miercuri, 3 iulie 2019

Postarea 102


Tora: Ingerasii ce spun si la ei este asa cald ?
5:16 PM

Sy: ce sa zica si ei,au stat si ei pe aici si sau tavalit de caldura 😂
5:18 PM

Sy: la ei este vreme frumoasa,nu ca aici cu extreme
5:19 PM

Tora: daca merge totul bine, si restul este cum sunt ei
5:19 PM

Tora: ma gandeam intr0o zi ca de aceea suntem dornice dupa lucruri bune si frumose , in toate domeniile, ca asa am trait si tanjim dupa asa ceva
5:20 PM

Tora: si tot cautam un luc unde sa ne simtim bine , si tot nu gasim
5:21 PM

Sy: cred ca da
5:22 PM

Tora: dar, mai cred ca dupa dorinta pe care o avem , nu este de mult timp de cand am parasit aceste lucruri frumose , ca prea sunt vii in noi aceste dorinte
5:23 PM

Sy: posibil
5:23 PM

Sy: astea sunt lucruri care nu stiu daca le vom mai afla vreodata
5:24 PM

Tora: daa, dar poate pana la urma ne gasim un locusor cum vrem
5:24 PM

Sy: cine stie ce aduce viitorul
5:24 PM

Sy: eu nu astept nimic
5:25 PM

Sy: nu se implica nimeni inca aici
5:25 PM

Tora: asta este si nici nu va fi curand
5:25 PM

Sy: daca vad schimbari la lumea asta poate sa cred ca vom avea si noi parte de ceva schimbari in bine
5:26 PM

Tora: nu sunt asa pretentiosa, vreau sa beau apa curata, sa mananc un mar, o fructa curata , o leguma la fel
5:27 PM

Sy: de unde atata
5:27 PM

Sy: ai pretentii mari de tot
5:27 PM

Tora: cat am fost mica am stat la tara si stiu cum erau
5:28 PM

Sy: iti dai seama ca nu exista asa ceva pe planeta,si nici nu va fi poate peste 100 de ani asa ceva
Tora: ma duceam si rupeam din gradina , o rosie ,un castravete , aveam tot felul de pomi ..acum au ramas o amintire
5:29 PM

Sy: sa dus
5:29 PM

Tora: cu multi ani in urma am citit un reportaj, era cam SF. asa era socotit, si spunea ca va veni o vreme cand numai cei foarte bogati vor putea sa respire aer , restul voai mama lor
5:31 PM

Sy: pai cam asa este
5:32 PM

Tora: si uite ca acum in Japonia si multe alte tari , merg la automate si cu moneda respira putin aer
5:32 PM

Sy: aiureala
5:33 PM

Tora: imi amintesc de Mary , ca de fiecare data ,cand il punea la masca cu oxigen se simtea bine, se vedea pe fata lui
5:34 PM

Tora: de necrezut ,sa nu ai ce este absolut necesar
5:35 PM

Tora: inca nu se pune problema , dar ,cum merg lucrurile ,cine stie ce mai apare
5:35 PM

Sy: cam asa
5:37 PM

Sy: noi trebuie sa avem rabdare si sa multumim ca avem bani,o casa,o masina,adica nu suntem de pe la tara cu nimic prin gospodarie,avem macar strictul necesar pentru o viata frumoasa
5:38 PM

Tora: mi-a placut un exemplu dat de cineva, ruga oamenii sa nu aruce samburii de la fructe ,sa-i usuce si cand ies din orase ,sau chiar la tara ,sa-i arunce pe camp, si nu toti dar se va prine din acesti samburi
5:38 PM

Sy: aha
5:39 PM

Tora: daa, asa este , eu mereu multumesc ca sunt la acesti ani si am strictul necesar , imi cumpar ce vreau eu ..limitat bineanteles
5:39 PM

Sy: mai sunt unii care au niste tendinte spre bine,dar prea putini
5:40 PM

Tora: oricum nu am pretentii peste posibilitati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu