miercuri, 24 iulie 2019

Postarea 112


Nepty
5:07 PM

ia uite aici anunt de la federatie prin Natalie Blosoom😊 - " Dragi prieteni, TIMPUL A VENIT.
Procesul de iluminare nu poate fi așa cum ați imaginat , căci nimeni nu-și poate imagina ce urmează să vină.
Fiecare dintre voi care v-ați întrebat de ce sunteți aici și vă simțiți atât de neajutorați.
NU MAI AI MULT
TIMPUL A VENIT
Veți fi ajutați foarte mult de forțele luminoase care nu se află pe planeta voastră.
Așteptați cu răbdare...."

Sy: doamne ajuta 🙂
5:08 PM

Tora: asa sa fie
5:08 PM

Sy: chestii de astea au mai fost spuse de multe ori
5:08 PM

Nepty: da
5:08 PM

Tora: cate ai citit in acest fel ?
5:08 PM

Sy: au un stil de a zice ca gata vin,ca ne face sa credem,si pe urma trece timpul si nimic
5:08 PM

Tora: de ani de zile tot asa o tin ..si pauza
5:09 PM

Nepty: mai sunt unele care zic ca nu stiu ce chestie s-a realizat la eclipsa , si ca acum e complet ...dar nu inteleg bine ce
5:09 PM

Nepty: multi spun ceva de un domino care curand va incepe sa cada ,,, sa se decalseze
5:10 PM

Sy: vorbarie si nimic mai mult
5:10 PM

Nepty: ceva cu adevarul si dezvaluirile .... ca cica va fi revolta cam in multe parti cand se va afla...
5:11 PM

Tora: cine nu ar dori sa se intample asa ?, dar atat au spus mereu si mereu ,ca nu ii mai crezi
5:11 PM

Sy: singurul lucru care il face ei este sa stea cu ochii pe noi,si sa faca ceva probabil in spatele scenei cu oameni de pe planeta pentru schimbari
5:11 PM

Nepty: in mare , poate fi adevar , poate ca tabloul cam asa va arata , dar , cine stie CAND
5:11 PM

Sy: logic
5:11 PM

Tora: sa faca si in spatele scenei ,dar sa faca
5:12 PM

Nepty: iar parerile intre oameni , totdeauna vor fi impartite, ca nu toti gandesc la fel , nu vad toti aceiasi parte a monedei
5:12 PM

Nepty: pana ii multumesti pe toti , ...si-o cam iau pe coaja 😂
5:13 PM

Tora: nu se poate sa nu fi aflat SY, daca era ceva ..chiar si ingerasii ei, au avut presimtire , dar ..a ramas presimtirea
5:13 PM

Sy: cine stie ce am presimtit,poate sa intamplat ceva la nivel subtil
5:14 PM

Nepty: nu pot sa ii mai spuna ei nimic , ca nu mai este surpriza , ca aud toti
5:14 PM

Nepty: au nevoie de elemntul surpriza ca sa reuseasca
5:14 PM

Tora: eu, am zis de Ingerii tai
5:14 PM

Sy: va dati seama ca nu imi spun ei mie ceva ca aude toata lumea
5:14 PM

Nepty: pai da
5:15 PM

Sy: pai si ingerimea de ar sti ceva nu imi spun ca se aude
5:15 PM

Tora: sa ne spuna noua 😂
5:15 PM

Sy: voi nu aveti nicio treaba cu telepatia probabil
5:15 PM

Nepty: NIMENi nu iti poate divulga mici un secret
5:15 PM

Tora: ca tinem secret
5:16 PM

Sy: da
5:16 PM

Nepty: eu nu ma supar ca nu stiu , dar sa fie bine
5:16 PM

Tora: iti spunem doar tie 😂
5:16 PM

Nepty: sa nu vad fiinte suferind si chinuindu-se , ca nu imi pica bine deloc
5:17 PM

Sy: asta este lumea
5:17 PM

Tora: cumva se ia legatura si cu mine , nu stiu cum ..dar se ia
5:17 PM

Nepty: stiu , dar eu imi intorc privirea sa nu vad
5:18 PM

Nepty: lasa ca daca iti spune tie , imi dai si mie un mail daca ti se spune ceva 😂
5:19 PM

Tora: noi ne-am obisnuit cu rabdarea si vom afla cumva ,sau ne trezim cu ei aici
5:21 PM

Nepty: lasa 😊 ca totul se desfasoara conform planului lui Dumnezeu. El va face cum crede mai potrivit pentru fiecare, cum a palnuit pentru fiecare
5:22 PM

Sy: da
5:22 PM

Nepty: noi , o sa ne vedem de noi. Ceilalti nu asterapta NIMIC, ca nu-si doresc venirea lor
5:23 PM

Sy: clar nu se face nimic decat dupa voia lui
5:23 PM

Sy: lumea doarme dusa
5:23 PM

Sy: credeti ca au multi habar de ce o sa vina ?
5:23 PM

Sy: nici vorba
Tora: cine este in tarlaua lui, cine este la Sy ..are alte drumuri
5:23 PM

Nepty: asta in cazul in care au aflat de venirea lor
5:23 PM

Nepty: cati stiu de SY ?????
5:24 PM

Nepty: cine este SY ?
5:24 PM

Nepty: ce vrea Sy pentru oameni ?
5:24 PM

Nepty: CATI DIN LUMEA ASTA ?
5:24 PM

Tora: oricum nu au habar de ce este acum
5:24 PM

Nepty: iti spun eu ? NOI DOUA
5:24 PM

Sy: da
5:25 PM

Tora: dar, de SY, nu
5:25 PM

Sy: ca restul se fac ca nu aud
5:25 PM

Nepty: pai da
5:25 PM

Tora: ai spus o mare noutate
5:25 PM

Nepty: aud de 3 ani si ioc
5:25 PM

Tora: stiu de Sy , dar ignora , stiu foarte multi
5:25 PM

Tora: toti stiu ..
5:25 PM

Sy: lasa-i sa ma ignore,o patesc ei si vor regreta ca nu sau schimbat
5:26 PM

Nepty: poate ca in minte au auzit numele asta dar nu stiu sigur ce si cum , ca omul nu gandEste ca Dumnezu care da nemurirea poate fi o FEMEIE ! asta cred eu
5:26 PM

Nepty: dupa cum ii vad in jurul meu
5:27 PM

Tora: cum au raspuns , lasa-ma ca nu cred, ca nu mai stiu de capul meu..si tot asa ,nu se gandesc ca va veni ziua cand vor regreta cumplit ca au fost ateti
5:27 PM

Tora: pot intreba, nu au scuza ..
5:28 PM

Sy: pai marea majoritate cel putin la romanii intrebati daca cred ce aud,raspunsul a fost ..lasa-ma in pace,sau nu cred
5:29 PM

Nepty: nu stiu daca au pe cine intreba , dar poti deveni atent , poti incepe sa cauti singur si sigur vei fi calauzit
5:29 PM

Sy: deci asta le este cultura acum
5:29 PM

Tora: cate intrebam aici , si SY chiar daca am exasperat-o cu intrebarile ,la tot a raspuns
5:29 PM

Nepty: dar omul nu are habr de asa ceva NU CONCEPE ASTA
5:29 PM

Sy: sunt scurti rau de tot la intelegere
5:29 PM

Nepty: HABAR*
5:29 PM

Sy: ei le au pe ale lor si atat
5:29 PM

Nepty: da
5:30 PM

Nepty: cum am zis , nu concep altceva
5:30 PM

Sy: da
5:30 PM

Tora: nu au pe cine intreba ? nu asa se pune problema ...scrii pe undeva ..pui intrebari si tot afli
5:30 PM

Nepty: doar daca vrei ...POTI ORICE
5:31 PM

Tora: azi unu ,maine altul , si persistind in aceste intrebari ..afla raspuns
5:31 PM

Sy: lasa ca ei nu dau doi bani pe mine ca ma aud
5:31 PM

Sy: am vazut eu
5:32 PM

Sy: sunt un om pentru ei,nimic mai mult
5:32 PM

Nepty: dar ei nu au puterea de a intelege , de ce e nevoie de o schimbare
5:32 PM

Sy: ce daca aud de toate
5:32 PM

Tora: cand a vorbit cu Kabal , de ce cei care nu credeau ,nu au pus intrebari lui, si Kabal lui SY
5:32 PM

Tora: SCUZE SUNT MULTE
5:32 PM

Nepty: cred ca nu stiu bine nici de ce aud ce aud
5:32 PM

Sy: lasa-tii ca nu este de gluma,vor vedea ei ce vor patii intr-o zi
5:32 PM

Sy: ei cred ca este o ordine de la dumnezeu si ca este normal sa moara ,ca ajung in Rai si tot asa,nu ca ii asteapta iadul pe toti
5:33 PM

Sy: ca nu exista dupa lumea asta o lume mai buna pentru ei
5:33 PM

Tora: DAAA
5:33 PM

Nepty: poate ca aud si acste conversatii ale noastre , poate ca ajuta...
5:33 PM

Sy: pai aud totul
5:34 PM

Sy: tot ce vorbim
5:34 PM

Nepty: pentru ei sunt doar vorbe
5:34 PM

Nepty: daca ar durea nitel ... 😂 poate ca ar deveni atenti
5:34 PM

Tora: ce mi-a facut una pe fb. a si iesit de pe fb. ca nu am fost de acord cu ea ca se duce direct in Rai , nu a acceptat sca sunt zone intermediare , de iad nici atat
5:35 PM

Nepty: m-am gandit cam cum , ce discutie sa avem la nivelul lor sa inteleaga bine de tot
5:35 PM

Tora: sunt lipsiti de interes
5:35 PM

Nepty: pai nu crede ca zice ca daca a facut pomenile , ...cum sa ajunga in iad ?
5:36 PM

Tora: ei au viata lor si merg cum ii taie capul
5:36 PM

Nepty: ca asa li s-a zis
5:36 PM

Sy: da
5:36 PM

Sy: iar noi vorbim degeaba
5:36 PM

Nepty: asta este
5:36 PM

Nepty: ferice de cel ce asculta si macar incerarca sa inteleaga
5:36 PM

Nepty: acolo , cat poate
5:36 PM

Tora: pai da , daca au dat acatiste, daca merg la manastiri , se roaga la icoane facatoare de minuni
5:37 PM

Nepty: ei cred in lumea vheche cu toata randuiala ei
5:37 PM

Sy: da
5:37 PM

Tora: nu se rup de asa ceva
5:38 PM

Sy: au ramas rau de tot in trecut
5:38 PM

Nepty: cine va ridica ochii ....va vedea
5:38 PM

Sy: cine sa ii scoata de acolo ?
            Nepty: pai noi asta incercam
5:38 PM

Nepty: dar nu vor
5:38 PM

Tora: zic ca noi suntem ciumate
5:38 PM

Tora: adica toata lumea este la fel numai noi am iesit din rand
5:39 PM

Sy: pai sa sti ca suntem iesite rau de tot din rand
5:40 PM

Sy: ca nu mai cred in nimic din lumea asta
5:40 PM

Sy: ma minunez cand mai aud cate o prostie de la ei
5:41 PM

Sy: imi vad de ale mele
5:41 PM

Sy: tin sarbatorile ca Nelu sa prostit din nou
5:41 PM

Sy: dar cum a zis si ingerimea mea ,tine-le ca sa nu ii superi dar vezi-ti de ale tale
5:41 PM

Sy: cam asa
5:42 PM

Nepty: pai cam asa si la mine
5:42 PM

Nepty: zic si fac niste chestii de fatada
5:42 PM

Sy: ma cam enervez eu ca trebuie sa tin sarbatorile si ca sa prostit la loc,dar ma fac ca nu aud
5:43 PM

Nepty: si asa nu e in regula cu mine dar ... 😂
5:43 PM

Sy: da,de fatada fa si eu
5:43 PM

Tora: asa este ..la mine este jumate jumate, cand sta de vorba cu vecinii parca inclina ca ei ..nici nu imi bat capul
5:43 PM

Nepty: sambata a facut ca toate aratarile 😂
5:43 PM

Nepty: dar e treaba lui
5:44 PM

Sy: pai daca dorm ce sa le mai facem
5:45 PM

Sy: ei cu ale lor,noi cu ale noastre
5:45 PM

Sy: eu le zic la zilele de sarbatoare zile de relaxare pentru mine ca nu mai fac nimic 😂
5:46 PM

Sy: asa ca tot eu ies pe plus
5:46 PM

Tora: altul a zis , arati bine ,dar te ocupi cu prostii de astea 😂 adica cu ce scriu
5:46 PM

Nepty: la mine se ia de comportarea mea in general, nu il framata sarbatorile
5:46 PM

Sy: pai nu ii mai arata si tu ca te-ai schimbat
5:47 PM

Sy: eu joc un teatru cu Nelu de ma doare capul 😂
5:47 PM

Sy: il las sa creada ca sunt ca el
5:47 PM

Nepty: pai ce eu nu? :))
5:47 PM

Tora: ca sa fie liniste asa face😂
5:47 PM

Nepty: dar in mintea lui nebuna , vede numai nebunii
5:48 PM

Nepty: hai ca noi suntem sarite rau , dar uite ca nici cei care aduc mesajele prin canalizare, lucratorii in lumina nu mai sunt crezuti . Se comenteaza aiurea pe la articolele lor
5:48 PM

Sy: pai si acolo intra adormiti
5:49 PM

Sy: si clar comenteaza aiurea
5:49 PM

Tora: cine stie cu adevarat este Ingerul cu condicuta 😂
5:49 PM

Nepty: daca sunt de la ingeri sau cu Dumnezeu , fac temenel si aia e
5:49 PM

Nepty: dar la cele de la stelari sunt comenturi ciudate unele
5:49 PM

Nepty: eu dau si afara dacao face si a doua oara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu