luni, 4 februarie 2019

Postarea 15


Sy: un asa vis este super
4:49 PM

Tora: la tara nu au net, nu au tv. doar lumina si atat
4:49 PM

Sy: cine?
4:49 PM

Tora: chiar, frumos vis ..
4:49 PM

Tora: la Mary
4:49 PM

Sy: aha
4:50 PM

Nepty: asta a fost vis , dar ,iti dai seama cum m-am simtit eu pe balcon cand am vazut gugustiucul ala cum a dat din aripi de parca era om si se pleca in fata mea ...m-a lasat cu gura cascata
4:50 PM

Nepty: astia sunt tare fricosi , si asta manca placinta de la mine si facea plecaciuni
4:51 PM

Tora: poate la trimis cineva ,la tine 😂
4:51 PM

Sy: cine stie ce inseamna in lumea lor acele miscari
4:51 PM

Sy: visati frumos 🙂
4:52 PM

Nepty: poate a venit singur ...de ce sa il trimita cineva
4:52 PM

Nepty: ce papagalul l-a trimis cineva de mi-a btut in geam si e si acum la mine ?
4:53 PM

Tora: macar atat, ca in rest..nu sunt vesti grozave
4:53 PM

Nepty: batut*
4:53 PM

Nepty: sa am eu liniste ,strictul necesar si Sy sa imi dea vesti, sa invat de al ea , ca de restul..... nu-mi bat capul
4:54 PM

Tora: dar, baietii spun si ceva frumos ?
4:54 PM

Sy: pai ce sa spuna,ca de lumea lor nu spun prea multe,ca sunt aici destule probleme
4:55 PM

Sy: lumea lor este frumosa,fara greseala,asa spun
4:55 PM

Nepty: ca invata de mici ce si cum
4:55 PM

Tora: toata lumea lor asa este ?
4:56 PM

Sy: am vazut si eu cateva imagini transmise de ei mie telepatic,nu are asemanare cu ce stim noi
4:56 PM

Nepty: cum sa semene raiul cu iadul
4:56 PM

Sy: zonele unde sunt tinuti cei de incarnat sunt ca la noi,au o societate diferita
4:56 PM

Tora: normal ca nu are cum
4:56 PM

Nepty: chiar , ziceai ca omul e trimis in iad . Cum e iadul vazut de ei ?
4:56 PM

Sy: pai depinde de zona iad
4:57 PM

Sy: daca sunt criminali ii arunca in foc
4:57 PM

Sy: daca sunt doar cu greseli ceva de genul unbral
4:57 PM

Sy: iar cei fara de greseli sunt tinuti intr-o zona a lor de unde ii trimite la incarnat
4:58 PM

Sy: cam asta
4:58 PM

Tora: este si iadul impartit
4:58 PM

Sy: pai logic
4:58 PM

Sy: ca nu toata lumea a facut aceiasi greseala
4:58 PM

Sy: sunt unii gresitori maxim
4:58 PM

Sy: logic ca nu ii baga cu unul care a gresit din prostie
4:58 PM

Nepty: si fiecare primeste un timp anume ? in functie de gresala ?
4:59 PM

Sy: da
4:59 PM

Tora: oricum ar fi de preferat sa nu ajungi acolo
4:59 PM

Sy: cam da
5:00 PM

Sy: daca ajungi in orice colt de iad,este rau
5:00 PM

Nepty: aici traiesti in iadul asta, n-ai cum sa ajungi in alta parte
5:00 PM

Tora: cele cu avorturi sunt socotite criminali ?
5:00 PM

Sy: da
5:00 PM

Tora: deci focul ne paste ,daca nu traim
5:02 PM

Nepty: inseamana ca e plin iadul de femei
5:02 PM

Sy: cam asa
5:02 PM

Sy: femeile de aici cam toate ajung cica in iad
5:02 PM

Sy: ca fac ce fac si ajung criminale
5:02 PM

Nepty: ca 99.9 la suta pierd sau fac avort
5:02 PM

Tora: dar imi inchipui ca problema avorturilor a fost de cand lumea ..tot asa a fost mereu ..
5:03 PM

Sy: pai ce crezi ca acum 100 de ani in urma stia cineva sa faca avort,facea copii cu suta
5:03 PM

Nepty: celelalte , ori nu pot avea , ori sunt bolnave
5:03 PM

Sy: acum de cand sa legalizat avortul se fac

Tora: mereu s-au facut avorturi , ca legal ,nelegal ..s-au facut
5:04 PM

Sy: nu ca acum
5:05 PM

Sy: nu puteau sa faca avorturi ca acum la medic
5:05 PM

Nepty: am auzit candva, cel mai urat lucru; " Nu mi se pune mie pacatu ca il face doctorul".....
5:05 PM

Sy: poate luau cine stie ce ceiauri sa omore copilul si sa provoace avort in trecut
5:05 PM

Nepty: cum sa arunci asta in carca altuia ?
5:06 PM

Tora: si la sarcinile pierdute ,spune ca trebuia sa te duci la doctor ..nu ca l-ai pierdut asa
5:06 PM

Sy: pai si ala este criminal,adica si doctorul si tu ca te duci la el
5:06 PM

Nepty: lasa , eu zic de conceptia ei ca femeie , ca om
5:06 PM

Tora: oricum am da tot acolo ajungi
5:08 PM

Nepty: urata lume in care e trimis sufletul. E trimis la pierzanie clara , iar daca constientizezi , e prea tarziu si nu mai poti scimba nimic ... si mori si ajungi in alt iad si mai urat . Apoi , te itrupezi si o iei candva iar de la capat in aceiasi lume de iad....pao cum sa evoluezi ?
5:10 PM

Tora: cum sa ajungi intr-o astfel de lume , cum spun baietii? om fi fost si noi intr-o lume frumoasa, dar ce folos am ajuns aici, si nu cred ca facusem crime
5:10 PM

Nepty: pai* cum
5:10 PM

Sy: asta este roata incarnarilor
5:10 PM

Sy: ce credeti ca ii pasa cuiva de suflete?
5:11 PM

Nepty: da . dintr-un iad in altul
5:11 PM

Sy: daca ii pasa nu exista asa lume ca asta unde suntem acum cu atatia prosti in jur
5:11 PM

Sy: parca zici ca suntem ai nimanui,de fapt asa suntem
5:11 PM

Sy: cine credeti voi ca se gandeste la voi ?
5:12 PM

Sy: cucu,nici ala macar
5:12 PM

Nepty: prostia o ierti , dar rautatea ce sa faci ? cum s-o dai ????
5:12 PM

Tora: stateam si ma gandeam ,scii de dragoste, de iubire, de fapte bune , de armonie si uite rezultatul
5:12 PM

Sy: de acum incolo aveti grija de voi si vedem cum vom razbi in lumea viitorului
5:12 PM

Tora: scrii
Nepty: razbim noi cumva
5:13 PM

Nepty: zile sa avem
5:13 PM

Sy: da
5:13 PM

Sy: asa zic si eu ca vom avea posibilitatea sa razbim cumva in viitor
5:13 PM

Tora: mergem pe jos pana la Dumnezeu ..
5:13 PM

Sy: lumea nu o sa se schimbe deloc daca nu vin stelarii,asa ca trebuie sa gasim noi o cale sa ne fie bine
5:14 PM

Nepty: si daca nu-i mancare, facem o fiertura zeama lunga de frumze si aia e
5:14 PM

Sy: pai cam asa
5:14 PM

Sy: lasa ca nu murim de nimic 🙂
5:14 PM

Sy: stim cu ce avem de -a face de acum incolo
5:14 PM

Tora: noi ca noi, dar cum sa nu te protejeze pe tine ?
5:14 PM

Nepty: ba mai punem si la borcan pt iarna , 😂 ca pomi or fi
5:14 PM

Sy: aveti grija de minte sa fie pozitiva si vom razbi in tot
5:14 PM

Tora: acum este bine inca, stai sa vezi cand se vor vedea efectele vremii
5:16 PM

Nepty: nu descurajati ca nu are sens 😊 ingerii sunt cu tine Sy si ne tot spun multe
5:16 PM

Nepty: ca vin sau nu vin stelarii .... cine stie
5:16 PM

Tora: aici discutam, nu suntem descurajate ,trebuie sa vezi adevarul
5:17 PM

Sy: da,nu trebuie sa punem baza in stelari,ca pana vin ei ne mananca ciorile 😂
5:17 PM

Sy: eu zic ca totul o sa fie bine,ca daca nu ar fi asa nu ar venii stelarii la mine,nici ingerimea
5:18 PM

Nepty: ei n 😂 pai ce noi stam pe gard in rand cu ele ? 😂
5:18 PM

Tora: in nadejde aia sa invatam sa prindem ciori si turturoi
5:18 PM

Sy: suntem pe drumul cel bun
5:18 PM

Sy: stelarii vin cand o sa primeasca liber de la dumnezeu asta este,ce sa facem daca naspa nu vrea
5:19 PM

Sy: naspa fiind dumnezeu,asa ii spun ingerii 😂
5:19 PM

Sy: nasparlosul nu vrea deocamdata sa faca mutari
5:19 PM

Nepty: 😂
5:19 PM

Tora: daca mai zic una alta, seara ma potolesc ca vad luminitele 😂
5:19 PM

Tora: asa ii spune naspa , si aude ca ii spune asa, nu le zice nimic ?😂
5:20 PM

Nepty: daca voi va framantati ca vedeti luminite , dar eu ? ce sa mai zic ?
5:20 PM

Sy: ai vazut si tu,nu poti spune acum ca nu i-ai vazut si tu
5:20 PM

Sy: 🙂
5:20 PM

Nepty: da , de cateva ori am vazut
5:21 PM

Tora: chiar , ca i-ai vazut
5:21 PM

Nepty: dar nu ca vin special pt mine
5:21 PM

Nepty: asa ca la voi
5:21 PM

Sy: daca i-ai vazut au fost ca la noi ,special pentru tine,ce crezi ca stau pe cer in ideea sa ii vezi tu?
5:21 PM

Sy: sau alcineva?
5:21 PM

Sy: au venit pentru tine ,de asta i-ai vazut
5:22 PM

Tora: vin-o seara la mine si ii vezi si tu 😂
5:22 PM

Nepty: adica ce ? a trecut cu avionul sa il vad eu ?
5:22 PM

Sy: logic ca da
5:22 PM

Nepty: stia unde o sa fiu la ora aia si unde o sa ma uit ?
5:22 PM

Tora: dar, acum se vad bine pana nu apuca sa puna becul si sa vina aia din blocul din fata,
5:23 PM

Sy: daca stiu de tine au venit special pentru tine,si nu te mira ca stiu de tine pe unde esti
5:23 PM

Nepty: infine , multumesc ca mi-au facut luminita ... indiferent cum a fost
5:23 PM

Sy: tu ce crezi ca stateau asa aiurea pe cer in ideea ca poate te uiti si tu sa ii vezi
5:24 PM

Tora: bineanteles ca stiu ..tot ce faci ,nu fi nesigura, ca nu i-a facut lumin lui nea Vasile
5:24 PM

Sy: au stiut clar unde esti si ca te uiti pe cer
5:25 PM

Tora: sau sa crezi ca au timp de joaca pe cer
5:25 PM

Nepty: ma gandeam ca sunt piloti si au cursele lor , si findca m-am uitat , mi-au facut si mie semn
5:26 PM

Sy: iti dai seama ca stiau ca te uiti pe cer ?
5:26 PM

Nepty: nu am indraznit vreodata sa gandesc ca au venti special pt mine
5:27 PM

Sy: dar pentru cine ?
5:27 PM

Sy: tu nu ai incredere in ei
5:28 PM

Tora: ba sa indraznesti sa crezi
5:28 PM

Sy: vezi ca stiu ce gandesti
5:28 PM

Nepty: ba da , dar cine sunt eu sa vina pt mine ?
5:28 PM

Sy: daca esti asa prapastioasa si neincrezatoare nici nu ai sa mai ii vezi vreodata
5:28 PM

Sy: si Flora cine este sa vina la ea,sau Cristi?
5:28 PM

Nepty: pai , la voi a venit din prima
5:29 PM

Nepty: si am considerat ca daca si eu tot ma uit si nu sunt , inseaman ca nu sunt importanta
5:29 PM

Sy: au venit ca asa au ales,deci pe tine de ce sa nu te aleaga ?
5:29 PM

Tora: uite pe Coca, ii asteapta seara de seara si vin la ea ..
5:29 PM

Sy: Flora este importanta?
5:29 PM

Sy: Cristi cine este pentru ei ?
5:30 PM

Tora: poti sa o intrebi
5:30 PM

Sy: ideea este sa crezi in ei,atat
5:30 PM

Sy: si daca esti si cu ochii pe cer or sa vina
5:30 PM

Sy: asta este criteriul de alegere,sa crezi
5:30 PM

Nepty: in ei cred , dar eu nu ma consider deajuns de importanta
5:31 PM

Sy: si mai ales ca tu ai asa un dramatism in tine ,te vezi mica si neimportanta,de imi vine sa te bat crede-ma 😂
5:31 PM

Nepty: 😂
5:31 PM

Tora: am crezut inainte de a veni la mine ,am vazut multe filme si am crezut si credddd
5:31 PM

Nepty: nu e vorba de crezut , ca doar am vorbit cu ei , e vorba de ce cred eu despre mine , de piedestalul pe care ma asez singura
5:33 PM

Sy: daca ti-ai face niste tabieturi sa iesi seara de seara o ora pe balcon sa ii astepti sa vezi cum ii vezi si tu la fel ca noi
5:33 PM

Tora: cred in ei si nu cred in oameni ...
5:33 PM

Nepty: 😂 cred ca e cam sub pat 😂
5:33 PM

Sy: asa am facut eu,am stat cat a fost cald si bine seara de seara afara si mi-au invatat tabitul ,asa au venit nu ca mau ales,eram eu cu ochii dupa ei
5:33 PM

Sy: cine eram eu acum 6 ani in urma cand au inceput sa vina la mine,te asigur ca nimeni
5:34 PM

Sy: au si zis ca mau ales ca eram seara de seara pe balcon cu ochii pe cer
5:34 PM

Tora: poate sa vina si nu stiu cine, nu am treaba cu nimeni fug in curte sau la geam ..si gata
5:34 PM

Sy: ......................................
5:35 PM

Tora: pai da ..ca te vad perseverenta
5:35 PM
Tora: pai da ..ca te vad perseverenta
5:35 PM

Sy: da
5:35 PM

Tora: a trecut seara in amurg ,nava aceea trabuc lunga de metri,pe la nasul nostru a vazut-o si Mary
5:36 PM

Nepty: am sa incerc sa ma apreciez mai mult si sa-mi gasesc timp sa stau macar putin la geam
5:36 PM

Tora: am apucat de am batut in geam si a vazut-o
5:37 PM

Tora: sa fie intuneric in camera unde esti tu, ca ii vezi mult mai usor
5:37 PM

Nepty: erau asa de multe pe cer cand am fost la Herculane...era un furmicar acolo . Pareau ca intra unele mai mici in una mare .
5:38 PM

Nepty: se vedeau si multe stele acolo
5:38 PM

Tora: o sa vezi tu daca insisti ca vei reusi
5:39 PM

Nepty: aici , azi dimneata erau doar 2 stele pe cer , iar cu o seara inainte doar putin deasupea mea se vedeau . restul nimic
5:39 PM

Sy: faza cu stelele nici eu nu o inteleg,uneori este cerul negru,nicio stea ,sau cateva mari
5:40 PM

Sy: restul nici nu zici ca exista
5:40 PM

Tora: nu dint toate stelele apar lumini , nu este nimic pe cer si apar luminitele
5:40 PM

Nepty: credeam ca doar la mine se vede asa
5:40 PM

Tora: la tara este diferit , cerul plin de stele ,dupa 12 noaptea este plin
5:41 PM

Nepty: ai mai vorbit cu cineva de pe strada
5:41 PM

Nepty: ?
5:41 PM

Sy: alaltaseara ma uitam pe cer,era o singura stea,uitandu-ma la ea a disparut sub privirile mele,era imensa,am zis clar ca a fost o nava
5:42 PM

Sy: azi nu am iesit ca am avut de facut mancare
5:42 PM

Sy: dar am vorbit cu nafastuitorul mai toata ziua,mi-a mai povestit din munca lui
5:43 PM

Tora: dispare dintr-o data, sau o vezi mai incolo in alta directie
5:43 PM

Sy: a disparut
5:43 PM

Tora: asta este interesant
5:43 PM

Sy: nu a mai aparut ca am stat sa vad daca mai apare
5:43 PM

Nepty: credeam ca nafastuitorul a disparut 😂
5:44 PM

Tora: ce a mai spus nafastuitorul ?
5:44 PM

Sy: tocmai el sa dispara ? 😂si acum bombane ceva
5:44 PM

Sy: ma imita ce scriu eu aici
5:44 PM

Tora: cred ca ne-ar ciufuli rau de tot 😂
5:45 PM

Sy: ce sa zica ,ca il ia pe prostul ajuns in fata lui si il judeca si pe urma la intrupare cu el ,sau la iad,sau in asteptare
5:45 PM

Nepty: legea e lege pentru el , si nu tine cont de circumstante
5:45 PM

Tora: ce sa faca, isi face datoria lui
5:45 PM

Tora: ce inseamna in asteptare
5:45 PM

Nepty: daca oamenii ar avea alta educatie ....
5:46 PM

Sy: de Mariana a zis ceva mai devreme nafastuitorul ,a zis ca daca ii intri pe mana lui scoate el prostia asta cu ideea de a nu te vede capabila sa primesti ceva de la cineva,adica sa vina stelarii la tine
5:46 PM

Tora: ce asteapta ?
5:46 PM

Nepty: au 😂
5:46 PM

Sy: adica nu ii intrupeaza pe moment ,ii trimite in spatii unde asteapta sa fie intrupati
5:46 PM

Tora: la o alta intrupare , asa de repede dupa moarte
5:47 PM

Sy: pai cica unii ii intrupeaza urgent,altii dupa ani multi de asteptare
5:47 PM

Nepty: cei care si-au amintit de viata trecuta , asa au fost lasati dinadins ? sau ...ce s-a intamplat
5:48 PM

Tora: si in perioada lunga de asteptare sunt invatati ceva ?
5:48 PM

Sy: da
5:48 PM

Sy: cine sa isi aminteasca de viata trecuta?
5:49 PM

Sy: nimeni nu isi aminteste
5:49 PM

Nepty: au fost cazuri de oameni
5:49 PM

Nepty: stiau ce parinti au avut , unde au trait ....
5:49 PM

Nepty: amanunte din viata trecuta
5:50 PM

Sy: poate
5:50 PM

Sy: si ce daca
5:50 PM

Sy: cine sa ii ia in seama
5:50 PM

Sy: poate incepe sa mai lase amintiri
5:50 PM

Tora: sunt si copii care spun diferite lucruri , daca sunt adevarate toate astea
5:50 PM

Nepty: intrebam daca asa au fost lasati sa isi aminteasca
5:50 PM

Sy: asa ca sa stim ca suntem incarnati in mai multe vieti
5:50 PM

Sy: asa au fost lasati sa isi aminteasca sa aduca ideea ca exista mai multe vieti
5:51 PM

Tora: se se duca vorva de la una la altul
5:51 PM

Nepty: lumea e nebuna si nu crede asa ceva ca nu da voie poapa pe aici
5:51 PM

Sy: asa spune nafastuitorul acum
5:51 PM

Tora: vorba
5:51 PM

Sy: si mortile clinice sunt lasate tot cu amintiri
5:52 PM

Sy: ca sa se stie
5:52 PM

Sy: si de alte lumi si vieti
5:52 PM

Tora: vezi, cu un scop anume , de instiintare a lumii
5:52 PM

Sy: da
5:52 PM

Nepty: tot ca sa ajute prostul de om si lumea nici nu da importanta
5:53 PM

Sy: acum este simplu sa vezi si spiritele din casa ta,sa pui o camera de vederi si ai sa vezi cine este pe acolo
5:53 PM

Nepty: daca in bibile nu scrie ...nu exista
5:53 PM

Sy: chiar am zis baietilor ca acum este simplu sa vezi lumea spiritului
5:53 PM

Nepty: dar nu citesc ca bibila a fost modificata la 1300
5:53 PM

Nepty: cu buna stiinta
5:53 PM

Nepty: se vede pe camera?
5:54 PM

Sy: da
5:54 PM

Sy: eu am vrut sa pun in casa dar nu ma lasa baietii,cica sa nu ma sperii ca nu stiu cine este pe aici,poate vad pe cineva rau si nu mai stau singura in casa
5:55 PM

Sy: se poate si asa ceva
5:55 PM

Nepty: sunt in trecere sau ...
5:55 PM

Sy: nici de spirite nu ma lasa sa vorbesc sa nu cumva sa se ataseze cineva de mine
5:55 PM

Nepty: dar tu oricum vezi
5:55 PM

Nepty: ce sa mai pui camera
5:56 PM

Sy: in casa aici stiu sigur ca este un suflet ratacit,am si vorbit cu el la inceput acum un an
5:56 PM

Sy: in rest poate nu or mai fi,dar daca sunt nu am de gand sa ii deranjez
5:56 PM

Nepty: si mai este ?
5:56 PM

Tora: griul alb ?
5:56 PM

Sy: da
5:56 PM

Nepty: poate ca n-au vina ...stau si ei undeva
5:57 PM

Tora: care stia multe , si ti-a povestit
5:57 PM

Sy: .................................................
5:57 PM

Sy: da
5:57 PM

Tora: sunt cei ramasi aici , pe ei cum ii aduna ?
5:58 PM

Nepty: daca ii aduna
5:58 PM

Sy: se deschide usi intradimensionale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu