joi, 11 iulie 2019

Postarea 105


Nepty
4:51 PM

iauzi ce se transmite 😊 ; "...sunteți, în sfârșit pregătiți.Sunteți gata.
Mai este nevoie de o singură completare care trebuie să se întâmple.
Această etapă stă să demareze.
Asta înseamnă că a venit clipa când unele ființe trebuie să fie reținute și mutate de pe Pământ în altă parte...."

Sy: aha
4:51 PM

Nepty: în sfârșit pregătiți........ 😲
4:51 PM

Sy: pai zic si ei
4:51 PM

Sy: o fia devar,sau minciuni numai ei stiu
4:51 PM

Nepty: Mira ce nume o fi ? de fata sau baiat ?
4:51 PM

Nepty: e un mesaj scurt
4:52 PM

Sy: fata
4:52 PM

Sy: aha
4:52 PM

Nepty: fara prea multa vorbaraie
4:52 PM

Tora: daca este adevar se va vedea ..dar iar ramanem ca la inceput
4:52 PM

Nepty: 😂
4:53 PM

Sy: este minciunareala de zi cu zi
4:53 PM

Sy: trebuie sa spuna si ei ceva
4:53 PM

Tora: sigur ..
4:53 PM

Nepty: e ca o incurajare
4:53 PM

Nepty: chestia e ca iar zice de mutat de pe pamant ....a mai fost un val acum cativa ani
4:54 PM

Tora: si baietii tai ,ingerasii, au avut presimtire ca se intampla ceva ..si nimic, sau a fost in lumea lor
4:54 PM

Sy: pai ei zic,dar nu fac acum,astea sunt valabile cand or sosi
4:54 PM

Tora: peste o mie de ani , te anunta de acum ..ce vrajala
4:55 PM

Nepty: sa stai pregatit sa nu uiti ceva acasa
4:55 PM

Tora: 😂
4:55 PM

Sy: 🙂
4:56 PM

Tora: ne-am mai pregatit noi de cateva ori ..
4:56 PM

Sy: asta fac ei ,spun ce or sa faca,dar nu este valabil acum
4:56 PM

Nepty: am crezut odata si chiar m-am pregatit 😂 ...acum nu prea mai pot
4:56 PM

Nepty: sa cred
4:57 PM

Sy: pai daca ei mint o data,de doua ori,de o suta de ori ce sa mai crezi
4:57 PM

Nepty: pana nu o sa pipai.... si poate nici atunci 😂
4:57 PM

Sy: bine,este bine sa avem rezerve de hrana in casa,asa ca sa nu avem surprize
epty: eu oricum am pt 2 saptamani ce sa mananc
4:58 PM

Tora: am cumparat si trening ,care acum imi este bun
4:58 PM

Nepty: pai l-ai luat mic ? de ti-e bun acum?
4:58 PM

Tora: nu, m-am ingrasat dupa ce l-am cumparat
4:59 PM

Tora: ce inseamna cand te ciupeste cineva pe fb.?
5:00 PM

Sy: ne-au zis ei o gramada de chestii si nu au fost adevaruri
5:00 PM

Sy: nu stiu ce este cu ciupeala asta pe fb
5:00 PM

Nepty: chiar nu stiu , Am primit si eu dar am uitat sa ma interesez
5:00 PM

Tora: ca a venit acum ca m-a ciupit unu , a scris pe fb
5:01 PM

Tora: stii ca scrie in dreapta jos, chiar daca nu esti pe fb
5:02 PM

Nepty: uite ce inseamna; "Ciupitul inseamna ca vrea sa te faca atent, cum e atingerea cu un deget daca ma intelegi.Prin asta persoana te face atent ca este si el acolo.E cunoscut de al tau.E total aiurea sa te ciupeasca persoane necunoscute. "
5:03 PM

Tora: de ce or fi spus atat de multe si nu s-a realizat nimic
5:03 PM

Sy: ei au un program
5:04 PM

Sy: .............................
5:04 PM

Sy: zic ce li se spune sa zica
5:04 PM

Nepty: n-ai vazut ca au spus ca Dumnezeu le trimitea ce sa spuna
5:04 PM

Sy: asa ca sa ridice moralul celor ce citesc aceste mesaje
5:04 PM

Tora: un program ,de a spune una , alta ?
5:04 PM

Sy: da
5:04 PM

Nepty: adevarul este ca ajuta , dar si cand iti dai seama ca esti mitit ....nu e prea dragut sentimentul
5:05 PM

Sy: da ,logic
5:05 PM

Nepty: te face sa te simti ultimul prost
5:05 PM

Tora: dar, nu corespunde timpul , de ce o fi asa mare decalaj?
5:05 PM

Nepty: sau poate ca asta este si ideia 😂
5:05 PM

Sy: pai ei ne pregatesc pentru ceva,50 de ani la ei nu este mult,la noi este enorm de mult
5:06 PM

Nepty: o viata de om
5:06 PM

Nepty: uiti si cati ani ai peste 50 de ani 😂
5:06 PM

Tora: ba, nu uiti de loc
5:07 PM

Nepty: asta in cazul in care nu ai "Expirat" deja
5:07 PM

Tora: pai nu , ca prima suta de ani ,este pentru cei treziti , si dupa asta ,ce va urma
5:08 PM

Tora: daca nu dormim in pantofi ..om mai apuca alte vremuri
5:08 PM

Sy: ei isi fac datoria sa spuna unele lucruri ,ne vind idei frumoase,ne facem noi sperante frumoase,dar totul este minciuna gogonata
5:09 PM

Nepty: daca esti printre cei treziti , ca daca doar stii cate ceva si te tii si de biserica ....
5:09 PM

Tora: eu, nu am treaba cu biserica ..
5:10 PM

Sy: pai cam toti merg pe ambele sensuri,si biserica si extraterestrii
5:10 PM

Nepty: adevarul este ca n-au dece sa-si complice viata lor cu niste ....
5:10 PM

Tora: si nici cu ritualurile ei
5:10 PM

Tora: cine sa isi complice viata ?
5:11 PM

Nepty: uite unu care a fost aici pe chat ....Mira ca tot am zis numele ei . 30 + 50 = 80 . Pai mai stie ea mare lucru? mai are ea memorie ?
5:12 PM

Nepty: de stelari zic ca sunt de inteles ca ei nu actioneaza . Dumnezeu e singurul care ar fi indreptatit sa schimbe ceva
5:12 PM

Tora: eu, nu inteleg de ce unul, o suta care s-au trezit, vor sa mearga mai departe, nu este ajutat ?
5:13 PM

Nepty: ca el a creat totul, a permis sa se escaladeze totul
5:13 PM

Sy: el ne lasa sa invatam singuri drumul
5:13 PM

Nepty: si daca stiu ce as vrea si nu pot ??????
5:14 PM

Sy: degeaba ne agitam noi,comanda este la el
5:14 PM

Tora: nu ii se da posibilitatea sa mearga in acest drum al evolutiei
5:14 PM

Sy: a zis clar ca evoluam cu totii,nu se ia in calcul persoane singure
5:14 PM

Nepty: de ce a mai zis si Isus cu alesul graului de neghina ? ce voia sa spuna daca nu asta ?
5:14 PM

Sy: acum mori si te renasti tot aici,te trezesti din nou poate,sau nu,si tot asa
5:15 PM

Tora: asta , inseamna niciodata ..
5:15 PM

Sy: pai cum am zis,minciunile lor
5:15 PM

Sy: cica sa evoluam in grup
5:15 PM

Nepty: pamantul si viata e o mare minciua
5:15 PM

Tora: poate ca asa este programul acestei planete
5:15 PM

Sy: venim aici pe viitor ca generatii noi,cu idei noi
5:15 PM

Nepty: dar de ce sa evoluez eu cu grupul asta de draci?
5:15 PM

Sy: asa cica este peste tot,ii lasa sa ajunga pana la un punct unde se poate lua legatura cu ei
5:16 PM

Sy: asa ne face si noua
5:16 PM

Nepty: de ce n u pe o planeta din rasa me4a ?
Nepty: ca ne lasa la comun da , inteleg , dar de ce trebuie sa stau cu cei din rasa asta ?
5:17 PM

Tora: asta am spus mereu , sa fac parte din rasa mea, si planeta de unde vin
5:17 PM

Sy: si tu esti a planetei,ca si cei 2 miliarde de ingeri intrupati aici,asa ca aici stai
5:17 PM

Nepty: 2 miliarde de ingeri intrupati aici ? unde sunt ?
5:17 PM

Sy: sunt peste tot,dar dorm
5:18 PM

Nepty: la intraterani poate
5:18 PM

Sy: si sunt unii copii
5:18 PM

Sy: generatiile de copii de acum
5:18 PM

Tora: dorm de bubuie ,toti acei care au venit sa ajute chipurile la ridicarea constiintei
5:18 PM

Nepty: si nu or sa se trezeasca NICICUM la ce parinti au
5:18 PM

Nepty: la ce viata e in jur
5:19 PM

Sy: asta e
5:19 PM

Sy: vedem noi cum va fi pe viitor
5:19 PM

Tora: singura mea speranta este numai SY
5:19 PM

Nepty: or sa invete DOAR frica ...vor trai o frica permaneneta
5:19 PM

Sy: situatia nu se rezolva prea curand
5:19 PM

Sy: eu sunt cu viata vesnica,nu cu schimbarile
5:20 PM

Nepty: la cum e acum nu sunt sperante
5:20 PM

Sy: alea le face dumnezeu cand are chef
5:20 PM

Nepty: trebuie un soc ...ceva
5:20 PM

Nepty: si nu astea cu vremea ca habarnau
5:20 PM

Tora: pai aduci cumva si schimbari , tot vorbindu-le in cap ,fac ei ceva
5:20 PM

Nepty: fac pe naiba. Baga capul intre umeri si se fac ca nu stiu de asa ceva
5:21 PM

Tora: si daca vin si cei care ati planificat tot acest prioect , cum va fi ?
5:21 PM

Nepty: o tin langa cu biserica
5:22 PM

Sy: nu cred ca ii schimba cu ceva vorbaria
5:22 PM

Nepty: asa zic si eu
5:22 PM

Sy: vorbaria este acolo in capul lor ca pedeapsa ,asa a zis dumnezeu
5:22 PM

Nepty: de 3 ani .... erau floare
5:22 PM

Sy: sa auda continuu ceva,sa nu aiba pace in capul lor
Nepty: ma gandeam si la alta chesti; Spuneau stelarii acum cativa ani ca ; asa cum e sus , asa e si jos .... e un adevar in asta ? cat de miniscul?
5:25 PM

Sy: e na
5:25 PM

Sy: ce sa fie adevar?
5:25 PM

Sy: ce este la noi cu ce este la ei?
5:25 PM

Nepty: ca daca e sus doar 1% haos ca aici .... e grav
5:25 PM

Sy: ei sunt la milioane de ani departare de noi ca si evolutie
5:25 PM

Nepty: uite alta mincunareala care a fost vehiculata la greu acum cativa ani
5:26 PM

Tora: nici nu putem sa stam in fata lor , nici nu avem habar de o multime de lucruri
5:27 PM

Tora: poate si furnica de la noi este evoluata ,fata de noi
5:27 PM

Nepty: o sa stai ca doar nu o sa intri in pamant ca trece unu.
5:27 PM

Sy: ne vom face de caca cand vor venii
5:29 PM

Tora: pai stau ca nu am ce sa fac..dar nu ca asi fi in stare sa vorbesc ,sau sa spun ceva , sa iau o intiativa cumva
5:29 PM

Nepty: daca Dumnezeu s-a suparat si a retrogradat lumea ca nu s-au trezit , pe cei treziti , de ce i-a bagat in aceiasi oala ?
5:29 PM

Sy: abia atunci vom vedea ce suntem noi pe langa ei
5:29 PM

Sy: pai cum am zis,el ne baga pe toti in aceiasi oala
5:30 PM

Sy: nu conteaza ca te-ai trezit tu,el se uita la intreg
5:30 PM

Sy: intregul plateste la intreg
5:30 PM

Nepty: nu e drept sa pedepsesti la fel , pentru o vina ce nu o ai
5:30 PM

Sy: de asta ia retrogradat pe toti la fel
5:30 PM

Sy: eu v-am zis ca este nemilos
5:31 PM

Sy: nu ii pasa de spirite
5:31 PM

Sy: a zis ca sunt creatiile lui si atat
5:31 PM

Sy: nu te vede ca pe un suflet
            Nepty: dar ca ce?
5:31 PM

Tora: ca o creatie
5:32 PM

Sy: am zis,ca o creatie
5:32 PM

Sy: nu ii pasa ca ai si tu simturi
5:32 PM

Sy: idei,dorinte,dureri,etc
5:32 PM

Sy: nu ii pasa si atat
5:32 PM

Sy: esti la cheremul lui
5:32 PM

Sy: faci ce zice el
5:32 PM

Tora: ori ca esti o matura , ori ca esti un spirit ..totul este la fel
5:32 PM

Sy: da
5:33 PM

Tora: este dureros
5:33 PM

Sy: nu mai poate el de noi
5:33 PM

Sy: de nimeni
5:33 PM

Tora: nu avem ce face
5:33 PM

Sy: el nu a reusit sa aiba propria lui familie
5:33 PM

Sy: nu iubeste pe nimeni
5:33 PM

Sy: nu are pe nimeni
5:34 PM

Sy: este rece ca gheata
5:34 PM

Nepty: si totusi , universul e creat in asa fel ca sa ai cat mai multa recunostinta
5:34 PM

Sy: este dumnezeu,si atat
5:34 PM

Sy: nu are sentimente pentru creatia lui
5:34 PM

Sy: cand ne-a zis asta toata ingerimea de pe langa mine sa revoltat si sau luat de el
5:34 PM

Sy: asta este
5:34 PM

Tora: si au ramas si ei cu revolta
5:35 PM

Nepty: toata lumea aude asta, de la pamntean la stelarul cel mai de sus ...... si toti il venereaza
5:36 PM

Sy: pai asa i-am zis si noi ca il credeam iubitor
5:36 PM

Sy: ca el este supremul
5:36 PM

Tora: in astfel de conditii, nu ai sanse de scapare, numai o minune sa fie sa te poti strecra
5:36 PM

Sy: cum sa nu il venerezi pe dumnezeu
5:36 PM

Sy: si el a ras
5:36 PM

Sy: a zis ca astea sunt reactiile noastre ca suntem prosti
5:36 PM

Nepty: 😂 buuun raspuns 😂
5:37 PM

Nepty: si stelarii tot asta cu recunostinta ne transmit , si intrateranii la fel .....
5:37 PM

Tora: suntem prosti , noi daaa , dar cei evoluati si ei sunt in aceeasi oala
5:38 PM

Sy: pai el sa referit la toata creatia
5:38 PM

Sy: ca unii il cred iubitor,ca el este mare in parcare,dar totul este idee de om,nu ca ar fi el asa
5:38 PM

Nepty: noi e clar ca nu avem habar de nimic dar ei ....e ceva ce ne scapa
5:39 PM

Tora: pesemne asta este felul de a fi al lor, a intregii creatii
5:39 PM

Tora: ceva ce noi nu stim ,nu avem habar de astfel de lucruri
5:40 PM

Nepty: pana la urma, recunoscator ii esti sinelui tau
5:40 PM

Tora: pai, facand parte din Dumnezeu ..cum mai vine asta ?
5:41 PM

Nepty: cica nu faci parte din el
5:41 PM

Sy: chiar suntem din el
5:41 PM

Tora: sa spuna SY
5:41 PM

Sy: ca l-am intrebat cum face el spiritele
5:41 PM

Nepty: suntem din el dar ai zis ca nu e conectat la noi
5:41 PM

Sy: a zis ca in spirit,el ia energie din el si asa le creaza
5:42 PM

Sy: pai suntem din energia lui
5:42 PM

Sy: atat
5:42 PM

Tora: atunci si sinele este pe felul lui Dumnezeu
5:42 PM

Sy: ce alta conexiune sa mai fie
            Nepty: deci , s-a inteles bine si asta ??? Ca sufletul omului e RUPT din DUMNEZEU ?
5:43 PM

Sy: da
5:44 PM

Nepty: ca nu numai Isus e fiul lui Dumnezeu ....fiecare om e fiul sau
5:44 PM

Sy: nu sufletul,ci tu toata,energia spirit
5:44 PM

Nepty: da
5:44 PM

Sy: logic ca toti suntem din el
5:44 PM

Nepty: dar asa stie lumea
5:44 PM

Sy: noua ne-a spus ca nu are niciun copil
5:44 PM

Sy: asa ca povestea Isus este doar poveste pamanteana
5:45 PM

Sy: pusa la cale de extraterestrii
5:45 PM

Sy: ca au vrut sa implementeze aici ceva
5:45 PM

Nepty: asa ca treaba aia de la biserica cu acatistele....Eu sunt robul lui Dumnezueu ....e o mare prostie
5:45 PM

Sy: sa credem intr-un dumnezeu
5:45 PM

Nepty: sau o fi alt dumnezeu de vrea robi
5:45 PM

Tora: pai stie o mica parte , nu cum este adevarat ,adica fara iubire, fara mila sau tot ce vine din astea
5:45 PM

Tora: fara famile , fara copii, poate fara sex si cine mai stie cate altele
5:46 PM

Nepty: dar vorba e vorba si popa la biserica .... are greutatea lui . Lumea merge pe cararea ei batatorita si putin ii pasa daca are ce baga in gura
5:48 PM

Tora: atunci cum de se pune atat de multa baza pe iubire, fericire ,armonie , astea ce sunt ?
5:48 PM

Nepty: daca nu are , isi da in cap unu altuia
5:48 PM

Nepty: si tot aiurea iese
5:48 PM

Nepty: intre dracimea de aici , nu au sens
5:49 PM

Nepty: sunt socotite SLABICIUNI
5:49 PM

Tora: exista ceva placut , exista ceva care sa il doresti ?
Nepty: noi vrem sa invatam lumea asta sa iubeasca sa fie in lumina si echilibrata in toate, si sa ... vorbim la gard
5:51 PM

Tora: te uiti la filmuletele acelea din salbaticie ,si mamele isi apara puii lor, isi cresc cu dragoste puii, se cam bat cap in cap ..pana la urma
5:51 PM

Tora: ca astea asa au fost create
5:52 PM

Sy: noi suntem la inceputul evolutiei
5:52 PM

Nepty: aici e o lupta de care pe care ...intre toate speciile
5:52 PM

Sy: mai avem pana invatam niste cai bune
5:52 PM

Sy: i-am zis si eu ca a facut tot ce este aici pe baza eu te mananc pe tine si pe mine alcineva
5:53 PM

Nepty: pai daca ne mai taie si tura viitoare din minteeee.....
5:53 PM

Tora: adica altele sa fie caile evolutiei ?
5:53 PM

Sy: ca nu a facut nimic ok
5:53 PM

Nepty: sau
5:54 PM

Tora: de asta spun , ca cineva este suparat tare pe sistemul acesta, si daca va interveni ce se va intampla ?
5:54 PM

Nepty: poate ca aici este o planeta de reabilitare a celor patati...si atunci e de inteles de ce a facut asa
5:54 PM

Nepty: de ce a adus aici ce a adus
5:55 PM

Sy: suntem o planeta cica de categoria 3
5:55 PM

Sy: ce o fi insemnand asta
5:55 PM

Nepty: de ce le ia mintea periodic
5:55 PM

Tora: toata creatia este asa
5:55 PM

Sy: au vorbit si stelarii de astfel de planete
5:55 PM

Nepty: suntem in penitenta aici
5:55 PM

Sy: ca suntem relocati pe planete care detin constiinta noastra,nu au cum sa ne reloce pe planete evoluate daca nu esti evoluat
5:55 PM

Nepty: alta explicatie nu vad ...viata e un iad , in moarte platesti in alt iad ....
5:56 PM

Tora: dar, nu suntem de 1D
5:56 PM

Tora: sa ne duca la nivelul nostru de constiinta
5:57 PM

Nepty: probbil am fost si 1D cand a taiat mintile acum 4 ani
5:57 PM

Tora: acum este o alta etapa
5:58 PM

Nepty: uite ca zice iar de relocare ...ca cica am fi gata 😂
5:59 PM

Tora: corect ,nu ne poate duce langa cei evoluati , dar sa nu ne lasa aici
5:59 PM

Sy: toata lumea in 2015 a fost retrogradata in constiinta,chiar si eu,ca atunci mi sa spus ca aveam 3D constiinta,m-am mirat si sa stiti ca o perioada de cateva luni imi era greu sa ma concetrez,sa scriu,acolo am vazut ca aveau dreptate,mintea imi mergea mai greu
5:59 PM

Nepty: si eu mi-am dat seama ca e ceva ciudat cu mine
5:59 PM

Nepty: ca ceva s-a schimbat brusc
6:00 PM

Nepty: am si spus atunci si mai apoi
6:00 PM

Tora: acum nu mai suntem la acel nivel
6:00 PM

Nepty: de unde sa stim noi ce si cum atunci
6:00 PM

Sy: da
6:00 PM

Sy: sa simtit bine de tot la mine retrogradarea
6:00 PM

Tora: sa ne duca la nivelul nostru
6:00 PM

Sy: aveam probleme de concentrare
6:01 PM

Sy: nu mai aveam idei
6:01 PM

Sy: a tinut asa cam un an pana cand mi-am revenit
           
            Nepty: da , cam asa
6:01 PM

Tora: a fost o perioada grea
6:01 PM

Nepty: multi au luat-o pe campii atunci
6:02 PM

Tora: dar, uite ca am trecut de ea
6:02 PM

Nepty: oare de ce ...tare as vrea sa stiu adevarul. De ce facem penitenta aici
6:03 PM

Nepty: oare sa fi dorit noi sa venim aici ? parca nu prea imi vine la socoteala chestia asta
6:03 PM

Sy: nu ai tu dreptul sa alegi unde sa mergi
6:03 PM

Nepty: atunci am fost aduse aici
6:04 PM

Nepty: oare ce am gresit ?
6:04 PM

Sy: tu zici ca esti evoluata acum,dar nu ai fost de la inceput,copii de astazi sunt ingeri,pe ei de ce ii aduce aici?
6:04 PM

Nepty: daca se depune un asa mare efort pentru ridicarea lumii asteia , DE CE LE-A LUAT MINTEA ?
6:05 PM

Nepty: se bat cap in cap
6:05 PM

Sy: este impulsiv dumnezeu
6:06 PM

Sy: daca el zice ceva se face
6:06 PM

Sy: nu sa facut si varsat nervii pe noi toti
6:06 PM

Sy: asa ca asta este raspunsul
6:06 PM

Nepty: mda
6:06 PM

Tora: asta este , dar poate exista altcineva care vede toate astea
6:07 PM

Sy: pai asa i-am zis si noi toti
6:07 PM

Nepty: poate ca o face totusi ceva daca i-a adus aici saracii
6:07 PM

Nepty: alt val de ingeri
6:07 PM

Sy: ca cineva a vazut ce face el aici,si ca sunt multe nedreptati,asa ca sa luat de el
6:07 PM

Nepty: poate ca visul tau cand te luptai cu un dumnezeu caunva ...el era
6:08 PM

Nepty: candva*
6:08 PM

Nepty: ai mai incercat odata sa schimbi ceva
6:08 PM

Sy: poate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu