vineri, 6 septembrie 2019

Postarea 134


Nepty: Sy , oare care este motivul ? de ce este nevoie de asa o lume ca asta a noastra , care sa mai fie si protejata de stelari ? Parca e o inchisoare. De ce trebuie sa fie asa o scoala stricatoare de suflete ? care este rostul ???
4:50 PM

Sy: 🙂
4:50 PM

Sy: pai de unde sa stiu eu
4:50 PM

Tora: poate ca se face o triere a sufletelor
4:50 PM

Nepty: poate stiu ingerii😊...ma tot intreb
4:50 PM

Sy: probabil ca sunt asa ca sunt scoli ale sufletelor o perioada lunga de timp
4:50 PM

Sy: ma iau si eu dupa ce spun stelarii,ca pamantul este scoala
4:51 PM

Sy: spiritul oricum este evoluat,doar ca nu are experienta in tot
4:51 PM

Tora: o scoala foarte severa
4:51 PM

Nepty: scoala unde sa uiti de tine si sa ramai pe aici ?cand in iadul din trup , cand in idul din spirit ?
4:51 PM

Sy: probabil ca se lasa asa scoli ca sa experimentezi de toate si intr-o zi scapi daca mergi spre evolutie
4:51 PM

Nepty: evoluat , evoluat , dar uite ca te fac de uiti de tot de tine
4:52 PM

Tora: sa speram ca nu mai sunt si alte scoli de felul acesta de urmat
4:52 PM

Nepty: ai toate sansele sa nu mai iesi
4:53 PM

Sy: nu uitati ca sunteti nimic in ochii lui dumnezeu,deci face ce vrea el cu sufletele
4:53 PM

Nepty: eu incercam sa vad rostul acestei scoli a pamantului, ...nu sa cantaresc deciziile lui Dumnezeu
4:53 PM

Tora: tot ma gandesc ca am inimerit noi aici ,dintr-o intampare ,ca s-a intamplat vre-un razboi si noi am picat ca musca aici ..
4:54 PM

Sy: pai cand vezi ce se intampla ii pui lui sub semnul intrebarii creatia
4:54 PM

Sy: asa vrea el
4:54 PM

Sy: nu mai este nimic de zis
4:54 PM

Sy: daca el vrea sa stai in caca ,o sa stai atat cat are el chef
4:54 PM

Sy: eu v-am zis de la inceput de cand vorbesc cu el ca nu da nimic pe suflete
4:55 PM

Sy: asa ca nu mai iti pune tu intrebari ca el este seful
4:55 PM

Tora: asa ne-ai spus ..
4:55 PM

Sy: si veti sta ,adica vom sta asa ca acum mult si bine,pana cand tusa de la cuca macaii va evolua si ea
4:55 PM

Nepty: mi-ar fi placut sa inteleg , sa stiu
4:55 PM

Sy: ce sa intelegi,ai un dumnezeu aiurit si atat,care face ce vrea el cu creatia lui
4:56 PM

Tora: lasa ca intra nemurirea in functia ei
4:56 PM

Sy: tu nu ai niciun drept sa il tragi la raspundere
4:56 PM

Nepty: 😊
4:56 PM

Nepty: nu trag la raspundere , intreb doar ca un copil
4:56 PM

Sy: pai ti-am zis ca face ce vrea
4:56 PM

Sy: deci ce intrebari sa ai
4:57 PM

Nepty: am inteles
4:57 PM

Sy: de ce crezi tu ca apare acum aceasta pedeapsa cu mine chiar si pentru capul lui destept?
4:57 PM

Sy: de ce crezi tu ca se creaza si imortalitatea ?
4:57 PM

Sy: iti spun eu,pentru ca el este nedrept
4:57 PM

Sy: vorba ingerimii,sa auzit urletele spiritelor din aceasta creatie
4:58 PM

Sy: si cineva tine si cu spiritele
4:58 PM

Sy: in rest nimic
4:58 PM

Tora: noi ca noi ,dar cu tine nu este bine deloc
4:58 PM

Sy: ca daca astepti de la el sa te scoata mai mori de cateva zeci de ori pana atunci
Tora: Multumesc pentru cine stie ce este aici
4:59 PM

Nepty: sa auzit urletele spiritelor....wau . E jale mare si profunda inseamna, dincolo si dincolo de lumea asta
4:59 PM

Tora: a spus asta de multe ori
4:59 PM

Sy: da,asa spun si ingerii,ca sa auzit strigatul de ajutor al spiritelor de se creaza alceva
5:00 PM

Sy: ca daca stai sa evoluezi dupa dumnezeu mai mori de mii de ori si poate tot nu iesi din incarnari
5:00 PM

Nepty: acum e ca o reactie la ce se petrece
5:01 PM

Tora: cum de au scapat stelarii , sau altii ca ei ?
5:01 PM

Sy: de unde sa scape?
5:02 PM

Tora: sa scapte de o astfel de lume
5:02 PM

Sy: toata lumea este muritoare intr-o zi in creatia asta daca nu apare nemurirea
5:02 PM

Tora: o lume de aici
5:02 PM

Sy: pai ei sau nascut in alta parte
5:02 PM

Sy: nu pe pamant
5:02 PM

Sy: aici este alceva
5:02 PM

Sy: aici este iadul si nimic mai mult
5:03 PM

Tora: si noi aici ne-am nascut ?
5:03 PM

Sy: pai nu stiu
5:03 PM

Sy: acum esti aici
5:03 PM

Sy: te-ai nascut in lumea spiritului prima data
5:03 PM

Sy: pe urma cine stie pe ce planete
5:03 PM

Sy: sau aici,ca nu stiu
5:03 PM

Nepty: daca stai ca pleasca in mocirla, nu e bine ca esti cam prost si mergi catre starea de primata. Daca iti pui intrebari , se supara pe tine ca pui la indoiala . Curat iad😊
5:04 PM

Sy: da
5:05 PM

Tora: TU ,esti scaparea tuturor
5:05 PM

Sy: eu v-am spus de la inceput ca nu ii pasa de nimeni
5:05 PM

Sy: deci ce a creat el cica este bine
5:05 PM

Nepty: poate ca asculta de tine Sy , daca ii explici
5:05 PM

Sy: deci tu ce intrebari sa mai ai?
5:05 PM

Sy: pai asculta
5:05 PM

Nepty: poate ca nu isi da seama
5:05 PM

Sy: dar sa vad cand ia masuri
5:05 PM

Sy: pai sa sti ca si ingerimea sa luat de el
5:06 PM

Sy: si a vazut si el ca unele chestii sunt aberante
5:06 PM

Sy: dar a zis ca nu sa plans nimeni pana acum de regulile lui
5:06 PM

Tora: daca si ei care lucreaza direct cu Dumnezeu , nu sunt multumiti ..iti dai seama
5:06 PM

Tora: acum sa vedem cum va intra in functie nemurirea
5:07 PM

Sy: vom vedea
5:07 PM

Nepty: ca spirit vrei sa evoluezi , si incerci sa faci ce este bine. Cand treci dincolo , platesti pentru ce ai facut aici. Cand te nasti , esti iar fara minte . E un cerc din care nu te alegi cu nimic ca uiti de fiecare data
5:08 PM

Tora: sunt convinsa ca sunt luate toate masurile care separe una de alta
5:08 PM

Tora: numai ca noi poate suntem nerabdatoare
5:08 PM

Tora: sa fim multumite ca exista o SANSA imensa pentru noi
5:09 PM

Sy: da
5:09 PM

Nepty: de unde sa stii cum se simte nemurirea ? ne comportam ca orice suflet de pe aici
5:09 PM

Sy: asta zic si eu,voi ati ajuns la nemurire
5:09 PM

Tora: si iara spun ,eu sunt linistita , deci va fi bine
5:11 PM

Nepty: da , si eu simt aceasta liniste
5:11 PM

Sy: normal al trebui sa supravietuiasca si familiile voastre,ca sa nu ramaneti singuri
5:12 PM

Sy: ar fi bine asa
5:12 PM

Sy: dar cine stie
5:12 PM

Nepty: o sa vedem cum decurg in timp lucrurile
5:12 PM

Tora: m-am pregatit sufleteste pentru toate
5:12 PM

Nepty: oricum , peste inca 50 de ani , iti dai seama ca vom avea o cu totul alta intelegere
5:12 PM

Sy: peste 10 ani veti sti sigur totul
5:12 PM

Sy: suntem toate la o varsta ,deci daca nu mai trece timpul pe fata noasra suntem nemuritoare
5:13 PM

Sy: deja am zis ca se vede pe noi
5:13 PM

Tora: vom vedea cum suntem noi si cei de langa noi
5:13 PM

Nepty: sotul meu , desi vad eu ca a imbatranit , tot nu este ca cei de varsta lui
5:14 PM

Tora: eu, poate ca arat chiar de varsta asta ..dar ,nu sunt suparata sau nemultumita ..asta este
5:15 PM

Sy: da,logic
5:15 PM

Tora: la viata care am dus-o cum sa fiu
5:15 PM

Sy: ai prins trecerea timpului pe tine
5:15 PM

Nepty: important este sa te simti tu bine si impacata
5:15 PM

Tora: ori cum ma simt mai bine ca acum 10 ani
5:16 PM

Tora: fara exagerare
5:16 PM

Nepty: da , asta este cert si pentru mine
5:16 PM

Nepty: parca s-au reparat chestii ale corpului, asa pe nesimtite. M-am trezit ca nu mai stiu de ele
5:17 PM

Sy: eu aveam probleme maxime cu inima,si acum nu mai am
5:17 PM

Sy: ma simt ok
5:17 PM

Sy: de ce ,nu stiu
5:17 PM

Sy: sa reparat singura
5:17 PM

Nepty: in plus , am o energie mai mare ca a colegelor care sunt cu mult mai mici
5:18 PM

Tora: vezi ..uite ca sunt vizibile toate acestea
5:18 PM

Sy: da
5:18 PM

Sy: pai eram praf cu inima,deabia ma mai miscam prin casa
5:18 PM

Sy: acum fac si treburi
5:18 PM

Tora: poate ca ne-au reparat cat de cat ,fara ca noi sa stim
5:18 PM

Sy: cine stie
5:18 PM

Tora: si este in lucru si acum ,eu asa simt
5:19 PM

Nepty: sau starea de nemurire are calitatile ei
5:19 PM

Sy: da
5:19 PM

Sy: si asa
5:19 PM

Sy: logic ca trebuie sa te repari de toate
5:19 PM

Tora: si asa o fi
5:19 PM

Tora: ceva sigur este
5:20 PM

Nepty: poate ca sunt unele de care inca nu suntem deloc constiente
5:20 PM

Nepty: uite, la Sy se tot trezeste cate o putere ...una cate una
5:21 PM
            Tora: acum ,la varsta asta sa alergi cum alerg eu ,sa faci miscare zi de zi ,treburi peste tot , pai sunt vizibile rau de tot
5:21 PM

Tora: numai daca nu vrei sa le vezi
5:21 PM

Sy: da
5:21 PM

Sy: devii normala
5:21 PM

Sy: nu se vede varsta
5:22 PM

Tora: cand vorbeam noi cu tine mereu spuneai de inima ..acum nici vorba
5:22 PM

Sy: da
5:22 PM

Nepty: nuuu, sunt multe chestii in plus fata de un om la varsta noastra. Nu ne mai putem compara
5:22 PM

Tora: spui de piciore
5:22 PM

Sy: am fost rau de tot
5:22 PM

Sy: pai cu picioarele ce am eu de furca ,ca in rest sunt ok
5:23 PM

Sy: sunt destul de ok
5:23 PM

Nepty: acum nu te mai doare poate spatele. Au mai ramas doar picioarele
5:23 PM

Sy: da
5:23 PM

Tora: stiu o data ca venise Rafael sau alt cineva si a zis ca ai facut infart ,te-au pus ei pe piciore
5:23 PM

Nepty: se vor potoli incet si ele cred
5:23 PM

Sy: si picioarele probabil ca nu o sa ma mai doara in timp
5:23 PM

Tora: voi stiti cum plangeam de piciore
5:24 PM

Tora: ma mai dor ,dar nu se compara cu ce a fost
5:24 PM

Nepty: in 2014 in iarna a fost rau tare parca cu Sy
5:24 PM

Sy: da
5:25 PM

Tora: a trecut si prin socul acela mare
5:25 PM

Sy: in 2014 mi-a fost rau de tot de la inima tot anul ala
5:25 PM

Sy: pe urma au intervenit baietii in 2015 iunie
5:25 PM

Sy: si de atunci incet incet mi-am revenit
5:26 PM

Nepty: ma trimiteati la culcare 😊 Uite ca m-am incarcat de tot , nu mai am oboseala deloc. As fi in stare sa ma duc la servici 😂
5:26 PM

Tora: de cand au venit ei ,s-au schimbat lucrurile
5:26 PM

Sy: da
5:26 PM

Sy: foarte bine ca ti-a trecut somnul 🙂
5:26 PM

Tora: numai ca ei FAC si TAC
5:26 PM

Sy: da
5:26 PM

Nepty: sau ....au ajutat si ei cum sa nu , dar poate e si reactie la nemurirea de la Sy
5:27 PM

Tora: MULTUMIM ,MULTUMIM
5:27 PM

Sy: este reactie,mai mult ca sigur
5:27 PM

Tora: de unde o fi SARUT MANA
5:27 PM

Sy: logic ca ne autovindecam de toate
5:27 PM

Nepty: si daca au facut, si daca nu au facut ceva , eu le multumesc ca mi-au acordat atentie prin Sy
5:28 PM

Tora: ati vazut la sanul meu ,dintr-o data sa lucrat la el ,cum nu stiu , sa strans acolo ca un gogoloi
5:28 PM

Nepty: iar pe Sy o pupacesc si ii multumesc pe unde o prind si pe unde apuc 😂 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
5:29 PM

Tora: parca sa izolat tot locul
5:29 PM

Sy: aha
5:29 PM

Sy: eu am avut doi noduli la sanul stang si sa retras singuri
5:29 PM

Sy: ma durea rau de tot
5:29 PM

Sy: sa dus
5:29 PM

Sy: si nici nu am apucat sa merg la doctor
5:30 PM

Tora: sa si micsorat sanul ,este jumate din celalalt ,daca nu mai putin
5:30 PM

Tora: este chiar vizibil
5:30 PM

Nepty: iote ce de minuni aici . Sa vina bisericosii sa se inchine
5:30 PM

Tora: daca boala evolua ,puteam eu sa ac ce ac acum ?
5:31 PM

Tora: sa recunostem ca sa umblat la noi
5:31 PM

Tora: fac
5:31 PM

Sy: se umbla sigur
5:31 PM

Sy: nu stiti ca ziceau si ei mereu ca soarele este cel ce ne vindeca
5:32 PM

Nepty: cine ne-o fi facut ....Sy ?....stelarii? ........ ingerii?.....
5:32 PM

Sy: ca au adus tehnologie prin intermediul lui
5:32 PM

Sy: daca nu ne-o fi mintit si cu asta
5:32 PM

Sy: dar aveam acea raceala ciudata mereu
5:32 PM

Tora: inainte sa plec din AUS. stiti si voi am facut controale peste tot ,la tot ce stiam eu ,toate au iesit bine
5:32 PM

Tora: cu mici lucruri reglabile
5:32 PM

Sy: mai stiti de gripa vibrationala?
5:33 PM

Tora: daa
5:33 PM

Sy: deci sa zicem ca era si ceva adevar in ce spuneau stelarii prin mesaje
5:33 PM

Sy: si durerile
5:33 PM

Sy: ca ma dureau toate cele
5:33 PM

Tora: zicei ca ne-a batut careva 😂
5:34 PM

Sy: acum ma durea de muream de coloana,si brusc disparea fara sa iau ceva
5:34 PM

Sy: muschii la fel
5:34 PM

Nepty: foarte rar mi se intampla acum sa ma sageteze cate o durere
5:34 PM

Tora: tu Mari ,ai fost sanatoasa in comparatie cu noi
5:35 PM

Sy: pai au zis ca in timp scapam de dureri
5:35 PM

Sy: devenim alceva
5:35 PM

Nepty: mai am o chestie ...nu stiu ce o fi ca nici medicii nu stiu . - uneori mi se umfla un cartilaj la gat . Dupa cateva zile dispare .
5:35 PM

Nepty: a fost asa anul asta de 3 ori
5:35 PM

Sy: ei au zis cate una alta,dar ca minciuni,ideea este ca sa pus in practica toate minciunile lor
5:35 PM

Sy: au zis de evolutie,se face evolutie,prin auzibilitate
5:36 PM

Nepty: nu am fost chiar sanatoasa sa stii
5:36 PM

Tora: ceea ce a venit acum este bine pentru toate
5:36 PM

Nepty: nu m-am plans dar le-am avut pe toate la rand
5:36 PM

Sy: au zis ascensiune,se face prin imortalitate
5:36 PM

Tora: insa tu ai fost sanatoasa ,mici lucruri ici colo
5:36 PM

Nepty: erau zile ca mi se parea ca m-a calcat aceleratul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu