sâmbătă, 11 ianuarie 2020

Vis 26 si 27


Am visat ca stateam si priveam un extraterestru si copilul acestuia veniti in curte la mama mea.Sa dat jos dintr-o nava mica cat o masina mica,se uita la copilul lui cum se juca cu nepotii mei.Copilul avea 13 ani ,stiam asta si era mult mai inalt ca nepotii mei de aceiasi varsta cu el sau aproape.Stiam ca este sotul meu si copilul lasati in urma pentru ca ma incarnasem aici.



In alt vis am visat ca sa dat jos dintr-o nava de marimea unei masini mici un extraterestru ,eram tot la mama acasa .Sa apropiat de mine si eu am zis atingandu-l cu mana in zona inimii ca a trecut asa de mult timp de cand suntem despartiti si ca a sosit timpul sa ne vedem.El mi-a intins un trandafir rosu si ma sarutat,nu i-am vazut chipul mai deloc ,pe el il vedeam dar chipul ii era sters neclar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu