miercuri, 30 ianuarie 2019

Postarea 11


Sy: astazi am vorbit cu baietii de intrupari
4:54 PM

Nepty: da
4:55 PM

Tora: ceva frumos
4:55 PM

Nepty: sa lasam lumea asta cu ale ei
4:55 PM

Nepty: sa vedem ce spun ingerii
4:55 PM

Sy: de intrupari au zis multe,si noutati pentru mine
4:55 PM

Sy: 🙂
4:55 PM

Tora: daca pentru tine sunt noutati ,pentru noi si mai si ...
4:56 PM

Nepty: multumim 😘
4:56 PM

Sy: cica spiritul este trimis in ovul si spermatozoid inainte de a se uni cele doua,asa ia nastere noul spirit
4:56 PM

Sy: obligat doar unul preia corpul nou
4:56 PM

Sy: asa ca celalalt este spirit elemental
4:56 PM

Sy: cand corpul creste fiecare are functia lui
4:57 PM

Sy: adica unul ramane inchis si unul este pe dinafara conducand corpul
4:58 PM

Sy: deci noi suntem 2 in unu
4:58 PM

Tora: pai astia ziceau ca vine spiritul cand copilul are cateva luni ..vai de ei ce prosti spun
4:58 PM

Nepty: unul nu e total conectat la trup? de spui ce e pe dinafara ?
4:58 PM

Sy: cand se moare doar cel de dinafara iese si pleaca,celalalt are uneori ghinionul sa fie imormantat
4:59 PM

Sy: asa vine vorba Nepty,cel care conduce se spune ca este pe dinafara corpului,dar este si el in corp normal numai ca nu este prins in interior fara sa poata iesi sa vorbeasca
5:00 PM

Tora: este ca o pedeapsa pentru acel spirit ?
5:00 PM

Sy: nu stiu
5:00 PM

Nepty: pe care din ele si cum se intampla de se pot vedea ca fantoma?
5:01 PM

Sy: da,doar asa ia nastere un corp
5:01 PM

Sy: fantoma se vede asta de conduce
5:01 PM

Sy: alalalt este in interiorul lui
5:01 PM

Sy: doua spirite unite ca unul
5:01 PM

Tora: si care vorbeste oamenilor ? cel din interior ?
5:02 PM

Sy: daca ies amandoua din trup ies impreuna ca unul,si numai in lumea spiritului sunt scosi si ramane unul
5:02 PM

Nepty: nu , cred ca cal exterior
5:02 PM

Nepty: cel*
5:02 PM

Sy: da
5:02 PM

Sy: ca sa intelegeti suntem ca papusile matrosca
5:03 PM

Nepty: ala micu din interior nu prea se poate auzi
5:03 PM

Sy: nu
5:03 PM

Tora: am avut o perioda cand primeam anumite inf. cand intrebam una alta, de la 2
5:04 PM

Tora: am intrebat cine este si a zis spiritul meu
5:05 PM

Tora: alta data a venit alcineva si era tare speriat
5:05 PM

Tora: si am zis tu cine esti ?
5:05 PM

Tora: imi zice sufletul tau ..
5:06 PM

Tora: eu am zis ..va bateti joc de mine ? si spune nu
5:06 PM

Tora: pai cum nu ? ca am ,,vorbit,, cu spiritul meu
5:06 PM

Tora: si el zice ..este greu de explicat ..si nu pot ca ma prinde
5:07 PM

Tora: cine il pridea, despre ce era vorba nu stiu sa spun ca nu a mai venit
5:07 PM

Tora: banuiesc ca este ce spui tu
5:07 PM

Sy: eu pot sa vorbesc cu spiritul prins in interior,am incercat pe Nelu
5:07 PM

Sy: are un spirit destul de raut in el
5:08 PM

Sy: adica rau
5:08 PM

Nepty: cel mare se face simtit sau auzit , dar pe cel mic ? cum il percepem ?
5:08 PM

Sy: dovada ca ne combina
5:08 PM

Sy: unul bun si unul rau
5:08 PM

Sy: pe cel mic nu ai cum sa il percepi
5:08 PM

Tora: nu am spus nimic ..ca am zis ca este aiurea
5:08 PM

Sy: el sta prins in tine cat traiesti
5:08 PM

Nepty: si el , cel din interior de regula , o fi cel bun sau cel rau ?
5:09 PM

Tora: am sintit un tremur la el ..
5:09 PM

Sy: depinde ce sa ales
5:09 PM

Sy: uneori este cel bun afara ,alteori cel rau
5:10 PM

Sy: depinde
5:10 PM

Sy: idee este ca ne combina
5:10 PM

Sy: nu la toata lumea este asa,dar la unii da
5:10 PM

Nepty: se mainfesta in comportarea noastra ?
5:10 PM

Tora: nu stiu care au fost din ei, dar, a spus ca este altul
5:10 PM

Sy: la unii sunt combinatii maxime,adica spiritul din ei cel nevorbitor este spirit inalt
5:11 PM

Sy: spirit foarte inaltat
5:11 PM

Tora: este cu un scop asta , probabil ca sa invete de la cel bun
5:11 PM

Sy: nu se manifesta in comportarea noastra ca el este prizonier toata viata
5:11 PM

Nepty: si oameniii spun ca cica ai un inger si un drac . Uite ce e defapt
5:12 PM

Sy: pai daca esti combinat cu un negru ai un drac in tine
5:12 PM

Sy: daca esti combinat cu un inaltat,ai un inger in tine
5:12 PM

Sy: cica nu afecteaza cat traiesti
5:13 PM

Nepty: daca spiritul foarte inaltat e prizonier ...ce sa faca el saracul ...intra in iad garantat
5:13 PM

Sy: da
5:13 PM

Tora: si se pot vedea acestia, cu aparatura asta a stelarilor
5:13 PM

Sy: da
5:13 PM

Sy: pai ei au ramas muti cand le-am zis ca eu vad in om si un al doilea spirit
5:14 PM

Nepty: ma suzati , lipsesc putin
5:14 PM

Sy: am vorbit cu a lui Nelu
5:14 PM

Tora: pot fi si 2 draci ?
5:14 PM

Sy: este destul de destept comparat cu baietii de destept,dar a zis ca este din lumea intunecata
5:14 PM

Tora: si ce spun ?
5:14 PM

Sy: da,pot fi si doi draci
5:14 PM

Sy: sau doi ingeri
5:15 PM

Tora: apoi aia , chiar ca este greu cu ei
5:15 PM

Sy: sau doi inaltati
5:15 PM

Tora: care au 2 draci
5:15 PM

Tora: si ferice de cei cu 2 ingeri
5:15 PM

Sy: foarte rar cica preia conducerea capului cel de-al doilea,in cazuri de dubla personalitate
5:15 PM

Tora: dar pesemne ca nu pe planeta asta
5:16 PM

Tora: poate in cazul tau ,sa fie 2 ingeri
5:16 PM

Sy: nici vorba
5:17 PM

Sy: ca m-am uitat si sunt dragon,si sarpe
5:17 PM

Sy: un dragon si un sarpe
5:17 PM

Sy: femeie sarpe
5:17 PM

Tora: pai de multe ori spun ca au dubla personalitate..
5:17 PM

Sy: jumatate corp om si jumatate sarpe
5:17 PM

Tora: chiarrr
5:17 PM

Tora: o data ai spus , ca esti rece ca un sarpe si Adi este ca tine ..parca ai stiut
5:18 PM

Nepty: pai dragonul nu e cu coada ca de sarpe
5:18 PM

Sy: da,cumva a combinat ceva asemanator sa zicem
5:18 PM

Tora: tu te-ai uitat la tine , sau baietii ?
5:19 PM

Nepty: oare eu cum sunt ?
5:19 PM

Sy: eu sunt femeie dragon,adica om cu trasaturi de dragon la fata ,in rest umana
5:19 PM

Tora: noi cum suntem ?
5:19 PM

Sy: eu m-am uitat la mine ,si baietii au confirmat pe aparatele lor
5:19 PM

Sy: nu stiu ce sunteti voi ca trebuie sa ma uit atent la voi
5:20 PM

Sy: nu am cum de la distanta
5:20 PM

Tora: sa stam bine pe scaun acum 😊
5:20 PM

Tora: cand vi in Ro.
5:20 PM

Sy: da
5:20 PM

Nepty: oare cel care conduce , are puterea de a schimba corpul in timp?
5:21 PM

Nepty: asa cum vrea el ?
5:21 PM

Sy: da
5:21 PM

Nepty: deci tu ai sa incepi sa semeni cu dragonul?
5:21 PM

Sy: in spirit da
5:22 PM

Sy: dar nu ca om,ca nu avem capacitatile alea deocamdata
5:22 PM

Tora: stii ce fericita am fost aseara, cand ai spus, ca ai voie sa spui tot ce vorbesti si noua ..Multumesc din suflet ...😍
5:22 PM

Sy: la mine se manifesta uneori miscari de dragon
5:22 PM

Sy: chiar am miscat capul odata ca un dragon
5:22 PM

Sy: si mersul
5:22 PM

Sy: se activeaza cate ceva din comportamentul spiritului
5:23 PM

Nepty: dar caracter si personalitate tot mai mult se va vedea
5:23 PM

Sy: da
5:23 PM

Tora: dar, in momentul cand vom avea acele capacitati se poate schimba si corpul ?
5:23 PM

Sy: nu
5:23 PM

Sy: doar miscari si gandire
5:23 PM

Nepty: probabil de asta si schimbarea asta mare la noi
5:24 PM

Tora: eu, merg cam ca rata , doar nu oi fi o rata ?😊
5:24 PM

Nepty: ca se manifesta el
5:24 PM

Nepty: si tu te lasi cindus
5:24 PM

Sy: adica s-ar putea sa te misti ca o creatoreasa intr-o zi,ele au o bagheta magica ,adica un instrument ca o bagheta si o foloseste cand are treburi
5:24 PM

Nepty: condus*
5:24 PM

Tora: iauzi ..si ca imi place sa am mereu in mana ceva ,ca un bat , ca o ceva nu prea lung
5:25 PM

Nepty: tu mergi asa , findca tu ai probleme cu piciorul
5:26 PM

Tora: sti
5:26 PM

Tora: maxim 40 de cm.
5:26 PM

Nepty: eu, am alte gusturi si inclinatii se pare
5:27 PM

Sy: pai si tu esti tot creatoreasa
5:27 PM

Sy: creatoresele cica sunt ca niste zane
5:27 PM

Tora: mi-am amintit ca atunci cand ma nascut aveam mana dreapta stransa , numai aratatorul era drept , a trebuit sa ma tina legata mult timp ca nu deschideam mana
5:28 PM

Tora: si tot timpul dadeam din deget ,daca nu faceau cum voiam 😊
5:29 PM

Nepty: eu nu cred ca ne mai amintim ceva dupa atatea intrupari
5:30 PM

Tora: ca zanele suntem ? este frumos ..
5:30 PM

Sy: asa cica
5:30 PM

Sy: asa sunt in lumea spiritului,asa spun baietii,dar nu stiu sigur daca asa sunt si in fizic
5:30 PM

Nepty: ne-a jumulit lumea asta crunt
5:30 PM

Nepty: spuneai ca incarnatoarele au fost luate si la intunecati . Ei au incarnat aici de ai lor ?
5:32 PM

Tora: ne-a jumulit , dar multumesc ca m-am trezit si ca merg pe acest drum
5:32 PM

Sy: au incarnat de toate soiurile
5:32 PM

Sy: si ingerii spun ca este o alalndala aici de mori
5:32 PM

Nepty: al meu sot am inteles ca a unu negru si rau tare de tot
5:32 PM

Sy: toate soiurile de spirite la un loc
5:32 PM

Sy: de nu mai sti ce este bun si ce este rau
5:32 PM

Sy: basca ca intrupeaza si cate doi in unul
5:33 PM

Sy: in loc de unul
5:33 PM

Nepty: pana la urma ce s-a urmarit ?
5:33 PM

Sy: sa se faca rau
5:33 PM

Nepty: cui?
5:33 PM

Tora: numai la incarnare si moarte ii mai descuca
5:33 PM

Sy: daca intrupezi si buni si rai la un loc iese o lume alalndala
5:33 PM

Sy: sa se faca rau spiritelor bune de aici

Tora: asa cum am zis ieri , sa vrut inlaturarea unora ..
5:34 PM

Nepty: mda , candidati siguri la iad
5:34 PM

Tora: si culmea unor spirite avansate
5:35 PM

Nepty: cineva a dorit sa nu sufli vreodata , de te-a intrupat aici ?...si pe noi la fel?
5:36 PM

Tora: dar, cei de la incarnare nu tin cont ca tu spirit aici ,ai facut o multime de nebunii ,dar, nu ai stiut , nu ai citit undeva, ..
5:36 PM

Sy: pai cred ca cam asa
5:36 PM

Sy: oricum baietii spun ca aici nu sa tinut cont niciodata de evolutia unui spirit
5:37 PM

Nepty: si acum incurcam lucrurile cumva ?
5:37 PM

Sy: la gramada au incarnat
5:37 PM

Tora: deci la gramada ..ca din groapa cu gunoi
5:37 PM

Sy: da
5:37 PM

Sy: cica sunt la intunecati pe aici de nici habar nu avem noi
5:38 PM

Nepty: dar chiar daca incurcam ...faptul e deja consumat si si-au luat-o urat de tot
5:38 PM

Sy: adica ei sunt la putere
5:38 PM

Tora: isi merita pedeapsa care ai dat-o tu ..
5:38 PM

Tora: creatia a facut dreptate prin tine
5:38 PM

Sy: pai sa sti ca incepe lumea sa povesteasca,am stat azi pe balcon si am mai vorbit cu cativa care cica ma aud de 3 ani
5:38 PM

Nepty: pai e clar ca ei sunt la putere si seaman ca ar cam fi planeta lor
5:38 PM

Sy: la inceput cica le era groaza de ce li se intampla,cu greu sau obisnuit
5:39 PM

Sy: acum sau obisnuit si au priceput ca ce li se intampla vine cu ceva si mai mare dupa el
5:39 PM

Sy: toti au zis ca se asteapta la ceva
5:39 PM

Sy: la ce ,nici ei nu stiu,dar clar asta nu vine doar asa ca sa auda ei ceva,vine si ceva mai maret poate candva
5:40 PM

Nepty: aha
5:40 PM

Tora: au inceput sa creasca ..bravo lor
5:40 PM

Sy: clar au zis toti ca este pedeapsa
5:40 PM

Nepty: au perceput asta ca pedeapsa ?
5:40 PM

Sy: da
5:40 PM

Sy: sa nu ai liniste in cap niciodata ,decat cand dorm eu,este cam grav 😂
5:41 PM

Tora: lasa ca este bine ..doar inceputul
5:41 PM

Sy: deci de 3 ani este cu auzitul
5:41 PM

Sy: astia ma aud din 2015 vara
5:42 PM

Tora: iti dai seama sa fi fost in Aus. te auzeam mereu datorita fusului orar
5:42 PM

Sy: da 🙂
5:42 PM

Tora: 😊
5:42 PM

Tora: ma mutam la tine 😊
5:42 PM

Nepty: de ce oare atunci , a decazut lumea asa rau?
5:42 PM

Nepty: doar ca a inceput sa te auda ?
5:43 PM

Nepty: mai e ceva
5:43 PM

Tora: a fost retrogradeare in constiinta
5:43 PM

Sy: dumnezeu spune ca atunci am preluat eu,si de draci ce am avut pe creatia asta imputita,asa cica as fi zis,am retrogradat-o de tot,constiinte mici de tot
5:43 PM

Sy: sa o ia toti de la zero ca mine
5:43 PM

Nepty: pare ca ai dat cu multi de pamant , si le-ai luat ce bruma de minte mai aveau
5:43 PM

Tora: si ce au avut ,sa dus
5:43 PM

Sy: cica in spirit vorbesc mereu cu dumnezeu
5:43 PM

Sy: cand dorm
5:44 PM

Tora: spun baietii ?
5:44 PM

Sy: nu se intelege cu mine sa ridic pedeapsa ,care este si la el
5:44 PM

Sy: ca si el ma aude,ma vede,ma simte,este un eu total toata lumea care ma aude
5:44 PM

Nepty: deci ai inceput sa te manifesti demult 😊
5:45 PM

Sy: orice mananc simt in gura,daca ma scarpin simte toata lumea ,:))
5:45 PM

Sy: da,asa se pare
5:45 PM

Nepty: 😂
5:45 PM

Tora: 😊
5:45 PM

Sy: oricum daca nu as auzi cu urechile mele ce spune lumea din jurul meu nu as crede 😂
5:45 PM

Tora: este de ras ,dar de plansss
Sy: cam asa
5:46 PM

Tora: nu mai stiu cand ne-am vazut cu tine ,cu totii in 2014 ?
5:46 PM

Nepty: stii ceva 😊 eu cred ca tu esti constiinta creatiei, spiritul ei , evolutia ei .... si esti o reactie la felul in care este creatia, cum merge ea . Asa o percep ei ca pedeapsa , dar eu cred ca esti o CONSECINTA
5:47 PM

Sy: da
5:47 PM

Sy: bine zis
5:47 PM

Sy: in 2016 ne-am vazut cu totii
5:47 PM

Sy: in martie parca
5:47 PM

Nepty: mi se ajungea aici , daca totul era perfect
5:47 PM

Nepty: da
5:47 PM

Tora: daa, in 2014 am fost la Busteni
5:48 PM

Sy: eu de atunci auzeam gandurile celor cu care ne-am intalnit
5:48 PM

Sy: stiu ca erau nemultumiti ca nu le-am adus cadouri
5:48 PM

Sy: se asteptau sa le aduc ceva
5:48 PM

Nepty: si atunci multi auzeau sigur ...sau eu asa cred dupa cum se vedea in ochii l;or
5:48 PM

Sy: la vremea aia chiar nu aveam cu cine sa vin eu in oras sa alerg dupa cadouri
5:49 PM

Sy: probabil ca auzeau
5:49 PM

Tora: astia sunt prosti ..cum sa le aducu cadouri ? cine erau ei sa le aduci cadouri ?
5:49 PM

Nepty: pai asta era ideia ? sa aduci cadouri?
5:49 PM

Sy: pai asa au gandit
5:49 PM

Sy: asta am citit in mintile lor
5:49 PM

Nepty: nu stiu , dar , Cip sigur era in alta lume si era total nemultumit
5:50 PM

Sy: le aduceam daca aveam cu cine sa vin in oras sa cumpar,dar atunci Adi nu avea timp de mine
5:50 PM

Nepty: a si plecat la scurt timp de pe chat
5:50 PM

Tora: aveai multe de care stiai ..cum ai stiut si de faptul ca eu cu Mari ramanem cu tine ..
5:50 PM

Nepty: nu ne adunasem sa schimbam cadouri
5:51 PM

Sy: da
5:51 PM

Tora: Cip sa vazut instalat ca si creator
5:51 PM

Sy: copil prost
5:52 PM

Tora: dar, era asa ceva ?
5:52 PM

Nepty: multe s-au inteles total aiurea in timp
5:52 PM

Tora: inclin sa cred ca nu
5:52 PM

Tora: adica unul din creatorii care au ajuns aici ?
5:52 PM

Nepty: oare la ei ce spirite sunt intrupate ?
5:53 PM

Sy: Cip era ocupat sa vada daca pozele cu nave erau reale
5:53 PM

Sy: de acolo a plecat ca cica erau in fotoshop
5:53 PM

Nepty: si din spiritele rele , oare sunt care s-au schimbat total si au devenit buni?
5:53 PM

Sy: imi pare rau ca nu pot sa citesc sa vad cine este intrupat in ei
5:53 PM

Sy: dar stiu de la baietii din fizic ca doar cativa sunt de lumina
5:53 PM

Sy: restul erau intunecati
5:54 PM

Tora: vor spune baietii
5:54 PM

Nepty: o sa afli intr-o zi
5:54 PM

Sy: stiu ca Ella era de lumina
5:54 PM

Sy: voi doua
5:54 PM

Sy: Cristi
5:54 PM

Sy: Mariana lui Cristi
5:54 PM

Sy: restul erau intunecati
5:54 PM

Nepty: crezi ca Cristi te aude si el ?
5:55 PM

Sy: sper
5:55 PM

Tora: pacat ca s-au pirdut pe drum cei de lumina
5:55 PM

Sy: dar cred ca pe voi v-am ocolit sa nu va chinui
5:55 PM

Nepty: adica e cu cei pedepsiti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu