duminică, 27 ianuarie 2019

Postarea 8


Sy: gata ?
4:29 PM

Sy: 🙂
4:29 PM

Sy: da,ma uitam la un film 🙂
4:29 PM

Tora: bun filmul?
4:30 PM

Tora: pune un link , daca ti-a placut
4:30 PM

Sy: nu am cum sa iti pun link sunt din acelea luate pe torent
4:30 PM

Sy: serial
4:30 PM

Tora: nu este problema ..
4:31 PM

Tora: vreau sa pun o imagine superba, nu stiu daca pot
4:32 PM

Sy: eu mai iau filme pe torent
4:32 PM

Tora: Maria Maria Maria a distribuit o postare. 4 ore · Este posibil ca imaginea să conÅ£ină: ocean, cer, apus, în aer liber, natură ÅŸi apă, text care spune „Astăzi la graniÈ›a dintre Statele Unite È™i Canada, zorii se prezintă aÈ™a. Au răsărit doi sori, soarele adevărat È™i celălalt luna. Acest fenomen este cunoscut sub numele de "Hunters Moon" È™i se întâmplă când pământul schimbă axa. Luna È™i soarele răsar în acelaÈ™i timp, iar luna reflectă strălucirea soarelui cu o intensitate atât de mare încât pare a fi un al doilea soare. 09:40”
4:32 PM

Tora: nu imi apare si imaginea ..pacat
4:33 PM

Sy: pai imagini nu apar aici
4:33 PM

Sy: pune link
4:33 PM

Tora: este luata de pe fb. si nu are link
4:34 PM

Sy: aha
4:34 PM

Tora: de abea am reusit sa o iau asa
4:34 PM

Tora: stai ca o trimit pe mail
4:34 PM

Tora: am trimis-o , sper sa se deschida, am trimis si la Mariana
4:36 PM

Sy: ok
4:36 PM

Tora: a venit
4:36 PM

Tora: uita-te cand ai tu timp ..
4:37 PM

Tora: eu ma gandeam ca o fi chiar al doilea soare ..
4:38 PM

Sy: m-am uitat
4:38 PM

Sy: da,se vede clar doi sori
4:38 PM

Sy: cine stie
4:38 PM

Sy: poate pe al doilea il tin ascuns
4:38 PM

Sy: pana acum de ce nu sa vazut asa
Jan 27

Tora: cand am vazut poza , asa m-am bucurat, ca mereu am spus ca este ceva mare in spatele acestui soare, si uite ca acum a aparut
4:39 PM

Tora: ma uitam si nu ma saturam uitandu-ma la el ..
4:40 PM

Tora: cine stie ce manevre se fac
4:40 PM

Sy: se pare ca il lasa sa se vada cumva sa se stie ca sunt doi sori
4:41 PM

Sy: probabil ca il tin ascuns deocamdata
4:41 PM

Sy: sa mai vazut si in anii trecuti
4:41 PM

Sy: am vazut si eu intr-o zi doi sori aici acum cativa ani,4 cam asa
4:41 PM

Tora: asa sa fie, sa nu intram in era glaciara ,fara soare
4:41 PM

Tora: ca sa banuit ca ar fi planeta aceea , am uitat cum o chiama ..
4:43 PM

Tora: dar uite ca este soarele
4:43 PM

Tora: Nibiriu
4:43 PM

Sy: J
4:43 PM

Tora: se plimba numele, dar nu venea 😊
4:44 PM

Sy: nu este Nibiru
4:44 PM

Sy: este un alt soare
4:44 PM

Tora: pai asta zic, ca nu este ea..
4:44 PM

Sy: ziceau ei de acum cativa ani ca mai aduc un soare
4:44 PM

Tora: baietii spune-au ?
4:44 PM

Sy: da,in mesageria celesta
4:45 PM

Sy: ziceau ca va fi sistem solar binar
4:47 PM

Sy: adica cu doi sori
4:47 PM

Tora: sunt fericita ca l-am vazut demult, si am realizat ca este ceva mare ,deoarece era apropiat ca marime ,se vedea ,rotundul cam la fel in spatele soarelui
4:48 PM

Tora: ai fost la cumparaturi ?
4:48 PM

Sy: da
4:49 PM

Tora: cum a fost contactul cu auditorii😊
4:49 PM

Sy: mi-am cumparat niste creme de fata si vopsea de par si un tocator 🙂
4:49 PM

Sy: in magazin au zis cativa ..uite-o pe cea care o auzim
4:50 PM

Sy: atat
4:50 PM

Tora: ziceai ca ai creme, cand te-am intrebat 😊
4:50 PM

Sy: am luat ceva de albine
4:50 PM

Sy: mi se terminase
4:51 PM

Sy: dau pe la ochi
4:51 PM

Sy: asa de fata aveam
4:51 PM

Tora: doar atat ..? nu au intrat cu tine in vorba ?
4:51 PM

Sy: nu
4:51 PM

Tora: cum sti tu , si ce iti este bun
4:51 PM

Tora: nu pot sa iti fac si eu cu mana 😊
4:52 PM

Sy: 🙂
4:53 PM

Sy: ma tot filmeaza Nelu mereu 😂
4:53 PM

Tora: lasa ca este bine, stai ca a inceput Mary cu telefon din asta destept, ne prindem urechile amandoi in el , dar , reusim noi pana la urma 😊
4:54 PM

Sy: 🙂
4:54 PM

Tora: si o sa fac si eu filmulete
4:54 PM

Sy: 🙂
4:55 PM

Sy: poate reusesti
4:55 PM

Tora: ce a fost aici cu ghiata asta..ai vazut la stiri
4:55 PM

Sy: da
4:55 PM

Tora: nu am iesit din casa, a venit Coca de a luat gunoiul de aici
4:56 PM

Tora: merge lumea tinandu-se de gard sau de masini
4:56 PM

Sy: pai sa nu iesi pe gheata ca daca cazi mai patesti ceva
4:56 PM

Sy: lasa ca trece in cateva zile
4:56 PM

Tora: pe trotuar daca mergi sunt cracile le la pomi jos de tot de la greutatea ghitii
4:57 PM

Tora: am tot ce imi trebuie in casa, nu ies afara
4:57 PM

Sy: asa
4:58 PM

Sy: lasa sa treaca
4:58 PM

Tora: de maine ,poimane poate ies..altfel nu
4:58 PM

Sy: daca se topeste gheata
4:58 PM

Tora: trebuia sa mai ajung la banca, dar nu moare nimeni..sa treaca nebunia asta
4:59 PM

Sy: ajungi dupa
4:59 PM

Sy: azi aici a fost not
4:59 PM

Sy: nor
4:59 PM

Sy: de maine cica este iar soare si frumos
4:59 PM

Tora: este cald si bine in casa
4:59 PM

Sy: am avut o iarna super aici
4:59 PM

Sy: de saptamana viitoare cica se strica si aici,ninge si ploua
5:00 PM

Sy: sa vedem
5:00 PM

Tora: la tine este alta clima, stiu ca asa era si Aus.
5:00 PM

Sy: aaa.acum 2 zile arata din australia ca erau 51 de grade ,caldura mare
Tora: fara zapada ,in schimb doar ploi si din cand in cand cu minus 1 grad maxim 2
5:01 PM

Tora: aoleu asa de mult 51 de grade , depinde unde anume ,poate in S acolo sunt calduri mari
5:02 PM

Tora: iti dai seama, nu mai poti respira
5:02 PM

Sy: nu stiu unde dar asa a zis ,51 de grade
5:02 PM

Tora: si nu merge nici aerul conditionat
5:03 PM

Tora: am apucat si eu 45,46 de grade ,eram capiati de cap
5:03 PM

Sy: te cred
5:03 PM

Tora: se imuia asfaltul
5:03 PM

Sy: caldura mare
5:03 PM

Tora: apa rece era calda ..
5:04 PM

Tora: asa venea pe teava calda
5:04 PM

Sy: aha
5:04 PM

Tora: ce ai mai vorbit cu baietii ?
5:05 PM

Sy: tot despre Astral si vise
5:06 PM

Sy: mai erau multe de zis
5:06 PM

Tora: sau este weekend si este pauza
5:06 PM

Sy: mi-am adus eu aminte de multe vise
5:06 PM

Sy: si ei m-au ajutat sa inteleg ce erau amintiri si ce era din astral
5:06 PM

Sy: pai ei pauza nu iau ca stau permanent cativa pe aici 🙂
5:06 PM

Tora: si ai despicat visele
5:06 PM

Sy: asa ca vorbim
5:07 PM

Sy: da,am despicat visele
5:07 PM

Tora: irednteresant c
5:07 PM

Tora: interesant cred
5:07 PM

Sy: foarte
5:08 PM

Tora: poti sa dai exemple ?
5:08 PM

Sy: mi-au zis ca in vis uneori nimerim in amintiri,si nu stim sa ne purtam acolo,suntem straini,deci nu poti manipula visul
5:08 PM

Sy: adica am visat ceva ,si eu nu pot sa ma misc acolo,ca nu sunt de fapt acolo
5:09 PM

Sy: sunt doar amintiri,si noi bajbaim pe acolo
5:09 PM

Sy: de asta ne ratacim in vis
5:09 PM

Sy: de asta nu putem inchide usi
5:09 PM

Sy: de asta nu putem urca scari
5:09 PM

Sy: sau sa nimerim butonul de la lift
5:09 PM

Sy: eu zic de mine ca eu mereu nu reusesc sa urc scari
5:10 PM

Sy: sa inchid usi
5:10 PM

Sy: de foarte multe ori mi sa intamplat asa
5:10 PM

Tora: chiar cand am visat ca eram cu tine ,am urcat la ultimul etaj intr-un bloc fara lift
5:11 PM

Sy: sunt amintirile noastre,dar nu sunt cunoscute de noi
5:11 PM

Sy: cand visezi ceva,poate fi parti din amintiri,dar si din lumea astrala,asa ca nu ai de unde sa sti ce este vis si ce este amintire
5:11 PM

Tora: si tu ai intins mana la mine si ai spus HAI..si plecate am fost, zburam parca
5:11 PM

Tora: nu mai stim care a fost vis sau Astral
5:12 PM

Sy: da
5:13 PM

Sy: deci cand dormit si visezi nu sti ce este astral si ce este amintire
5:13 PM

Sy: practic este cam imposibil sa sti
5:13 PM

Sy: te pierzi in niste imagini
5:14 PM

Tora: si atunci inseamna ca nu poti pune baza pe vise ?
5:14 PM

Sy: fara putinta de a sti ce vezi ,de unde provin
5:14 PM

Sy: ba,da
5:14 PM

Sy: ca ele iti aduc si mesaje
5:14 PM

Sy: astralul da mesaje
5:14 PM

Sy: pai daca urci scari ,mesajul este ca urci in viata de zi cu zi
5:15 PM

Tora: numai ca nu stii locul de unde vin
5:15 PM

Sy: daca visezi case ,boala
5:15 PM

Sy: da
5:15 PM

Tora: acum mi-am amintit , am visat terenuri multe , sute de hectare
5:16 PM

Sy: cine stie ce mai inseamna
5:16 PM

Tora: parca le cumparam , parca le vindeam unele erau goale, altele cu verdeata multa
5:16 PM

Sy: poate ai avut averi asa 🙂
5:18 PM

Sy: si iti amintesti asta
Tora: asta este ..
5:25 PM

Tora: la baieti le este frig? stiu ca da
5:26 PM

Sy: aici nu
5:26 PM

Sy: ca sunt in casa la mine,si este cald
5:26 PM

Tora: vor mai cald de cum este la tine ?
5:26 PM

Sy: nu
5:27 PM

Sy: nu se plang ca ar vrea mai cald 🙂
5:27 PM

Sy: nu au zis asa ceva
5:27 PM

Tora: aici nu cred ca ar iesi afara 😊
5:27 PM

Nepty S-a alaturat chatului
5:27 PM

Sy: cand m-au insotit la magazin erau inbracati cu paltoane
5:27 PM

Nepty: namaste dragele mele 😘va iubesc 😘 bine v-am gasit 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:28 PM

Nepty: bine ca v-am mai prins putin 😊
5:28 PM

Sy: namaste Nepty,te iubesc,bine ai venit😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:28 PM

Nepty: 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:29 PM

Tora S-a alaturat chatului
5:29 PM

Nepty: ii vedeai numai tu , nu-i asa ?
5:29 PM

Sy: da
5:29 PM

Sy: pai numai mie mi se arata
5:29 PM

Sy: dar ii vede si Nelu
5:30 PM

Sy: mi-a zis el
5:30 PM

Nepty: ia uite ce bine de el
5:30 PM

Sy: de auzit nu ii mai aude,dar ii vede prin casa
5:30 PM

Tora: Namaste Nepty bine ai venit, te iubesc 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:30 PM

Nepty: waw
5:30 PM

Nepty: prin casa ? stie ce sunt ?
5:30 PM

Sy: da
5:31 PM

Sy: stie
5:31 PM

Sy: sunt ingerii mei,asa a zis
5:31 PM

Tora: ii vede ..este excelent ..felicitari pentru el
5:31 PM

Tora: si in pat ?
5:31 PM

Sy: peste tot ii vede
5:31 PM

Sy: ei au capacitatea sa se faca mici
5:31 PM

Sy: se aseaza pe laptop
5:32 PM

Sy: sau sta pe umerii mei cate unul
5:32 PM

Nepty: mor de ciuda ca sunt si surda si chioara
5:32 PM

Tora: ai spus ..si este bucuros ?
5:32 PM

Sy: unul la o ureche altul la cealalta 😂
5:32 PM

Tora: vai ce frumos
5:32 PM

Sy: eu le zic ca pe stanga sta dracul si pe dreapta ingerul pazitor,asa se zice,ei rad
5:33 PM

Nepty: da , asa zice lumea
5:33 PM

Tora: dar, nu mananca de la tine, energetic spun ?
5:33 PM

Sy: nu
5:33 PM

Sy: mananca acasa la ei,ce sa manance aici ?
5:33 PM

Sy: am mancat eu seminte,azi i-am vazut si pe ei spargand seminte,au zis ca i-am inebunit 😂
5:34 PM

Tora: regim de la tine 😊bucatele mici
5:34 PM

Sy: azi am mancat pui cu usturoi si cartofi
5:34 PM

Tora: le-ai facut pofta 😊
5:34 PM

Sy: mi-am facut de cap 😂
5:35 PM

Sy: vad ca nu zice nimeni nimic
5:35 PM

Sy: 😂
5:35 PM

Tora: miroase numai a usturio ...😊
5:35 PM

Sy: da
5:35 PM

Tora: hai ca am ras cu mare pofta
5:36 PM

Sy: vad ca nu comenteaza nimeni nimic 😂daca erau baietii ceilalti mama ce imi mai faceau 😂
5:36 PM

Tora: si baietii ceilalti stiu, si Dumnezeu si toti i-ai usturoiat pe toti😊
5:36 PM

Sy: m-au invatat sa ma spal pe dinti cu coca cola,curata mirosul din gura
5:37 PM

Sy: asa am facut
5:37 PM

Sy: azi toata lumea pute a usturoi 😂
5:37 PM

Nepty: de ce?
5:37 PM

Tora: 😊
5:37 PM

Sy: de ce ,ce?
5:37 PM

Tora: a luat mirosul de la Sy
5:38 PM

Sy: cand mancati usturoi sa va spalati pe dinti cu cola
5:38 PM

Nepty: de ce pute a usturoi ? ai gatit tu si ai mancat ?
5:38 PM

Sy: da
5:38 PM

Sy: 🙂
5:38 PM

Tora: o fi buna ea dar, cate otravuri are in ea ..scapi de miros si dai de altele
5:39 PM

Sy: pai nu inghiti
5:39 PM

Sy: doar te speli pe dinti
5:39 PM

Sy: curata mirosul
5:39 PM

Tora: probabil si pentru ceapa
5:40 PM

Sy: da
5:40 PM

Sy: curata si tartul
5:40 PM

Nepty: dupa ce ne-ai spus de astral , toata noaptea m-am trezit . Adormeam si cred ca deveneam constienta in vis ca as fi intrat in astral si ma uitam atenta in jur si .....si ma trezeam
5:41 PM

Sy: si daca iti sangereaza gingiile vindeca
5:41 PM

Sy: pai subconstientul lucreaza
5:41 PM

Tora: eu am mancat astazi naut, am pus de aseara in apa si sa imuiat, era numai bun, tine de foame bine
5:42 PM

Nepty: am vazut un filmulet in care cola are multe intrebuintari la curatenia facuta in casa
5:42 PM

Sy: pai curata rugina si alte depuneri,iti dai seama ce dura este
5:43 PM

Tora: si se bea in cantitati uriase ..
5:43 PM

Nepty: iti dai seama ce lucreaza ea in mate si stomac ?
5:43 PM

Sy: pai se bea,sa curete si pe mate 😂
5:43 PM

Tora: ravagii face ,te curata de tot
5:44 PM

Sy: da
5:44 PM

Sy: am un var care sa trezit cu probleme la ficat
5:44 PM

Sy: ia zis doctorul ca daca mai pune cola in gura moare
5:44 PM

Sy: bea zilnic cate o sticla
5:45 PM

Sy: era inrait dupa ea
5:45 PM

Sy: cum nu a mai baut sa facut bine
5:45 PM

Tora: le spui si nu asculta nimeni, mai rau ca drogurile
5:45 PM

Nepty: pai e un drog, si da dependenta
5:45 PM

Nepty: si pepsi la fel
5:46 PM

Sy: daca pui intrun pahar cola si pui o bucata de ficat in ea pana a doua zi o dizolva ,am incercat eu experimentul
5:46 PM

Sy: va dati seama ce nenorocire este cola
Sy: ...........................................
5:46 PM

Tora: am baut si eu pepsi acum 50 de ani, cand am vazut ce face la o bucata de ficat , am terminat cu el
5:47 PM

Nepty: si lumea vede ce sefecte are si totusi bea
5:47 PM

Nepty: efecte*
5:47 PM

Sy: da
5:47 PM

Sy: mama lui Dana ,sotia lui Adi,dimineata cand se trezeste ea bea cola pe stomacul gol
5:48 PM

Nepty: asta bauta , ar trebui sa te curete de grasimi pe dinauntru , dar are chiar efect opus
5:48 PM

Sy: spune ca o pune pe picioare
5:49 PM

Sy: au niste idei in ei de mori
5:49 PM

Tora: daca mama face asa..vai de lume
5:49 PM

Nepty: pai o pune, ca are cafeina si coca
5:49 PM

Nepty: simte ca prinde aripi pe moment
5:50 PM

Tora: ii termina stomacul ,in timp si altele
5:50 PM

Nepty: dar pe urma ....
5:50 PM

Nepty: drogul e drog si nu altceva
5:50 PM

Sy: proasta
5:51 PM

Nepty: ai vazut de dezastru a fost la noi cu poleiul?
5:51 PM

Sy: nu am vazut astazi stiri de la voi
5:52 PM

Tora: am vazut copii mici care sunt cu sticla in mana de pepsi sau colo, daca vrei sa o iei tipa de nu poti sa te atingi de ei
5:52 PM

Nepty: cand m-am intors de la servici sambata , nu mai mergeau nici tramvaiele si nici troleul
5:52 PM

Tora: si cu ce ai venit ?
5:52 PM

Sy: asa de rau a fost ?
5:52 PM

Nepty: am venit pe jos de la Big -Berceni
5:52 PM

Nepty: daaa
5:53 PM

Tora: pe jossss, vai Mari...
5:53 PM

Nepty: copaci rupti
5:53 PM

Sy: iarna grea
5:53 PM

Tora: de ce nu ai luat un taxi
5:53 PM

Nepty: firele de pe stalpi atarnau greu si s-au rupt in multe locuri
5:53 PM

Nepty: am vazut ca in alte tati a fost si mai rau ca la noi
5:54 PM

Tora: ai venit inghetata toata, ca era si vant ..
5:54 PM

Nepty: tari*
5:54 PM

Sy: si aici cald si bine
5:54 PM

Sy: ziua avem pana in 10 grade pe plus
5:55 PM

Nepty: dimneata cand am plecat la servici, ploua si era poleiul cu apa deasupra si aluneca de nu se poate
5:55 PM

Sy: sera se duce spre minus
5:55 PM

Tora: ghtele tale cred ca aluneca rau ..
5:55 PM

Nepty: nici aici nu e prea frig , dar totusi se resimte ca fiind - 12-15 din cauza vantului
5:56 PM

Sy: chiar nu am vazut de 9 ani de cand sunt aici iarna ca asta asa de calda
5:56 PM

Tora: ca sunt de piele si talpa lor aluneca
5:56 PM

Nepty: nu , ca am luat bocancii cu talpa speciala
5:56 PM

Tora: asa daaa
5:56 PM

Nepty: si oricum singura solutie e sa mergi pe carosabil ca e dat cu sare
5:56 PM

Tora: ia taxi nu mai veni pe jos ..doamne ..fi atenta
5:57 PM

Tora: cale lunga de la Berceni pana la tine
5:58 PM

Nepty: am luat un autobuz 4 statii ca apoi a cotit spre centru
5:58 PM

Nepty: nu circula nimic , toti se fereau sa plece
5:58 PM

Tora: la Vacaresti acolo ?
5:58 PM

Tora: si de acolo este mult
5:58 PM

Nepty: sau ...nu puteau sa deschida usile 😂
5:58 PM

Nepty: am cascat gura pe la magazine pana acasa 😊
5:59 PM

Nepty: toata lumea mergea pe jos
5:59 PM

Tora: asa s-a intamplat, vedem pe geam bagau cheia in usa si nu se deschidea
5:59 PM

Tora: Mary ca sa iasa din curte a batut poatra cu ciocanul , altfel nu putea sa iasa
6:00 PM

Nepty: e stratul de ghiata foarte gros
6:00 PM

Nepty: cand cade de pe cate un panou , zici ca se sparge un geam. Deasta e bine sa mergi cat mai departe de tot
6:01 PM

Nepty: infine , asa e iarna asta 😊 o sa vedem ce mai vine
6:02 PM

Tora: si pisicile sunt in calduri ,sunt niste miorlaieli pe la geam ..nu le este frig 😊
6:02 PM

Tora: bine ca ese acum sa nu fie in martie
6:03 PM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu