spui tu , am fi fost in vizita pe aici
5:24 PM

Nepty: eu va doresc o seara placuta dragele mele ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’– ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:24 PM

Nepty: sa ne vedem cu bine ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:24 PM

Sy: distractie placuta Mariana
5:24 PM

Sy: te iubesc
5:24 PM

Tora: concediu placut
5:24 PM

Sy: o seara frumoasa
5:24 PM

Tora: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:24 PM

Nepty: te rog frumos Tora sa imi trimiti si mie
5:24 PM

Nepty: va multumesc frumos
5:24 PM

Nepty: va iubesc ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:25 PM

Nepty: la revedere
5:25 PM

Tora: iti trimit ,fara grija
5:25 PM

Nepty: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
Tora: ai pleca dar, parca ai sta ๐Ÿ˜‚
5:25 PM

Nepty: ๐Ÿ˜‚ da ๐Ÿ˜‚
5:25 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
5:26 PM

Nepty: i-am spus ca vin sa va spun pa
5:26 PM

Nepty: si apoi vin sa facem bagajul
5:26 PM

Nepty: stie ca vorbesc cu fetele .... care fete ... nu intraba
5:26 PM

Nepty: ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:27 PM

Sy: ๐Ÿ™‚
5:27 PM

Tora: ok, acum poti sa-l faci ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’–
5:27 PM

Tora: multe se vor afla in sedintele de hipnoza
5:28 PM

Sy: oho
5:28 PM

Sy: cu carul
5:28 PM

Sy: cine stie ce piedici avem puse in hipnoza
5:28 PM

Sy: sa nu reusim pe aici nimic
5:28 PM

Tora: dar, avem mult de asteptat
5:28 PM

Sy: sa nu ne duca mintea la nimic
5:29 PM

Sy: avem de asteptat nu gluma
5:29 PM

Sy: important este sa vina ei,pe urma mai vedem noi ce va fi
5:29 PM

Sy: ei asa au zis ca la venirea lor ne reda constiinta completa
5:29 PM

Sy: deci sunt vorbele lor
5:29 PM

Sy: oricum nu ai ce face cu prostul lasat asa ca acum,trebuie sa ii constientizeze cumva,asa ca daca iti da constiinta completa nu mai poti fi prostul de zi cu zi
5:30 PM

Tora: asa este ca avem ceva mai mult pus sa nu poti rezolva mare lucru , eu cel putin pana am facut ceva ,am tras cu dintii , si am trecut prin multe pana am rezolvat ceva
5:30 PM

Tora: sa vina , asta este cel mai important ,si sa aiba unda verde
5:31 PM

Sy: da
5:32 PM

Tora: dar, probabil ca venind vine cu unda cu tot ๐Ÿ˜‚
5:32 PM

Sy: ๐Ÿ˜‚
5:32 PM

Tora: iti dai seama , sa fi astazi cum suntem acum si maine sau intr-un timp stabilit de ei sa fi alta fiinta
5:33 PM

Sy: da,este super ok
5:33 PM

Sy: daca ne reda constiinta devenim automat alcineva
5:34 PM

Tora: este ceva, si mai si sti diferenta
5:34 PM

Tora: bate cineva la use
5:34 PM

Tora: este sedinta de bloc si vine sa anunte ca este obligatoriu acum prin lege
5:37 PM

Sy: aha
5:37 PM

Tora: au facut acum noi reguli cu blocurile
5:37 PM

Tora: nu ai voie sa vinzi apar. pana nu platesti restantele, sa declari cati sunt in casa, cu inundatiile , intra fortat cumva daca nu deschizi
5:39 PM

Tora: intr-un fel este bine,ca au gandit la masurile astea
5:39 PM

Tora: este mare lucru ca se reda constiinta avuta
5:40 PM

Sy: da
5:40 PM

Tora: banuiesc ca nu dintr-o data, o fi un proces mai indelungat
5:41 PM

Sy: iti dai seama cati ani trec pana ne vedem cu constiinta completa
5:41 PM

Tora: cine stie, doar presupuneri
5:41 PM

Sy: pai la o sedinta spui tot ce sti,si iti da inregistrarea sa o ai ca sa o asculti si tu si gata,sti cine esti
5:41 PM

Sy: nu este mare scofala procesul
5:41 PM

Tora: poate sa fie si ani ,dar ,suntem noi cei adevarati, ca nu mai putem noi sa ajungem unde am fost candva
5:42 PM

Tora: zicem sa avem constiinta completa , o da asa dintr-o data ?
5:43 PM

Sy: pai in hipnoza tu spui ce ai fost,si atat,ca doar nu o sa ramai cu amintirea a ce ai spus,nu sti nimic dupa ce te trezeste
5:44 PM

Sy: ..................................
            Tora: si nu vom avea intelepciunea si darurile care au fost candva ?
5:46 PM

Sy: pai de unde
5:47 PM

Sy: afli doar ce ai fost
5:47 PM

Tora: cum de unde ? daca am fost hipnotizati mereu , ele sunt acolo undeva si le recapatam ,nu acesta este sistemul ?
5:48 PM

Tora: si ramanem tot asa dude , ca acum ,eu zic de mine ?๐Ÿ˜‚
5:48 PM

Sy: tot dude ramanem,dar stim ce am fost candva ๐Ÿ˜‚
5:49 PM

Tora: ce am fost ne-a spus Dumnezeu
5:49 PM

Tora: cum dude , eu nu mai vreau duda , sa-mi redea ce a fost al meu
5:50 PM

Sy: nu o sa mai fim niciodata ce am fost
5:50 PM

Sy: doar ca o sa spunem in hinoza cu ce ne-am ocupat,ce nume avem,ce am facut,copii de am avut,cine a fost sot
5:51 PM

Sy: afli niste info,nimic mai mult,asta inseamna constiinta completa
5:51 PM

Tora: macar fam. sa ajungem la ea , daca alceva nu se poate
5:52 PM

Sy: pai fam aia este moarta de mult,deci nu ai unde sa ajungi
5:52 PM

Tora: nu se stie , daca am trait noi, ei de ce nu ar trai ?
5:53 PM

Tora: daca au alte fam. asta este . este de inteles acest lucru
5:53 PM

Sy: unde ai trait tu?
5:53 PM

Sy: ai murit de atunci de mii de ori
5:53 PM

Sy: cine mai stie pe unde sunt sufletele alea ale fam noastre intrupate acum
5:54 PM

Tora: si ei la fel, dar in final ,aflam de ei poate
5:54 PM

Tora: chiar asa sa nu existe inf. despre fiecare fiinta a Universului ?
5:55 PM

Sy: pai cine crezi tu ca tine aceste info?
5:55 PM

Sy: nici dumnezeu nu stie
5:55 PM

Sy: daca ai intrat in roata incarnarilor nu tine nimeni evidenta intruparilor noastre
5:55 PM

Sy: de asta si hipnoza exista,ca sa accesezi pe unde ai umblat
5:56 PM

Tora: te gasesc astia aici, care nu au tehnica si nu te gasesc acolo?
5:56 PM

Sy: tu singura esti biblioteca
5:56 PM

Sy: nimeni alcineva nu stie de tine
5:56 PM

Sy: vorbim de creatie,nu de o planeta
5:56 PM

Tora: inteleg ca de creatie, dar exista o evidenta, si poate si cel sau cea din familia mea cauta ca si mine , sa isi vada fam.
5:57 PM

Sy: baietii spun ca nu exista o evidenta
5:58 PM

Sy: nu sta nimeni sa tina evidenta sufletelor
5:58 PM

Tora: in fine ,sa ajungem acolo, poate mai aflam multe pe parcurs , si in final ,decat in iad ,bine si asa

Niciun comentariu:

Trimiteศ›i un comentariu