vineri, 19 iulie 2019

Postarea 110


Nepty: am tot citit de-a lungul timpului , despre faptul ca va avea loc o Convergenta Armonica, un aliniament intre anumite spatii si timpi cosmici. ...ca Planetele, sistemele solare, Galaxiile, Universurile, toate ascensioneaza. Acestea, dar si toate Spiritele, isi reiau locul de fiintare care le apartine de drept in aceasta Creatie inca de la inceput...... Este ceva adevar in toate astea ?
4:47 PM

Nepty: sau macat un strop din ele ?
4:48 PM

Nepty: macar*
4:48 PM

Sy: pai prin evolutie ajungi de unde ai plecat
4:48 PM

Sy: dar trebuie sa parcurgi drumul pana acolo
4:48 PM

Sy: noi deabia ne-am trezit
4:48 PM

Sy: pana la capatul drumului mai avem cale lunga
4:49 PM

Nepty: spune ca am fi ratat asta de trei ori pana acum ,
4:49 PM

Nepty: dar acum nu mai e cale de intors , ca se va petrece in lant totul
4:49 PM

Sy: chiar daca ni se pare ca noi stim ceva acum de fapt de-abia am deschis ochii ca de stiut nu stim nimic
4:49 PM

Nepty: pai ce sa stim ...nu stim nici ce e adevar si ce nu
4:50 PM

Tora: sa vezi ce am vazut astazi cat am stat in pat , paduri , si iar paduri ,cat vedeai cu ochii , zburam cumva , nu stiu cum zburam ,era o padure batrana copacii erau grosi de de un verde frumos inchis , in mijlocul acestor paduri era un lac cu apa turcoaze foarte frumosa ..
4:50 PM

Sy: pe planeta asta cel putin 2000 de ani nu a fost evolutie,ce o fi fost inainte nu stim,dar nu au reusit sa existe si acum
4:50 PM

Sy: deci daca facem parte dintre cei ce au fost aici cu mii de ani inainte am ratat evolutia
4:50 PM

Nepty: afara ploua cu soare la mine
4:51 PM

Tora: si acum am ratat-o
4:51 PM

Nepty: pai daca Dumnezeu vrea la gramada .... de unde sa reusim
4:51 PM

Tora: ne-a zburat pe sub nas
4:52 PM

Sy: asta este legea peste tot,toti la gramada
4:52 PM

Tora: acum cu retrogradarea facuta , nici o sansa curand , nici curandul stelarilor
4:53 PM

Sy: cam asa
4:53 PM

Sy: cumva vom iesi la mal
Nepty: lasa ca in 20-30 de ani , se duce generatia fara minte
4:54 PM

Tora: singura salvare esti tu cu nemurirea
4:54 PM

Nepty: si cresc copii de azi
4:54 PM

Sy: da
4:54 PM

Sy: asa spune toata lumea,ca vine alta generatie ce nu seamana la minte cu generatia de astazi
4:54 PM

Tora: asteptam ..ce putem face
4:55 PM

Nepty: ma uitam azi asa pe strada la lume ....cat e de pestrita in toate cele
4:55 PM

Tora: Dumnezeu nu cred ca mai zice ceva de treaba asta
4:55 PM

Nepty: pai daca ii zice lui Sy , se stie peste tot apoi si nu mai e surpriza, iar noi ...cantitate neglijabila 😂
4:56 PM

Tora: pe strada sunt ,babele, mosii cu nepotii lor, cei care nu muncesc si cam atat
4:57 PM

Nepty: or sti ingerii , stelarii, intrateranii
4:57 PM

Nepty: nu iesi pe strada cand trebuie 😊 eu vad alte fete
4:57 PM

Tora: trebuie sa fie surpriza ?😊
4:58 PM

Tora: tu le vezi pe cele care fac bulevardul 😊
4:58 PM

Nepty: asa spune si in biblie , ca nu se stie cand hotarastte Dumnezeu sa fie
4:58 PM

Nepty: ce vad su?
4:59 PM

Nepty: eu*
4:59 PM

Tora: daca te iei dupa biblie ..
4:59 PM

Tora: nu vezi ca stam dintr-o minciuna in alta
4:59 PM

Nepty: nu iubita , ca la ora 6.30 nu sunt pe strada alea de fac bulevardul
4:59 PM

Nepty: iar la ora 15.30 -16 nici atat
4:59 PM

Nepty: nu ma iau dupa nimic , decat dupa Sy .
5:00 PM

Tora: pai cu Sy ..ca altfel ne mananca minciunile
5:01 PM

Nepty: dar mai si glumeste omul , ca doar nu cade cerul
5:01 PM

Sy: eu macar mai am info de la stelari,de la ingeri,de la dumnezeu,ma mai informez putin,nu de pe net sau de la oameni
5:01 PM

Nepty: pai noi nu ii auzim si stim doar ce ne spui tu .
5:02 PM

Sy: da
5:02 PM

Nepty: restul e asa sa vedem cam ce gandeste lumea
5:02 PM

Tora: am fost atenta la filmuletul cu fregventa ca sa vorbit ieri ,ca altfel nu ma interesa
5:03 PM

Sy: da,este de folos sa sti ce gandeste lumea,ca unele sunt de te crucesti
5:03 PM

Nepty: deasta si spun aici si discutam ce apare
5:03 PM

Nepty: iar zapaceala asta cu energiile ....eu cred doar ce simt eu clar si experimentez . Restul e vorba goala
5:04 PM

Nepty: ce portale , ce transformare a ADN-ului
5:04 PM

Sy: ma gndeam la visul lui Ela cu nergiile speciale,poate totusi exista energii speciale
5:05 PM

Nepty: daca se schimba asa repede si usor , in miile astea de ani care au trecut ...cine stie ce deveneam la cat de rai am fost
5:05 PM

Tora: nu au cum sa stie , la constiinta care exista nu avem oameni cu constiinte mari sa zici ca stiu ceva..
5:06 PM

Nepty: sa stii ca ceva este, ca mai toti simt asa ca o raceala specific vibrationala
5:06 PM

Nepty: la unii mai tare, la altii abia perceptibil
5:06 PM

Sy: pai inca mai avem gripa vibrationala
5:06 PM

Tora: din ce ar consta aceste energii speciale ?
5:06 PM

Nepty: eu m simtit asa pe nas si ingat putin
5:06 PM

Sy: si mie mi se mai intampla sa mi se infunde nasul,sa ma doara capul
5:07 PM

Tora: si mie urechile
5:07 PM

Nepty: da, dar putin acum .
5:07 PM

Sy: inainte "raceam" rapid,si trecea in 2 ore
5:07 PM

Sy: atat ma tinea raceala
5:07 PM

Tora: zici ca este un stup de albine ..fiecare are alte simptome
5:08 PM

Nepty: pe asta de acum , nu am simtit-o ca o raceala , doar asa o jena, o usturime pe nas si putin in gat si doar cateva ore
5:09 PM

Tora: cand ne obisnuim cu astea apar altele
5:09 PM

Sy: pai acum la noi ar trebui sa nu se mai simta rau
5:09 PM

Nepty: a fost si sunet in urechi dar putin
Nepty: lasa ca in 20-30 de ani , se duce generatia fara minte
4:54 PM

Tora: singura salvare esti tu cu nemurirea
4:54 PM

Nepty: si cresc copii de azi
4:54 PM

Sy: da
4:54 PM

Sy: asa spune toata lumea,ca vine alta generatie ce nu seamana la minte cu generatia de astazi
4:54 PM

Tora: asteptam ..ce putem face
4:55 PM

Nepty: ma uitam azi asa pe strada la lume ....cat e de pestrita in toate cele
4:55 PM

Tora: Dumnezeu nu cred ca mai zice ceva de treaba asta
4:55 PM

Nepty: pai daca ii zice lui Sy , se stie peste tot apoi si nu mai e surpriza, iar noi ...cantitate neglijabila 😂
4:56 PM

Tora: pe strada sunt ,babele, mosii cu nepotii lor, cei care nu muncesc si cam atat
4:57 PM

Nepty: or sti ingerii , stelarii, intrateranii
4:57 PM

Nepty: nu iesi pe strada cand trebuie 😊 eu vad alte fete
4:57 PM

Tora: trebuie sa fie surpriza ?😊
4:58 PM

Tora: tu le vezi pe cele care fac bulevardul 😊
4:58 PM

Nepty: asa spune si in biblie , ca nu se stie cand hotarastte Dumnezeu sa fie
4:58 PM

Nepty: ce vad su?
4:59 PM

Nepty: eu*
4:59 PM

Tora: daca te iei dupa biblie ..
4:59 PM

Tora: nu vezi ca stam dintr-o minciuna in alta
4:59 PM

Nepty: nu iubita , ca la ora 6.30 nu sunt pe strada alea de fac bulevardul
4:59 PM

Nepty: iar la ora 15.30 -16 nici atat
4:59 PM

Nepty: nu ma iau dupa nimic , decat dupa Sy .
5:00 PM

Tora: pai cu Sy ..ca altfel ne mananca minciunile
5:01 PM

Nepty: dar mai si glumeste omul , ca doar nu cade cerul
5:01 PM

Sy: eu macar mai am info de la stelari,de la ingeri,de la dumnezeu,ma mai informez putin,nu de pe net sau de la oameni
5:01 PM

Nepty: pai noi nu ii auzim si stim doar ce ne spui tu .
5:02 PM

Sy: da
5:02 PM

Nepty: restul e asa sa vedem cam ce gandeste lumea
5:02 PM

Tora: am fost atenta la filmuletul cu fregventa ca sa vorbit ieri ,ca altfel nu ma interesa
5:03 PM

Sy: da,este de folos sa sti ce gandeste lumea,ca unele sunt de te crucesti
5:03 PM

Nepty: deasta si spun aici si discutam ce apare
5:03 PM

Nepty: iar zapaceala asta cu energiile ....eu cred doar ce simt eu clar si experimentez . Restul e vorba goala
5:04 PM

Nepty: ce portale , ce transformare a ADN-ului
5:04 PM

Sy: ma gndeam la visul lui Ela cu nergiile speciale,poate totusi exista energii speciale
5:05 PM

Nepty: daca se schimba asa repede si usor , in miile astea de ani care au trecut ...cine stie ce deveneam la cat de rai am fost
5:05 PM

Tora: nu au cum sa stie , la constiinta care exista nu avem oameni cu constiinte mari sa zici ca stiu ceva..
5:06 PM

Nepty: sa stii ca ceva este, ca mai toti simt asa ca o raceala specific vibrationala
5:06 PM

Nepty: la unii mai tare, la altii abia perceptibil
5:06 PM

Sy: pai inca mai avem gripa vibrationala
5:06 PM

Tora: din ce ar consta aceste energii speciale ?
5:06 PM

Nepty: eu m simtit asa pe nas si ingat putin
5:06 PM

Sy: si mie mi se mai intampla sa mi se infunde nasul,sa ma doara capul
5:07 PM

Tora: si mie urechile
5:07 PM

Nepty: da, dar putin acum .
5:07 PM

Sy: inainte "raceam" rapid,si trecea in 2 ore
5:07 PM

Sy: atat ma tinea raceala
5:07 PM

Tora: zici ca este un stup de albine ..fiecare are alte simptome
5:08 PM

Nepty: pe asta de acum , nu am simtit-o ca o raceala , doar asa o jena, o usturime pe nas si putin in gat si doar cateva ore
5:09 PM

Tora: cand ne obisnuim cu astea apar altele
5:09 PM

Sy: pai acum la noi ar trebui sa nu se mai simta rau
5:09 PM

Nepty: a fost si sunet in urechi dar putin
........................
Tora: am depasit stadiu de rau , a fost inainte
5:10 PM

Tora: eu, care ma durea peste tot, este o transformare mare de tot
5:11 PM

Tora: nu mai am acele stari
5:11 PM

Tora: sau diminuat mult
5:12 PM

Tora: care este motivul ?
5:12 PM

Nepty: poate faptul ca te-ai reantors in Ro , este si el un motiv
5:12 PM

Tora: intrarea in nemurire ?
5:12 PM

Nepty: si asta
5:12 PM

Sy: pai noi suntem trezite ce sa mai avem acele stari
5:13 PM

Sy: alea sunt pentru aia adormiti
5:13 PM

Sy: gripa vibrationala este pentru cei cu mintea scurta
5:13 PM

Nepty: poate deaia Dumnezeu le-a luat mintea
5:14 PM

Sy: le-a luat ca nu sa ajuns unde a vrut el
5:14 PM

Nepty: ii jumule rau de tot ce vine ca energie , ca viata ...
5:14 PM

Sy: lasa ca si tie ti-a luat mintea,si mie
5:14 PM

Sy: ca aveam 3D atunci de m-am crucit
5:14 PM

Nepty: pai da dar niu ne trezisem si am urcat inapoi
5:14 PM

Tora: si mie ..la toti ,nu a facut diferente
5:15 PM

Sy: da
5:15 PM

Nepty: noi*
5:15 PM

Tora: noi cat aveam atunci ?
5:15 PM

Nepty: poate 1
5:15 PM

Sy: cine stie,ce credeti ca am masurat?
5:15 PM

Sy: dar am masurat la un an dupa si aveati 1,5D
5:15 PM

Sy: acum nu mai stiu
5:15 PM

Tora: credeam ca ai masurat
5:15 PM

Sy: dar cred ca v-ati recuperat
5:16 PM

Tora: pai cand ai fost aici , era mare
5:16 PM

Sy: da
5:16 PM

Nepty: eu asa simt , ca sunt mai mult decat oricand
5:16 PM

Sy: pai evoluezi
5:17 PM

Sy: doar nu vrei sa fi tot asa
5:17 PM

Nepty: si cu fiecare zi , parca ceva se limpezeste
5:17 PM

Nepty: in plus , simt cum creste asa o putere in mine , o stapanire de sine
5:18 PM

Sy: te mai schimbi
5:18 PM

Nepty: sau ...nu stiu cum sa ii spun. ...ceva care nu ma poate rasturna
5:18 PM

Sy: devii mai sigura pe tine
5:18 PM

Nepty: se poate
5:19 PM

Tora: capeti siguranta
5:19 PM

Nepty: cand e liniste , incepi si vezi , se clarifica in jur
5:19 PM

Nepty: desi nu e vorba de ce e in jur
5:20 PM

Sy: trebuie sa avansam
5:21 PM

Sy: logic ca ne schimbam perceptia
5:21 PM

Sy: ideile ,actiunile
5:21 PM

Nepty: totul
5:21 PM

Sy: da
5:21 PM

Tora: tot ,trebuie schimbat, si cred ca de fiecare data , vor fi alte schimbari
5:22 PM

Tora: la fiecare nivel ajund ai altele de schimbat
5:23 PM

Tora: ajuns
5:23 PM

Nepty: se schimba de la sine
5:23 PM

Sy: trebuie sa ne slefuim mintea si actiunile zdravan
5:23 PM

Sy: nu poti sti acum cum ai sa fi peste 100 de ani
5:23 PM

Sy: suntem in constinua miscare
5:24 PM

Tora: trebuie sa le slefuim ,nu stiu cum sa zic
5:24 PM

Nepty: 100 de ani ... 😂 eu nu ma mai recunosc nici de acum 7 ani
5:24 PM

Tora: sa aducem imbunatatiri de fiecare data
5:24 PM

Tora: ce repede a trecut timpul
5:25 PM

Sy: cam asa o sa fie si peste 100 de ani,cand o sa iti amintesti cum erai acum ai sa razi de tine
5:25 PM

Nepty: cand ma uit in jur , incep sa inteleg , de ce spuneai ca stelarii erau asa de seriosi. Pai ce din lumea asta sa ii faca sa zambeasca ?
5:25 PM

Tora: daca acum si nu mi s-a parut greu ,unde am ajuns ,dar atunci ?
5:26 PM

Sy: nu are ce sa ii faca aici sa rada ei
5:26 PM

Sy: poate de prostie
5:26 PM

Tora: ai spus ca in 2314 erau multe schimbari aici
5:27 PM

Nepty: sa stii ca mai mult te miri sau te intristezi , sau te lasa fara cuvinte , fara aer multe chestii
5:27 PM

Sy: da
5:27 PM

Tora: ca sa se faca aceste schimbari , trec niste ani , cel putin 150 de ani
5:27 PM

Sy: era evolutie in visul meu din 20314
5:28 PM

Sy: 2314
5:28 PM

Tora: de asta spun ca deja in aceea perioda era evolutie
5:28 PM

Tora: poate se incepe cam peste 80-100 de ani
5:29 PM

Nepty: mai avem 295 de ani sa vedem si noi
5:29 PM

Sy: pai intrebam in vis daca au sosit stelarii,ma uitam de nave,si mi sa zis ca deja plecasera
5:29 PM

Tora: o sa vedem tot parcursul acestor evolutii
5:29 PM

Nepty: plecasera deja ?
5:29 PM

Nepty: ce nu le-o fi placut
5:30 PM

Tora: deci isi terminase treba aici ..
5:30 PM

Tora: si nu erau si ei pe pamant inseamna
5:30 PM

Nepty: dar nu spunea ca planeta asta nu o sa mai fie locuita ci va fi o biblioteca bio?
5:30 PM

Tora: ca populatie stii cat era ?
5:30 PM

Sy: nu am visat ceva legat de populatie
5:31 PM

Nepty: era orasul totusi
5:31 PM

Sy: doar am vazut Vacarestiul si Piata Unirii
5:31 PM

Tora: de asta am intrebat ,in ideea ca va fi biblioteca lumii
5:31 PM

Sy: cine stie cand va fi asta
5:32 PM

Sy: trebuie sa scoata populatia de aici cum spuneau ei in mesajele lor
5:32 PM

Tora: important ca vor fi schimbari
5:32 PM

Sy: ca cica duce populatia de aici
5:32 PM

Tora: so duca ,cat mai curand
5:32 PM

Sy: pe urma face biblioteca aici dupa teraformare,adica dupa ce strica tot ce sa construit
5:33 PM

Sy: dar este cam greu de crezut ce spun ei
5:33 PM

Tora: tu ai vazut schimbari ,poate nu biblioteca .dar erau schimbari
5:33 PM

Nepty: sau , poate ca asa era planul atunci
5:33 PM

Nepty: acum cine stie ce se doreste
5:34 PM

Sy: loigc
5:34 PM

Sy: pana la final cine stie ce va fi
Nepty: ca poate nici retrogradarea nu era in plan
5:34 PM

Nepty: dar daca a facut-o .... asta este
5:35 PM

Sy: pai ne ameninta mereu ca ne ia dispensa
5:36 PM

Sy: deci era in plan retrogradarea
5:37 PM

Tora: zicem noi una ,alta dar, vom prinde toate evenimentele schimbarii acestei planete
5:37 PM

Nepty: dispensa nu e atunci cand te mai lasa sa traiesti peste ce a hotarat la intrupare ?
5:37 PM

Sy: da
5:38 PM

Sy: dar ei au zis si ca avem dispensa aici
5:38 PM

Sy: ca populatie la gramada
5:38 PM

Sy: ca evolutie
5:38 PM

Tora: si daca o fi adevarat ca eu trebuia sa mor la 62 de ani , acum sunt pe dispensa
5:39 PM

Nepty: adica ne mai da timp sa evoluam
5:39 PM

Sy: da
5:40 PM

Nepty: nu stiu ce o hotara dar sa mergem spre bine . De petrecut se petrec multe fara a se spune si a se face tam-tam
5:41 PM

Tora: nu stiu de ce eu zic ca va fi asa pe nepuse masa, ne pomenim cu ceva bun
5:41 PM

Sy: prbabil ca ei lucreaza in secret cu ai nostri de pe aici sa faca ceva la un moment dat,asa ziceau cei din Federatie
5:41 PM

Nepty: daca ai putina logica si mai citesti si printre randuri cum se zice , sunt miscari multe si clare
5:41 PM

Tora: nu stiu in ce consta acest bun, fie ca vin stelarii , fie ca se pertece alceva
5:42 PM

Tora: si cand ne framantam noi , tot asa am simtit ca ceva este bine, si nu a trecut mult si am aflat ca tu ai adus nemurirea
5:43 PM

Nepty: nu cred ca e legat de stelari in prima faza . ..vor fi lovituri de teatru cum se zice , de te lasa cu gura cascata , de se rastoarna lumea
5:43 PM

Sy: probabil primul semn de cadere a sistemului va fi iesirea din Uniune
5:44 PM

Sy: sa cada aceasta entitate
5:44 PM

Tora: ca esti auzita peste tot si de toti,
5:44 PM

Sy: deja se vorbeste pe aici ca si italienii vor iesirea
5:44 PM

Sy: ca vor la lira lor
5:44 PM

Tora: foarte bine ,, asa sa fie ,spunea undeva ca dupa Anglia urmeaza Italia
5:45 PM

Nepty: incep sa cred ca degeaba o aud multi , ca nu pricep o boaba din ce aud
5:45 PM

Sy: da,asa se vorbeste pe aici,ca vor si astia iesirea
5:45 PM

Nepty: ma reer la pamanteni
5:45 PM

Sy: da
5:45 PM

Tora: nu pricep ,dar ea are rostul ei
5:45 PM

Sy: astia nu pricep mare lucru
5:45 PM

Nepty: refer*
5:45 PM

Sy: pamantenii
5:46 PM

Tora: este inceputul la ceva grandios
5:46 PM

Nepty: oare asa a fost si cu Dumnezeu la inceput ? toti il auzeau ca pe tine acum ?
5:47 PM

Tora: ai vazut cum spunea despre Lantras ,la acel sunet au vazut tot interiorul lor si-au inteles asa de multe lucruri
5:47 PM

Sy: nu
5:47 PM

Sy: la inceputuri totul a fost frumos,ca stateau toti pe langa dumnezeu
5:47 PM

Sy: a facut raiul la inceput aici
5:48 PM

Sy: raiul in fizic
5:48 PM

Sy: si pe urma a populat planete
5:48 PM

Tora: deci are ea rostul ei , nu este facuta de cineva de rand aici sunt capete super evoluate ,mai mari ca Dumnezeu
5:48 PM

Sy: si asa sa inmultit totul
5:48 PM

Nepty: deci, asa uniune cu Dumnezeu, n-a fost nicicand asa cum e cu tine
5:48 PM

Sy: nu
5:48 PM

Nepty: si oare cum de a degenerat pe unele locuri asa rau
5:49 PM

Sy: pai a facut multe si nu sa ocupat de ele
5:49 PM

Sy: de asta sa ajuns asa
5:49 PM

Sy: unde este la voia intamplarii evolutia este ca la noi
5:49 PM

Tora: a creat mai mult decat era nevoie
5:50 PM

Sy: da
5:50 PM

Nepty: aici se petrec lucruri peste inchipuirea umana ...in RAU
5:50 PM

Sy: eu i-am zis lui dumnezeu ca a creat si nu se ocupa de nimic de avem asa ceva aici
5:50 PM

Nepty: zici ca a tunat si i-a adunat
5:50 PM

Sy: a zis ca el nu se mai ocupa de nimic
5:50 PM

Nepty: care mai decare
5:50 PM

Tora: atunci ,nu este de mirare ce este
5:51 PM

Tora: cand nu te ocupi de ce ai ,se duc in paragina
5:51 PM

Nepty: intr-un fel , e de inteles , dar nu trebuia amestecatura asta ca aici
5:51 PM

Tora: ca la o casa, o faci mare cat o primarie si stai in 2 camere restul de distrug
5:52 PM

Sy: aici sunt pestriti maxim ca si constiinta
5:52 PM

Tora: or fi adunati din toate creatiile
5:52 PM

Tora: ca la la groapa de gunoi ,gasesti si lucruri mai bune , bune si restul stricaciuni
5:53 PM

Nepty: pai de ce a adunat toti raii aici ?
5:53 PM

Sy: pai poate a adus aici toti handicapatii de peste tot
5:53 PM

Sy: trebuia si pentru ei o planeta
5:53 PM

Tora: asa este
5:53 PM

Sy: la cat de aiuriti sunt toti aici mai ca crezi asa ceva
5:54 PM

Nepty: si noi suntem tot handicapati ?
5:54 PM

Sy: pai ce tu sti ce ai fost in vietile trecute?
5:54 PM

Tora: si noi am venit prepelita cu coada taman aici ..frumos ne sade
5:54 PM

Nepty: nu stiu , ma intreb
5:54 PM

Sy: pai poti fi orice
5:54 PM

Sy: nu va uitati la cei din jur ca si cum ei ar fi cu pete pe ei ,ca si noi suntem la fel de suntem aici
5:55 PM

Sy: daca ne-a bagat aici inseamna ca aici meritam sa fim
5:55 PM

Tora: eu nu sustin ca asi fi buna, dar ,prea avem multe lucruri care le stim ,le simtim ,le intelegem
5:55 PM

Nepty: asa am gandit toata viata mea sa stii😊 de mic copil
5:55 PM

Nepty: si m-am intrebat cum de am fost in stare sa gresesc ?
5:56 PM

Tora: chiar asa gaunoase suntem ..vai de noi
5:56 PM

Sy: pai nu sti ce ai fost in alte vieti
5:56 PM

Sy: nu ne amesteca dumnezeu aiurea aici
5:56 PM

Nepty: nu stiu ...ma uitam la cer si aveam regretul asta , ca am gresit cu ceva
5:57 PM

Sy: daca esti fara cap ce crezi ca poti fi
5:57 PM

Nepty: ce anume .... nu stiu
5:57 PM

Tora: asa este cum spui ..dar am fi persistat in rau nu in bine
5:57 PM

Tora: poate am venit pur si simplu sa ridicam constiinta aici
5:58 PM

Sy: am gresit mai mult ca sigur,uitati-va la anii din urma ,au fost razboaie,a fost non evolutie,deci de unde evolutie? uitati-va la cei 2000 de ani scursi,unde am fi trait noi aici ca sa fim evoluate ?
5:58 PM

Nepty: pui de drac si eu 😊
5:58 PM

Tora: si ce tu poti sa spui de tine ca esti venita aici ca ai fost rau ..eu nu crted
5:58 PM

Nepty: oricum traiul pe pamant in aceasta lume , nu avea cum sa fie nepatat
5:59 PM

Tora: pozitia care o ai tu nu este pentru asa ceva
5:59 PM

Sy: zici tu
5:59 PM

Nepty: si daca luam aceasta viata , tot rau am facut
5:59 PM

Sy: pai
6:00 PM

Nepty: aici in luea asta , faci ce face lumea pana te trezesti pana cresti ci ai minte
6:00 PM

Nepty: cum sa sterg cu buretele ce a fost ..... ca a fost

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu